Σελίδες

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Φανταστικοί - Λίντστρομ

photo SaLaMi-EdAfOuS


Εχτές το βράδυ το κοινό της Αθηναϊκής ηλεκτρονικής
κουλτούρας είχε την τύχη να παρακολουθήσει ένα
λάϊβ, το οποίο κατάφερε επάξια να εμπλουτίσει την
γνώση του σε ήχους που σε οδηγούν σε μία κρυφή
αισιόδοξη μελαγχολία.
Ο Φανταστικοί ήχοι μας ταξίδεψε προς το εξωτερικό
μέσω ελληνικών δρόμων.Ο ήχος του ήταν άρτιος
σε επεξεργασία , αλλά σε μερικά σημεία εύκολα
θα μπορούσε να κριθεί ως άδειος και μονότονος.
(ανεβαίνει θα έλεγα πάντως η Ελληνική σκηνή)
Αντίθετα,o Χανζ, παρά τον μονότονο ήχο του
σε μερικά σημεία, κατάφερε με ευρηματικότητα
να τον εμπλουτίσει με γεμίσματα που γεφύρωναν
τα κενά.Ο ήχος του άρτιος επίσης, αλλά οδηγούμενος
σε ένα κάπως φτωχό σάουντσύστεμ που σε
πολλά σημεία αντανακλούσε στον κρύο
χώρο του Μπάϊος.(κλιματισμός?)
Καλό θα ήταν κάποια στιγμή να υπάρξει ένας
σωστός χώρος για λάϊβ στην Αθήνα,η οποία
πραγματικά πάσχει.(ή να βελτιωθούν αυτοί
οι λίγοι που ήδη υπάρχουν)






photos SaLaMi-EdAfOuS

Η γενικότερη επιλογή δεν θα μπορούσε
να χαρακτηριστεί ντανς, αλλά τα ανεβάσματα
έδωσαν μια ευδιαθεσία στο κοινό που πιστά
γέμισε το τρενάκι μετά το τέλος του λάϊβ,
που θα τον οδηγούσε στο Γιόγκα Μπάλα
να χορέψει υπό τους ήχους του χαρούμενου
(πρώην ροκά-χεβυμεταλά?) Πρινς Τόμας, φίλο και
συνεργάτη του Χανς σε πολλές δισκογραφικές δουλειές.
Παρέα του οι γνωστοί μας φίλοι Έρμπαν Ντίσκο
να σαπορτάρουν πάντα αξιόπιστα το πετυχημένο
ιβέντ.








photos SaLaMi-EdAfOuS

Πάντως είναι πιά πολύ εύκολο για κάποιον που γράφει
ηλεκτρονική μουσική έστω και χρησιμοποιώντας και
φυσικά όργανα να μπορεί να μεταβεί σε μία άλλη χώρα
και να παίξει λάϊβ το σετ του αφού όλα μπορούν να περαστούν
σε υπολογιστή.
Με ένα αξιόπιστο λάπτοπ ένα κίμπορντ και έναν
κοντρόλερ, μπορεί κάποιος επάξια να υπερασπιστεί τις
μουσικές του δυνάμεις..

Ένα από τα πιό χαρακτηριστικά τρακς Λίντστρομ:
Lindstrøm - I Feel Space


Found at skreemr.com


Να θυμήσω και το αφιέρωμα για τον Φανταστικοί ήχοι

Αυτά....

Pakistani

PirateBay Trial


[The Pirate bay Trial /Wikipedia] = "On January 31, 2008, Swedish prosecutors filed charges against four of the individuals behind The Pirate Bay, a torrent tracking website, for "promoting other people's infringements of copyright laws".[1][2] The charges are supported by a consortium of intellectual rights holders led by the International Federation of the Phonographic Industry (IFPI = Sony BMG, Warnerbros, Universal, EMI, Columbia pictures, 20th century fox e.t.c.) who have filed individual compensation claims against the owners of The Pirate Bay. The trial, currently ongoing in Stockholm, Sweden, started on February 16 and is scheduled to finish on March 4; it is broadcast live by Swedish public radio[3]


Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

CCC Vs CC



Το νέο αυτό τηλεοπτικό σποτ φέρει την υπογραφή των αδελφών Κοέν και σχολιάζει κι αυτό με καυστικό τρόπο όπως και τα άλλα της αντι-καμπάνιας thisisreality, την καμπάνια παραγόντων της βιομηχανίας του άνθρακα που τον τελευταίο χρόνο έχει ξοδέψει περισσότερα από 40εκ $ σε διαφημίσεις προκειμένου να πείσει ότι η παραγωγή φιλικού προς το περιβάλλον άνθρακα είναι δυνατή (πχ εδώ ή εδώ).

- as seen στο κατά τα άλλα αξιομνημόνευτο tvxs που όμως επιμένει να μη περέχει δυνατότητα embed στα video του και κυρίως να μην παρέχει links που εμβαθύνουν και στοιχειοθετούν αυτά για τα οποία μιλάει, that is τις πηγές του. Θα επανέλθω σύντομα -

VM's Dirty Jobs

just BASS & my birthday

bonjour
και τα γενέθλια μου σε πάρτυ συσκευασία
όποιος είναι εκτός budget και θέλει να φάει λίγο σκοτάδι, κονφετί, cupcakes, bioherbs(whatever that means), 'πορτοκαλάδες', chronic, bass, λίγο από UK/Jamaican future dub και pure jungle από d2, look no further και στείλτε μου email ή μήνυμα στα MSP & FacePuke για λίστα... it's gonna stink

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

28 millimetres-a project by JR

Εντάξει, απίστευτη γκερίλα δράση από τον JR..
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια...

Φτώχια..














Τα υπόλοιπα στο σάϊτ

(Δώστε λίγο χρόνο έχει ενδιαφέρον.)

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Χοιρο-βομβίδα



Οι φωτογραφίες (01:10) είναι από το "Στέκι των μεταναστών" στα Εξάρχεια.
Η επίθεση ήταν με χ ε ι ρ ο β ο μ β ί δ α. Ο δράστης προσπάθησε να σπάσει τα διπλά τζάμια της οικίας που στεγάζει το στέκι, κι αφού κατόρθωσε να σπάσει μόνο το ένα, άφησε την χειροβομβίδα στο παράθυρο δίπλα στους ανθρώπους που συζητούσαν. Η χειροβομβίδα έπεσε στο πεζοδρόμιο και προκάλεσε ό,τι βλέπετε. Απέναντι υπάρχουν τρύπες στην τζαμαρία της καφετέριας. Έφυγε τρέχοντας προς το αυτοκίνητο που τον περίμενε.



Η συζήτηση μέσα στο στέκι αφορούσε τους αντιρρησίες συνείδησης. Τυχαίο ή όχι, λίγη σημασία έχει. Η ΕΛΑΣ μάζεψε τα στοιχεία και τα αναλύει. 5 μάρτυρες πήγαν για κατάθεση.




Για να δούμε ποιοι έχουν τα χτένια.


Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Istanbul


να σημειώσω μόνο ότι δεν πρόκειται για video αλλά για 10.000 ενωμένες photo..

artist website

Αθείνα


Και επειδή κάποιοι με είπαν ρατσιστή, ορίστε λοιπόν
μία επιγραφή Ελληνικού γραφΗου στους στύλους
του Ολυμπίου Διός απέναντι...
Αντε.
Αθάνατη Ελλάδα..

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Αληθινό, ανθρώπινο...




Ναι, έχω αλεξίπτωτο, ανθρώπινο...!
Λίγες είναι οι φορές που έχει δει ο καθένας τέτοιες απίστευτες
επιγραφές να συνοδεύουν ασυνήθιστα πράγματα προς πώληση?
Μάλλον όχι, ειδικα αν έχει κινηθεί στην περιοχή της Ερμού και
γενικότερα της ευρύτερης περιοχής του Μοναστηρακίου και
ακόμα περισότερο τις Κυριακές..
Επειδή το θέμα είναι μεγάλο αλλά και το υλικό που έχω
μαζέψει μέχρι τώρα ,επιφυλάσομαι για μία ανάρτηση στο μέλλον
που να καλύπτει την περιέργειά μας αλλά και το πιθανό ενδιαφέρον.


...

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

ΑΜ?

Εντάξει!

Το αστείο με τον Προκόπη πρέπει να σταματήσει ΕΔΩ.
Ποιοι είναι στην πραγματικότητα τα ΑΜ;




Είναι αυτά που γράφει ο προφήτης του blog στον πάτο της σελίδας;




Πολιτιστικός σύλλογος μελετητών των αστροκλασμάτων απώθησης και έλξης των ουροφύσειων δυνάμεων της αειφώρου υπάρξεως του είναι, του έχειν και του κλειδωνίζειν;







Τι υπήρξε πίσω από το χριστουγεννιάτικο τηλεφώνημα με τον Προκόπη;

Πάρε δώσε στην Πανεπιστημίου με τους καπελάδες να βαράνε προσοχές. [χωρίς link]

Τι τον οδήγησε στο follow-up με προσωπικό mail σε συγγραφέα αυτού του blog;
Ιδού η μαρτυρία : " ... καταρχήν έλαβα ένα απίστευτο email από τον προκόπη παυλόπουλο, το οποίο έχει την ακρίβεια στο σχόλιο, που μόνο ένας νομικός και όχι υπουργός θα μπορούσε να έχει...το email με καλύπτει... " [χωρίς link]

Τι σημάινουν οι -δήθεν- τυχαίες συναντήσεις στο Σύνταγμα;
Αβρότητες και χαϊδέματα στ' αυτιά. [με link]

Και, τέλος, ποιος παρακολουθεί στη φωτό και, κυρίως, πώς οφελούνται τα ΑΜ;
Ζόφος.

Βαρ βαρ

Βεβαίως τυγχάνω υποχρεωτικώς Έλλην, αλλά η χώρα μου με κουρελιάζει. Δεν θάθελα να ξαναπατήσω στην Αθήνα.

Αυτά έλεγε ο Η. Πετρόπουλος. Κι εγώ, παρακολουθώντας το λινκ της Κιάρας στο cbox, αηδιάζω και ντρέπομαι. Νευριάζω, ρε!

Ξεφτίλες
νεο-έλληνες, αρχαιολάγνοι γλύφτες και μονίμως φοβούμενοι τον "πατέρα μας", νιώθουμε υπόλογοι και λίγοι απέναντι στην "ιστορία μας". Με μια ένστικτη ενοχή για κατορθώματα ενός άλλου πολιτισμού που - ω, τι δυστυχία- κληρονομήσαμε.

Δεν είμαι "Έλλην".

Πρωτίστως, δεν είμαι, γιατί δεν μπορώ.
Όχι από ελιτισμό για τα περασμένα μεγαλεία. Δε ξεχνώ ότι αυτά τα "μεγαλεία" βασίζονταν στην ύπαρξη της 'μη ελευθερίας'. Δεν μπορώ γιατί οι άλλοι είναι περισσότεροι.

Όταν οι περισσότεροι αποφασίσουν ότι δεν έχει σημασία
-πραγματικά- το τι είσαι, αλλά το πώς σκέφτεσαι, θα γίνουμε όλοι ένα 'κάτι'.

Σκατά στις παρελάσεις.

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

FLOWER POWER

Από την αρχή θεώρησα το ανθοπωλείο της γειτονιας μου εκκεντρικό, προχθές όμως του Αγίου Βαλεντίνου του έδωσε να καταλάβει, κοινώς του γάμησε ό,τι είχε και δεν είχε.
Το ανθοπωλείο βρίσκεται πάνω σε εκείνη τη λεπτή νοητή γραμμή, που χωρίζει την πόλη από το νεκροταφείο της και φαίνεται να εξυπηρετεί με μαεστρία και τους δύο κόσμους, των ζωντανών και των νεκρών. Η βιτρίνα απ έξω είναι αφιερωμένη σε εμάς με χρώματα, κακτάκια, αρκουδάκια και μία τεραστια ταμπέλα που διαφημίζει τις μπαλονοδιακοσμήσεις τους, γι αυτό και μπήκα. Μέσα πάλι θυμιατά, καρβουνάκια, κεριά και εκείνα τα απαίσια στεφάνια από αφρολέξ, γι αυτό και βγήκα. Αλλά ξαναμπήκα, γιατί το παρελθόν πέρασε, το μέλλον δεν έχει έρθει ακόμα, υπάρχει μόνο το παρών, το τώρα και τώρα είναι Κυριακή μεσημέρι και όλα τα άλλα ανθοπωλεία είναι κλειστα.
Προχθές λοιπόν ο ανθοπώλης τοποθέτησε πάνω από το μαζικό φτιαγμένο από λευκά γαρύφαλλα σταυρό- σήμα κατατεθέν, ένα τεράστιο κόκκινο μπαλόνι σε σχήμα καρδιάς "Βaby i love you" κάνοντας την κίνηση ματ της ημέρας. Θέλησε ο ανθοπώλης να συμβίβάσει τα δύο ασυμβίβαστα ή απλώς έκλεισε πονηρά το μάτι στο νεκρόφιλο κοινό της πόλης που μοιάζει να ξεθαρρεύει? Σε κάθε περίπτωση μία περίεργη μάχη προέκυψε εκείνη τη μέρα ανάμεσα στον Έρωτα και το Θάνατο. Συνήθως η μάχη των εννοιών κερδίζεται από εκείνη με το βαρύτερο ηθικό φορτίο, αυτή τη φορά όμως η σύγκρουση ήταν ανάμεσα στο Α και το Ω, τις δύο μεγάλες κινητήριες δυνάμεις,τους δύο μεγάλους αγνώστους και γω άθελά μου βρέθηκα στο κέντρο αυτής της απίθανης κοσμικής αρένας και μάλιστα λίγο πριν τη στιγμή του νοκ αουτ.
Ο ανθοπώλης με πληροφόρησε, πως οι τεθλιμμένοι συγγενείς ξεπέρασαν κατά πολύ τους ενθουσιασμένους πιτσιρικάδες και μία προβοκατόρικη ρίγη με διαπέρασε, όταν συνειδητοποίησα πως σε εκείνο το μαγαζάκι ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου ο Θάνατος είχε βγει νικητής. Συγκινήθηκα κι ας άνηκα στο στρατόπεδο των ηττημένων.

Μου αρέσει η σχέση των γυναικών με τα λουλούδια. Απλή, αδιαμεσολάβητη, ειλικρινής είναι ίσως το μόνο στάνταρ στο παιχνίδι της σχέσης, ένα παιχνίδι που αν κάποτε έμοιαζε με σκάκι απόψε πιο πολύ με paintball μοιάζει, ανορθόδοξο όμως καθώς κάποιος παρανοικός θέλησε να διασκεδάσει αλλάζοντας νύχτα τις χρωματιστές μπίλιες με αληθινές σφαίρες.
Τα κόκκινα λουλούδια είναι του πάθους, τα ροζ του παιχνιδιού, τα άσπρα της αγνότητας, τα μωβ του μυστηρίου, δεν ξέρω για τα πορτοκαλί και τα κίτρινα. Μπλε λουλούδια υπάρχουν? Σίγουρα τα μισά από αυτά είναι μπούρδες, μάλλον καμία δε δίνει σημασία σε αυτά. Οι λίγες που επιμένουν είναι είτε TV victims είτε τίποτα νευρωτικές που γεμίζουν τα κενά τους ερμηνεύοντας τον κόσμο με όρους feng sui.
Για τους άντρες πάλι δεν ξέρω. Εμένα πάντως μια φορά μου πρόσφεραν λουλούδια και δεν ήξερα τι να κάνω.

Τα άσχημα νέα είναι ότι μία γιαγιά εξαφανίστηκε από τη γειτονιά. Περίεργο για νησί. Μου θυμίζει λίγο εκείνη την ταινία με τη Μισέλ Πφάιφερ που έχασε την κόρη της σε ένα αεροπλάνο. Αφίσες ασπρόμαυρες, ερασιτεχνικές, φωτοτυπίες της φωτοτυπίας έχουν κατακλύσει την περιοχή. Το "χαμόγελο του παιδιού" φαίνεται πως δεν κατοικεί εδώ. Τη δουλειά τους όμως την κάνουν και όλοι έχουμε μπει στο τριπάκι. Με τη φίλη μου, υπακούοντας στους νόμους των άκρων, υποθέσαμε πως είτε διαλυμένη από το αλτσχάιμερ θα περιφέρεται στα χαμένα ανάμεσα από τίποτα ελαιώνες είτε ανακαλύπτοντας στο 90 το νόημα της ζωής το έσκασε αναψοκκοκινισμένη με κάποιο 18χρονο Αλβανό.
Μακάρι τίποτα από τα δύο να μη συμβαίνει. Μακάρι όλα αυτά να είναι μια παρεξήγηση, ένα τυπογραφικό λάθος ή απλά μία στιγμιαία διάθεση κάποιου να πάει μία βόλτα χωρίς κανένας να τον πάρει χαμπάρι.

(μεθ-)Αύριο η δίκη του blogme.gr

Την Τετάρτη 18/2 πρόκειται να εκδικαστεί (;) η υπόθεση του blogme, του Αντώνη Τσιπρόπουλου δηλαδή, που το καλοκαίρι του 2006 είχε συλληφθεί κατόπιν μήνυσης κατ’ αγνώστων του Δημοσθένη Λιακόπουλου (του γνωστού τηλεβιβλιοπώλη), επειδή ο aggregator του αναδημοσίευε τα ποστ από το blog του FunEl (κατά του οποίου βασικά στρεφόταν η μήνυση Λιακόπουλου), όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά επειδή αυτό κάνουν οι aggregators: αναδημοσιεύουν περιεχόμενο.

Η δίκη έχει μεγάλη σημασία για την ελευθερία του λόγου κι έχει ήδη λάβει διεθνή δημοσιότητα (η δημοσιοποίηση του γεγονότος τον Οκτώβρη του 2006 είχε συμπέσει με το Internet Governance forum που γινόταν εκείνο τον καιρό στην Αθήνα κι έτυχε της προσοχής των συνέδρων).

Για άλλη μια φορά δυστυχώς η δίκη συμπίπτει με ένα άλλο γεγονός που θα τραβήξει μέρος της προσοχής της μπλογκόσφαιρας: το συνέδριο για τα Social Media (θυμίζω ότι η πρώτη δικάσιμος τον Ιούνιο του 2007 συνέπιπτε με την εκδήλωση “blog και πολιτική”).

Παρότι η χρονική απόσταση κι η συγκυρία δεν ευνοούν, νομίζω ότι μια οργανωμένη κίνηση προβολής και διαμαρτυρίας για το θέμα θα έχει καλύτερη τύχη τώρα, περισσότερο από κάθε προηγούμενη φορά. Κι αυτό γιατί εντωμεξύ, και κυρίως λόγω των γεγονότων του Δεκεμβρίου, έχουν σχηματιστεί άτυπα δίκτυα κι έχουν εμφανιστεί και διαδοθεί εργαλεία που ευνοούν την ζωντανή κι ευρεία διάδοση του θέματος.

Γι αυτό καλούμαστε όλοι να συμβάλουμε στην αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος και τη διάδοση του θέματος. Πρέπει να πάρει μεγάλη δημοσιότητα. Γράψτε στα blog σας, ενημερώστε στο facebook, στο twitter, όπου συμμετέχετε κι όπου μπορείτε. Χρησιμοποιήστε το tag #blogme. Ας δείξουμε ότι η συνήθης λήθη δεν περνάει στο διαδίκτυο.

Η δίκη θα γίνει στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων στο Κτήριο 9, στο Πρώτο τριμελές πλημμελειοδικείο,αριθμός 12, στις 9 πμ.

Δείτε σχετικά την ιστορία του θέματος όπως την έχουμε παρακολουθήσει εδώ.

Δείτε επίσης τι έγραψαν πρόσφατα ο Παναγιώτης Βρυώνης, ο Αστέρης Μασούρας, ο Jim_hellas, o InloveWithLife, το xBlog κι ο ίδιος ο Αντώνης Τσιπρόπουλος.

-αναδημοσίευση από metablogging.gr-

Εσέναν η αγάπη σου - Κώστας Μόντης


Εσέναν η αγάπη σου εν πλάτανος λυσσιάρης

που χάρος εν τον καταλύει 

την μιαν ημέρα κόφκεις τον,

την άλλη νασου τον πολυεί.

Εμέναν η αγάπη μου εν’ τζέδρος αππωμένος,

που μιαν φοράν εβλάστησεν

τζ’ όσον τζιαι να βάστα

άμα τον κόψεις γέρημος μεινίσκει τζιαι καμένος

τζ’ εν ιξαναβλαστά.

Απο το ανθολόγιο Κυπριακής λογοτεχνίας της Γ’ Λυκείου. (Άνοιξη 1998)

(1) καταλύω: απο το αρχαίο καταλύω, σημαίνει διαλύω, φθείρω.

(2) πολύει: απο το πολός που βγαίνει απο το πελός που βγαίνει απο το αρχαίο πελυώ και σημαίνει νέος και τρυφερός βλαστός

(3) αππωμένος: απο το αρχαίο απωθώ, σημαίνει αφήνω ελεύθερο. Στην καθομιλουμένη παίρνει την έννοια του κορδώνω, είμαι αλαζονικός, περίφανος, παραχαιδεμένος, ελεύθερος και ότι κομπάζω. Γενικά χρησιμοποιείται ως χαρακτηριστικό για παιδία που τα παραχαιδεύουν οι γονιοί τους και εκείνα κάνουν ότι θέλουν χωρίς να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα.

περισσότερη κυπριακή ποίηση από το Νέο ledras.com

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Last night (movie)

Σε κάθε περίπτωση πατάμε το κόκκινο play, περιμένουμε να γίνει πράσινο και το ξαναπατάμε. Υπάρχει η περίπτωση να σας πεί "έχετε δει x' - περιμένετε y' για να επαναφορτίσετε credits'" (όπου y μικρότερο του x, αν είναι θα το ζητήσει μόνο μια φορά). Είτε περιμένετε, είτε την ψάχνετε σε videoclubs και torrents : that's life, that's internet. Άμα τη βρείτε σε torrrent πείτε το κι εμένα γιατί εγώ δεν τα κατάφερα. Είναι πολύ καλή και απλή.

Εν Νάϊτ

Αθήνα 2009



photo SaLaMi-EdAfOuS

Υπουργίνια και υφιπουργίνια υγείας(υγείας,χαχαχαχα)
κάντε καμιά βόλτα τα βράδια στην Αθήνα (χωρίς ποτό
γιατί λέτε μαλακίες μετά)να δείτε ότι υπάρχουν άνθρωποι
στο δρόμο με σάπια πόδια-χέρια-ότι.
Εχω συναντήσει και άνθρωπο με ένα πόδι να κάνει
ποδήλατο και μου εμπιστεύτηκε πως του
αρνήθηκαν το επίδομα που δικαιΟΥΤΕ...




Ντέϊ

Αθήνα 2009


photo SaLaMi-EdAfOuS

Οι μόνες πινακίδες που αφαιρούνται, μισητοί φίλοι από
τον κρατικό μηχανισμό, είναι αυτές που βρίσκονται
πάνω στα γραφεία σας, που αναγράφουν το όνομά
σας και την εφήμερη ιδιότητά σας.
Και δυστυχώς, αυτό δεν γίνεται όταν ΠΡΕΠΕΙ αλλά
μόνο όταν έρχονται άλλοι που με την σειρά τους
φροντίζουν να συνεχίζεται το πανάξιο έργο σας.



Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Black Australia

Δυστυχώς δεν ξέρω από που είναι...

ήρθε στο mail μου

Τελικα το βρήκα δεν ήταν και τοσο δύσκολο..   --->

εδώ κι εδώ

και βρήκα και αυτό

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

How to become Invisible with a bit of science


A few easy steps to becoming Invisible!

This idea has been developed theoretically by Prof Ulf Leonhardt in the Physics Department the University of St Andrews and it will be another 5 years before it can be made reality...

Naturally the primary marketwill not be benevolent and malevolent magicians but the war industry....

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Zeybeği

Κόκα Κώλος

Αφου την πιειτε...

Τα πρώτα 10 λεπτά:
10 κουταλιές ζάχαρης εισχωρούν στο σύστημά σας. Είναι το 100% της προτεινόμενης ημερήσιας δόσης. Ο λόγος που δεν κάνετε αμέσως εμετό από την υπερβολική δόση ζάχαρης είναι το φωσφορικό οξύ, που κόβει τη γεύση και σας επιτρέπει να κρατήσετε το αναψυκτικό στο στομάχι σας.

20 λεπτά:
Το ζάχαρό σας προκαλεί μια έκρηξη ινσουλίνης. Το συκώτι σας ανταποκρίνεται σε αυτό, μετατρέποντας όση ζάχαρη μπορεί σε λίπος (και υπάρχει πολύ ζάχαρη αυτή τη στιγμή).

40 λεπτά:
Η απορρόφηση καφεΐνης έχει ολοκληρωθεί. Οι κόρες σας διαστέλλονται, η πίεση του αίματος αυξάνεται και το συκώτι συνεχίζει να ρίχνει ζάχαρη στο αίμα. Οι δέκτες αδενοσίνης στον εγκέφαλό σας φράζουν αποτρέποντας την υπνηλία.

45 λεπτά:
Το σώμα σας ανεβάζει την παραγωγή ντοπαμίνης, ερεθίζοντας τα κέντρα ευχαρίστησης στον εγκέφαλό σας. Είναι ο ίδιος τρόπος που λειτουργεί και η ηρωίνη.

60 λεπτά:
Το φωσφορικό οξύ δεσμεύει το ασβέστιο, το μαγνήσιο και τον ψευδάργυρο στο έντερό σας, παρέχοντας μιας περαιτέρω ώθηση στο μεταβολισμό. Αυτό γίνεται από τις υψηλές δόσεις της ζάχαρης και των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών που αυξάνουν επίσης τη νεφρική αποβολή του ασβεστίου. Οι διουρητικές ιδιότητες της καφεΐνης κάνουν παιχνίδι (σας κάνει να πρέπει να κατουρήσετε). Τώρα βεβαιώνεται ότι θα εκκενώσετε το συνδεμένο ασβέστιο,μαγνήσιο και ψευδάργυρο που διαφορετικά θα πήγαινε στα κόκαλά σας, καθώς επίσης το νάτριο, τον ηλεκτρολύτη και το νερό.

80 λεπτά:
Δεδομένου ότι η αναστάτωση μέσα σας πεθαίνει, θ' αρχίσετε να έχετε στέρηση ζάχαρης. Μπορεί να γίνετε οξύθυμοι ή και αργόστροφοι. Έχετε επίσης τώρα,κυριολεκτικά, κατουρήσει όλο το νερό που περιείχε η Coke, μαζί με τις πολύτιμες θρεπτικές ουσίες που το σώμα σας θα μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει για να ενυδατώσει το σύστημά σας ή να χτίσει ισχυρά κόκαλα και δόντια.

Πως η Κόκα Κόλα και η Pepsi μας ''ΒΟΗΘΟΥΝ''


Μπορείς να καθαρίσεις μια τουαλέτα:
Καταβρέξτε με ένα κουτάκι Coca-Colaτην λεκάνη της τουαλέτας. 1 ώρα μετά θα λάμπει από καθαριότητα. Το κιτρικό οξύ της Coke εξαφανίζει όλες τις χρωστικές κηλίδες από τις πορσελάνες.

Μπορείτε να αφαιρέσετε την σκουριά από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου
σας:
Τρίψτε τον προφυλακτήρα με ένα τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο, βουτηγμένο στην Coca-Cola.

Καθαρίστε τους πόλους της μπαταρία του αυτοκίνητου από την διάβρωση:
Ρίξτε ένα κουτάκι Coca-Colaπάνω στους πόλους της μπαταρίας για να εξαφανίσετε την διάβρωση.

Η σκουριά φεύγει με την πρώτη:
Απλώστε ένα πανί βουτηγμένο στην Coca-Cola στη σκουριά για λίγο χρονικό διάστημα.

Μπορείτε να αφαιρέσετε το γράσο από τα ρούχα:
Ρίξτε ένα κουτάκι Cokeπάνω στον λεκέ από γράσο, μαζί με απορρυπαντικό, και τρίψτε το κυκλικά. Η Coca-Cola/Pepsiθα βoηθήσει να εξαφανιστεί ο λεκές.

Μπορεί επίσης να εξαφανίσει την θολούρα από το παρμπρίζ σας.

---------------------------------------------------------------------------
Αυτό το κατασκεύασμα το πίνουμε!
---------------------------------------------------------------------------

Φυσικά το χρησιμοποιούμε για να καθαρίζουμε και τους λεκέδες μας.
Και πληρώνουμε γι' αυτό! Σωστά?

Ο μέσος όρος pH των αναψυκτικών, π.χ. Coke & Pepsi είναι 3.4. Αυτή η ποσότητα οξύ είναι αρκετά δυνατή να διαλύσει δόντια και κόκαλα! Το σώμα μας σταματάει να χτίζει τα κόκαλα περίπου στην ηλικία των 30. Μετά από αυτή την ηλικία αρχίζει να διαλύει τα κόκαλα κάθε χρόνο μέσα από τα ούρα μας,εξαρτώμενο όμως πάντα από την οξύτητα του φαγητού που λαμβάνει. Το διαλυμένο ασβέστιο καταλήγει από τις αρτηρίες, τα αιμοφόρα αγγεία, το δέρμα, τους ιστούς και τα διάφορα όργανα, στα νεφρά με αποτέλεσμα την δημιουργία της πέτρας στα νεφρά. Τα αναψυκτικά δεν έχουν καθόλου φυσικά στοιχεία (σε αντίθεση με τις βιταμίνες και το φυσικό νερό). Έχουν περισσότερη ζάχαρη, υψηλότερη οξύτητα και χρωστικά. Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να πίνουν ένα αναψυκτικό μετά από κάθε γεύμα.

Φαντάζεστε ποιο είναι το αντίκτυπο;

Το σώμα μας έχει μία ενδεικτική τιμή 370 για την λειτουργία της χώνευσης των ενζύμων. Η θερμοκρασία των αναψυκτικών είναι κατά πολύ μικρότερη από 37, μερικές φορές είναι πολύ κοντά στο 0. Αυτή η διαφορά θερμοκρασίας έχει σαν αποτέλεσμα να επηρεάζεται η διαδικασία των ενζύμων και να δημιουργεί stress στο χωνευτικό μας σύστημα κι αυτό να χωνεύει λιγότερο φαγητό. Στην πραγματικότητα το φαγητό ζυμώνεται. Το ζυμωμένο φαγητό προκαλεί δυσοσμία,αέρια, αποσύνθεση και δημιουργεί τοξικά, τα οποία απορροφούνται από τα έντερα, κι έτσι περνάνε μέσα στο αίμα απ' όπου διοχετεύεται σε ολόκληρο το σώμα. Αυτή η εξάπλωση των τοξικών βοηθάει στην δημιουργία διαφόρων αρρωστιών.

Φανταστείτε τι μπορεί να κάνει αυτό το αναψυκτικό σταευαίσθητα έντερά σας και στο εσωτερικό του στομάχου σας που καταλήγει!

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Thought of you!

Ομάδα Σφήνα


[ δράση : Διασκεδ.αστικά Λεωφορεία (mobile clubbing) ]

[αίτημα : μεταμεσονύκτια δρομολόγια λεωφορείων παρασκευή και σάββατο βράδυ προς αποφυγήν κυκλοφοριακού και μεθυσμένων οδηγών]

more videos/actions on youtube/vimeo
Ομάδα Σφήνα [facebook]

Συνάντηση και ανοιχτή συζήτηση

Ομάδων δράσης στο δημόσιο χώρο

Τετάρτη 11.02.2009 / Πάρκο Κύπρου και Πατησίων / 20:00

Οι ζυμώσεις του Δεκεμβρίου θέτουν στο κέντρο των συγκρούσεων ένα κατεξοχήν πολιτικό διακύβευμα, το δημόσιο χώρο. Οι φωνές διεκδίκησης αυξάνονται, οι αντιστάσεις δυναμώνουν, οι καταλήψεις δημόσιων χώρων (κτιρίων, δρόμων, πάρκων, πλατειών) επαναφέρουν αιτήματα αυτοοργάνωσης, αυτονομίας, κοινότητας, οργανωμένης δράσης. Μέσα σ’ αυτή τη δυναμική αναζήτηση της σχέσης του ατομικού με το συλλογικό εντάσσεται και η προοπτική της δράσης ομάδων / συλλογικοτήτων που παρεμβαίνουν στη διαμόρφωση των ορίων και της λειτουργίας του ιδιωτικού με τον δημόσιο χώρο. Επειδή τα μέτωπα πολλαπλασιάζονται και αποδεικνύουν καθημερινά τον κυνισμό μιας πολιτικής στάσης κεντροθετημένης στο κέρδος, η συγκέντρωση των δυνάμεων μας απέναντι σε δύσκολους στόχους είναι, πέρα και πάνω από τη δραστηριοποίηση του καθενός ξεχωριστά, μια προτεραιότητα που αναδεικνύεται από τη συγκυρία με στόχους:

- τη διεύρυνση μίας κοινότητας η οποία αντιστέκεται στην απονέκρωση του δημόσιου χώρου

- τη δικτύωση των ενεργών κέντρων σύγκρουσης με τις πολιτικές ισοπέδωσης της ζωντανής μας σχέσης με τον δημόσιο χώρο.


Στις 10:30 θα προβληθεί η ταινία "Waking Life" του Richard Linklater -ένα ροτοσκοπικό φίλμ (99’) που είχε προβληθεί στην Αθήνα το 2002 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου
«Η ιστορία ενός αγοριού που ονειρεύεται ότι μπορεί να πετάξει και να παρασυρθεί μακριά στον ουρανό. Ακόμα και όταν μεγαλώνει, αυτή η ιδέα επανέρχεται. Μετά από ένα παράξενο ατύχημα, περπατά μέσα σε αυτό που μπορεί να είναι όνειρο, κυκλοφορώντας ανάμεσα σε διάφορα σενάρια και συναντώντας διάφορους χαρακτήρες. Οι άνθρωποι που συναντά συζητούν για την επιστήμη, τη φιλοσοφία και τη ζωή του ονείρου και της πραγματικότητας. Ο πρωταγωνιστής αντιλαμβάνεται σταδιακά ότι δεν μπορεί να ξυπνήσει από αυτήν την περιπέτεια του ονείρου».

[received msg from λόκαλ]

Δ.Ε.Η. *



* Δ εν Ε ίμεθα Η λίθιοι

Θα ήθελα πάρα πολύ να γνωρίσω τον καλά
κρυμένο πίσω από ένα χαρτογραφείο υπάλληλο,
που αποφασίζει για τις χρεώσεις από αυτόν τον
δημόσιο κλέφτη που ονομάζεται ΔΕΗ.
Είμαι σίγουρος πως πρόκειται για έναν τύπο
με πουκάμισο και πενηντάευρο στην τσέπη
να ψιλοφαίνεται, σαν δέλεαρ προς την φτωχή
καθαρίστρια που υπόκειται στα λαϊκού τύπυ
φλερτ του.Φραπές δίπλα του ντεφάκτο και
αν υπάρχει μουστάκι, θα είναι κιτρινισμένο
από τα Οσκαρ τσιγάρα.
Αυτά τα ΩΧ Β και ΩΧ Β που αναφέρουν στην
ανάλυση χρεώσεων μόνο ένα μεγάλο αχ προκαλούν
και σε καμία περίπτωση μία κατανόηση για το
τι πραγματικά χρεώνεται και φυσικά το γιατί
κοστίζει τόσο..
Ο Δήμ(ι)ος που το μόνο που κάνει καθημερινά
είναι να αγνοεί τις ανάγκες μας, αλλά και να
παραλαμβάνει έσοδα από διαπλεκόμενες
ενέργειες, απαιτεί 38 ευρώ μέσα από τον
λογαριασμό ενός προϊστάμενου κλεψιάς.
Τον ευχαριστούμε..!
Η ΕΡΤ! χαχαχα υπάρχει ΕΡΤ?Τέλος πάντων,
ας πούμε πως υπάρχει αν και απέχει μακραν
των προσδοκιών μας όσον αφορά τον προγραμματισμό
και την παροχή του, θέλει και 10 ευρώ από τον
καθένα μας για να λειτουργήσει.(αν υπάρχει
οικονομολόγος εδώ γύρω ας υπολογίσει το
όλον που μαζεύει).
Τέλος έτσι απενοχοποιημένα νάσου και το
ειδικό τέλος ΑΠΕ 70 λεπτά ,έτσι γιατί κάτι
πρέπει να έχει μικρή χρέωση, το οποίο
ας το ονομάσουν ΕΠΕ και με το Ν που ακολουθεί
για το νομικό του θέματος γίνεται φασιστικό
όπως και οι χρεώσεις σε αυτόν τον τόπο
άλλωστε.
228 ευρώ μου ζητάνε λοιπόν ενώ πέρσι την
αντίστοιχη περίοδο κατανάλωσης κλήθηκα
να καταβάλω το ποσό των 160 ευρώ.
Όποιοι τα τσεπώνουν να τα πάρουν μαζί
τους γιατί θα τα χρειαστούν αφού με τόσες
κατάρες που τους στέλνουν καθημερινά
όλο και σε κάτι κακό θα μπλέξουν.
Άντε, τον πούλο λοιπόν μαζί με
τα δικά μου ευρώ που δεν τα κέρδισα
με ατιμία αλλά με αναγκάζετε σιγά
σιγά να το σκέφτομαι και αυτό...

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

ATHENS ALLEYCAT / MASQUE RACE


"ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!

Κατόπιν λαϊκής απαίτησης επιτέλους είναι εδώ!
Ούτως ή άλλως ζούμε σε ένα διαρκές καρναβάλι: ένας πολέμιος του πρασίνου έχει ντυθεί “δήμαρχος που υποστηρίζει πράσινες ταράτσες”, οι ίδιοι άνθρωποι που ανταλλάσσουν μεταξύ τους πόστα έχουν ντυθεί “κυβέρνηση ανασχηματισμού”, μια κάστα ανεγκέφαλων πολεμοχαρών έχει ντυθεί “αστυνομία” και η κακής ποιότητας άσφαλτος “ποδηλατόδρομος”. Αυτή τη φορά τουλάχιστον θα είναι επίσημο. Ο δρόμος (σου) μιλάει! Εσύ τι θα ντυθείς;
Βγάλε τη στολή του πιερότου που δίσταξες να πετάξεις στην τελευταία μετακόμιση, ζωντάνεψε το πνεύμα του Ζορό που καταπιέζεις τα τελευταία χρόνια και συ κοπελιά πρόσεχε! Βασίλισσα της Νύχτας με Μίνι: μην πιαστεί το τούλι στην αλυσίδα και χάσεις την πρωτη θέση!
Ήρθε και θα κάνει την πόλη Ρίο!

ΜΑΣΚΕ ALLEYCAT RACE!

Είσαι λόκαλ? Έλα να συμμετάσχεις στον απόλυτο ποδηλατικό σουρεαλισμό, στη γιορτή της απελευθέρωσης από το αυτοκίνητο:

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2008

Χωρίς Χορηγό! Χωρίς Άδεια! Χωρίς Βενζίνη!
Αστικοί Ποδηλάτες Όλοι Έυπρόσδεκτοι (Αυστηρά Μόνο Μασκαρεμένοι)!
ΜΟΝΟ ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΟΙ!

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Έρχεσαι στο Ζάππειο (μπροστά από το Μέγαρο) μασκαρεμένος, με το ποδηλατό σου στις 22 Φεβρουαρίου 2008, στις τρεις το μεσημέρι (15.00), για να πάρεις μέρος στην αποθέωση της ποδηλατικής κουλτούρας της Αθήνας.
Συμβολική συμμετοχή: 2 ευρώ (για να καλυφθούν έξοδα – αφίσες, έπαθλα κτλ)

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Σημείο εκκίνησης: Ζάππειο Μέγαρον, 15.00μμ.
Μόλις κάνεις την εγγραφή θα σου δοθεί το ακριβές δρομολόγιο μαζί με το registration (φόρμα συμμετοχής ελληνιστί). Αυτό περιλαμβάνει σημεία ελέγχου (check points) απο τα οποία θα πρέπει να περάσεις οπωσδήποτε με την προκαθορισμένη σειρά προκειμένου να τερματίσεις. Όλα τα check points είναι γνωστά σημεία του κέντρου. Σε κάθε ένα απο αυτά θα σε περιμένει ένας «λόκαλ» τύπος/τύπισσα που θα σου σφραγίσει το registration, έτσι ώστε να μπορείς να αποδείξεις οτι πέρασες από όλα τα check points.
Τερματίζεις αν έχεις συλλέξει όλα τα σημεία.
Η πορεία που θα επιλέξεις από το ένα check point στο επόμενο είναι δική σου επιλογή. Αρκεί μόνο να περάσεις από όλα τα σημεία με τη σωστή σειρά.
Δρόμοι, πεζόδρομοι, σκάλες, λόφοι, αλάνες, πάρκα... οποιαδήποτε διαδρομή διαλέξεις είναι θεμιτή.

ΝΙΚΗΤΗΣ
Νικητής είναι όποιος/α τερματίσει πρώτος/η έχοντας συλλέξει όλες τις σφραγίδες από τα check points πάνω στο registration.

ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σε αυτό το ALLEYCAT μετά τον τερματισμό θα ακολουθήσει διαγωνισμός Footdown. Οι κανόνες είναι απλοί: όποιος πατήσει στο έδαφος χάνει - κερδίζει αυτός που θα μείνει στο τέλος.
Όλοι οι ποδηλάτες κινούνται μέσα σε ένα κύκλο. Προσπαθείς να ελιχθείς ανάμεσα στους υπόλοιπους ποδηλάτες χρησιμοποιώντας την ισορροπία σου και μόνο. Απαγορεύεται να σπρώχνεις με τα χέρια σου ή να τραβάς άλλους απο την μπλούζα ή το ποδήλατο. Μπορείς όμως να τζαρτζάρεις με τον ώμο σου. Σιγά-σιγά καθώς ο ένας μετά τον άλλο ποδηλάτη αποκλείονται, ο κύκλος μικραίνει και μένουν όλο και λιγότεροι ποδηλάτες. Κερδίζει ο τελευταίος που θα παραμείνει όρθιος χωρίς να έχει πατήσει στο έδαφος. Καλή τύχη!

PARTY
Μετά το ALLEYCAT RACE και τον διαγωνισμό FOOTDOWN θα ακολουθήσει ποδηλατικό πάρτυ στο Κ44 Κωνσταντινουπόλεως 44 (17.00 – 22.00).
DJ δράση:
Βeat Me Up!
DJ HOME
Menagos vs Asteras X
Videos/ Projections

Οι δρόμοι μας ανήκουν!
RECLAIM PUBLIC SPACE!

Disclaimer:
Δεν προτρέπεται κανένας να παραβεί τον ΚΟΚ.
Κανένας άλλος δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί κατα την διάρκεια του αγώνα εκτός από τον ίδιο τον ποδηλάτη που συμμετέχει."

5 seconds

Ειχα ταλαντευση αναμεσα στο να το γραψω εδω ή στο ιδιωτικο μπλογκ. Προφανως απαντησα εδω. Η σκεψη γεννηθηκε στη Συγγρου, οταν εσκυψα και ειδα το αριστερο μου παπουτσι.

Αυτο το παπουτσι μου θυμιζει τη Φλωρεντια. Το βραδυ που το ειδα στο κλειστο καταστημα, τη ψυχολογια που ειχα εκεινη την ημερα, το αγχος να προλαβω να το αγορασω πριν φυγω την επομενη. Σπανια θελω να αγορασω κατι. Αυτο το ζευγαρι το ηθελα. Την ωρα που σκεφτομαι αυτα, βρεχει. Παρακολουθω τις σταγονες οπως πεφτουν γυρω και πανω του. Τυχαιοτητα , σκεφτομαι. Αφαιρουμαι σε μια προσπαθεια να βρω ενα pattern. Το γυαλισμενο οδοστρωμα (λεξη οικεια στα δελτια ειδησεων την περιοδο των εορτων) αλλαζει αποτομα χρωμα. Πρασινησε κι εγω σηκωνω το κεφαλι. Κι η ζωη μου συνεχιζεται.

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Τζων Νας - θεωρία των παιγνίων

Για ένα ποστ χωρίς βίντεο και χωρίς λυρική (κάτω τα ζευγαράκια…ζήτω οι λαγοί)

Αρκετοί θα θυμούνται την σχετικά παλιά ταινία «ένας υπέροχος άνθρωπος», όπου αφηγείται τη ζωή του διάσημου μαθηματικού Τζον Νας (John Nash), το πρόβλημα σχιζοφρένιας και την πανέμορφη γυναίκα του (...γρρρρρ), αλλά όχι και τόσο τη «θεωρία των παιγνίων». Η θεωρία των παιγνίων είναι κλάδος των θεωρητικών μαθηματικών, ο οποίος έχει πλέον επεκταθεί σε πολλές ανθρωπιστικές επιστήμες (στρατηγική, πολιτική, κοινωνιολογία, οικονομία κοκ). Και αυτό, διότι η θεωρία των παιγνίων αναλύει τις συγκρούσεις και συνεργασίες διαπλεκόμενων μερών-παιχτών, το σύνολο δηλαδή των κοινωνικών σχέσεων, και προσπαθεί να αποκρυπτογραφήσει τη στρατηγική των μερών-παιχτών.

Σε ένα οποιοδήποτε παιχνίδι...είτε αυτό λέγεται Μονόπολη, είτε τρωικός πόλεμος...οι παίχτες προσπαθούν να λάβουν το μέγιστο για τον εαυτό τους και το ελάχιστο για τους αντιπάλους. Ο Νας ανέπτυξε μία φόρμουλα (η οποία έχει και το όνομά του, «ισορροπία κατά Νας») και απέδειξε ότι η στρατηγική του κάθε παίχτη (...και μεγάλου καλλιτέχνη) στο παιχνίδι εξαρτάται μεν από τις στρατηγικές των άλλων παιχτών, αλλά είναι παράλληλα και ανεξάρτητη από αυτές τις στρατηγικές. Και τελικά η «ισορροπία Νας» διαμορφώνεται, όταν η στρατηγική του κάθε παίχτη είναι η καλύτερη επιλογή για αυτόν, αλλά και για οποιονδήποτε άλλο, χ παίχτη (σημείωση: το καλύτερο της επιλογής έχει να κάνει με το παιχνίδι και τους παίχτες, ανεξάρτητα αν αυτό μας φαίνεται παράλογο ή απάνθρωπο).

Τέτοιες ισορροπίες αναπτύσσονται σε καθιερωμένες, εν τοις πράγμασι συνθήκες. Έτσι τον έλληνα οδηγό συμφέρει να οδηγεί στη δεξιά πλευρά του δρόμου, όχι γιατί αυτό επιβάλλει ο νόμος ή ο φόβος του προστίμου, αλλά γιατί ακόμη και αν ακόμη δεν υπήρχε νόμος και αστυνομία, η οδήγηση από τα αριστερά θα μας έφερνε αντιμέτωπους με το θάνατο, κάτι που δεν είναι σαφέστατα προς το συμφέρον του οποιουδήποτε τυχαίου παίχτη (εξαιρείται κοιμάμενος οδηγός στην ταινία “plains, trains and automobiles). Ομοίως, σε ένα αντίστροφο παράδειγμα, ο άγγλος οδηγός έχει συμφέρον να οδηγεί στα αριστερά του δρόμου (με εξαίρεση την είσοδο στο Savoy Hotel), που δείχνει τελικά ότι η ισορροπία δεν εξαρτάται από τον κανόνα, αλλά κάνει χρήση ενός τυχαίου κανόνα και εξαρτάται κυρίως από το συμφέρον του καθενός μας (συμφέρον...έννοια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, στην οποία θα επανέλθω σε μελλοντικό κείμενο...)

Ισραήλ-Παλαιστίνη και η θεωρία των παιγνίων

Παίχτες Α και Β έχουν χ και ψ επιλογές. Όπου χ= συνεχίζω εχθροπραξίες και ψ= τις σταματώ. Αν Α κάνει ψ (σταματά), τότε Β θα κάνει χ (συνεχίζει) για να λάβει περισσότερα οφέλη για τον εαυτό του και να κάμψει το ηθικό του αντιπάλου. Αν Α κάνει χ (συνεχίζει), τότε Β θα κάνει πάλι χ, γιατί θα χάσει τα οποιαδήποτε οφέλη θα μπορούσε να κερδίσει. Το αντίστροφο φυσικά θα σκεφτεί και θα κάνει και η άλλη πλευρά. Λίγο έχει σημασία ποίος αρχίζει πρώτος και ποίος σταματά τελευταίος, η ιστορία και τα δεδομένα γεγονότα. Και φυσικά πάρα πολύ λίγο έχει σημασία το ποίος έχει δίκιο ή άδικο.

Παράλληλα, όλοι οι άλλοι έμμεσα συμμετέχοντες παίχτες (φυσικά δεν αναφερόμαστε ούτε στα Νησιά Βανουάτου ως παίχτες, ούτε στη Βόρειο Κορέα, αλλά σε κράτη που έχουν συμφέρον, λίγο ή πολύ, στο παιχνίδι αυτό, όπως οι ΗΠΑ, η Ευρώπη στο σύνολό της, Ιράν, Αραβικές χώρες στο σύνολό τους και μερικές άλλες), επίσης δεν προτιμούν την παύση των εχθροπραξιών, είτε γιατί επιθυμούν να νικήσει μία από τις δύο πλευρές, χωρίς παράλληλα οι έμμεσοι αυτοί παίχτες να έχουν καμία άμεση απώλεια για τους εαυτούς τους (δηλαδή τους συμφέρει να ρισκάρουν, γιατί μόνο να κερδίσουν έχουν και όχι να χάσουν), είτε γιατί δικαιολογούν στο όνομα των εχθροπραξιών, δικές τους πράξεις (ΗΠΑ: «εξάλειψη» «τρομοκρατίας», Ιράν: τζιχάντ κοκ). Έτσι η «ισορροπία Νας», που διαμορφώνεται στο παιχνίδι, δείχνει ως βέλτιστο συμφέρον για όλους τους παίχτες τη συνέχιση των εχθροπραξιών.

Βέβαια οι παίχτες θα μπορούσαν να επιλέξουν να σταματήσουν τις επιθέσεις (όπως κατάφεραν να πείσουν κάποιοι τους Αραφάτ και Ράμπιν με τη συμφωνία του Όσλο), πράγμα που στους περισσότερους από εμάς φαίνεται ανθρώπινο και λογικό. Αλλά κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά δύσκολο, καθώς το άνω σενάριο (συνέχιση εχθροπραξιών) είναι αποτέλεσμα επιλογής της καλύτερης στρατηγικής ως προς το συμφέρον του κάθε παίχτη σε σχέση με τις στρατηγικές όλων των άλλων παιχτών. Η αλλαγή και παύση των εχθροπραξιών πρέπει να είναι η συνολική και καθολική αλλαγή της στρατηγικής όλων των παιχτών...μερική αλλαγή κάποιων παιχτών δεν επαρκεί.

Επομένως φαίνεται, ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι παίχτες επιλέγουν τη καλύτερη δυνατή στρατηγική με τα πιο οδυνηρά όμως αποτελέσματα για το σύνολο (δίλημμα του φυλακισμένου)* (σημ: αυτό το σημείο επηρεάζει σύνολα από WSP και κοινότητες έως κόμματα και κράτη). Αυτό έρχεται σε αντίθεση με φιλελεύθερες φιλοσοφικές θεωρήσεις, που πιστεύουν ότι, αν κάθε άτομο αφεθεί ελεύθερο να πράξει το καλύτερο δυνατό για τον εαυτό του και με βάση τη στρατηγική των άλλων, τότε αυτό θα έχει το καλύτερο αντίκτυπο για το σύνολο.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Η ΝΕΡΑΓΚΟΥΛΑ


Οι νεραγκούλες ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τις ανεμώνες. Διακρίνονται σε πολλά είδη και τα άνθη τους έχουν διάφορα χρώματα. Η Νεραγκούλα η συκώδης (Ranunculus ficaria L) αρχίζει να ανθίζει από τα μέσα Ιανουαρίου. Είναι πολυετές φυτό με φύλλα καρδιοειδή. Τα άνθη της έχουν διάμετρο γύρω στα 5 εκ. κι έχουν χρώμα κίτρινο με 8-12 πέταλα στενά και γυαλιστερά. Συνήθως βγαίνει σε υγρές και σκιερές τοποθεσίες, αλλά η νεραγκούλα της φωτογραφίας αποτελεί εξαίρεση γιατί έχει φυτρώσει στην κορφή του Υμηττού.

αφιερωμένο στα "παιδιά των λουλουδιών"


πληροφορία από ένα μπλογκ για τη φύση.


Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

No Pants Subway Ride 2009



for more -->

Κέικ σοκολάτας σε 5'

[από email] : Ξυπνάς το βράδυ με μία απίστευτη λιγούρα και συνειδητοποιείς ότι δεν έχεις κάποιο γλυκό για να φας. Σε μία τέτοια δύσκολη κατάσταση ερχόμαστε να δώσουμε λύση. Φτιάξτε ένα κέικ σε μόλις 5 λεπτά!

YΛΙΚΑ

4 κουταλάκια του γλυκού αλεύρι
4 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη
2 κουταλάκια του γλυκού κακάο σκόνη
1 Αυγό
3 κουταλάκια του γλυκού γάλα
3 κουταλάκια του γλυκού λάδι
1 κούπα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανακατεύουμε το αλεύρι με την ζάχαρη και το κακάο


Προσθέτουμε και το αυγό


Ρίχνουμε μέσα το γάλα και το λάδι και ανακατεύουμε καλά


Βάζουμε την κούπα για 3 λεπτά στον φούρνο μικροκυμάτων (1000watt)


Περιμένουμε μέχρι να σταματήσει να φουσκώνει


Το βάζουμε σε ένα πιάτο και..


Aσφαλώς μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε τις δόσεις, να τοποθετήσουμε σε φόρμα/ταψί/πιρόγα και να ψήσουμε στους 220 στο φούρνο για όσο χρειαστεί..

Κλάψε...κλάψε...


from here

Hot Mail under Snowball Effect

> > Date: Mon, 02 Feb 2009 16:09:53 +0000
> > To: all
> > Subject: The People v The Banksters: A mass snow ball
> fight in the City
> >
> >
> > The People v The Banksters: A mass snow ball fight in
> the City
> >
> > They play with our money we play in the snow!
> >
> > Rumours are abounding about a mass snow ball fight
> between The People
> > and The Banksters in the City of London tommorow.
> >
> > Text messages inviting people are bouncing around
> like snow balls and
> > bail outs. It looks like its going to be big..
> >
> > 6.4 million of us did not got work today..we decided
> to play in the
> > snow instead.... how many will spread that spirit of
> play to the
> > financial district tomorrow..?
> >
> > TOMORROW
> >
> > 3rd Feb - 1pm Royal Bank of Scotland, Bishops Gate,
> City of London.
> >
> > see you there, put the gloves on and keep it fluffy
> like snow..
> >
> > 
> >
Με λίγα λόγια αύριο στη 1 εδώ στο χιονισμένο Λονδίνο (που λίγα πράμματα λειτουργούν -όπως οι τράπεζες και τα χρηματιστηριακά) έχει κανονιστεί χιονοπόλεμος στους goldenboys του City!! Τους μπαγάσηδες, πού τα βρίσκουν!

Photo of the year

Εγώ τη βάζω από τώρα την υποψηφιότητα.. Δεν ξέρω από πού ακριβώς μας έρχεται, ξέρω μόνο ότι βρισκόμαστε στο λιμάνι του Πειραιά, ο αγώνας είναι Κρήτες αγρότες - ντόπια ΜΑΤ (1-1 όπως βλέπουμε) και ότι τη βρήκα στου πιτσιρίκου. ΕΛΛΑΔΑΡΑ μου εσύ!!!

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Ήρθαν οι Ρώσοι νο2 – το ΚΚΕ.

(αυτά. έτοιμος για πέτρες.)

Από το Δεκέμβριο και μετά, συνέβαινε κάτι επικίνδυνο και περίεργο: είχα πιάσει τον εαυτό μου να αποζητάει λύσεις άμεσες, ριζοσπαστικές και απόλυτες. Όταν αισθάνεσαι αηδιασμένος με όλους και όλα και όλοι αυτοί μαζί σου, αποζητάς το «κάτι σαφές». Δεν ξέρω αν την κατάσταση επέτεινε και η προαιώνια σύγχυση σχετικά με τα μητρικά πρότυπα, αλλά έπιανα τον εαυτό μου να αισθάνεται ασφαλής ΜΟΝΟ στο άκουσμα των δηλώσεων της Αλέκας.


Ήθελα να βλέπω την Αλέκα να μιλάει, ήθελα να βλέπω την Αλέκα να εκφράζεται, να κάνει δηλώσεις, ήθελα να βλέπω την Αλέκα να πηγαίνει να συναντηθεί με «κάποιον» στη Γάζα, ήθελα να βλέπω την Αλέκα στις κινητοποιήσεις στον Αστακό, ήθελα να βλέπω την Αλέκα....
Ήθελα αυτή την ειρωνεία στο βλέμμα της, ήθελα αυτή τη γενική απαξίωση, αυτό το σπέρμα του αυθεντικού νιχιλισμού που μόνο ένας ορκισμένος πιστός στη ρωσική παράνοια μπορεί να γονιμοποιήσει «με τρόπο». Αχ Αλέκα…

Άνοια; υπερβολική κατανάλωση καφεϊνης; το αλκοόλ; σύνδρομο χρόνιας κόπωσης; Ποτέ άλλοτε δεν είχα καμία σχέση με το ΚΚΕ. Δυστυχώς, δεν έχω καν σχέση με τους μαζικούς αγώνες. Εξ’ ου και ο προβληματισμός. Τι σημαίνει όταν πάνω στη στιγμή της απόλυτης κρίσης, δε βρίσκεις καμία ανάπαυση στα λογάκια των «κινητοποι-ίσιμων» κανονικών ανθρώπων και αντ’ αυτού αποζητάς περισσότερο τη ρητορεία μιας ιδιότυπης αλλά θεσμοθετημένης δικτατορίας;


εξήγηση 1: απεχθάνεσαι τη «δηθενιά». Τόσο την απεχθάνεσαι που προτιμάς τη μιζέρια, αν είναι να σε βάλουν να διαλέξεις.

παρατήρηση 1: ναι ρε αδερφέ, αλλά όσο συμπαγείς κι αν θεωρούνται οι θέσεις του ΚΚΕ, δεν παύουν να είναι εντελώς μη εφαρμόσιμες. Σε ποιο όνομα του «μη» Θεού, επιλέγεις να υπακούς σε μία τόσο απόλυτη λογική που είναι ικανή για σφαγές αθώων και αφελών τσάρων και που στο όνομα της επανάστασης ιδρύει την πιο δαιδαλώδη γραφειοκρατία και ελέγχει νομιμοποιημένα το αν οι πολίτες του κράτους της το κάνουν από πίσω ή από μπρος;

απάντηση 1: στο όνομα του δίκιου του εργάτη.
σχόλιο του ανώτερου εαυτού (οι βουδιστικές επιρροές): μα εσύ δεν είσαι καν εργάτης.

Η κατάσταση όμως συνεχίστηκε. Παρά τις προτροπές των οικείων να μη βλέπω πολλή τηλεόραση, να βγαίνω έξω πιο συχνά, να προσπαθώ να εκφράζομαι μέσω των «κοινών δράσεων», παρατηρώ στον εαυτό μου μία απίστευτη δυσκολία προσαρμογής στο συνασπισμό, ακόμα και με πάλαι ποτέ ομοϊδεάτες. Πιο πολύ ταυτίζομαι με τους εντελώς άσχετους στρατιωτικούς που επιδεικνύουν στιγμιαία ευαισθησία απέναντι στο όλο σκατό, παρά με τους κατά τόπους πάγια ευαισθητοποιημένους, που είναι συνέχεια έτοιμοι να παίξουν την παράσταση νίκης με έπαθλο ένα πήδημα.

Το ερώτημα παραμένει (σε ποιο γαλαξία θα σε βρω?).

Όταν αισθάνεσαι ότι βρίσκεις απάντηση σε τελειωμένες λύσεις, σημαίνει ότι είσαι πολύ κοντά στα δεξιά. Και όταν σε ενδιαφέρει ακόμα να σταθμίσεις το πού είσαι, γιατί έχει σημασία και γιατί πρέπει να έχει σημασία, «πρέπει»να προσπαθείς να θυμάσαι ότι ακόμα αγάπησες και αγαπάς τους συνανθρώπους σου και ότι ΔΕ θέλεις να είσαι άδικος. Δομικά άδικος. Όχι στην επιφάνεια, όχι σε μία βιτρίνα που μας κάνει όλους ίσους από τη στιγμή που είμαστε και φερόμαστε ως «κουλ». Δίκαιος με τη λογική του χρήματος, δίκαιος με τη λογική των ευκαιριών και υπερβολικά δίκαιος με τη λογική της παιδείας. Γιατί πρέπει να με καταλαβαίνει ο διπλανός μου την ώρα που μιλάω, για να μπορούμε να είμαστε μαζί. Και αυτό καλώς ή κακώς, οι μόνοι που το κατάφεραν ήταν οι Ρώσοι. Στο επίπεδο της σφαγής, στο επίπεδο της θεωρίας, στο επίπεδο της αναρχίας και στο επίπεδο της θρησκείας. Το μόνο επίπεδο στο οποίο δεν τα κατάφεραν, ήταν αυτό της οικονομίας. Κι αυτό γιατί είχαν απέναντί τους το μεγαλύτερο τέρας: τους βλάκες και τα ίδια τους τα ένστικτα.



Το «ήρθαν οι Ρώσοι νο1» είναι ένα κείμενο που έγραψα τον Αύγουστο και έχει παλιώσει, με αφορμή τις τότε διαφορές των Ρώσων με «εμάς τους υπόλοιπους». Το έβαλα τώρα, γιατί φοβάμαι να νομίζω ότι θα γίνει sequel.

ΕΛΣ


Δεν μπορώ να καταλάβω,αν και τρίτη μέρα που πάω,τι ακριβώς
συμβαίνει στον χώρο της Λυρικής.
Το μήνυμα που επικρατεί είναι ελεύθερος χώρος ώστε να
μπορούν καλλιτέχνες να εκφραστούν.
Παράλληλα το ότι η τέχνη είναι δυσπρόσιτη για τον
απλό λαό καθώς ένας χώρος σαν την Λυρική ζητάει
20 ευρώ από κάποιον θεατή για να του προσφέρει
ένα θέαμα για το οποίο εργάζονται 400 περίπου
άνθρωποι.
Παράλογο το αίτημα να είναι φρι αυτά τα θεάματα
την στιγμή που ο μέσος Έλληνας ξοδεύει άσκοπα
τα χρήματά του προκειμένου να έχει υλικά και
παροχές που πραγματικά δεν χρειάζεται.
Επίσης παράλογο το να λες ότι χρειάζεσαι
τον χώρο για να εκφραστείς καλλιτεχνικά
όταν το μόνο καλλιτεχνικό δρώμενο που κάνεις
πραγματοποιείται έξω στην Ακαδημίας με μπάντες
να παίζουν πνευστά και τύμπανα ενώ στην σκηνή
του θεάτρου βρίσκονται δύο <<χορευτές>> που
κουνάνε τα χέρια τους και λίγο τα πόδια με άλλους
δύο να τους κοιτούν..
Επίσης καμία αντίδραση γιά τα εσωτερικά προβλήματα
της Λυρικής η οποία τα τελευταία χρόνια πραγματικά
ασφυκτιά από εμπλοκή σε αυτήν ανθρώπων που
δεν γνωρίζουν τι σημαίνει θέατρο και όσο μάλλον
τι σημαίνει ανθρώπινη επαφή με αυτό.
Πραγματικά λυπάμαι που δεν αξιοποιείται μία κατάληψη
η οποία θα μπορούσε να κάνει την διαφορά.
Που είναι οι καλλιτέχνες?Ηθοποιοί,τραγουδιστές,χορευτές,
κινησιολόγοι,μουσικοί,χορογράφοι,σκηνοθέτες..που?
Δεν θα έπρεπε να είχε γίνει κάλεσμα ανοιχτό προς
τέτοιου είδους ανθρώπους οι οποίοι με την συμμετοχή τους
εκτός από το να δώσουν το στίγμα τους θα μπορούσαν
να ζυμωθούν με άτομα που έχουν έστω και μία υποψία
του να κλείνουν προς την θεατρική καλλιτεχνία?
Δεν θα έπρεπε άραγε να έχει γίνει επαφή με θεατρικές
ομάδες?
Αντί λοιπόν τέτοιων κινήσεων είδαμε πιωμένους να χορεύουν
στον δρόμο και μετά να μπαίνουν μέσα στο θέατρο και
να λένε πως η τέχνη είναι ακριβή.
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ