Σελίδες

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

No Pants Subway Ride 2009



for more -->

11 σχόλια:

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

Να το κανουμε και εμεις στο τραμ...

Tic Tac είπε...

Αντε πες το στους πασχοντες απο ακτιβιστικη αρτηριοσκληρυνση συντροφους μας.

Σε αυτη την πουτανα τη χωρα μονο μοιρασμα φυλλαδιων και καναδυο αλλες πρακτικες εφαρμοζονται ως αντισταση. Ολα τα αλλα ευτελιζονται ως τσιρκο, χαζοχαρουμενος ακτιβισμος κα.

Ντουντουκα - ματσουκα και Κατερινα Κουκα.

ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΜΩΣ. ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.

τΑτΑΑΜμΜΜμΜμΜΜ

Tic Tac είπε...

α!

Δεστε και τι ωραια σπαει η ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ των μη συμμετεχοντων.

Δεν ειναι αναγκη ΠΑΝΤΑ να τους προξενεις προβλημα (πχ κλεινω αυτιστικα το δρομο επειδη εχω αλλους 20 μαζι μου).

Κατσε αναμεσα απο τις λωριδες και δινε φιλια στους οδηγους απο το παραθυρο.

Ανώνυμος είπε...

pote pote tha to kanoume ki emeis auto?? goustaro me trela.
deite kai kati allo antistoixo pou mou eftiaxe to kefi xtes:

http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM&eurl=http://rednights.blogspot.com/

Tic Tac είπε...

Ναι, αλλα αυτο ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ αλλο.

Τ-mobile...διακριτικο μαρκετινγκ.
Αλλο - αλλο.

Καλο αλλα αλλο!

jorge είπε...

tic tac exoume vlepeis kai tous epanastates pou mas aksizoun.

makes perfect sense.

Tic Tac είπε...

Αγωνιστες , το επαναστατες ειναι ακαιρο.

Εκτος κι αν το βαλεις σε " " , οποτε παει αλλου το γραμμα ;)

jorge είπε...

συμφωνώ και με τις 2 επισημάνσεις!

makus είπε...

superaktion!

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
ακαταλληλο για ηλικιες κατω των 18 ετων
και σειρα αρθρων τεχνης για νεους ελληνες καλλιτεχνες

χ.ζ. είπε...

Παιδιά μου συγγνώμη εμένα μου φαίνεται κάργα αμερικανιά. (ε, κάποιος θα τολεγε...:) )

Και που έσπασε λοιπόν η κανονικότητα των αλλονώνε τι έγινε; Τους είπε τίποτα; Η δημιουργία πού είναι στην περίπτωση αυτή; κουνήσανε το κεφάλι και ντάξει.