Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009
ΕΛΣ
Δεν μπορώ να καταλάβω,αν και τρίτη μέρα που πάω,τι ακριβώς
συμβαίνει στον χώρο της Λυρικής.
Το μήνυμα που επικρατεί είναι ελεύθερος χώρος ώστε να
μπορούν καλλιτέχνες να εκφραστούν.
Παράλληλα το ότι η τέχνη είναι δυσπρόσιτη για τον
απλό λαό καθώς ένας χώρος σαν την Λυρική ζητάει
20 ευρώ από κάποιον θεατή για να του προσφέρει
ένα θέαμα για το οποίο εργάζονται 400 περίπου
άνθρωποι.
Παράλογο το αίτημα να είναι φρι αυτά τα θεάματα
την στιγμή που ο μέσος Έλληνας ξοδεύει άσκοπα
τα χρήματά του προκειμένου να έχει υλικά και
παροχές που πραγματικά δεν χρειάζεται.
Επίσης παράλογο το να λες ότι χρειάζεσαι
τον χώρο για να εκφραστείς καλλιτεχνικά
όταν το μόνο καλλιτεχνικό δρώμενο που κάνεις
πραγματοποιείται έξω στην Ακαδημίας με μπάντες
να παίζουν πνευστά και τύμπανα ενώ στην σκηνή
του θεάτρου βρίσκονται δύο <<χορευτές>> που
κουνάνε τα χέρια τους και λίγο τα πόδια με άλλους
δύο να τους κοιτούν..
Επίσης καμία αντίδραση γιά τα εσωτερικά προβλήματα
της Λυρικής η οποία τα τελευταία χρόνια πραγματικά
ασφυκτιά από εμπλοκή σε αυτήν ανθρώπων που
δεν γνωρίζουν τι σημαίνει θέατρο και όσο μάλλον
τι σημαίνει ανθρώπινη επαφή με αυτό.
Πραγματικά λυπάμαι που δεν αξιοποιείται μία κατάληψη
η οποία θα μπορούσε να κάνει την διαφορά.
Που είναι οι καλλιτέχνες?Ηθοποιοί,τραγουδιστές,χορευτές,
κινησιολόγοι,μουσικοί,χορογράφοι,σκηνοθέτες..που?
Δεν θα έπρεπε να είχε γίνει κάλεσμα ανοιχτό προς
τέτοιου είδους ανθρώπους οι οποίοι με την συμμετοχή τους
εκτός από το να δώσουν το στίγμα τους θα μπορούσαν
να ζυμωθούν με άτομα που έχουν έστω και μία υποψία
του να κλείνουν προς την θεατρική καλλιτεχνία?
Δεν θα έπρεπε άραγε να έχει γίνει επαφή με θεατρικές
ομάδες?
Αντί λοιπόν τέτοιων κινήσεων είδαμε πιωμένους να χορεύουν
στον δρόμο και μετά να μπαίνουν μέσα στο θέατρο και
να λένε πως η τέχνη είναι ακριβή.
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
8 σχόλια:
Perimeneis diladi se tetoiou eidous kiniseis,eite einai katalipseis,eite poreies,eite maziki afthormiti drasi,na simmetexoun mono sineiditopoiimena atoma pou kanoun mono dimiourgika pragmata?
File sorry,pote den itan etsi kai pote den tha nai.
Ontws,mporei na nai apogoitefsi,alla otan simvainoun auta se vgazoun apo mia kanonikotita.to thema einai mesa stin kainouria katastasi na kaneis wraia pragmata-an mporeseis-i toulaxiston na deis tin kanonikotita pio kathara ki otan guriseis na tin krineis kai na tin veltiwseis.
Min vgazeis tin oura sou apeksw,krima einai.Kai min eisai afstiros,den allazei o kosmos (sou) se mia mera.Xalarwse.
diladi oi kallitehenes, xoreftes skinothetes pou (fisika kai) kalestikan de boroun ki aftoi ena vradi na methisoun? ki esi irthes 3 meres sti liriki ki afto katalaves? diladi poso ekatses akrivos kai ti ekanes? GIATI NA SIMMETEIHES STIN KOUVENT AAPO TIN ARHI OS TO TELOS TO APOKLEIO.
άδικη η μιζέρια αντικατοπρτίζει μια εσωστρεφή φάση που ίσως βιώνεις γενικότερα (?), πολύ άδικη για τον πιο ΑντιΖόφ μέρος της πόλης
παιδιά αράχτε..
Ας αφήσουμε τις υπεκφυγές..
μαλακίες, δεν τα είπα όλα κιόλας..τι αρνητικός?υπερθετικός θα έλεγα..
να σας πω ότι ξερνάγανε μέσα?αυτά θέλετε?
Δεν είδα κανέναν καλλιτέχνη να παίρνει τον λόγο και να λέει κάτι ουσιώδες..πως να μην απογοητευτώ?
δεν άκουσα κάποιες προτάσεις που να ξυπνάνε κάτι μέσα μου αλλά και ούτε σε άλλους..και το τι βιώνω εγώ μπορείς να το δεις spinachvatican από προηγούμενες αναρτήσεις..
Δεν συμμετειχα στην κουβέντα από την αρχή όντως αλλά και πολλοί άλλοι βέβαια.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να ενημερωθώ από άλλους αργότερα..
Σκεφτείτε λίγο πριν μιλήσετε..Εσείς δηλαδή ήσασταν εκεί?ε ανώνυμοι?
Αν ναι ,τότε πείτε μας σας παρακαλώ την δική σας άποψη που θα είναι και κάτι ουσιαστικότερο από το να κρίνετε την δική μου.
Eγω, λοιπον, που ημουν, και ξαναήμουν, και μιλησα, και με την ομαδα πρωτοβουλιας, και με αλλους περιφεριακους, και με εργαζομενους, και με αντιθετους στην καταληψη, και με ονειροπολους, και με χουλιγκανια, και με τη μανα μου...
εχω κανει τις αναρτησεις μου αναλογα με το κλιμα που εισεπραξα καθε φορα.
Οταν ηταν + ελεγα +, οταν ηταν - ελεγα -, γενικα ηταν το 30% αυτου που μπορουσε να γινει.
Χωρις πολλη προσπαθεια.
Απλα με θαρρος και συνειδητοποιηση απο πλευρας καλ/νων οτι δουλεια τους ειναι να ΕΚΘΕΤΟΥΝ.
Οχι να εκτιθενται.
re tic tac
mhpws ginesai(maste) aysthros gia kati amfidromo?..
an exeis esy diplwma k ksereis-pane deikse tous
alliws meros ths eu8ynhs mas xrewnetai olous.
ti krazeis? filotimo kanoun oti kanoun oloi
pws to allazeis me thn apostrofh kati..
egw xarhka, sxedon hlpisa ena brady ekei-eixe pneuma k roh h syneleush pou eida.
an k (logiko) eixe problhmatismo gyrw apo ta 8emata twn 8eamatwn.
ek8esh en8en k nei8en. de bariesai
paei h katalhpsh.
(twra ti -krazoume thn kanonikothta na kanei kana mpraf!?)
Γκρικλισ(χ).. ΠΑΡΝΤΟΝ ΜΙ.
για την λυρικη λοιπον: φιλε, η λυρικη ετσι ηταν παντα..μια παρεα απο δηθεν διευθητικα στελεγχη που μοιραζωντουσαν μεταξη τους τα λεφτα του κοσμου....ας μην πω ονοματα γιατι πολυ θελω αλλα δεν πρεπει...ολοι τους κλεφτες , απατεωνες, νταβατζηδες...μεσα σ'αυτο το κλιμα, δεν αλλαζει κατι...για να μην αναφερθω σε καλλητεχνη που τον τρελλανανε οι πουστηδες και τον κρεμασανε με τα ιδια τους τα χερια...για ποια ενσυναισθηση και καλλητεχνια να ελπιζουμε...ο καλλητεχνης εκει μεσα απο την τοξικοτιτα και την φοβια οτι δεν θα μπορεσει(διαστραυλωμενη σκεψη βεβαια) να ξανα-χωρεψει, τραγουδησει, γινεται παθητικος, ξερω τι λεω..αν σαν τον "εξαρτημενο" δεν βρεις το κουραγιο(που ειναι δυσκολο) να φυγεις απο κει μεσα, για να αλλαξεις τον εαυτο σου, το ΚΑΡΤΕΛ Λυρικη δεν θα αλλαξει,ειναι κατι σαν το "Human-trafficking" μεσα στην βρομα.ειναι σαν την πορνη,που αν δεν παρατησει τον νταβατζη της, που τον "αγαπαει κιολας",θα βρεθει σε σακουλα μεσα στα σκουπιδια.εμεις πρεπει να αλλαξουμε, γιατι το συστημα-καρελ ΔΕΝ αλλαζει, απλα αλλιωνει και καταναλωνει ανθρωπινες ζωες και ονειρα.
Δημοσίευση σχολίου