Τρίτη 12 Μαΐου 2009
Εξορκισμός
Ως γνωστόν ακυρώθηκε την Κυριακή (in.gr , τα νέα , ελευθερος τύπος, tvxs.gr) η πρεμιέρα στο θέατρο "από μηχανής" της θεατρικής παράστασης "Το Κίτρινο Σκυλί" που είναι αφιερωμένη στην ιστορία της Κων/νας Κούνεβα και που συνέγραψε ο Μισέλ Φάις. Τον λόγο της ακύρωσης δεν είναι δύσκολο να τον φανταστεί κανείς : Άνθρωποι του "αντιεξουστικού χώρου" παρουσιάστηκαν την ώρα της πρεμιέρας επί τόπου με αυτά τα αποτελέσματα (photos). Το ζήτημα είναι μεγάλο και πολύ σημαντικό και η επίλυσή του τσουρουφλάει τους τελευταίους μήνες. Επίσης είναι λεπτό, ευαίσθητο και συστημικό. Σε αυτήν την κουβέντα έρχεται να προστεθεί το ιδιόχειρο σημείωμα της ίδιας της Κούνεβα που αλλάζει κάπως τις ισορροπίες. Κουβέντα διεξάγεται φυσικά στο indymedia αλλά και παντού, παντού. Για μια πιο πλήρη εικόνα σημειώνω ότι το εισιτήριο κάνει 20Ε, το φοιτητικό 15Ε ενώ ως ενίσχυση στην Κούνεβα ορίζονται τα έσοδα από την πρώτη (πρεμιέρα) και τελευταία παράσταση.
Εάν κατά τη διαδικασία χρειαστείτε εξορκισμό ή αγιασμό επικοινωνήστε με τα γραφεία εδώ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
26 σχόλια:
τα αστικα σας κορδονια θα γινουν
οι κρεμαλες σας.
πολύ (πολύ) ενδιαφέρον..
παραθέτω κειμενο απο Link του Post:
Έχουμε γεμίσει φωτεινές πρωτοπορίες που στο όνομα της εξέγερσης, στο όνομα αγωνιστών και δεν ξέρω ποιου “επαναστατικού σχεδίου” κάνουν την μία καγκουριά μετά την άλλη και όποιος τους λέει μια γνώμη είναι τουλάχιστον ξεπουλημένος, υποταγμένος, γραφειοκράτης και φυσικά κομματόσκυλο.
Δεν είναι ένα και δύο πια τα περιστατικά.
Ο Πανούσης τραμπουκίζεται και του απαγορεύεται να μιλήσει μέσα σε πανεπιστημιακό χώρο την ώρα μάλιστα που το άσυλο βρίσκεται στο στόχαστρο.
Απλοί υπάλληλοι του ΗΣΑΠ βρίζονται, τραμπουκίζονται και φτάνουμε μετά από την βλακώδη επίθεση σε σταθμό του ΗΣΑΠ μέχρι την ποινικοποίηση των επιβατών του ηλεκτρικού και την κατηγοριοποίηση τους στους υποταγμένους μονο και μόνο επειδή πηγαίνουν στις δουλειές τους με το τρένο.
Σήμερα διάβασα στο ιντυ και μια καταγγελία για βια κατά γυναικών στο Πάρκο Κύπρου και Πατησίων από “εξεγερμένο” άντρα που δεν μπορεί να συγκρατήσει την “επαναστατικότητά” του.
Ο Δεκέμβρης μας άφησε πολλές σπουδαίες παρακαταθήκες, μας άφησε χιλιάδες όμορφες εξεγερμένες στιγμές, άφησε όμως σε πολύ κόσμο και την ωμή αναίτια βία ως μία από τις τακτικές, ως ένα καθημερινό μέσο αγώνα και αυτό δεν μπορώ να φανταστώ που θα φτάσει. Μας αφήνει ακόμα διάφορες βλακώδεις φωτισμένεςπρωτοπορίες.
Δεν μπορεί να συνεχίσουμε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Μας αφορά όλους και όλες που ζήσαμε τον Δεκέμβρη, όλους και όλες που θεωρούμε πως βρισκόμαστε στην Αριστερά,στο κίνημα,στο δρόμο.
Τουλάχιστον ας το κουβεντιάσουμε... .
εντύπωση μου προκαλεί το απλό του μηνύματος Κούνεβα: ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ...!!
rebelling the 'rebellions'
Μου θυμιζουν τις "ανθιμικες" μεθοδους αυτα. Κρυπτοχριστιανοι μαλλον.
τσάκα λέω να αφήσω άλλο ένα κλισέ στο μπλογκ.
δεν θεωρείς όμως ότι αυτή η πρόσφατη ευαισθητοποίηση υπερ της κούνεβα έχει παραγίνει τρέντυ? δεν βρίσκεις για παράδειγμα ότι είναι και λίγο επιφανειακή? ποιός έχανε τον ύπνο του για την κ.κούνεβα πριν την άδικη επίθεση που δέχτηκε? όταν ας πούμε αντιμετώπιζε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας τέτοιος άνθρωπος σε μια ξένη χώρα? κανένας βέβαια. είχατε ένα λίνκ στο μπι μπισι για μετανάστες που έγιναν στόχος της χρυσής αυγής και τα νέα έκαναν ενα παρόμοιο ρεπορτάζ για τις άθλιες συνθήκες στις οποίες αυτοί ζουν στο κέντρο της αθήνας. αλλά όλο αυτό το υλικό το βλέπω ως μια τάση προς το λατερνατιβ. ουσιαστικά είναι της μόδας να είμαστε ευαισθητοποιημένοι, μάς συγκινεί και μάς δίνει μια περίεργη ευχαρίστηση το να ακούμε την τραγωδία του άλλου, αλλά τίποτα παρπάνω...απο την άλλη ναι καλή η συμπαράσταση αλλά γιατί πχ τα έσοδα μόνο απο την πρώτη και την τελευταία παράσταση να διατεθούν για τη νοσηλεία της? γιατί όχι και τις υπόλοιπες μέρες, ή ένα ορισμένο ποσό?
θα συμφωνήσω με τον TicTac. Στάνταρντ είναι τίγκα στα μανουάλια στις γιάφκες τους.
chaka xereis ti paizetai me ta arthra pou indymedia?
To "περισσυλογη" ΔΕΝ βλεπεται.
Το επιασα το υπονοουμενο, ΜΑΛΑΚΑ!
χμ
Καταρχήν, μπράβο τσάκα χαν που τα μάζωξες.
Όταν ξεσπάει η βιά, δεν πρέπει να ψάχνεις για τάξη και συντεταγμένη δράση. Το καλύτερο θα κάνει ο Φάις να εντάξει τα σπασίματα στην παράσταση που θα ανεβάσει. Έτσι θα δείξει πως η χαώδης κατάσταση είναι περισσότερο άτακτη από όσο ονειρευόμασταν (;) πολλοί.
Όταν τριγύρω σπάνε κεφάλια, μπορεί να σπάσει και το δικό σου.
ti ginetai me auto to post?? mia etsi mia alliws? ?
plaka mas kanete etsi?
Ναι, σκληρυνση.
Ο Μισέλ Φάις ρίναι κακός άνθρωπος. Μου το είχε γνωρίσει ο Ρήγας Βελεστινλής στο Τόκιο σε ένα Πόκεμον Πάρτυ. Από τότε κατέστρωνε σχέδια καλλιτεχνικής εκμετάλευσης εργατριών. Στο Παρελθόν εκμεταλεύθηκε τον Χριστό Ξανασταυρώνεται και τον έκανε Τιβι Σταρ και ακούγεται ότι αυτοκτόνησε τον Καρυωτάκη.
Θα επανέλθω με περισσότερα
(ή σε σας ή στο Μάκη)
0 comments
Εισαι θεος! Ειδικα τωρα που διαβαζω τη βιογραφια του Ρηγα , επιβεβαιωνω κι εγω με παρρησια (σελ. 127) τη μυστικη επαφή του τελευταιου με το μιλορδο Φαις σε ενα φαστφουνταδικο στο Βελιγραδι λιγο πριν τη συλληψη του.
Απο τοτε ειχε δηλωσει (ο Φαις) οτι θα του την πεφτανε σε 2009-1978 = τοσα χρονια κατι τυποι λεει σε μια πρεμιερα με μια Κουνεβα.
Σε μας ελα , οχι στο Μακη!
ολα αυτα ειναι θλιβεροτατα,
μαρτυρουν ανθρωπους χωρις καμια παιδεια.
Ρε Κιαρα, ρε Κιαρα...
Ουτε η γιαγια μου στη Θεσσαλια εχει παιδεια. Δεν ειναι εκει το θεμα. Πολλοι απο τους πλεον βιαιους επαναστατες ηταν πολυδιαβασμενοι.
Ειναι pure μαλακια.
@ tic tac,
η λεξη παιδεια δεν αναφερεται μονο στην εκπαιδευση και τη γνωση που παιρνει κανεις απο τα βιβλια. οι τυποι αυτοι ακομα κι αν ειναι πολυδιαβασμενοι (λεμε τωρα), σιγουρα δεν ειναι πεπαιδευμενοι. η γιαγια σου παλι, (αν κρινω κι απο τον εγγονο ;-) ειμαι σιγουρη οτι κατεχει μεγαλυτερο cultural capital (οπως λεει κι ο Bourdieu) απο κατι τετοιους τυπους που σαμποταρουν τη συγκεκριμενη θεατρικη παρασταση με αυτον τον τροπο.
Όσο πιουρ μαλακία κι αν είναι, από τη στιγμή που βρέθηκε κάποιος να την κάνει, αν δεν εξηγήσεις ακριβώς γιατί είναι μαλακία, θα ξαναγίνει.
Εμένα μού μένει αυτό (από το λινκ σας):
το τι άποψη έχει ή δεν έχει η κούνεβα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετο.
Στ' αρχίδια μας η Κούνεβα δηλαδή, αλλά κατά τ' άλλα δε γουστάρουμε που την εκμεταλλεύονται.
@ Kiara
Μπλεξαμε τους πολυδιαβασμενους με τη γιαγια και τον "ενκονο" [ετσι με γραφει η ιδια] με τους σαμποτερ.
@Στασσα
Προφανως ειναι ασχετο αν αρεσει ή οχι στην Κ.Κ. η πραξη του Φαις. Η ελευθερια του λογου ειναι πανω απο ΟΛΟΥΣ. Αποψη δικαιουται, προφανως, να εχει οπως κι ο Φαις. Η απαντηση μιας ωριμης κοινωνιας ειναι η αποχη απο την παρασταση, οχι το λιντσαρισμα.
Καλημερα!
mas exoun priksei ta arxidia oi epanastates kai kala "anarxikoi" apo to Dekemvrh... upokoultoura tou kerata, mou erxete emetos m'auth thn arnhsh gia ta PANTA. Sas varethikame katanthsate klise, den eiste pia ths modas FTANEI. Ypovivasate thn polh me tis malakies sas, poso akoma pio malakes apo ton mpatso pou skotwse to paidi tha ginete? OUST, travate psofate mesa sta skata sas se kamia vila amalias, "anentaxtoi" malakes
..επομενοοοος...
THE BALL IS LOST
απλά
..."Τα πράγματα είναι απλά. Εξαιρετικά απλά θα έλεγα.
Παίρνετε μια κιμωλία.
Κάνετε ένα μεγαααααααααααλο κύκλο.
Βάζετε μέσα όλους τους καλλιτέχνες. Όλους. Έναν προς έναν. Όποιος τον ρωτάς "τι είσαι" και απαντά "καλλιτέχνης" τον βάζεις μέσα.
Μετά παίρνεις ένα πολυβόλο και αρχίσεις να γαζώνεις. Στο ψαχνό και χωρίς έλεος. Κανένα.
Τέτοια φάση. Αίματα, φωνές κακό να γουστάρουμε.
Άντε με τον κάθε παπάρα σε αυτή την κωλοχώρα..."
mpes esu ston kuklo kai ase tous kallitexnes sthn hsuxia tous.
Δημοσίευση σχολίου