Σελίδες

Τετάρτη 5 Απριλίου 2006

EΔΩ ΛIΛIΠOYΠOΛΗ - ΕΔΩ ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ


***
3/10/07 : CRITICAL UPDATE ΕΔΩ
***

__Πέφτοντας πάνω σε αυτό το post θυμήθηκα αυτό το αίσθημα που νοιώθω κάθε τόσο στη ζωή μου όταν συναντώ ανθρώπους που στην παιδική τους ηλικία κολυμπούσαν και αυτοί στον ψυχεδελικά παραισθητικό κόσμο της λιλιπούπολης.


__Νοιώθω ότι με αυτούς τους ανθρώπους με ενώνει κάτι τρομερά ισχυρό, νοιώθω ότι είμαστε όμοιοι, νοιώθω ότι είμαστε αδέλφια, νοιώθω ότι κουβαλάμε και οι 2 κάτι μέσα μας σε όλη την πορεία της ζωής μας, κάτι μοναδικό : ήχους, εικόνες, φωνές, μουσικές, ιστορίες. Ένα αίσθημα ψωμιού με μέλι κ ενός ποτηριού γάλατος, ένα αίσθημα ανάσας πάνω στο πρόσωπό σου την ώρα που σε έχουν αγκαλιά, μια ευφυία και μια ευαισθησία, μια τρυφεράδα και μια καλλιτεχνίλα, το μυστικό της ζωής..
__Σίγουρα και οι μεγαλύτεροι που έδιναν ραντεβού με το ραδιόφωνο για κάποια χρόνια έχουν παρόμοια αισθήματα και άλλα επιπρόσθετα πολιτικής ή άλλης φύσης. Όμως σε αυτούς που μεγαλώνουν ακούγοντας λιλιπούπολη, είτε τότε, είτε τώρα, είτε στο μέλλον, εγκαθίσταται μέσα τους μια αξία που όμοιά της δεν έχω συναντήσει.
__Σίγουρα όσοι γνωρίζετε, έχετε τα τραγούδια σε δίσκο/κασσέτα ή cd, έχετε πάει σε συναυλίες του Σακκά, της Σαββίνας και της Λένας κτλ. Τα σκετσάκια όμως; Τα ψάχνουμε.. Εγώ είχα την τύχη να έχω πολλά από αυτά σε εκείνες τις εκρού κασσέτες με τα πράσινα γράμματα (ευχαριστώ μαμά, ευχαριστώ μπαμπά, είναι από τα πολυτιμότερα δώρα σας) όμως πάνε τώρα, χάλασαν. Τα έψαχνα για καιρό (όπως και τα Άμπρα-Κατάμπρα - αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) αλλά τίποτα. Είναι εξαντλημένα και δε βγαίνουν πια. Μέχρι..
__Μέχρι που κάποιος καλός άνθρωπος μου προσέφερε ένα data cd με σκετσάκια κομμένα σε mp3!!!! Έχω 42 ολόκληρα τέτοια 10-15λεπτα σκετσάκια σε mp3!! Δεν είναι όλα αλλά not bad at all!! Αποφάσισα λοιπόν να αναβαθμίσω την ποιότητα της blogόσφαιρας καθοριστικά : Θα ανεβάζω αυτά τα σκετσάκια μέχρι να εξαντληθούν (φαντάζομαι ότι θα έχει απήχηση κάτι τέτοιο). Δεν υπόσχομαι για κάθε μέρα βέβαια, αλλά σταθερά. Ξεκινάω με ένα από τα πιο διάσημα :


*παρακαλώ όσους ενδιαφέρονται και κατεβάζουν, να αφήνουν ένα comment για να έχω κι εγώ μια εκτίμηση της κατάστασης και αν έχει νόημα κάτι τέτοιο ή όχι. Είναι άσχημο να εκτιμάς κάτι που διαβάζεις και να μη δηλώνεις το παρών σου. Δεν κάνει τίποτα, αλλά για τον άλλον κάνει (όπως και για σένα όταν είσαι στη θέση του). Πολλές φορές δεν έχεις να προσθέσεις κάτι ή να σχολιάσεις, αλλά μπορείς να δηλώσεις ένα απλό παρών. Στην περίπτωσή μας όμως δεν υπάρχει άλλος δρόμος γιατί εγώ τα έχω κι αν εσύ δεν ξέρω ότι τα θέλεις δεν υπάρχει λόγος να σου τα προσφέρω. Ευχαριστώ.

59 σχόλια:

Ranex είπε...

tromero ehw riksei polla gelia ki egw molis prin dio meres to vrika se mp3...
:))

Ανώνυμος είπε...

παρων κ τους χαιρετισμους μου
;)

Κωστής Γκορτζής είπε...

παρών!

Sadie είπε...

Ki egw endiaferomai. Keep posting!

Xilaren είπε...

καλέ τι παραληρηματική ήταν αυτή η τελευταία παράγραφος με τον αστερίσκο? :-)

Παρούσα λοιπόν, και ναι ενδιαφερόμαστε τα μάλα! Μπράβο σου που τα βρήκες και μπράβο στον καλό άνθρωπο! Πραγματικά ευχαριστώ. θα τα κατεβάσω once at home!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! Ευχαριστώ πολύ! Υπάρχουν νομίζω και τρία σιντάκια με φουτουριστικά εξώφυλλα (τα βλέπω ακόμα στα Metropolis), τα είχα αντιγράψει από μια φίλη, αλλά τώρα δεν τα βρίσκω. Περιμένουμε τώρα και την Χαρχουδοπριγκιπική Τράπεζα Κρίσεως! :)

loukoumaki είπε...

Παρούσα κύριε πρόεδρε!

cyrus είπε...

Εξαιρετική ιδέα! Μπορείς να "αναρτήσεις" και μια λίστα; Εγώ έχω (απ' ό,τι βλέπω) 50 αρχεία, τα περισσότερα με την ημερομηνία της πρώτης μετάδοσης, κανένα όμως με τίτλο (και, ντρέπομαι που το λέω, τα περισσότερα δεν τα έχω ακούσει ακόμη...). Βάλε τη λίστα, έτσι ώστε αν τύχει να έχω κάποιο επιπλέον επεισόδιο να το ανεβάσω κι εγώ.

Chaca-Khan είπε...

cyrusgeo @ : δυστυχώς τα δικά μου δεν έχουν όλα τίτλο. τα περισσότερα είναι σε φάση lil3, lil06 και τα λοιπά. Εγώ που τα χω ακούσει πάντως ξέρω σίγουρα ότι μου λείπουν μερικά από τις κασσέτες που είχα. τώρα να κάτσω να τ΄ακούσω κ να βρω τίτλο resumέ: χοντρό. Μόνο αν κάνουμε τρελή επιτχία. Πάντως stay in touch, τα θέλω ΟΛΑ!!!

ViSta είπε...

Να σου πω παπαγάλε, θέλεις σοκολατάκι;
Θέλω, θέλω, θέλω....

Να σου πω ViSta, θέλεις τα επεισόδια σε mpg3?
Θέλω, θέλω, θέλω.... και σε υπερευχαριστούμε εγώ και ο τετράχρονος γιός μου:-)

neraida είπε...

Αγαπητέ κ. Chaca-Khan,


ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με τα εξής:

α) I am now in the process of downloading

βου) Ευχαριστώ πολύ!

γου) Δυστυχώς δεν έχω ακούσματα από Λιλιπούπολη, αλλά έχω ακουστά. Ανυπομονώ να δω περί τίνος πρόκειται (Κάτι μου λέει ότι θα μου αρέσει πολύ).

δου) Δεν πιστεύω η Λιλιπούπολη να έχει κάποια σχέση με το παλικάρι που αναφέρεται το link στο Cbox σας, που κατάπιε τον άμπακα από χάπια (όχι ότι μια τέτοια σχέση θα με χαλούσε βέβαια...)

Με εκτίμηση,

Ν.

Кроткая είπε...

Teleio!!! den to akousa akoma, twra katevainei, alla na ta anevaseis ola!!
Mipws boreis na mou peis pws borw na ta katevasw ki egw? Tha sou ferw ena kilo sokolates velgikes an mou to peis!

Sumfwnw apoluta me to sxolio, oti osoi exoume lilipoupoliastei, exoume koinous desmous, ena aorato sundesmo pou mas enwnei. ki eftuxws, vlepw wps den eimaste ligoi... Na nai kala oi goneis mas pou frontisan!

keep up the good work!

Кроткая είπε...

eisai teleios!!!! pws tha mas eidopoieis opote anevazeis kati???

Chaca-Khan είπε...

θα προσπαθήσω να ανεβάζω ένα κάθε μέρα. DSL, ευλόγησον..

NinaC είπε...

Τα θέλω, τα θέλω, τα θέεεεεεελωωωωω!

Θα σε βγάλω για φαγητό
Θα σου αγοράσω ποδήλατο
Θα σου πάρω ψηφιακή
Θα σου κάνω άπειρες σεξουαλικές χάρες

Τα θέλω λέμε!!!!!

neraida είπε...

Μόλις το άκουσα... έχω μείνει άφωνη. Είναι πραγματικά εκπληκτικό! Μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να νιώθει ένα παιδί που έχει μεγαλώσει μέσα στην Λιλιπούπολη, και πολύ ζηλεύω.

Chaca, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, και ανυπομονώ και για τα επόμενα :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν το κατεβάζω, γιατί θα με πάρουν τα ζουμιά...Δεν είμαι σε τέτοια φάση και είναι πραγματικά πειρασμός.

Μπράβο σου πάντως. Και στην κα Φακινου που τη θυμομαστε πότε-πότε

m.hulot είπε...

bless bless

Provato είπε...

μπεεεεεεδώ και εγώ!

ένα κάθε μέαρα υποσχέθηκες!!

Mirandolina είπε...

Kαι μετα τα προεκλογικά με Χαρχούδα εναντίον Δυστροπόπυγγα, ε; ι πι ι πι ουμε, σας παρακαλούμε!

Τρομερό δώρο, μάστορη! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!

Jamella είπε...

εκανα το 15ο download οπως εδειχνε το site-αν καταλαβα σωστα- και στελνω το 23ο [τα 2 δικα σου δεν τα μετραω] σχολιο.
1] ασυμμετρη σχεση μεταξυ σχολιων και κατεβασματων.
2] ρε γμτ, μονο σε μενα δεν αρεσει ? το επαληθευσα για πολλοστη φορα.αλλα με κανετε και νιωθω σαν ψωριαρα -κατα το και ο ψωριαρης μονος-. τι στο καλο

Neilys είπε...

Μιάς και εγώ είμαι από τους μικρότερους τις παρέας και αυτά της γενιάς σας δεν τα ξέρω :P, αν και 10 MB είπα να το κατεβάσω!! χεχε θένξ

xryc agripnia είπε...

Εχω φαει πολλα χρονια ψαχνοντας αυτα τα σκετσακια.Καταφερα να βρω τρια βινυλια και αυτα με πολυ κοπο.
Ο παπαγαλος και ο μπιξ-μπιξ ειναι ολα τα λεφτα.Και ο chaca khan ακομα περισσοτερα!
Φιλια σου.

Υ.Γ...Πολυ ωραιο το σκετσακι με το Χρυσαλιφουρφουρο.

Kyrios Elefantas είπε...

σε αγαπώ τσάκα και έχω να προσθέσω το μορμόλη και την τενεκεδούπολη σε αυτή τη φάση

τα παιδιά μας τι στον πούτσο θα ακούνε?

xryc agripnia είπε...

Τον πατερα τους να μιλαει ετσι!
:P

cheshire cat είπε...

super!

the ibt είπε...

Καλά, είχα να το ακούσω από την α' δημοτικού κι όμως θυμόμουν (με ανατριχίλες) τα πάντα!!!

Εύγε!

Ανώνυμος είπε...

στηρίζουμε, υποστηρίζουμε και ευχαριστούμε θερμά!

Ανώνυμος είπε...

τελειο,κι εγω θελω!!!
ειχα και εγω εκεινες τις κασσετες αλλα δυστυχως εξαφανιστηκαν σε μια μετακομιση ,με τον αδερφο μου ειμασταν λιλιπουπολη freaks και μολις του πω οτι εχω τετοιο υλικο στα χερια μου θα ξετρελαθει,
βουτια στο χρονο,και μαλιστα στο πιο γλυκο παρελθον!
1000 thanx!

mindstripper είπε...

Oέο!
Και thank you ματς. :-)

Ανώνυμος είπε...

Congratulations Chaca!
Τελικά ίσως και να μην είσαι και τόσο μάπας, Αδερφάκι μου!!!
Και πάλι ίσως...ίσως...εεε...εε..μεγαλώσαμε?
Χαχαχα
ΜΑΤΣ!

psarras είπε...

XAΜΟΣ με τη Λιλιπούπολη!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Souxe, GRAND souxe!

Μαρκησία του Ο. είπε...

Χτύπα τα πόδια σου κινέζα για να μη κόψει η μαγιονέζα....

και το techno παιδικό άσμα Μάσα Σιδερομάσα διά χειρός θεάς Λένας...

μερσούμε! :)

Ανώνυμος είπε...

παρων

Annabooklover είπε...

Παρούσα!

absinthia είπε...

ευχαριστούμεεεεεε! ^_^

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ ενδιαφέρομαι για τα επεισόδια της Λιλιπούπολης. Επίσης έχω σε κάποιο ντουλάπι 20 κασέτες με εκπομπές της Λιλιπούπολης γραμμένες από το ραδιόφωνο πριν από 20-25 χρόνια!!! Κάποιες λίγες τις έχω μετατρέψει σε mp3. Θα βοηθούσε ένας κατάλογος με ενδεικτικούς τίτλους.

Mireille D'Ark είπε...

den kserw den exw katalavei to blog poianou einai alla ena exw na pw,einai oti kalytero exwdei ton teleytaio kairo,kai ta links...oooooooola ta lefta.episis exw na pw oti poly tha ithela ena copy tou mp3 lilipoupoli.exw sxedon ta panta se diskous kai kassetes,oles tis ekpompes mias kai oxi mono exw megalwsei me lilipoupoli alla kai exw symmetasxei kata enan tropo afou tragoudise kai o pateras mu(to tha thela na moun mpaklavas an ksereis)
sygxaritiria kai pali,gia epikoinwnia www.talaiporimenoi.gr eimai i mireille dark exei mail mu elpizw .episis mipws ksereis to til paraggeliwn gia ti syllogi ampra katampra i opoia epanakykloforise se cd?eida ti diafimisi tin proigoumeni evdomada kai den to thymamai apeksw..

BIX BIX είπε...

Pedia ixa na akouso lilipoupoli kero kai tora xanaporothika. psaxno 1 me to bix bix pou diavazi 1 gramma kai lei: ASTA TI PATHAME BIX BIX, XASAME TON PROSANATO.. XASAME TON PROSANATOLISMOOOOMAS, APO..PROSAANATOLISTIKAME KATA TH DIARKIA THS KROUA.. THS KROUAZIERAS KTLP.. Mipos to exi kanis? Ine epigon tha trelatho!!

Ανώνυμος είπε...

ax..den to pisteuw..epeisodia ths lilipoupolhs!!egw psaxnw edw k polu kairo to epeisodio me th kleidwmenh toualeta..perimenei h pipineza ton dhmarxo xarxouda na er8ei k exei ka8arisei k kleidwsei th toualeta me apotelesma o papagalos na mh mporei na paei toualeta..teleio...na sai kala...papagalos+bix bix gia panta

Ανώνυμος είπε...

Boithia eimai asxeti apo blogs. Prospatho na bro kai ta ipoloipa tis lilipoupolis. Ti prepei na kano.

Ανώνυμος είπε...

parrrrrrrrrousa

Nikos Dimou είπε...

Χθές ανέβασα στο blog μου δύο άρθρα που είχα γράψει το 78 και το 80 για την Λιλιπούπολη. Την έζησα σαν φανατικός ακροατής αλλά και φίλος με πολλούς από τους συντελεστές της - κι έχω μείνει από τότε πιστός.
Από σχόλιο της Εργοτελίνας έμαθα για την δική σας δουλειά - υπέροχη προσπάθεια, να μαθουν και οι νεότεροι το θαύμα. Μπράβο!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥ ΑΛΛΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ SIDE ΠΕΡΙΕΡΓΟ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

re paidia peite pws mporoume na vroume kai ta alla epeisodia ths lilipoulhs
oute egw mporw na ta vrw kai ta thelwwwwwwww!!!

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολύ καλό και συγχαρητήρια. Και εγώ θυμάμαι την Λιλιπούπολη και μαζεύω ότι βρω. Ότι βρώ θα τα ανεβάσω σε αρχεία μόλις μπορέσω. Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

θα μπορούσες να τα ανεβάσεις σε κάποιο rapidshare ώστε να τα καταβάσουμε κι εμείς;

Ανώνυμος είπε...

Kalispera
Apla koryfaia ta epeisodia tis Lilipoupolis..Efxaristo poly...
Me tin adeia sou tha prospathiso na katevaso oso perisotera mporo.Mallon apektises akomi ena thamona sto blogg..
Na sai kala..

Ανώνυμος είπε...

Με έκανες τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο!
Ευχαριστώ!
Θα τα κατεβάσω όλα! Δεν τα χορταίνεις.

Ανώνυμος είπε...

Tha simfoniso me olous osous ipostirixan oti ta "paidia tis lilipoupolis" ta enoni enas idiaiteros desmos...ego exo sigkinithei apisteyta kai psaxno apelpismena na bro k alla . . .oi kassetes mou exoun xathei kai oses exoun apomeinei katastrafikan apo ton mikrouli aderfo mou...os toso akouei ton papagalo kathe mera !kai mazi tou ton akouo k ego...pou einai ta alla???

tsetse είπε...

Μπραβο παιδια που κρτατετ τη λιλιπουπολη ζωντανη. επεσε στα χερια μου ενα CD με 4 ιστοριες φετος το καλοκαιρι και το εβαλα στισ 2 κορες μου (6 και 10). Αποτελεσμα, το ακουγαμε 5 φορες τη μερα και δε χορταιναμε. Ψαχνω ομως και ολες τι υπολοιπες ιστοριες και ολα τα uploadw που ειχατε κανει παλιοτερ δε δουλευουν. Μπορει κανεις να με βοηθησει να τα βρω? Ευχαριστώ!

Unknown είπε...

ευχαριστούμε πολύ! κι εγω με λιλιπούπολη μεγάλωσα.... όμως πέρα από το pack_1 δεν μπόρεσα να κατεβάσω κάτι άλλο... Μηπως μπορούν να ξαναγίνουν upload τα files? Κάπου είδα κάτι για 750 Mb και γυάλισε το μάτι μου!!!!!!!!!!!

ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!!

Vikoulina είπε...

telio telio! Ta thelume ola pls

beejeebeejeedis είπε...

Μηπως τελικα βρηκες και τα Αμπρα-Καταμπρα? Αυτα κι αν ειναι σπανια, σχεδον θησαυρος!

Ανώνυμος είπε...

Απίθανη σειρά και χαρακτήρες!

Ανώνυμος είπε...

thanks for the memories!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστούμε που βοηθάς τις δικές καλές παιδικες μνήμες ,να τις μεταφερουμε και στα παιδια μας.
Εκτιμώ πολύ την προσφορά σου και θα ηθελα πραγματικά να συνεχιστεί

marilia είπε...

Χίλια ευχαριστώ!!! Είμαι δασκάλα, τα είχα σε σιντάκια -δώρο από συνάδερφο- αλλά όλως περιέργως τα σιντάκια χάλασαν (και τα πέντε) και σήμερα που τα χρειάστηκα για να ακούσουν τα πρωτάκια μου... φεύ! Ευχαριστώ για την προσφορά! Ελπίζω να τα ευχαριστηθούν τα μικρούλια μου!

σνουποφιλιά
Μαριλία