Σελίδες

Τρίτη 1 Απριλίου 2008

να και ένα πληκτριολόγιο που μπορώ να γράψω με ελληνικούς χαρακτήρες

το ραδιόφωνο άλλαξε απότομα μουσική και από αστρούδ γκιλμπέρτο παίζει το ρέκβιεμ του μότσαρτ...μάλλον συνοδεύει το τέλος αυτού του ταξιδιού, του πιο ήρεμου και ανέραστου, του πιο βέβαιου και ώριμου...
λένε ότι το ταξίδι είναι διακοπές, αλλά το ταξίδι είναι κάτι παραπάνω από διακοπές. διακοπές σημαίνει να διακόπτεις την καθημερινότητά σου. δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις. μπορείς κάλλιστα να μείνεις και στο σπίτι σου εβδομάδες και να κάνεις διακοπές. ταξίδι ετυμολογικά προέρχεται από την έννοια εκστρατεία. όταν πας εκστρατεία, δεν κάνεις διακοπές...πας εκστρατεία...έχεις δουλειά να κάνεις...απλά τυχαίνει καμία φορά η δουλειά να είναι σε ξεσκέπαστο γραφείο και κινούμενη...

ξανά άστρουδ γκιλμπέρτο στο ραδιόφωνο...κάποιος κάνει πλάκα με την αναχώρησή μου από την ήπειρο αυτή και τα συναισθήματά μου επίσης...και οι παρατηρήσεις πέφοτυν βροχή...γιατί είναι τελικά ψηλές οι κοπέλες από την Κόρδοβα; τα στήθη των αργεντίνων έχουν γάλα ή σιλικόνη; πόσα κιλά πιο εξωτικές είναι οι χιλιάνες από τις αργεντίνες; ποιός έχει το καλύτερο κόκκινο κρασί και το καλύτερο βοδινό; ποιές λατίνες σου αρέσουν πιο πολύ και σου την πέφτουν λιγότερο; ποιά εταιρία λεωφορείων δεν προσέφερε μουσακά; από ποιά τρύπα βρομάει περισσότερο ο παππούς, τον κόλο ή το στόμα; ποιός άρχισε την επανάσταση χωρίς εμένα; μπόκα τζούνιορς ή ρίβερ πλέιτ; πόσα πέσος είχε το μπουφάν που μου έκλεψαν; ποίος πήρε τον τίτλο του σερεμόνιαλ μπράδερ; πού πήγε η γενιά των 25-35; παντρεμένοι ή ανύπαντροι; ένα παιδί στα 20 ή στα 30; χόρός, συζήτηση ή και τα δύο; πράσινα μάτια και μάυρα μαλλιά ή μαύρα μάτια και ξανθά μαλλιά; ρίο γκασέγκος ή ρίο γκαγιέγκος; φούστα ή παντελόνι; γυαλιά ηλίου ή μαριχουάνα;

τώρα τζαζ...δεν μου αρέσει ούτε και εμένα το φέισμπουκ...
και προτιμώ την αθήνα από το βερολίνο...το δεύτερο δεν το έχω δει καν...
και προτιμώ ρακί απλή και σκέτη χωρίς πάγο...όχι ψημένη...

3 σχόλια:

-keimgreek- είπε...

τις ερωτησεις τις ξερουμε. απαντησεις δεν έχουμε.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

K εγω δεν εχω δει ποτε το βερολινο και ειμαι σιγουρη οτι προτιμω την Αθηνα. Και στ φεισμπουκ θα συμφωνησω. Η ρακη ομως ειναι πολυ καλυτερη οταν ειναι ψημενη..
Καλημερα ;-)

Ανώνυμος είπε...

Diakopes einai episis... na vreis apla xroni gia na diavaseis ena biblio..opoudipote......

Paidia na to deite to Berolino
prepei