Σελίδες

Παρασκευή 18 Μαΐου 2007

Έρωτά μου πυροσβέστη, στην καρδιά μου κάνει ζέστη


*


Οι θεσσαλονικείς love boat orchestra κατέβηκαν για πρώτη φορά στην Αθήνα και δεν πέρασαν καθόλου μα καθόλου απαρατήτητοι.. [m.hulot, enteka, crackhitler, avopolis, chesire cat,]
Εγώ μια φορά τους ΑΠΟΘΕΩΣΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ!!
Δεν είναι και οι pink floyd -για την ακρίβεια ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ- αλλά θέλω να πιστεύω ότι ακούγοντας το "με καις" θα τους αποθεώσετε κι εσείς όπως τους αρμόζει.
Τα υπόλοιπά τους κομμάτια -δυστηχώς- δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά κινούνται στον αναδυώμενο χώρο του Βοssa Nova/ Glam/ Melodramatic Popular Song που κάνει θραύση στη Ριβιέρα, την Ασπροβάλτα, τις Κάννες και το je t aime και το χορεύουν σε όλα τα clubs. Μέχρις στιγμής έχουν παίξει σ΄ένα ψιλικατζίδικο(!), σ΄ένα βιβλιοπωλείο, στη yurovision και στο μικρό μουσικό θέατρο -πιο underground δηλαδή δε γίνεται!
Το Σάββατο θα συνοδέψουν μαζί με τους my wet calvin την παρουσίαση του βιβλίου ενός 27χρονου ονόματι Γιάννη Παλαβού -που απ΄ότι κατάλαβα το επίθετό του δεν είναι και εντελώς ατυχές- που μάλλον κινείται κι αυτός στο ίδιο μήκος μεγαλόψυχου και ακομπλεξάριστου exotic megatrash κύμματος με τους lbo (η φωτογραφία ίσως να σας πείσει). Αρκεί να πω ότι η Δανάη (frontwoman) ερμηνέυοντας το "με καις" στη yurovision είχε δάσος από τρίχες στη μασχάλη ενώ φόραγε τιραντέ φόρεμα με στρας.. ΘΕΑ!! Αν θέλετε και σεις να ζήσετε τέτοιες συγκλονιστικές στιγμές : Στις 14:00, στο θέτρο Χοροροές, Ιάκχου 14, Γκάζι (τώρα και με σταθμό μετρό!)
[για download κάντε "save link as", για να τ΄ακούσεις πάτα το πράσινο play, για τους στίχους του "με καις" (που μόνο με τη βοήθεια των ίδιων των lbo καταφέραμε να ξεχωρίσουμε) κάνε click στα comments..]

**


8 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

(εισαγωγή)

Σε πήγα στα καλύτερα τα μέρη,
στις καλύτερες φωνές
Μα εσύ μ΄αγάπησες εν μέρει
και όχι στο διηνεκές

Με καις, με καις, με καις
αγάπη μου εσύ με καις

Έρωτά μου εμπρηστή,
φωτιά με άναψες σωστή
Θα σ΄αποκτήσω τελικώς
σιδήρου και δια πυρός

Γιατι με καις, με καις
αγάπη μου εσύ, εσύ με καις

Έρωτά μου πυροσβέστη,
στην καρδιά μου κάνει ζέστη
Τα φιλιά σου θέλω μόνο,
δύο υδρογόνα κι οξυγόνο

Γιατί με καις, με καις, με καις
Εσύ με καις, στο διηνεκές (αγάπη μου με καις)

(σόλο)

Έρωτά μου πυροσβέστη,
με τη μεγάλη μάνικα
Τα θέλω, τα χρειάζομαι
τα κόλπα σου τα μπάνικα

Γιατί με καις, με καις, με καις
Αγάπη μου εσύ, εσύ με καις

Έρωτά μου πυροσβέστη
Την καρδούλα μου έλα βρες τη
Είναι κει, στο δέντρο πάνω
Και γω θε μου να ποθάνω

Γιατί με καις, με καις
αγάπη μου εσύ, εσύ ,εσύ με καις
Στο διηνεκές, με καις

(και ξανά)
(και τα λοιπά)

Ανώνυμος είπε...

"έρωτα μου πυροσβέστη
τη γατούλα(όχι καρδούλα!)μου έλα βρες τη
είναι εκεί στο δέντρο επάνω
και κοντεύω ν'αποθάνω..."

enteka είπε...

:):)

marl(t) είπε...

super o πυροσβέστης...

silent stelios είπε...

Για τους πυροσβεστες δεν ξερω, αλλα το ποδήλατο που προκειται να παρω δεν ειναι ετοιμο ακομα οποτε ακυρο για βραδινη βολτα το σαββατο. Νταμιτ, θα ειχε πολυ γελιο.

Chaca-Khan είπε...

stelios: αρκεί να σου πω ότι πέρσι 3 arxediamedia νοίκιασαν ποδήλατο για να συμμετάσχουν στην ποδηλατοπορεία και από την επόμενη αγόρασαν..
ένα ποδηλατάκι πάντως παίζει και κάθεται (ο αναβάτης του είναι φαντάρος). Είναι συζητήσable το θέμα..

missmurple είπε...

φορ δε καρνιβαλς λεμε...

thebigbip είπε...

noikiazw to podilato mou gia na enisxysw to tameio !k den kanw plaka nte