Σελίδες

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2006

Do it like jackson..

9 σχόλια:

Fade είπε...

ωραίααα!
τώρα θα έχω κ άλλον έναν Pollock στον τοίχο μου...made by Fade

Ανώνυμος είπε...

INSPIRE!

enteka είπε...

teleio!

0comments είπε...

Nevermind the Pollocks

Chaca-Khan είπε...

μου πήρε περίπου 10 ώρες για να κάνω click στην εικόνα. ΓΟΥΑΟΥ!!!
θέλουμε κα-λο-καιρι-νό baaaa-nneeeer, θέλου-με, θέ-λουμε.. ΜΕ photo από φοίνικες ,θάλασσες, ψαράκια, βυζάκια, coctails και τέτοια. ε? ε?
χαχα

Kyrios Elefantas είπε...

τωρα δηλαδή τι banner έχουμε ρε μλκ , χριστουγεννιάτικο?

Kyrios Elefantas είπε...

βασικά δεν είναι κακή ιδέα το χριστουγεννιάτικο banner

Chaca-Khan είπε...

εννοώ με photos. να ξεκουράζεται το μάτι σου ρε παιδί μου..

N.I.T. είπε...

το είχα in mind το καλοκαιρινό-ψαγμένο-έμπειρο banner αλλα δεν μου ήρθε το inspiration call ακόμα... το βλέπω όμως να έρχεται σύντομα..θα σας προλάβει όμως?

guess i ll send it in a bottle..
;)