Σελίδες

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2006

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΜ ΡΟΜΠΙΝΣ (gq)


Πριν από μερικά χρόνια είχε γίνει ένας σεισμός στο Σιάτλ.. Θυμάμαι τον εαυτό μου, να το πληροφορείται και εντελώς αυτόματα (φλας/ πρώτη σκέψη) να σκέφτεται.. λες να έπαθε τίποτα ο Ρόμπινς;
Κάπως έτσι θα περιέγραφα τη σχέση μου με το συγκεκριμένο συγγραφέα. Λες και είναι κάποιος φίλος, που γράφει που και που κάποια πράγματα από κει που βρίσκεται, τα στέλνει κι εγώ ανεξάρτητα από τη φάση στην οποία είμαι, θα ρίξω μια ματιά σε αυτά που έχει να μου πει..
Στην αρχή με ταρακούνησε, μετά με μάγεψε, στη συνέχεια με τρίπαρε, με διασκέδασε, κάπου στη μέση με ψιλοκούρασε, επανήλθε και με πήρε και με σήκωσε και στο τέλος ήταν λες και μου κούνησε ένα λευκό μαντήλι λέγοντας μου αντίο, ο τύπος άλλωστε είναι και 70 χρονών.. Πάντοτε όμως με έκανε να γελάω και αυτό το εκτίμησα δεόντως..
Όσο για το τέλος; Aυτό όπως φαίνεται ήταν δική μου και μόνο αίσθηση.. "Αγριόπαπιες πετούν ανάστροφα", για άλλη μία φορά.. Είναι το συμβόλαιο με την εταιρεία που τον δεσμεύει; Eίναι τα 100.000 τριπάκια που του προσφέρουν διά βίου έμπνευση; Είναι απλά η φύση του;
Pητορικές ερωτήσεις.. τρέχω στο βιβλιοπωλείο!!

8 σχόλια:

8-bit είπε...

το κακό με τον ρομπινς είναι οτι είναι μοναδικός.

οι σκιές μιλάν είπε...

...kai to kalo oti enw to kserei, den ton endiaferei.

diadwste to:
http://www.rain.org/~da5e/tom_robbins.html

averel είπε...

Στο Βασίλειο της Βλακείας, στον ΕΣ ο Τομ ήταν ο καλύτερος μου φίλος. Το χακί γινόταν πολύχρωμο. Μετα με κουρασε λιγο αλλα, δεν το ξεχνω. Αγαπημενος χαρακτηρας: Suiters

psarras είπε...

Suiters με τρέλλα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!! Αλλά και ο κοκκινοτρίχης βομβιστής του Τρυποκάρυδου και φυσικά ο θεός ντράμμερ- καλλιτέχνης από Αμάντα.. (κάτι έχω πάθει σήμερα και δε θυμάμαι ονόματα)

Ανώνυμος είπε...

If You are looking for more info on audio books and am glad to be on your site. If you want to find out more about......audio books then go visit http://moneybooks4u.com......You wont be disapointed..Thanks For Visiting

Ανώνυμος είπε...

Ο τομ ρομπινς σπαει το φργμα της καθημερινοτητας μας...αλλα θα εξαυλιστουμε σαν τον Πανα στο Άρωμα του ονειρου..τουλαχιστον με τετοια αναγνωσματα αντιστεκομαστε σθεναρα!

spoon είπε...

to "b is for the beer" pote vgainei re paidia??

Ανώνυμος είπε...

21 απριλιιου βγαινει το b is for beer