Σελίδες

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2005

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!!!!Η ΠΟΛΥΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ FRUTO 5!








Είχα πολύ τρακ. Το νευρικό μου τικ κάτω από το αριστερό μου μάτι είχε αρχίσει να ενεργοποιείται και πάλι (γαμώτο όχι τώρα). Με αφορμή την κυκλοφορία του "Α Bit More Dolphin" το ραντεβού είχε οριστεί στη σουίτα του Intercontinental και είχα αργήσει ήδη πέντε λεπτά. Intercontinental; Η πρώτη και τελευταία φορα που βρέθηκα σε ξενοδοχείο ήταν στο Hotel Amie εδώ κοντα και αυτό με μία παντρεμένη και... ημιδιαμονή. Ανεβαίνω, σκέφτηκα στο ασανσέρ και πάτησα το κουμπί του ρετιρέ..
Στον προθάλαμο με οδήγησε ένας χοντρός, γεροδεμένος μαύρος με κουστούμι, έχεις πέντε λεπτά, μου είπε.. κανονικά είχες δέκα, αλλά επειδή άργησες έχεις πέντε. Χαιρέτησα το Λάλλα, το Larry King και τη Μαλβίνα Κάραλη (τι γυρεύει αυτή εδώ;) που περιμέναν και αυτοί τη σειρά τους και προχώρησα..
Η πόρτα άνοιξε! Ο Fruto 5 άνετος μέσα στο τιγρέ μπουρνούζι του κρατώντας στο ένα του χέρι πούρο και στο άλλο ένα κομπολόι με καλωσόρισε και έκατσε απέναντί μου στην κουνιστή νεροπολυθρόνα.. Δύο μαύρες με μπικίνι τον χάιδευαν η μία στο στήθος και η άλλη στο μπούτι, ενώ ένα ανήλικο τρανσέξουαλ τον τάιζε σταφύλι. Αμέσως πρόσεξε το τικ κάτω από το αριστερό μου μάτι. Χαλάρωσε, μου είπε, έχεις πέντε λεπτά, κανονικά είχες δέκα αλλά επειδή άργησες έχεις πέντε.. Χμμ, πέντε λεπτά, σκέφτηκα, πρέπει να είμαι ευθύς, άμεσος και περιεκτικός..
Οκ, οπότε για να διαβάσετε τη συνέντευξη κάντε κλινγκ κλονγκ ΕΔΩ!!!!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε δε μας γαματε με αυτόν το fruto 5

Chaca-Khan είπε...

Axaxaxaxaaxaxaxaxaaxaxaxa
Αχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχ
χαχαχαχαχαχχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχα
αχ
χαχαχαχαχα
αχ
αχ
χαχαχαχαχαχαχ......
.....ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑχ