Σελίδες

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Eisbear

Σάββατο βράδυ, ραντεβού με kyrio elefanta στα εξάρχεια να τον πάρω με το αμάξι να πάμε σε πάρτυ σε ένα μαγαζί κάπου στη λεωφόρο Αθηνών.
Ανεβαίνοντας από Ακαδημίας την Μπενάκη βρήκα μπροστά μου φλόγες ψηλές , έστριψα Σόλωνος και του είπα να πάει σε άλλο σημείο να τον πάρω, βρήκα μπροστά μου μπάτσους και έστριψα Τοσίτσα και τον ξαναπήρα να πάει αλλού, βρήκα μπροστά μου κι άλλες φωτιές και δακρυγόνα, κλείνω παράθυρο γιατί αρχίζουν να τζούζουν τα μάτια και τον ξαναπηρα να πάει αλλού. Πλήρης ψυχραιμία, σαν να παίζω σε ταινία, γελούσα κι όλας, εξάλλου δεν είναι και η πρώτη φορά, αλλά τι σημασία έχει? Τελικά τον παρέλαβα δίπλα σε ένα τεράστιο βουνό σκουπιδιών.
Φτάσαμε λεωφόρο Αθηνών σε ένα κωλόστενο μικρό σε μέγεθος Αβραμιώτου σε κάτι εγκαταλελειμένα εργοστάσια, κάτσαμε έξω εγώ κι ο
elefantas με μπύρα από περίπτερο. Με παίρνει τηλέφωνο ο Λ. που ήταν εξάρχεια και πήγε να παρκάρει και πέφτουν μολώτοφ δίπλα στο αμάξι του, έφυγε και πήγε κάπου αλλού και εκεί τρέχανε κάποιοι μπάχαλοι να ξεφύγουν από τους μπάτσους και παράλληλα του κοπάναγαν το αμάξι. Γελάσαμε και του είπα ότι είχα παρόμοια εμπειρία 30 λεπτά νωρίτερα. Κι άλλη μπύρα με elefanta από περίπτερο. Περνάει ένα διαλυμένο αμάξι με 2 από τις χειρότερες εγκληματικές φάτσες που έχω δει ποτέ μου, 45ντάρηδες, έτοιμοι για όλα.
Πέρασαν αργά και μας κοίταζαν, ψιλοκλάσαμε, αλλά μείναμε εκεί, εγώ κι ο elefantas, οι 2 μας, ήταν γοητευτικό, τα σπασμένα παράθυρα στα εγκαταλελειμένα εργοστάσια, ο κίνδυνος, τα σκουπίδια, η βοή της λεωφόρου Αθηνών.
Ήρθαν κι άλλοι στο μαγαζί μετα από λίγο... και φίλοι μας, να κι
o Chaca-Khan. Ήρθαν στο καπάκι και περίπου 50 μπάτσοι με περίστροφα και αυτόματα που απέκλεισαν δεξιά και αριστερά το κωλόστενο και άρχισαν έντονα να μας ρωτούν αν είδαμε κάποιους να τρέχουν στο στενό. Τσιτώσαμε όλοι με το ύφος σιγουριάς που είχαν οι μπάτσοι ότι σίγουρα ξέραμε αλλά και καλά δεν τους λέγαμε. Ηρεμήσαμε όμως τελικά όλοι μας. Μας είπαν ότι μόλις πριν 2 λεπτά κάποιοι είχαν πυροβολήσει έναν μπάτσο συνάδελφο 2 τύποι μέσα από ένα παλιό αμάξι και τους είδαν μετά να τρέχουν στο στενό που είμασταν. Αναφέρθηκε από εμάς ότι πριν είχαν περάσει 2 τύποι με ενα παλιό αμάξι και κοίταζαν περίεργα, αλλά τελικά για λόγους που δε θυμάμαι μάλλον δεν ήταν αυτοί,(υποτίθεται ο ένας είχε ριγέ μπλουζάκι) αλλά όχι και σίγουρο. Οι 50 μπάτσοι με τα αυτόματα έμειναν για 1 ώρα στο στενό, 3 από αυτούς ντυμένοι με πολιτικά μπούκαραν με κλωτσιά και όπλα σε μία από τις 2 τουαλέτες του μαγαζιού μήπως και ήταν εκεί. Δεν βρήκαν κανέναν και βγήκαν έξω. Βγήκα κι εγώ από πίσω. Ένας από τους υπόλοιπους 50 μπάτσους με τα αυτόματα είχε πάνω στο κράνος στο πίσω μέρος ένα αυτοκόλλητο από την ταινία ''κουρδιστό πορτοκάλι''. Το μοιράστηκα με τους άλλους, με όσο πιο πολλούς μπορούσα, αυτό δεν μπορούσα να το αντέξω μόνος μου, το είδαν και οι άλλοι ευτυχώς. Σκέφτηκα μέσα σε 2 δευτερόλεπτα την αντίδραση του elefanta(δεν έχει σημασία τι) και του Chaca(δεν έχει σημασία τι) σε όλα αυτά που διαδραματίζονταν και πόσο διαφορετική είναι η ιντερνετική τους περσόνα, χωρίς να προβώ σε περισσότερη ανάλυση και χωρίς να μου προκαλεί και έκπληξη κι όλας. Τρία ή ίσως και περισσότερα πράματα μπορεί να σήμαινε αυτό το αυτοκόλλητο ''κουρδιστό πορτοκάλι'' για τον μπάτσο:

A.Ταυτίστηκε με τον Malcolm McDowell και τη βία που σπέρνει με τους συντρόφους του

Β.Ταυτίστηκε με το ρόλο της εξουσίας στον σωφρονισμό του βίαιου Malcolm McDowell

Γ.Ταυτίστηκε με το βασανιστήριο της μουσικής του Μπετόβεν που υποβάλουν τον Malcolm McDowell οι επιστήμονες-όργανα της εξουσίας , τακτική που οι Αμερικάνοι χρησιμοποίησαν για να ανακρίνουν Ιρακινούς αιχμαλώτους.

Τελικά οι μπάτσοι έφυγαν, δεν βρήκαν κανέναν. Πιο μετά είπα να φύγω κ εγώ. Μπήκα στο αμάξι και πριν βάλω μπρος πάλι το ίδιο παλιό αμάξι με τους περίεργους τύπους με εγκληματικές φάτσες περνάει αργά αργά από δεξιά μου, αυτή τη φορά είχε και άλλα 3 άτομα πίσω. Με προσπερνάει αργά, και μετά σταματάει, βάζει όπισθεν και γυρνάει πίσω και στέκονται δίπλα μου και κοιτάνε σκοτεινά, τους κοιτάω ήρεμα, βάζω μπρος και φεύγω ήρεμα, ξέρω ότι δεν ήταν αυτοί που είχαν πυροβολήσει πριν, τι κάνουν πάλι εδώ? ίσως και να ήταν όμως, δεν έχει σημασία, συνεχίζω, κάνω το γύρο της Αττικής, περνώντας από θάλασσα στο Καβούρι και γυρνάω από Βουλιαγμένης, η βενζίνη τελειώνει, μόλις που προλαβαίνω να παρκάρω, μπαίνω σπίτι, έχω καπνίσει τουλάχιστον ένα καπνό όλο το βράδυ, ξημερώνει, έχει αυτό το μπλε φως και ίσως επηρεασμένος από το προηγούμενο ποστ του elefanta για τον σκύλο, αναρωτιέμαι τί κανουν οι πολικές αρκούδες πάνω σε διαλυμένα κομματιασμένα κινούμενα παζλ πάγου με φόντο ένα μπλε φως, ενώ τώρα θυμάμαι ότι έχω γνωρίσει μια πολική αρκούδα.

πολική αρκούδα= Eisbaer(στα γερμανικά)

15 σχόλια:

Kyrios Elefantas είπε...

ταξίδι στην α(ν)τ(αρκ)τική

Ανώνυμος είπε...

αμαν ρε φέιντ!!!
πιστολια παλιοτερα
γκανκστερς τώρα
μανία να πετυχαίνεις στο σχετικό και άσχετο...σχετικούς και άσχετους
Τ

Ανώνυμος είπε...

αααα
ελέφαντα
τελικά δεν έγινε παρέλαση...

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

Άρχισες τις περιπέτειες? Έχω μείνει πίσω....

ταμπουίνος είπε...

υπάρχει και η πιθανότητα το αυτοκόλλητο να του το κόλλησε κάποιος άλλος και να μη το πήρε χαμπάρι ποτέ.

Fade είπε...

@elefanta ναι

@ανωνυμε που να σου πω και την ιστορία με τις τραβεστί δίπλα σε βαρέλια με φωτιές έξω από τη Ρώμη

@salami άντε κουνήσου

@Irinirini ναι αλλά ποιος του το κόλλησε?

Ανώνυμος είπε...

δεν είμαι ανώνυμος φέιντ
ο
Τ
είμαι

χελώνα είπε...

φοβερό! :)δε λες και την ιστορία με τις τραβεστί στη Ρώμη;

Tic Tac είπε...

Τι συναρπαστικό ζευγάρι θα ήμασταν αν ήμουν και ήσουν γκέι. Αλλά σε αυτόν τον πλανήτη, οι αδελφές υπάρχουν και ως μη-ψυχές.
Μαγνήτης
Χόλιγουντ
Περιπέτεια
Υπαρξισμός, κι ένα φωτοστέφανο να σε ακολουθεί με dt 2sec σαν FADEr σε mouse pointer.

"Ας μη συναντιόμαστε πάνω από 2 για ένα διάστημα, Jack. Μέχρι τα πράγματα να ηρεμήσουν λίγο, τουλάχιστον. Νομίζω μας έχουν βάλει στο μάτι. Η επιχείρηση κινδυνεύει. Κλείνω τώρα. Θα τα πούμε στο γνωστό μέρος".

ταμπουίνος είπε...

@fade κάποιος με χιούμορ

Ανώνυμος είπε...

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1349245

βρες ομοιοτητες

Fade είπε...

@ανώνυμε ναι όντως η μπλούζα του έχει πάνω ένα λογότυπο ''κουρδιστό πορτοκάλι''
τι κερδίζω?
Επίσης κι εμένα μου αρέσει η ταινία(με το δικό μου τρόπο που της δίνω νόημα)και σκέφτομαι να πάρω ένα μπλουζάκι,τώρα εσύ που έχεις κάνει μια συγκεκριμένη νοηματική σύνδεση φασίστας=κουρδιστό πορτοκάλι, αν με δεις έξω με αυτό το μπλουζάκι θα το πεις στους φίλους σου να με δείρουν?

Ανώνυμος είπε...

duh... εννοειται!

...
δεν παμε καλα μου φαινεται! αυτο καταλαβες εσυ? και μενα μου αρεσει η ταινια και μπορει και γω να φοραγα μπλουζακι. εσυ καταλαβες οτι πιστευω πως οποιος φοραει κουρδιστο πορτοκαλι ειναι σα να εχει το mein kapf στο προσκεφαλι του?

απλα συνυπογραφω με το δικο μου τροπο τις αποριες/ σχολια Α.Β.Γ για τον μπατσο.

επεκτεινοντας τα σχολια σου αναρωτιεμαι τι κοινο μπορει να εχει ενας που κουβαλαει σημαια SS στο αυτοκινητο του με αυτην την ταινια. και με αυτη την ερωτηση μου φαινεται ποιο καθαρα η απαντηση στις δικες σου αποριες.

αν αυτο το λογικο αλμα δεν σου κανει ωραια.

αλλα εσυ γιατι απο μια φωτογραφια ενος φασιστα δαρμενου σε ενα λινκ στο ινδυμεδια καταλαβες οτι εγω που το εστειλα πιστευω πως οποιος φοραει τετοια μπλουζα ειναι ή φασιστας ή μπατσος???

Fade είπε...

@ανώνυμε ντάξει δεν το εννοούσα προσωπικά, ρητορικό ήταν, σχετικά με το νόημα των συμβόλων.
φυσικά και καταλαβαίνω το συσχετισμό ενός τύπου με σημαία ss και την ταινία

Ανώνυμος είπε...

ενταξει τοτε.
φιλοι παλι!