Σελίδες

Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

μόνο την άνοιξη



Θα ζήσω τελικά μόνο μέσα και ανάμεσα στις σκέψεις που γεννά το μυαλό μου,
Δεν θα προφτάσω ποτέ να πραγματώσω όσα περνούν ως αστραπές από το κεφάλι μου.
Οι εμμονές μου,
Οι αδυναμίες μου,
Οι έντονες μου επιθυμίες…
Όλα καμένα στο βωμό του απραγματοποίητου,
Καίτοι όλα θα μπορούσαν να γίνουν.
Μέχρι να τρελάνω τους πάντες,
Μέχρι να τρελαθώ και ‘γω μαζί τους.
Άπληστος,
Άπλετος,
Άπλυτος,
Ά-πλουτος.
Το μυαλό μου ωσάν του σκύλου,
Η γλώσσα έξω,
Το πέος κόκκινο,
Φαί απ’ τα σκουπίδια,
Μυρωδιά κάτουρου και σκατού παντού…
Δεν τα κατάφερα.
Λάθος μετενσάρκωση.

6 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

σκατά στα μούτρα σου!

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Γιατί άσχημα περνάν τα σκυλιά?

MrT είπε...

κάθε άλλο...
i am a dog trapped in a human's body...

Ιωσηφίνα είπε...

βρε μπρακ! τι ωραία ποίηση είναι αυτή? καί το προηγούμενο...
Διακρίνω ένα υποφώσκον λογοτεχνικό ύφος, έτσι λίγο Αναγνωστάκης, λίγο κάτι, μπράβο μπράβο αγόρι..

τελικά χωρίς τις αδυναμίες, εμμονές, καταθλίψεις, κρίσεις, πακέτα, κτλ δεν θα έβγαζε ο άνθρωπος τέχνη από μέσα (?) ή τουλάχιστον θα ήταν πιο φτωχΙΑ

ΖΗΤΩ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

kalo leme.

8-bit είπε...

μπράβο αγορίνα, πολυ ωραίο