Μένω έκληπκτος από την ευκολία με την οποία πολύς, πάρα πολύς, ανησυχητικά πάρα πολύς (και συνομήλικος λίγο-πολύ) κόσμος ενσωματώνει και οικοιοποιείται τη ρητορία των media, την κυρίαρχη δηλαδή ρητορία -που άλλωστε έχουν άμεση και διαλεκτική σχέση.
Δεν μπορώ να καταλάβω από πού και ως πού όλοι αυτοί που σήμερα μιλούν με αυτόν τον τρόπο θεωρούν ότι αυτή η κοινωνία εννοείτω πως είχε τον απαραίτητο πολιτικό πολιτισμό και το απαραίτητο ιδεολογικό βάθος ώστε να μην έχουν γίνει έτσι αυτά που έγιναν εχθές.
Πρόκειται για καταφανέστατη υποκρισία ολκής.
Ποιοι από όλους αυτούς τους -μουγκούς- χθεσινούς ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ διαδηλωτές δε γνώριζαν ότι θα γίνουν μπάχαλα και δεν κατέβηκαν για αυτόν ακριβώς το λόγο : απλώς δεν μπορούσαν να παραμείνουν απόντες από τέτοιες ιστορικές στιγμές.
Σε αυτήν την ιστορική στιγμή, εν μέσω κρίσης του ισχύοντος οικονομικού συστήματος, ανεργίας, πολιτιστικού, πολιτικού κενού και αδιεξόδου και βέβαια κατόπιν του συγκλονιστικού αυτού γεγονότος της δολοφονίας ενός 15χρονου παιδιού από το φασιστικό νταϊλίκι ότι πιο στάσιμου και ταυτόχρονα κατεστημένου αντιπροσωπεύεται από την κοσμοθεωρία του περιβόητου ειδικού φρουρού, σε αυτήν την ιστορική στιγμή λοιπόν, για πρώτη φορά, εκφράζεται με τον πιο πρωτόλειο τρόπο, ένα είδος concensus που αναδύεται στην κοινωνία μας αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ένα consensus ότι τα πράγματα αρχίζουν και δείχνουν πια ωμά την αληθινή αυτοκαταστροφική τους φύση και το ισχύον, κυρίαρχο "σύστημα", οι κανόνες του παιχνιδιού δηλαδή και κυρίως το παιχνίδι το ίδιο σταματάει πια να εκλαμβάνεται ως το αναπόφευκτο μη χείρον βέλτιστο. Αρχίζει να γίνεται μη αποδεκτό. Είτε αυτό λέγεται χρηματοπιστωτικό σύστημα, είτε περιβάλλον, είτε μικροπολιτική διαπλοκή, είτε, είτε.. είτε βέβαια πρόκειται για την ακραία εκδήλωση του πιο κατεστημένου, τσιμεντολιθικού τραμπουκισμού του βαθυκράτους στην καρδιά του χώρου κύησης των πιο δημιουργικών και προοδευτικών δυνάμεων της χώρας. Και είναι αυτή ακριβώς η συνθήκη που έκανε όλους αυτούς τους μουγκούς να μην μπορούν να παραμείνουν απόντες.
Ο συμβολισμός του γεγονότος αυτού, το ότι δηλαδή ειδικος φρουρός, πατέρας 3 παιδιών, με χρόνια υπηρεσίας στο "ευαίσθητο" τμήμα των εξαρχείων δολοφόνησε εν ψυχρώ ή εν θερμώ ένα 15χρονο πανέμορφο παιδάκι, μαθητή ιδιωτικού σχολείου στο χώρο δίπλα από το "Kούσκο" -ένα νεο-αναδυέν αστικό landmark στο οποίο συναθροίζονται wanna-be χαριτωμένα αλλα εμφανώς χαωμένα 14χρονα facebookάκια/εξαρχειάκια ως άλλη πασαρέλα, αυτός ο συμβολισμός είναι κάτι παραπάνω από έκδηλος. Τα πράγματα είναι τόσο τραβηγμένα που σχεδόν δεν βγάζουν νόημα.
Και μέσα σε αυτήν την κοινωνική πραγματικότητα , η "κοινή γνώμη" ξαφνικά αυτοπροσδιορίζεται defacto ως αυτή που βεβαίως και θα μπορούσε να αντιδράσει υπεύθυνα αλλά στερήθηκε κάτι τέτοιο από τους απαράδεκτους κουκουλοφόρους γνωστούς-αγνώστους που εκμεταλλεύονται αυτή τη συνθήκη για να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς τους!
Η κοινή γνώμη ξέχασε τη χαρά της όταν οι "Α/Α" "απαλοτροιώνουν" supermarket. Τώρα η δράση των απεγνωσμένων και εξαθλιωμένων μεταναστών που μαζεύονται σαν μυρμηγκάκια για λίγα "αστικά αποφάγια" βαφτίζεται "πλιάτσικο". Οι τράπεζες και οι πολυεθνικές που μας απομυζούν παρασιτώντας εις βάρος μας και η άυλη αναπαράσταση της "αγοράς" βαφτίζονται καταστηματάρχες. Η light εκδοχή των νεραντζιών των 14χρονων γίνεται αποδεκτή ως "χαριτωμένη επανάσταση" και το severe, αναπόφευκτο, πραγματιστικό χάος σταματάει να εκλαμβάνεται ως (τυφλή δε θα το αρνηθώ) "εξέγερση" και βατίζεται "αίσχος". Το χριστουγεννιάτικο δέντρο του δήμου αθηνών βαφτίζεται αθήνα. .
Οι "διαδηλωτές" αρνούνται το ρόλο τους ως μέρος της συγκρότητησης του "σώματος" που "καλύπτει πολιτικά" τη συμβολική δράση, αρνούνται την "έμμεση" παροχή "πολιτικής κάλυψης" σε αυτούς που επιτελούν τη "βρώμικη δουλειά". Ο καθένας τη δουλειά του. Ούτε ο γκάου, πρώην ή νυν πρεζάκιας θα μπορούσε να κάνει κάτι άλλο από το να τελεί εν εξάλλω όταν του δίνεται η ευκαιρία να αναμετρηθεί ως ίσος προς ίσο απέναντι στην συμβολική προσωποποίηση της καταπιεστικής εξουσίας, ούτε ο θέλω-να-πιστεύω-ότι-είμαι-καλλιεργημένος αστός με το κασκολάκι και το ατελιέ του στα εξάρχεια θα μπορούσε να έχει το θάρρος να κάνει για μια φορά πράξη (έστω και για ψυχαναλυτικούς λόγους) την παπαρολογία του σε συμβολικό επίπεδο και επί τόπου. Αυτά τα δυο μέρη αποτελούν συνεκτικά μέρη (και το ΚΚΕ ας πούμε μέσα όπως και οι μπάτσοι) ενός κοινωνικού ιστού σε τυφλή πορεία. Ενός ιστού που δε θα μπορούσε παρά να παράγει τυφλές και σπασμωδικές αντανακλάσεις αυτού του ίδιου context που πλαισιώνει τη σκηνή που διαδραματίστηκε στη Μεσσολογίου & Τζαβέλλα.
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, it's fucking OUT THERE!
μη μας τα πρήζετε. DO something!
μη μας τα πρήζετε. DO something!
Διαβάστε επίσης : Τα Δεκεμβριανά 2008 / ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ - Μετά την εξέγερση / Η βιομηχανία του εφήμερου - Που με βία μετράει τη γη / Νίκος Δήμου - Εν ψυχρώ / RealityTape - Πώς να χάσεις τα πάντα / inlovewtihlife - 2η ανακοίνωση / blog κατάληψης ΑΣΣΟΕ
9 σχόλια:
Εαν βγειτε (λαε σε σενα μιλω) 100.000 οπως βγηκατε για τη μακεδονια, στο υποσχομαι θα χτυπηθω με οποιον αναψει αναπτηρα.
Μεχρι τοτε, κανε οτι ξερεις καλυτερα.
Δουλεψε να φας και κλεψε να 'χεις.
Εκει να δεις concensus.
respect ChackChack... πολύ καλό φίλε/ όντως το τόπι είναι λίγο χαμένο και η φάση έχει ξεχηκώσει ιδεολογικοκοινωνικά μιας και η φάση είναι ίδια με τον τίτλο του βιβλίου ΟΛΟΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ..
Τέλος, το inlovewithlife post είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ για μένα. ΟΛΑ
πολύ σωστός. Και το label ακομα πιο σωστό
ε ναι λοιπόν...fucking do...something...anything for a start...T
...Μεγάλος θρήνος ξέσπασε στη χώρα για τις σπασμένες τζαμαρίες των καταστημάτων και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η δολοφονία του 16χρονου να περάσει σε δεύτερη μοίρα. Η είδηση για τις καταστροφές έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου και η παγκόσμια κοινή γνώμη παρακολουθεί συγκλονισμένη το δράμα του ελληνικού λαού, χωρίς όμως να μπορεί να κατανοήσει απόλυτα την αδιαφορία των Ελλήνων για τα παιδιά και τη μεγάλη αγάπη τους για τα τζάμια...
(από τον πάντα ενδιαφέρον πιτσιρίκο)
http://pitsirikos.blogspot.com/2008/12/blog-post_8963.html
Πάντως αν δούμε το θέμα από ταξικής απόψεως, θα μπορούσαμε κάλλιστα να φτάσουμε στα εντελώς αντίθετα συμπερασματα!
Δηλαδή,
Με όλο τον σεβασμό στα πρόσωπα,
θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι πλουσιόπαιδα για να διασκεδάσουν την ανία τους χλευάζουν την δουλειά, τον κόπο και τις αξίες ενός ανθρώπου αστυνομικού που ανήκει στα πολύ χαμηλά λαικά στρώματα.
Δηλαδή - και με όλο το δικαίωμα στην διαστροφή -
θα μπορούσαμε να πούμε ότι από πάνω βρίσκεται στην κοινωνική κλίμακα ο κάθε "Αλέξης"
και από κάτω ο κάθε αστυνομικός.
Ο αστυνομικός που για πλάκα "εξατμίζεται" με ένα απλό νεύμα του χεριού του πατέρα του μικρού Αλέξη,
που για πλάκα πάει Έβρο με ένα τηλεφώνημα της μητέρας στον βουλευτή της.
Στην πραγματικότητα λοιπόν,
έχουμε ναί, μια ταξική σύγκρουση, από την μια την μεσοαστική τάξη που βλέπει να χάνει το εύρος της και αναζητεί σωτηρία στον λαικισμό και στα ιδεολογήματα της Αριστεράς και από την άλλη τα πολύ χαμηλά στρώματα, τα οποία καλούνται να λειτουργήσουν ως μαξιλάρι όλης αυτής της πίεσης που δέχονται από επάνω.
Τα σκέιτμπορντς εναντίον των γκλομπς ή αλλιώς όταν η μεσαία Τάξη επαναστατεί.
Σωστά μιλάς....
gkouxou gkouxou (to pepper spray..)
poia timwria tou mpatsou pou ston Ebro logw ba8mou 8a einai automata dioikhths tmhmatos?..
poia pitsirikia pou xleuazoun mpatsous na perasei h wra ? OLOI tous xleuazoun asxeta apo ta lefta sthn tseph..
o Alekshs EINAI apo panw akomh kai me sfaira sto sterno- oloi 8eo ton exoun. Alla kai o mpatsos bghke apo panw : exei 'arxidia' na trabaei pistola kai einai kai 'anagkh na yparxei' me tous bandalismous, opws pisteuoun arketoi meta apo thn Kyriakh.. :/
o laos pou den exei logo kai protash einai panta apo katw.....
mh xesw sorry kiolas, poios o laikismos ths mesaias takshs pou blepei gourounia kai pi8hkous na katasparazoun th nomo8ethmenh leitourgia (na zhthsw sygnwmh pou thn epikaloumai? de nomizw)
aples paraineseis 8elei o laos (mesaios , akraios, OLOI) kai epitaktikh lysh se sygkekrimeno problhma prwta
ki as arxisei h filologia kai h probolh twn '8elw' meta.
mesa se toses molotof kamia den htan toso eksypnh na xtyphsei astynomiko tmhma h politiko grafeio ypourgou [afou den egine hdh de nomizw twra]
alla bebaia, oso tyflh htan h sfaira to Sabbato toso tyflh prepi na apodeixtei kai h antidrash tou kosmou (?)
kalh kai h diastrofh pou kai pou
edw 8elei myalo eu8y omws
poios einai O stoxos?
mh geliomaste, prin to Sabbato de milousame gia OLA auta mazi me to idio pa8os.
πολύ ωραία τα λες. τώρα εκεί έξω υπάρχει ακόμη κάτι ζωντανό, do something.
τα παραδοσιακά μέσα δε χρειάστηκε καν να διαλέξουν πλευρά, είναι η άλλη πλευρά. είναι αυτοί σαν τον κ. Πρετεντέρη που μέχρι πριν μια εβδομάδα νόμιζαν (κι ακόμη το νομίζουν) ότι όλα πάνε καλά.
Δημοσίευση σχολίου