Σελίδες

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

H KOΛΑΣΗ EINAI EΔΩ


O εφιάλτης έχει όνομα και λέγεται «χτίσιμο πολυκατοικίας δίπλα στο δωμάτιό μου».
Κωλοεργολάβοι.. Δεν μπορώ να κοιμηθώ. Πέντε τρυπάνια χώνονται στο αυτί μου κάθε μέρα από τις 8 μέχρι τις 3. Ταυτόχρονα. Βαριοπούλες μου βαράνε τον τοίχο. Και μου τον τρύπησαν. Γιατί? Τους ξέφυγε, λέει..Με πέρνουν μάτι τώρα, το ξέρω. Άραγες θα αποζημιωθώ για αυτό? Μπάζει το κρεβάτι μου. Σταγόνες μουλιάζουν τα σεντόνια, κάθε που βρέχει. Είμαι άστεγος. Πρέπει να μετακομίσω. Tι είναι αυτό το πράγμα δεν καταλαβαίνω, δεν είναι κομπρεσσέρ, είναι κάτι άλλο πιο εξελιγμένο και πετάει και έχει συνείδηση. Θέλουν να σπάσουν τις μεσοτοιχίες με αυτό. Τους έχει πιάσει μανία. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Αργούν. Κάθε μέρα ένας καινούριος όροφος προστίθεται. Τι στο διάολο ουρανοξύστη θα φτιάξουν? Θα καλέσω την αστυνομία. Για να δώ.. Έχουν βάλει 5 ορόφους και βάζουν κι άλλους, βάζουν κι άλλους. Άλλος ένας πύργος της Βαβέλ. Ο άνθρωπος αρνείται να διδαχθεί. Ο Θεός θα μας κάψει. "Δια τούτο εν μια ημέρα ήξουσιν αι πληγαί αυτής, θάνατος και πένθος και λιμός και εν πυρί κατακαυθήσεται, ότι ισχυρός Κύριος ο Θεός ο κρίνας αυτήν." Θα αρχίσουμε να μιλάμε 3000 διαφορετικές γλώσσες. Δε με αφήνουν να κοιμηθώ αυτοί οι εργάτες. Tους μισώ τους εργάτες. Γιατί δε βάζουν ρομπότ να χτίζουν? Τα ρομπότ δε μιλάνε ούτε βρίζουν ούτε πετάνε τα αλουμινόχαρτα από το μεσημεριανό τους στο μπαλκόνι σου για πλάκα. Τα μεγάλα συμφέροντα, τα real estates. Έχω 15 μέρες άδεια γαμώτο. Λυπηθείτε με!!!

8 σχόλια:

N.I.T. είπε...

http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/21921.jpg

radiobubble είπε...

κουράγιο.
καλ.

Chaca-Khan είπε...

another solution

unpause είπε...

Σιγά μην αφήσεις το σπίτι σου τωρα που έχεις άδεια!! Λοιπον ακου να δεις πρέπει να καταστόσουμε σχέδιο δράσης... τι λες να τους κανουμε σαμποτάζ?? να μπουμε από το μπαλκόνι σου ενα βράδυ και να τα γαμήσουμε όλα !! σπρευ, λάδι, πούπουλα, πισσα, τσίχες, απορυπαντικά, ντομάτες, κρεμμύδια και αλλα λαχανικά... να βαλουμε τέλος στον αυταρχισμο του ριαλ εστεϊτ αλλα και του ριαλ FM... εισαι μεσα>?

Εγω παντως δεν ειμαι καλα... τα χω χασει λεμε!! απλα θέλω βία και δράση δεν μπορώ αλλο εδω μεσα!!! ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

μαλάκα συγνώμη εμείς λουδίτες δεν ήμασταν ? τι ρομποτ και τέτοια ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ

θα πάμε για ποτάκι?

Ανώνυμος είπε...

milame oti exoume ypoferei oloi apo ayti tin istoria ta teleytaia xronia...ante na arxisei to metro me to FPA, na stamatisoun na xtizoun...na isixasoume...metaforika kai kuriolektika

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

Εγώ λέω να μην κατσεις να σκασεις,
να σηκωθείς ορθιος και να κανονισεις τον επομενο σε καποια βλαβη που θα προκαλεσει ο πρωτος που θα τυχει να γνωριζει απαυτα.προσεξε ομως πως θα τον επαναφερεις , γιατι εχει αναφερθει πως εκμεταλευονται την συμμετοχη με τετοιο τροπο που κανενας δεν του τοχει ξαναπει.

? είπε...

κι εγώ τα ίδια έχω πάθει..φροντίζω να λείπω όμως από νωρίς