Σελίδες

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

memories..(ela reeeee)


++click on toy++

10 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

χαχααχ. ναι ρε.. είναι τόσο μέσα ηλικιακά.. μου χε έρθει σε mail πριν λίγες μέρες αλλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ να κάτσω να κατεβάσω μία-μία τις φωτό..βρέθηκε ο καλός ο άνθρωπος.. αλλά βάλε ρε συ μια φωτογραφιούλα, ένα λινκάκι. είμαστε pro τώρα, κάνουμε κ πάρτυ..

N.I.T. είπε...

hahahaha...imoun sigouri omws

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Πωπω! που τις βρήκατε όλες αυτές τις φωτογραφίες;
Άκου Κιττ με ταχύτητες... Τι μου θυμίσατε τώρα ρε ΄σεις! Τα υπερατού πάντως ήταν το αγαπημένο μου παιχνίδι. Είχα γύρω στα 30 διαφορετικά και ο βλάκας πριν από αρκετά χρόνια τα χάρισα σε έναν ξαδερφό μου... Ειδικά αυτό με τα αεροπλάνα ήταν το αγαπημένο μου! Το Α1 -ένα Boeing 747- που έχεις και σε φωτογραγραφία ήταν θυμάμαι το καλό...

Το "στουκ" σε περίπτωση ισοπαλίας το λέγατε και εσείς ή λέγατε κάτι άλλο; Π.χ όταν παίζαμε εμείς λέγαμε: "Χ.α.ω.: 980, στουκ!" Το "στουκ" ήταν για την περίπτωση της ισοπαλίας, αν δηλαδή και ο αντίπαλος είχε Χ.α.ω. 980 και τότε οι κάρτες και των δύο πέφταν κάτω, οπότε αυτός που είχα πει πρώτος "στουκ" έπαιζε μετά και αν κέρδιζε έπαιρνε και τις κάρτες που ήταν κάτω.

Sox είπε...

ti les tora...:-O

Chaca-Khan είπε...

no stouk

Από Μηχανής Θεός είπε...

Τι είπες τώρα;;; Εξωγήινοι Τερατομάχοι, Ιππότης της Ασφάλτου, καλοκαίρια 1987 - 1989, κατασκήνωση, και δεν συμμαζεύεται... Μιλάμε για πολλές αναμνήσεις, πολύ 80's και πολλά χρόνια πίσω!!!

Να'σαι καλά, με ταξίδεψες

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

polles anamniseis ontws NIT mpravo...!
eidika uper atou subbuteo kastra kai poliorkites me taksidepsan pragmatika se mia epoxi pou den exei apoxwrisei apo mesa mou....

monospace είπε...

xaxa, teleia! htane ola apisteuta!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ με συγκίνησες. Είχα κι εγώ τέτοιο. Από τα αγαπημένα μου παιχνίδια.

Fade είπε...

snif