Σελίδες

Πέμπτη 17 Αυγούστου 2006

Nicolas Provost - Papillon d'amour



Αγαπάω επίσημα πλέον το youtube.
Το προαναφερθέν ταινιάκι το έψαχνα να το κατεβάσω,αγοράσω,δω ή οτιδήποτε τα τελευταία 2-3 χρόνια απ'όταν το είδα πρώτη φορά στις "Νύχτες Πρεμιέρας".
Κάποια στιγμή είχα βρει ένα link με ένα μικρό απόσπασμα 30", το οποίο το έβλεπα σε repeat σαν βλάκας...
Τελοσπάντων, νομίζω είναι μια απο τις καλύτερες πειραματικές μικρού μήκους που έχω δει γενικά, κυρίως γιατί καταφέρνει απο το τίποτα(μονάχα mirror effect σε μια σκηνή απο το Ράσομον του Κουροσάβα) να δημιουργήσει μια εκπληκτική ατμόσφαιρα που δύσκολα συγκρίνεται με οτιδήποτε άλλο.Ή είμαι εντελώς καμμένος οπότε μην μου το πείτε κ έχω τύψεις μετα...
Βάζω το direct link γιατί το youtube με έχει απορρίψει σαν blogger επειδή το υsername μου είναι πολύ μεγάλο(??).

Nicolas Provost - Papillon d'amour

ΥΓ. (Κανα χρόνο λιγότερο μου πήρε για να βρώ το cd του Kohn που περιέχει αυτό το αδιανόητο κομμάτι...)

8 σχόλια:

Σικελια είπε...

Εκπληκτικό.
Πολύ θα ήθελα να το έχω δει στη μεγάλη οθόνη και την μουσική να με περικυκλώνει

cracked είπε...

Πράγματι..
Το μόνο που μπόρεσα να κάνω στο σινεμά ήταν να κάτσω λίγο πιο βαθιά στην καρέκλα...

Kyrios Elefantas είπε...

yo yo yo :)

cracked είπε...

:))))))))

Ανώνυμος είπε...

Απίθανο!!! Καλώς ήρθατε AMs...

ps. Δεν ανεβάζει κάποιος και το κομμάτι;
:)

cracked είπε...

Ok monkey μόλις μπορέσω θα το ανεβάσω!(Δεν έχω το cd σπίτι αυτή τη στιγμή...)

N.I.T. είπε...

...apaixto

Chaca-Khan είπε...

κα-τα-πλη-κτι-κο!!