Σελίδες

Πέμπτη 25 Μαΐου 2006

WORLD WAR 3

8 σχόλια:

€lisavet είπε...

Τ'αρκουδάκια της αγάπης θα τους συντρίψουν όλους!

€lisavet είπε...

Μουσικό χαλί το τραγουδάκι του Ζακ Στεφάνου

Μικρό μου πόνυ, ο κόσμος τελειώνει
είμαστε πρώτοι, μα τρέχουμε μόνοι
μοιραία barbie χοντρή με ρυτίδες
βλέπεις ειδήσεις μα φοράς παρωπίδες

Παιχνίδια στη μάχη κι ο Τζι-άι-τζο μου
κοιτά πληγωμένος το(ν) κόλπο του τρόμου
του λείπει ένα πόδι του λείπει μια ιδέα
του λείπει η ψυχή του μα έχει παρέα

μα έχει παρέα, μα έχει παρέα

Μικρά στρουμφάκια μ’ αρβύλες και κράνη
και την Χιονάτη βιάζουν οι νάνοι
η Κάντι-Κάντι διακινεί ηρωίνη
για τον βαρόνο αστυνόμο Σαΐνη

Παιχνίδια στη μάχη κι ο Τζι-άι-τζο μου
κοιτά πληγωμένος το(ν) κόλπο του τρόμου
του λείπει ενα πόδι του λείπει μια ιδέα
του λείπει η ψυχή του μα έχει παρέα

μα έχει παρέα, μα έχει παρέα

Το έτος 2086 τα Playmobil εισέβαλαν στην ειρηνική Legoland για να εκμεταλλευτούν το πλούσιο σε πλαστικό υπέδαφος της
Στην διάρκεια της κατοχής σκοτώθηκαν 1200 στρατιώτες Playmobil και 190000 Lego
Μοναδικός επαναστάτης ο μεγάλος Καπαμαρού απ' την Ασία κατάφερε να μαζέψει στρατό από παιχνίδια που διαφωνούσαν
Ανάμεσα τους αποστασιοποιημένα Στρουμφ ο Δρακουμέλ, τα αρκουδάκια της αγάπης, ο Γκαρφιλντ, ο Σνούπι, τα χελωνονιτζάκια, το Muppet Show, ο Γκας απ' το Toy Story, ο Αλαντίν, ο Σιμπα, ο Κεν-Κεν, ο Σούπερμαν και άλλοι ξεχασμένοι ήρωες
Στην τελευταία μάχη του κόλπου έπεσαν και οι τελευταίοι .Στην μνήμη τους

Παιχνίδια στη μάχη κι ο Τζι-άι-τζο μου
κοιτά πληγωμένος το(ν) κόλπο του τρόμου
του λείπει ένα πόδι του λείπει μια ιδέα
του λείπει η ψυχή του μα έχει παρέα
μα έχει παρέα, μα έχει παρέα
το θάνατο.

cracked είπε...

Γαμάτη φάση!Εγώ θα έχω το καράβι playmobil (ε ε εε εε ε μπορώ μπορώ εε ε ε ε εεε ε??)

€lisavet είπε...

Εμένα μ'άρεσε το savoir vivre του καπαμαρού όταν έτρωγε τις μακαρονάδες πάνω στα δέντρα.

Το τραγούδι υπάρχει φυσικά!

Kyrios Elefantas είπε...

fuCkin A
eγω θα έχω το διαστημόπλοιο playmobil

8-bit είπε...

EEEEEEEEEEεμένα νου αρέσουν τα lego. Όποιος παίζει με playmobil είναι γκάου μπαγκάου κάου λάου μάου σάου. Γκε-γκε??

Ανώνυμος είπε...

best regards, nice info Femdom strap on fucking Cartier santos 18k gold watch

Ανώνυμος είπε...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Sweaters necks cheap pre paid calling cards