Σελίδες

Πέμπτη 4 Μαΐου 2006

Έι blogόσφαιρα, νομίζω είδα ένα UFO..

12 σχόλια:

cyrus είπε...

Να κάνω μια χαζή ερώτηση;

Με ποια λογική παίρνει κανείς κάτι που είναι τζάμπα (ένα μπλογκ), του αλλάζει συσκευασία (το βάζει σε χαρτί) και το πουλάει (ως βιβλίο);

Και με ποια ηθική;

Ιφιμέδεια είπε...

Τς τς τς, από πιτσιρίκος να μπλέξει με ναρκωτικά...

cyrus είπε...

@tempelis: Δεν στρέφομαι εναντίον κανενός. Και η ηθική στην οποία αναφέρομαι είναι προσωπική, δεν έχει σχέση με κώδικες, ούτε με ενδιαφέρει να την επιβάλλω πουθενά. Έκανα μια ειλικρινέστατη ερώτηση, γιατί αυτού του είδους οι κινήσεις φαντάζουν ακατανόητες στα μάτια μου.

Σκέψου να βγει κάποια εταιρία διανομής Linux, να φτιάξει ένα όμορφο χαρτονένιο πακετάκι που θα περιέχει ΜΟΝΟ τα βασικά που μπορείς να κατεβάσεις από το internet με ένα μόνο download, χωρίς έξτρα προγράμματα, χωρίς manual, χωρίς το ένα, χωρίς το άλλο -- και να σου το πουλάει 30 ευρώ. Πώς θα σου φαινόταν αυτό;

Ανώνυμος είπε...

Έχετε την καλοσύνη σας περικαλώ να μου δώκετε έναν ουροσυλλέκτη για να σας δώκω κι εγώ με την σειρά μου, δείγμα του ταλέντου μου;

Nada είπε...

"δε νομίζω ότι θα ήταν καλό να βάλουμε κώδικες ηθικής στο πώς χρησιμοποιεί ο καθένας το blog του, εγώ τουλάχιστον δεν πρόκειται να το κάνω.": Θα συμφωνήσω με τον τεμπέλη. Το πρόβλημα με τα μπλογκς είναι ότι αποτελούν το πρώτο μέσο άμεσης πρόσβασης σε προσωπικά κείμενα. Το προσωπικό ενοχλεί για πολλούς λόγους. Κυρίως όμως γιατί συχνά κάποιοι φθονούν το γράψιμο κάποιων. Μου έχει τύχει (δε θα αναφέρω το όνομα του μπλογκ) να δεχτώ κακεντρεχές σχόλιο για το συγγραφικό μου στιλ επειδή εξέφρασα διαφορετική άποψη.

Η μικροπρέπεια ξεσκεπάζεται πολύ εύκολα όταν απειλείται ο εγωισμός κάποιων. Στην τελική όμως, όλα είναι ουσιώδη και ανούσια. Από τη στιγμή που θα κλείσω τον υπολογιστή, παύουν να υπάρχουν όλοι.

Anna είπε...

cyrusgeo, η διαφορα ειναι πως τα τζαμπα κειμενα εξακολουθουν να υπαρχουν στην μπλογκοσφαιρα τζαμπα για οσους θελουν να τα διαβασουν οπως παντα. Για να χρησιμοποιησω το παραδειγμα με το Linux που αναφερεις, ο μονος που θα εβγαινε χαμενος στην υποθεση θα ηταν αυτος που θα το πουλαγε αφου οι περισσοτεροι θα το κατεβαζαν τζαμπα αντι να το αγορασουν. Ελα ομως που στην Ελλαδα υπαρχει ακομα μεγαλο μερος του πληθυσμου χωρις αμεση και καθημερινη προσβαση στο ιντερνετ. Κι ελα επισης που σε ολους μας αρεσει να διαβαζουμε σε χαρτι και οχι σε οθονη (ιδιως οταν ειμαστε ξαπλωμενοι στις παραλιες ;Ρ). Η επιλογη στην τελικη ειναι του καθενα. Οσο για την ηθικη της υποθεσης νομιζω πως ειναι καπως αταιριαχτο επιχειρημα, γιατι απο τη στιγμη που ειναι δικο του μπλογκ και δικα του κειμενα, οτι θελει τα κανει, δεν υπαρχει τιποτα ανηθικο σε αυτο.

cyrus είπε...

Ρε παιδιά, τι πάθατε; Για προσωπική ηθική μίλησα, δεν είπα να πάει να εξομολογηθεί ο άνθρωπος. Ούτε του είπα τι να κάνει με το μπλογκ του. Κι ο καθένας ό,τι θέλει κάνει. Απλώς δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να πουλάμε κάτι που είναι τζάμπα και μπορείς να το βρεις παντού.

Άσχετο: Και στις παραλίες μπλογκ θα διαβάζετε;

Chaca-Khan είπε...

εμένα πάντως με ενδιαφέρει το δεύτερο μισό του κειμένου του πιτσιρίκου κ δεν έχω κανένα πρόβλημα με το βιβλίο του (για να εξηγούμαστε)

Kyrios Elefantas είπε...

ρε παιδιά μα καλά δεν έχετε αίμα στις φλέβες σας?
κανείς δε σχολίασε τις γκομενάρες στη φωτό ???
:-)
δε με απασχολεί καθόλου πως διαχειρίζεται ο πιτσιρίκος το πνευματικό του έργο , ας το κάνει και ταινία , εμένα με τρώει να πάω εκεί που δείχνει η φωτό. Chaka τις ξέρουμε ρε μλκ τις κοπέλες?

Chaca-Khan είπε...

ασφαλώς! είναι αυτές που κάνανε πρωί-πρωί γυμναστική στο νησί όσο η ariel χτύπαγε τον καφέ στο πλαστικό μπουκάλι του νερού, εσύ ετοίμαζες τη "σίσυ" για δουλειά κ γω έβαζα τους φακούς μου πάνω από την άμμο. ξέχασες?? άντε κ καλό καλοκαίρι..
έλα μου ντε? τί σχολιάζουνε τα άτομα ρε πούστη??

omoyomo είπε...

Θέλω να κάνω κι εγώ γυμναστική μαζί τους!

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site... » »