Σελίδες

Πέμπτη 25 Μαΐου 2006

Το arxediamedia εκτάκτως συνεδριάζει

O psarras καθόταν αμέριμνος πάνω στη βάρκα του και κοιτούσε τη θάλασσα. Η θάλασσα τον κοιτούσε και αυτή και γενικά η νύχτα ήταν τέλεια.
-Θες να χορέψουμε ? τη ρωτησε ο psarras
"what a jerk! " σκέφτηκε η θάλασσα ενοχλημένη και απομακρύνθηκε απο το bar.
-χα δεν ξέρεις τι χάνεις , είπε ο psarras. Θα μου βάλεις άλλο ένα ? ρωτησε τον barman.
-sorry man , είπε το σύννεφο , έχεις ξεπεράσει το πιστωτικό σου όριο

Εκείνη τη στιγμή , την ώρα που ο psarras ετοιμαζόταν να επιχειρηματολογήσει για το πόσο υποκειμενικό ήταν αυτό που του έλεγε το σύννεφο-barman , το ειδικό arxediamedia ρολόι του άρχισε να τρέμει και να τσιρίζει σε μια συχνότητα γάματα.
-κάνε αυτό το ρολόι να σκάσει γιατι θα φωνάξω τον βράχο , είπε ο barman.
-να τον δείρω? ρωτησε ο πορτιέρης
ο psarras ενεργοποίησε αμέσως την ειδική συσκευή επικοινωνίας και κοίταξε στον ουρανό. Τότε είδε τον προβολέα στον ουρανό που σχημάτιζε μια καμήλα που έχει καταπιέι ενα μπαρμούνι. "θεέ μου" σκέφτηκε "επείγον μήνυμα απο τα headquarters."
αμέσως συντόνισε τον πομποδέκτη του και επικοινώνησε με τον chaka που του ζήτησε να προβάλλει το ολόγραμμά του στην κεντρική αίθουσα τελετών και συνεδριάσεων του αrxediamedia.

Στην κεντρική αίθουσα τελετών και συνεδριάσεων του αrxediamedia ήταν όλοι συγκεντρωμένοι στην κυκλική πλατεία . Το ολόγραμμα του pause βρισκόταν και εκείνο εκεί γιατι το εξέχον μέλος του κινήματος βρισκόταν στο Λονδίνο σε ειδική αποστολή.

-Αδέλφια (είπε ο Προφήτης chaka-khan ) μαζευτήκαμε εδω σήμερα για ενα πολύ σημαντικό λόγο.
-αποκτήσαμε μηχάνημα του καφέ? ρωτησε ο 8-bit
-θα διώξουμε όσους δεν πρόλαβαν την προθεσμία των 3 ωρών για να κάνουν κάτι δημιουργικό ?αγχώθηκε ο cracked
-οχι οχι σύντροφοι ιππότες
-θα αποποινικοποιήσουμε τα φυστίκια? ρωτησε ο elefantas
- θα διαλυθούμε για πάντα ? αυτό ήτανε? είπε ο Pause
-οχι οχι
-θα μας έρθει ο ουρανός σφοντήλι? ρωτησε ο thebigbip
-θα εργαστούμε ομαδικά για να βρούμε τις ρίζες μου στη Σκωτία? είπε το ksiggi
-μήπως θα είμαι εγώ δάσκαλε? ρωτησε ο Ιούδας (σόρρυ ο new in town)
-OXI ΣΚΑΣΤΕ ΓΑΜΩΤΟ. EVERYBODY CHILL THE FUCK OUT. Σήμερα θα υποδεχτούμε δύο νέα μέλη.
-μπουουουουουουου , γιουχάρισε η παράταξη που επιθυμούσε την αυτοακύρωση του κινήματος.
-σκάστε φραγκόκοτες, τους απάντησε η παράταξη που δεν επιθυμούσε την αυτοακύρωση του κινήματος.
-τι θα φάμε ? ρωτησε η παράταξη που δεν είχε πρόβλημα με την αυτοακύρωση του κινήματος.

Τότε εμφανίστηκαν μπροστά σε όλους τα 2 νεα μέλη.Φοράγανε κουκούλες . Και τάνγκα.
-Νέο μέλος 1 , σε καλωσορίζουμε στον κύκλο μας(είπε ο Τελετάρχης chaka-khan ) . Πώς θες να σε αποκαλούμε?
-θελω να με λέτε "fade" γιατι μου αρέσει να χάνομαι στις σκιές και να ξαναεμφανίζομαι απο το πουθενά , την ώρα που οι ύπαυγοι πλανήτες τα κάνουν όλα πουτάνα μέσα στα μυαλά μας.
-μμμ, ναι , και εσένα νεο μέλος 2 , πως θες να σε λέμε? ρωτησε ο Προφήτης
-σαχλαμπούχλα
-είσαι και πολύ μαπας αδερφάκι μου , είπε η ariel-i-gorgona
-ορκίζεστε να γράφετε ότι νά ναι και να μην ανεβάζετε σεντόνια σα το μαλάκα τον ελέφαντα που μας τα έχει πρήξει? ρωτησε ο Chaka
ορκίστηκαν (εκτός απο τον ελέφαντα) ,μετά ξαναορκίστηκαν για το validation , έληξαν τη συνεδριάση με ένα σύντομο RnB party με ημίγυμνες μαύρες χορεύτριες και σαμπάνιες , ο psarras τους καληνύχτισε όλους και έκλεισε το ολόγραμμά του και τελικά όλοι πήγαν για ύπνο γιατι είχε πάει 10:30.Εκτός απο τον psarra.

Η θάλασσα μετά απο λίγο ξανάρθε στο bar.
-θα με κεράσεις κάτι? ρωτησε τον psarra
-φυσικά μωρό μου αν και δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε χρόνο. Μου φαίνεσαι αρκετά υγρή.

9 σχόλια:

Xνούδι είπε...

:))))))))))

nice!

Ανώνυμος είπε...

χαχα
και γαμώ τις συνεδρίες

Jamella είπε...

and may the force be with us..

Kyrios Elefantas είπε...

τα μεγάλα μου τα μύδια όμως ...

σε προειδοποιώ , κρατάω προβοσκίδα.

thebigbip είπε...

xnoudi allazoume names?

Chaca-Khan είπε...

νάτος ξεπετάχτηκε κ ο bigbip, χαχαχαχαχαχα
σκατά στα δόντια του psarra πασαλειφτά, ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩωωωωωω....

N.I.T. είπε...

Να μου φιλήσεις το δάσκαλο..

cracked είπε...

Καλώς τους λοιπόν!Και το καλοκαίρι τελετή με μύδια αρχιδάτα στον ατμό...(Απλά δώστε μου κανα 6μηνο διορία μήπως προλάβω να κάνω κάτι δημιουργικό :p )

N.I.T. είπε...

δεν το διευκρίνισα..πάμε πάλι..

"Να μου φιλήσεις το δάσκαλο!"

Ιούδας.