Σελίδες

Τρίτη 28 Μαρτίου 2006

arxedia MEDIA by mindtripper (thanx)

25 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

mindstripper (μα τί έχω πάθει επιτέλους;)
-αν και το "tripper" καλό είναι

unpause είπε...

ma ti tha ginei me aytin tin keraia!???

unpause είπε...

to ypoloipo kalo!!

N.I.T. είπε...

misoooo!!!DEN EXO PROLAVEI NA KANO KI EGO KATI!...TI DEADLINE EXOUME??

Chaca-Khan είπε...

χαχαχαχα..deadline.xaxaxaxa

N.I.T. είπε...

ΤΙ??Διαγωνισμός δεν είναι??Με έπαθλο την Ariel?

Chaca-Khan είπε...

a ναι. είναι. πωπω χαρές που θα κάνει ο νικητής...

N.I.T. είπε...

θα σχεδιασω κανένα logo ARXEDIAMEDIA...έτσι..να γουστάρουμε..

mindstripper είπε...

Μου έκανε κάτι προς Λος Άντζελες η κεραία Pause, γι αυτο την άφησα (αλλά χωρίς το Λος Άντζελες όμως). Σε πιο απλή μορφή εδώ: 1, 2 και 3.
(το ripper είναι ακόμα καλύτερο Chaca-Khan) ;-)

Γοργόνα για έπαθλο πρώτη φορά βλέπω πάντως... :-P

Chaca-Khan είπε...

mind dripper

Kyrios Elefantas είπε...

ήμουν έτοιμος να πάρω και εγώ μέρος μέχρι που άκουσα το έπαθλο. Δεν το αλλάζουμε με μια σαμπάνια και λίγα φυστίκια?
(γοργόνα die motherfucker , έσο έτοιμος ,θΑ πληρώσεις για τό σατανικό σου έκλυτο βίο, θα πάρω εκδίκηση για τη γριούλα που απήγαγες, έρχεται το...... Arxediamedia Kombat , σύντομα στις οθόνες του υπολογιστή σας ΧΑΧΑΑΧ ΑΧ ΧΑ ΧΑΧΑΧ ΧΑΧΑΧΧΑ ΧΑΧΑΧ ΧΑΧΑΧΑ )

Kyrios Elefantas είπε...

το Κ στη λέξη κόμπατ είναι άποψη

Kyrios Elefantas είπε...

ξέχασα να πώ αυτό για το οποίο ήρθα ,το logo της mind-driller γαμάει !!!!

mindstripper είπε...

Χαχαχααα! Το ίδιο και το mind-driller ελέφαντα! Εσύ ξέχασες αυτό που ήθελες να πεις, εγώ μέχρι να λήξει η ψηφοφορία με εσάς εδώ, θα έχω ξεχάσει το όνομά μου... :-P

unpause είπε...

Hey mindflipper!! em;ena mou arese to no3 perissotero, an kai einai ligo "rave" kai telika i keraia dinei mia nota communication!! apla tin exw barethei re paidia!!!

Chaca-Khan είπε...

παιδιά, σημειολογικά το current logo μας ΓΑΜΑΕΙ!!
Μη μου το κράζετε επειδή το βαρεθήκατε καταναλωτικά μικροαστικά κουρέλια!!!

Chaca-Khan είπε...

ΠΑΛΙΟ-(μικροαστ....)

Ανώνυμος είπε...

Δίκιο έχει ο Chaca. Εγώ νόμιζα ότι η κεραία ήταν όλο το concept. Του στυλ, ο καθένας στο σήμα του.

Chaca-Khan είπε...

υποτίθεται ότι το το arxedia media είναι λογοπαίγνιο με το αρχίδια-μύδια και με τα media, όπως υποτίθεται και ότι η παραπάνω σημειο-λογική εφαρμόζεται σαρκαστικά στην αντικατάσταση του hollywood από το arxediamedia. Αλλά αφού ούτε εμείς δεν καταλαβαίνουμε, γιατί να καταλάβετε εσείς;

unpause είπε...

Ελα ρε chaca τι μας λές? :-P Πάντως το hollywood παραπέμπει περισσότερο στο Σινεμά και την τέχνη (ή καλύτερα την μη-τεχνη) παρά στα media! τέλοσπάντων απλά αισθητικά δεν μου πολύαρέσει και ίσως μπορούσαμε να βρούμε κάτι καλύτερο! Η τουλάχιστων να το αλλάζαμε για λίγο!!!

Kyrios Elefantas είπε...

εμένα μου αρέσουν όλα αλλα αυτό fits the case είναι αυτό που έχουμε που το έβαλε ο Προφήτης μας ο chaka , μην είστε ιερόσυλοι ρε παπάρες , ο τύπος είναι άγιος , έχει μείνει στην Ινδια 5 χρόνια σε βουδιστικό μοναστήρι (δεν είχε λεφτά για εισητίριο και έφτιαχνε καλάθια). Πάντως θα είναι γαμώ τις φάσεις να το αλλάζουμε για λίγο καιρό που και που , να βάλουμε αυτό που έφτιαξε ο bigbip και ο mind-piter-pan

Kyrios Elefantas είπε...

πάω να δω την έκλειψη
που είναι η έκλειψη οεο?

Chaca-Khan είπε...

k egw thelw na alla zoun synexeia : έχουμε όμως ένα πρόβλημα που ζητά λύση. Πρέπει να επέμβουμε στον κώδικα και να κάνουμε το "Arxedia MEDIA" που εμφανίζεται με γράμματα, να ΜΗΝ εμφανίζεται. Any ideas?

Ανώνυμος είπε...

Επειδή μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ αυτό που έφτιαξε ο bigbip κι επειδή εδώ πρόκειται περί σύγχρονης εξελισσόμενης σημαιολογικής ιδεολογίας, έφτιαξα κι αυτό. Και σ' αυτό το σημείο, άι ρεστ μάι κέις. :-)

Chaca, για τον κώδικα, θα πρέπει να σβηστεί το κομμάτι που λέει το εξής:

(h1 id="blog-title")
Arxedia MEDIA
(/h1)
(p id="description")Διαστημική Ομάδα Βενεζουέλας
(br)
(br)
(br)
(br)(/p)*

* ο μπλογκερ δεν δεχόταν τα μπράκετς γι αυτό έβαλα παρενθέσεις: όπου ( αντιστοιχεί το <, κι όπου ) το >.

Περισσότερη βοήθεια για κώδικα στο mindstripper@gmail.com

unpause είπε...

kali idea, na baloume fwtia stin keraia!!!