Σελίδες

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2005

ΤΡΑXΑΝΑΣ...

Χτες ήμουνα στο κέντρο και περπάταγα. Ωραία ήτανε. Ξαφνικά εκεί που πήγαινα ευθεία, βλέπω μπροστά μου ένα λαμπάκι. Ωραίο ήτανε. Το κοίταξα καλύτερα και ανακάλυψα οτι βρισκότανε σε μία σειρά που δημιουργούνταν απο πολλά λαμπάκια. Για την ακρίβεια, ήτανε πολλά λαμπάκια πάνω σε ένα καλώδιο και αναβόσβηναν όλα σύμφωνα με ένα συγκεκριμένο ρυθμό που μερικές φορές εναλλασότανε. Τη μία ήτανε αργός, την άλλη γρήγορος. Καλή φάση σκέφτηκα. Μου άρεσε πολύ. Δεν είναι όμως μόνο αυτό που μου αρέσει. Μ' αρέσουν κι άλλα πράγματα. Πολλά. Για παράδειγμα ας πουμε, ο μπακλαβάς. Κι ο μπακλαβάς είναι καλή φάση κι ας μην αναβοσβήνει μερικές φορές. Ο μπακλαβάς έχει σιρόπι και είναι νόστιμος. Μπορεί επίσης να μην είναι τόσο θρεπτικός, όσο τα λαμπάκια, αλλά αυτό δε μειώνει καθόλου τη συναισθηματική αξία που έχει βαθιά μέσα μου. Και υπάρχουν και άλλα πράγματα που είναι θρεπτικά και μ' αρέσουνε. Πολύ. Οι ποτηροθήκες αυτοκινήτου είναι ένα απ' αυτά. Είναι όμορφες. Βάζεις μέσα το ποτήρι σου και ξενοιάζεις. Υπάρχουν βέβαια και ποτηροθήκες αυτοκινήτου που είναι κακές και θέλουν να δημιουργούν προβλήματα σε όποιον τις χρησιμοποιεί. Δε μπορούμε όμως να τις κατηγορήσουμε, γιατί δε φταίνε αυτές, αλλά ο τρόπος που μεγάλωσαν. Αν στα παιδικά σου χρόνια, σου λείψει η τρυφερότητα και η αγάπη, μετά γίνεσαι ανίκανος να δείξεις κι εσύ αυτά τα συναισθήματα σε άλλους και ιδιαίτερα στα ζώα. Οχι όμως σε όλα τα ζώα. Μόνο σε ζώα που μπορούν να σταθούν σε δύο πόδια, ενώ έχουν τέσσερα. Απ' αυτή τη κατηγορία αποκλείονται όλα τα ζώα που έχουν δύο πόδια εξ' αρχής. Δεν αποκλείονται όμως τα ζώα που είχαν δύο πόδια, μετά βάλανε άλλα δύο και τώρα που έχουν τέσσερα, μπορούν να σταθούν στα δύο πόδια που είχαν στην αρχή. Επίσης δεν αποκλείονται και τα ζώα που έχουν τέσσερα πόδια, αλλά προκειμένου να μη φαίνεται, ανεβαίνουν σε άλλα ζώα που έχουν δύο πόδια.


Χτες βγήκα με το μωρό μου (αχ τι ωραίο που είναι το μωρό μου!!!!) και με πήγε στην Ερμού για ψώνια. Μου πήρε ένα ζευγάρι γαλότσες για να μη βρέχονται τα πατουσίνια μου. Και ύστερα πήγαμε στο σπίτι και μου μαγείρεψε σπετσοφάι με φασόλια και ήταν πολύ πολύ νόστιμο. Έχω το πιο γλυκό μωρό ολάκερου του σύμπαντικού διασυστήματος.


Να το σπίτι μου.

8 σχόλια:

8-bit είπε...

Ποιό είναι το μωρό?

averel είπε...

Ωραιο παραληρημα. Στο Mall δεν πηγατε; Γιατι απο καπου εκει εμπνευστηκες νομιζω. Η κανω λαθος;

Kyrios Elefantas είπε...

the pinus involved mermaid strike back.
yo mermaid

Chaca-Khan είπε...

axou

thebigbip είπε...

ti kameno

averel είπε...

Γοργονα με πεοςμ, δεν εννοουσα πως εμπνευστηκες επειδη πηγες στο mall. Εννοουσα πως εμπνευστηκες απο καποιους που πηγαν στο mall. Δεν με πιανεις. Δεν πειραζει , ουτε εγω.

Ανώνυμος είπε...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

Ανώνυμος είπε...

Looking for information and found it at this great site... webmaster affiliate program B6 morning sickness vitamin Quartz undelete dl Meridia valium vicodin lithium and effexor Active undelete v 5.1.050 For credit card http://www.digital-projectors-9.info Boot camp medals Drive free hard no recovery software trial jeep air suspension Camping full air bed