Σελίδες

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2005

XΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ GOUROUNIEΣ

Σήμερα το πρωί, παραμονή Χριστουγέννων, όλοι εμείς εδώ οι κάτοικοι του Αrxedoκαμπου, ξυπνήσαμε στραβωμένοι και σαν καλά παιδάκια τρέξαμε στο χριστουγεννιάτικο δέντρο για να δούμε τι μας έφερε και φέτος ο Άη Βασίλης.. Και τι να δούμε!!!!!!!!!!!!!!! Ταράμταράμ ταράμ...


Η ροζ καρτούλα έγραφε τα εξής: Από Gourouna
"Στην ομάδα των Arxedia Media κάνω δώρο αυθεντικά ομοιώματα ολόκληρης της οικογένειας μου για να στολίσει τα γραφεία της στον Αrxedόκαμπο με κάτι χαρούμενο και παράλληλα για να μπορεί να με λατρεύει οποιαδήποτε ώρα θέλει (είμαι το τρίτο ομοίωμα από αριστερά, adore me)!"

Aπό δώ και στο εξής δηλώνω χορτοφάγος!

5 σχόλια:

Kyrios Elefantas είπε...

ευχαριστούμε γουρουνίτσα...

funEL είπε...

μπορούμε να σας πούμε τα κάλαντα?
Ο Αγιοβασίλης του Τάγματος funEL σας εύχεται χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 2024.

Θα κάψουμε "τη φάρμα των ζώων"

Gourouna είπε...

Αχ εγώ σας ευχαριστώ Arxedίνια μου, που με λατρεύετε σαν θεά, όπως μου αρμόζει δηλαδή.

Την πρωτοχρονιά θα έρθω στον Arxedόκαμπο να σας σπάσω το ρόδι ή το κεμπάπ.

Φιλούνιαααααααααααααααααααααααααα!

Ανώνυμος είπε...

What a great site
» »

Ανώνυμος είπε...

Looking for information and found it at this great site... small tits nude Acura rl battery Land rover chiller Meridia boost metabolismlost weight with meridia