Σελίδες

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2005

ΓΑΒ-ΓΟΥΦ σε λα μέιζονα και ένα επικίνδυνο παιχνίδι

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Πρίν αρχίσω αυτό το πόστ θα μου επιτρέψετε να πω κάποια πράγματα για τον ευατό μου. Είμαι ένας γενικά ήπιων τόνων μικροαστός χωρίς μεγάλα πάθη, δίχως να πιστεύω σε μεγάλες ιδέες, δεν είμαι φανατικός, δεν είμαι εκκεντρικός ,δεν φτιάχνομαι με μπάλα, ελλάδα, θρησκεία, οικογένεια, πολιτική, eurovision, τζόγο, Ρουβά κλπ καιίσως μοναδικό μου ατόπημα ήταν μια λατρεία για τον michael jackson και τους new kids on the block στα χρόνια του δημοτικού που όμως ήταν παροδική και εν-τέλει έτσι γούσταρα ρε παιδί μου, δεν θα με στιγματίζει για πάντα.

ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΟΣΤ.

Υπάρχει τελευταία μια διάθεση σε αυτό το Blog να πάρουμε κεφάλια, έχουμε βγάλει όνομα, λίστα, μεθόδους και είμαστε έτοιμοι. Εξαρχής δηλώνω πως αυτό το παιχνίδι είναι επικίνδυνο αλλά θα το παίξω.
Είμαι λοιπόν μπροστά στο pc και βάζω το μυαλό μου να δουλέψει για να εμπλουτίσω την Death List, συμφωνώ με όλα τα πρόσωπα εκτός απο την Μάρω, ξαφνικά τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα, να φάμε τον Σεφερλή τώρα αμέσως, είναι ο χειρότερος σίγουρα, χε-χε αααα και τον ρουσόπουλο, ωχ-ωχ-ωχ (μια δόση ανδρεναλίνης με διαπερνά) ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΝΕΛΗ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΝΕΛΗ χμ ή μήπως θα ήταν καλυτερα να την μπουκώσουμε με ένα μήλο και να αφήσουμε τον βενιζέλο να μιλάει μπρόστά της για κοινωνική ευαισθησία, ΧΑΧΑΧΑΧΑ (τρίβω τα χέρια μου με ευχαρίστηση) και ξαφνικά πάλι μου σκάει το φλάς. Ο Βενιζέλος δεν ήταν που κατήργησε το ελεύθερο καμπινγκ, Θα τον φάω και αυτόν τον πούστη έτσι για να μάθει. (αρχίζουν να μου τρέχουν τα σάλια)
Τον χριστόδουλο. ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ (συγνώμη θεέ μου αλλά αν δεν αρχίσεις με τον χριστόδουλο δεν κάνεις τίποτα. (αρχίζω και φουντώνω, πρέπει να ηρεμήσω σκέφτομαι και ανοίγω το ράδιο. ΖΗΜΙΑ παίζει αγάπη απο νάυλον. Το μισώ αυτό το κομμάτι θα την ξεπαστρέψω και αυτή την μπαμπόγρία την σκατομόδα της και τον απαράδεκτο τον καρβέλα, αλλάζω σταθμό και πετυχαίνω BON JOVI, AAAAAAAAAAAAAAAA αρχίζω και ιδρώνω ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Ακόμα ΘΕΕ ΜΟΥ θα του χαλάσω την μουρη του κωλοτεντυμπόη γαμώ την πουτάνα μου μέσα. (ακούω ένα γρύλισμα να βγαίνει απο μέσα μου, νομίζω οτι πρέπει να χαλαρώσω)αλλά πώς να χαλαρώσω μου έρχονται συνεχώς ονόματα, την ΣΚΥΛΑ την ΤΑΤΙΑΝΝΑ και την ΛΑΜΠΙΡΗ και τον υπεύθηνο προγράμματος του σταρ και του αλτερ και την ΧΟΥΑΝΑ την παρθένα (φρικάρω) και όλους τους παρουσιαστές ειδήσεων και τίς βλαμένες που παίρνουν τηλέφωνο σε φάση τίτλος ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 7 ΜΑΛΑΚΕΣ, Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ φτιαχνει ΟΜΕΛΕΤΑ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Αντε και γαμήσου καφιολα (ουπς δωθηκα, λίγο χιούμορ μας διαχωρίζει απο τα ζώα) φτιάξτου εσύ την ομελετα ηλίθια και έλα μετα να σου πάρω το κεφάλι. ΝΤΑΝ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ---ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ---- στην πυρά και τον ΑΣΤΥΝΟΜΟ ΘΕΟΧΑΡΗ ΚΑΙ την γυναικούλα του. ΤΟΝ ΚΟΥΓΙΑ, φέρτε μου τον κουγια (πρέπει να σταματήσω, πρέπει να χαλαρώσω) αλλά πώς να σταματήσω μια κυρά φωνάζει απο απέναντι, βγαίνω στο μπαλκόνι. ΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ μωρή θα σε κοψω κομματάκια και θα σε ταίσω στον αντρα σου (πάω να μπω στο σπίτι και ξαφνικά βλέπω το SUV του γείτονα καβάλα στο πεζοδρόμιο, ξαφνικά αποκάλυψη) ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΟΣΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΖΙΠΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΩΣΩ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ (μεγάλη πιεση 18, μικρη 14, παλμοί 115, εφυδρωση, γνωματεύση παρορξισμός)ΑΑΑΑΑΑΧΧΧ πως τους άφησα απέξω αυτούς. ΌΛΟΥΣ ΤΟΥς ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΗς ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΚΑΤΑΚΕΥΚΟΥΣ ΧΟΝΤΡΟΥΣ, ΜΕ ΜΑΤΟΜΠΟΎΚΑΛΑ, ΚΑΡΑΦΛΑ ΚΑΙ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ 6000$, ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΑ ΠΡΕΚΙΑ,(το μυαλό μου πλέον ελέγχεται απο τον Oliver Stone) ΤΟΝ πραξικοπηματία ΜΠΟΥΣ, και τον ΜΠΛΕΡ και τη ΘΑΤΣΕΡ, και την ΧΙΛΑΡΥ, ΚΟΝΤΟΛΙΖΑ, ΡΑΜΣΦΕΛΝΤ, ΤΗΝ ΜΙΣ ΓΙΑΝΓΚ, ΤΟΝ Κ.ΓΙΑΝΓΚ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΠΩς ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΓΙΟΥΝΓΚ, ΤΟΝ ΚΑΡΑΦΩΤΗ γιατι μου έφαγε την ΜΑΡΩ, ρε τι λέω και την ΜΑΡΩ και τον.....(αρχίζουν να μου βγαίνουν δοντια, μακραινουν οι τρίχες μου, κατι με ενοχλει στον κωλο, βγαζω το παντελονι και ξεπροβάλει μια ουρά, τι μου συμβαίνει???)και τον...(αρχίζω να καίγομαι) και τον...(βγάζω αφρους απ'το στόμα) και τον...( μου μυρίζει αίμα, αρχίζω και τρέχω έξω απο το σπίτι στον δρόμο, βρέχει αλλα δεν με νοιάζει, βλέπω έναν άνθρωπο, θα τον φάω, κατουράω σε μια γωνία, βλέπω έναν σκύλο του γρυλίζω, φεύγει, αυτή είναι η περιοχή μου του λέω σε άπταιστο γαύγισμα , μα μιλάω στα ζώα τι μου συμβαίνει? πως έγινε αυτό?
Πρίν λίγο ήμουν ένας intelectual μουσικός, και εξέφραζα την ελευθερία του λόγου στο διαδύκτιο, ήμουν μέρος μιας δυνητικής ψηφιακής κοινότητας, με όραμα των πρώτων αντισυμβατικών κοινωνιών του φρέζνο, έλυνα διαφορικές εξισώσεις 5ου βαθμού και τώρα είμαι σκύλος?? πριν λίγο μπορούσα να ξεχωρίσω τον aphex απο τον squarepusher kai τώρα θέλω θα γαμήσω την σκύλα πίσω απο τα κάγκελα. ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ??? θα μπορέσω να ξανακλάψω με τον μεγάλο ερωτικό? θα καταλάβω ένα έργο του Warhol ή θα το κατουρήσω? (ίσως και να του άρεσε αυτό, ίσως να υπάρχει ελπίδα να επανέλθω) Εχω πάει ενάντια στην 'πορεία' του ανθρώπου, έγινα πάλι μέρος της φύσης? Αυτό δεν είναι το όραμα του ανθρώπου, να γίνει κάτι άλλο? να φτάσει την θέωση?, όλη αυτή η πρόοδος, η τεχνολογία, η θρησκεία, η τέχνη, η οικονομία, όλα αυτά δεν έφεραν τα σκατά που εξολόθρεψα πριν γίνω σκύλος, εγώ φταίω? γιατί να ξαναγίνω άνθρωπος? για να φέρω την συλλογική ευθύνη για το γεγονός πως εγώ έδωσα δύναμη στον τράγκα να βγαίνει στο γυαλί και να παθαίνει καρδιακή προσβολή για να ανεβάσει τα νούμερα? πως εγώ έκανα ΣΤΑΡ την πετζετάκου και την γιαγία της? πως εγώχρησιμοποιώ χιλιάδες 10-χρονα κινεζάκια για να πάρω τραπέζι με 5 ευρώ απο το ικέα?
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΣΚΥΛΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ ΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΕΦΕΣΗ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ ΑΓΕΛΗ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ ΘΑ ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΤΗΝ ΣΟΝΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΟΦΩΤΟΣ.

το είπα εξαρχής, αυτό το παιχνίδι είναι επικίνδυνο.
P.S 1- Συγνώμη για την έκταση του κειμένου, αλλά είμαι σκύλος.
P.S 2- Jordan Rules, στην έφερα ariel, xa xa xa
P.S 3- Aναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2006, αποκλειστική διάθεση Sony Hellas.
THANK U FOR READING THIS.

8 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

Zήτω..

cracked είπε...

8-bit συμφωνώ μαζί σου απόλυτα (παρόλο που έχω συμβάλει στο draft αλλά όχι σε πρόσωπο συγκεκριμένο). Επίσης αισθάνομαι λίγο "ένοχος" γιατί η ιδέα (μάλλον) προέκυψε απο παλαιότερο post μου που δεν είχε καθόλου αυτό το σκοπό. Προσωπικά το θεωρώ ανούσιο, "μικρό" και στην τελική μειωτικό για το blog γιατί υπάρχουν πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα να γραφτούν(όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι αυτό). Το δέχομαι όμως, κρίνοντας από την πλεονεκτική θέση του να γνωρίζω λιγό ή πολύ τους mediabloggers και την στάση τους, αλλά αν το έβλεπα σε άλλο blog θα ήμουν σίγουρα αρνητικός..

psarras είπε...

Mr Cracked μην αισθάνεσαι ένοχος. Σε διαβεβαιώνω ότι η ιδέα για τη λίστα υπήρχε πριν το post σου και πιο συγκεκριμένα μία μέρα πριν το ανεβάσεις. Απλά το post ήρθε στο σωστό timing και ίσως το επίσπευσε.

psarras είπε...

Kαι δεν είναι death list είναι delete list γαμώτο.

Kyrios Elefantas είπε...

μεσα στα πλαίσια αυτοκατάργησης που επικρατει στο μπλόγκ και γουστάρω γιατι μόνο με την αυτοκατάργηση πάει μπροστά η φάση ,προτείνω να μπούμε και εμείς (το arxediamedia) στην delete list για να είμαστε και γαμω τα άτομα , σε φάση.

Kyrios Elefantas είπε...

το ποστ γαμάει και δέρνει φιλε

Chaca-Khan είπε...

malakies eina autes me to arxedia media sti lista. ypokrisia. loipon, telos m ayto to thema gamwto. kai nai! den einai death list. milame fia autokatargisi..

cracked είπε...

Ok psarras, μπορώ πλέον να ζήσω ελεύθερος απο τύψεις κ ενοχές...(παντώς αυτό που έχω στο draft το θέλω στο part 2-3-ktl παραυτα!)