μάλλον ξεχνάς ότι στην Ελλάδα έχουμε δημοτικές εκλογές ή έχεις χάσει το (μαύρο) χιούμορ σου. επίσης βρίσκω τη σύλληψη και την αντίστηξη εξαιρετική γιατί εκτός από τους ανθρώπους, το backround της photo είναι εντελώς Αθήνα
το σοκαριστικό ίσως είναι οτι κάποιοι δεν έχουν δει την εικόνα αυτή να φρικάρουν απο κοντά και αν γυρίσουν σπίτι τους μετά από ποτάκι. [μιστερ Τ επιφυλλάσσομαι. από πλευράς εξάρτησης είναι καπνός, ηρωίνη, κοκα, αλκοόλ. από πλευράς τοξικότητας η ηρωίνη φοβάμαι παραμένει πρώτη.]
συμβαίνει χρόνια τώρα (απορώ παλιότερα είχαν τακτ τα πρεζάκια? και κάπως κρύβονταν? ή ήταν λιγότεροι οι εξαρτημένοι?) και δεν υπάρχει κανένας τρόπος που να φαίνεται να οδηγεί σε διέξοδο.
το κοινωνικό πρόβλημα είναι ΟΛΩΝ (και όχι μόνο των εικονιζόμενων, πιστεύω Pause) και ο νόμος δεν εφαρμόζεται και ούτε μπορεί να κάνει κάποιος κάτι για τα φαινόμενα αυτά μεμονωμένα.
τζίζους, αν μπορούσε κάτι να γίνει για τις ρημαγμένες ψυχές που τρυπιούνται εκεί έξω και σαπίζουν... να μη σχολιάζουμε αέρα εμείς..
οκ ναι ισως μου διαφεύγει το γεγονός των εκλογών αλλά και πάλι δε μου φτάνει...
ναι ίσως να έχω χάσει το μαύρο χιούμορ μου, αλλά και πάλι νομίζω πως κάτι τέτοιες επικοινωνιακές σαχλαμάρες με ενοχλούν μάλλον περισσότερο παρά η ίδια αυθεντική εικόνα - την οποία παρεπιπτόντως έχω αντιμετωπίσει αρκετές φορές στο κέντρο της αθήνας...
Η εικόνα είναι πολύ αθήνα... ναι είναι στον κεραμεικό - και αυτό είναι και το θέμα... στην περιοχή επικρατεί μια περίεργη κατάσταση τα τελευταία χρόνια...
σίγουρα το κοινωνικό πρόβλημα είναι όλων ανώνυμε, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορούμε να κοροϊδεύουμε τους αρρώστους... αλήθεια πως θα σας φαινότανε η ίδια αφίσα με μια ομάδα τυφλών αντί για τα ζάκια?
Απαράδεκτη, όχι η φωτό, αλλά η σκέψη και κίνηση του τύπου. Δεν είναι θέμα ευαισθησίας, ούτε ανθρωπισμού, στοιχειώδους αξιοπρέπειας (της δικής του) είναι.
Αν καταλαβαίνω κάτι από τη φωτό είναι ο τρόμος του φωτογράφου μπροστά στο θέαμα, έτσι το αντιλαμβάνεται, ως θέαμα, η επιθυμία του να ξαναφωτογραφίσει το ίδιο μέρος καθαρό και σινιέ αδιαφορώντας που θα πάνε όλοι αυτοί που στέκονται κει αποκαμωμένοι (αυτό δεν θα έπρεπε να είναι το θέμα μας?), και φυσικά, όλα αυτά μασκαρεμένα κάτω από τη μάσκα του εύκολου, πιασάρικου κτλ αντικαθεστωτικού-αντιΚακλαμανικού-βάλε ότι θες, χαβαλέ.
καλά ρε παιδιά , το μόνο που μένει είναι η κριτική σε βάση αισθητικής για το δημιουργό της φωτό??? δηλαδή το πρόβλημα ΧΩΡΙΣ να είχε φωτογραφηθεί αυτό το στενό άμα δεν υπήρχε αυτή η ανάρτηση, δε σας απασχολεί ούτως ή άλλως??
τι (είναι δυνατό να) κάνουμε/-ετε για να αλλάξει η κατάσταση με την πρέζα?
αυτό πως θα γίνει. χωρίς χαβαλέ (οκ)
Σε μια άσκηση sensual exploration ομολογώ έχει πετύχει η ανάρτηση.. Δε μου αρέσει το χοντροειδές χιούμορ της. Με την αφύπνιση της ανθρωπιστικής ευ_αισθησίας εδώ απο τα ποστ που βλέπω το λέω. Στόχος 'χλευασμού' μάλλον όποιος δει τη φωτό είναι, παρά τα παλικάρια που δείχνει. το social sensitivity τεστάρεται .
Δε νομίζω ο δημιουργός να νοιάζεται για την αποκατάσταση της "ομορφιάς" του στενού, αλλά ο προβληματισμός για το πως μπορεί να γίνεται κάτι τέτοιο κοντά μας! ποιες εκλογές και τα ρέστα : η αστυνομία δεν εφαρμόζει νόμους, τα παίρνει και ΔΕΝ είναι αιρετό σώμα.. κ το ίδιο θα συμβαίνει κ μετά τις εκλογές
πως κανένα πρόβλημα δεν τέθηκε σε επίπεδο αισθητικής, παρά μόνο, ίσως, από τον ίδιο το φωτογράφο, γι' αυτό άλλωστε η φωτό συνδέθηκε με έναν χαβαλέ ''εναλλακτικού τουρισμού'' (τουρισμός=κάτι που αστράφτει / περιεχόμενο φωτό=κάτι που σαπίζει).
Το θέμα μας είναι όντως ''τι θα γίνει με την πρέζα'' γι΄αυτό και αναφέρω ''αδιαφορώντας που θα πάνε όλοι αυτοί που στέκονται κει αποκαμωμένοι (αυτό δεν θα έπρεπε να είναι το θέμα μας?)''
Καμιά ανθρωπιστική ευαισθησία δεν αφυπνίστηκε για τον απλό λόγο ότι δεν τους βλέπω σαν θύματα, ή εξωγήινους ή οτιδήποτε, αλλά σαν συμπολίτες μου.
Θεωρω αυτονόητο πως δεν έχει την παραμικρή σημασία το ποιος είναι ο φωτογράφος. Απλά μας δίνει ένα παράδειγμα. Αυτό είναι προφανές / μπρός στον τρόμο ('για το πως κάτι τέτοιο συμβαίνει κοντά μας') γεννιέται η αμηχανία η οποία αντισταθμίζεται από την ανάγκη χαβαλέ-ξορκίσματος του κακού.
Το 'κακό' δε φεύγει όμως με ξόρκια, μα απαιτεί κατανόηση των γεννησιουργών αιτιών του.
9 σχόλια:
1ον. το λινκ δε δουλεύει
2ον. δεν καταλαβαίνω το νόημα. ούτε αυτού που το έφτιαξε ούτε και το δικό σου που το αναδημοσιεύεις έτσι ασχολίαστο
κατά τη γνώμη μου είναι κακό - άσχημα ειρωνικό και κοινωνικά ρατσιστικό
εντάξει- τώρα δουλεύει
μάλλον ξεχνάς ότι στην Ελλάδα έχουμε δημοτικές εκλογές ή έχεις χάσει το (μαύρο) χιούμορ σου. επίσης βρίσκω τη σύλληψη και την αντίστηξη εξαιρετική γιατί εκτός από τους ανθρώπους, το backround της photo είναι εντελώς Αθήνα
καλημέρες
http://www.enet.gr/?i=news.el.ygeia&id=218963
επίσης θα προσθέσω ότι το αλκοόλ είναι (ήταν και θα είναι) πιο επικίνδυνο από την ηρωίνη
ανωνυμος μίστερ Τ
το σοκαριστικό ίσως είναι οτι κάποιοι δεν έχουν δει την εικόνα αυτή να φρικάρουν απο κοντά και αν γυρίσουν σπίτι τους μετά από ποτάκι.
[μιστερ Τ επιφυλλάσσομαι. από πλευράς εξάρτησης είναι καπνός, ηρωίνη, κοκα, αλκοόλ. από πλευράς τοξικότητας η ηρωίνη φοβάμαι παραμένει πρώτη.]
συμβαίνει χρόνια τώρα (απορώ παλιότερα είχαν τακτ τα πρεζάκια? και κάπως κρύβονταν? ή ήταν λιγότεροι οι εξαρτημένοι?) και δεν υπάρχει κανένας τρόπος που να φαίνεται να οδηγεί σε διέξοδο.
το κοινωνικό πρόβλημα είναι ΟΛΩΝ (και όχι μόνο των εικονιζόμενων, πιστεύω Pause) και ο νόμος δεν εφαρμόζεται και ούτε μπορεί να κάνει κάποιος κάτι για τα φαινόμενα αυτά μεμονωμένα.
τζίζους, αν μπορούσε κάτι να γίνει για τις ρημαγμένες ψυχές που τρυπιούνται εκεί έξω και σαπίζουν...
να μη σχολιάζουμε αέρα εμείς..
Επώνυμος
Σοκαριστικη φωτο αλλα ποιος θα την θυμαται μετα απο λιγα λεπτα?
ΚΑΝΕΝΑΣ!
Δυστυχως ετσι μας εχουν καταντησει.
"Ο θανατος σου η ζωη μου"
Κριμα....
οκ ναι ισως μου διαφεύγει το γεγονός των εκλογών αλλά και πάλι δε μου φτάνει...
ναι ίσως να έχω χάσει το μαύρο χιούμορ μου, αλλά και πάλι νομίζω πως κάτι τέτοιες επικοινωνιακές σαχλαμάρες με ενοχλούν μάλλον περισσότερο παρά η ίδια αυθεντική εικόνα - την οποία παρεπιπτόντως έχω αντιμετωπίσει αρκετές φορές στο κέντρο της αθήνας...
Η εικόνα είναι πολύ αθήνα... ναι είναι στον κεραμεικό - και αυτό είναι και το θέμα... στην περιοχή επικρατεί μια περίεργη κατάσταση τα τελευταία χρόνια...
σίγουρα το κοινωνικό πρόβλημα είναι όλων ανώνυμε, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορούμε να κοροϊδεύουμε τους αρρώστους... αλήθεια πως θα σας φαινότανε η ίδια αφίσα με μια ομάδα τυφλών αντί για τα ζάκια?
explore your social sensitivity in greece...
χωρίς παρεξηγήσεις
καλημέρα
Απαράδεκτη, όχι η φωτό, αλλά η σκέψη και κίνηση του τύπου.
Δεν είναι θέμα ευαισθησίας, ούτε ανθρωπισμού, στοιχειώδους αξιοπρέπειας (της δικής του) είναι.
Αν καταλαβαίνω κάτι από τη φωτό είναι ο τρόμος του φωτογράφου μπροστά στο θέαμα, έτσι το αντιλαμβάνεται, ως θέαμα, η επιθυμία του να ξαναφωτογραφίσει το ίδιο μέρος καθαρό και σινιέ αδιαφορώντας που θα πάνε όλοι αυτοί που στέκονται κει αποκαμωμένοι (αυτό δεν θα έπρεπε να είναι το θέμα μας?), και φυσικά, όλα αυτά μασκαρεμένα κάτω από τη μάσκα του εύκολου, πιασάρικου κτλ αντικαθεστωτικού-αντιΚακλαμανικού-βάλε ότι θες, χαβαλέ.
Ντροπής πράγματα.
ενώ συμφωνώ με τα επικριτικά σχόλια,
καλά ρε παιδιά , το μόνο που μένει είναι η κριτική σε βάση αισθητικής για το δημιουργό της φωτό???
δηλαδή το πρόβλημα ΧΩΡΙΣ να είχε φωτογραφηθεί αυτό το στενό άμα δεν υπήρχε αυτή η ανάρτηση, δε σας απασχολεί ούτως ή άλλως??
τι (είναι δυνατό να) κάνουμε/-ετε για να αλλάξει η κατάσταση με την πρέζα?
αυτό πως θα γίνει.
χωρίς χαβαλέ (οκ)
Σε μια άσκηση sensual exploration ομολογώ έχει πετύχει η ανάρτηση.. Δε μου αρέσει το χοντροειδές χιούμορ της. Με την αφύπνιση της ανθρωπιστικής ευ_αισθησίας εδώ απο τα ποστ που βλέπω το λέω. Στόχος 'χλευασμού' μάλλον όποιος δει τη φωτό είναι, παρά τα παλικάρια που δείχνει. το social sensitivity τεστάρεται .
Δε νομίζω ο δημιουργός να νοιάζεται για την αποκατάσταση της "ομορφιάς" του στενού, αλλά ο προβληματισμός για το πως μπορεί να γίνεται κάτι τέτοιο κοντά μας!
ποιες εκλογές και τα ρέστα : η αστυνομία δεν εφαρμόζει νόμους, τα παίρνει και ΔΕΝ είναι αιρετό σώμα..
κ το ίδιο θα συμβαίνει κ μετά τις εκλογές
Ιδεαληστης . βαριέμαι να κάνω εγγραφή
Συμπληρώνω φίλε ιδεαλιστή,
πως κανένα πρόβλημα δεν τέθηκε σε επίπεδο αισθητικής, παρά μόνο, ίσως, από τον ίδιο το φωτογράφο, γι' αυτό άλλωστε η φωτό συνδέθηκε με έναν χαβαλέ ''εναλλακτικού τουρισμού'' (τουρισμός=κάτι που αστράφτει / περιεχόμενο φωτό=κάτι που σαπίζει).
Το θέμα μας είναι όντως ''τι θα γίνει με την πρέζα'' γι΄αυτό και αναφέρω ''αδιαφορώντας που θα πάνε όλοι αυτοί που στέκονται κει αποκαμωμένοι (αυτό δεν θα έπρεπε να είναι το θέμα μας?)''
Καμιά ανθρωπιστική ευαισθησία δεν αφυπνίστηκε για τον απλό λόγο ότι δεν τους βλέπω σαν θύματα, ή εξωγήινους ή οτιδήποτε, αλλά σαν συμπολίτες μου.
Θεωρω αυτονόητο πως δεν έχει την παραμικρή σημασία το ποιος είναι ο φωτογράφος. Απλά μας δίνει ένα παράδειγμα. Αυτό είναι προφανές / μπρός στον τρόμο ('για το πως κάτι τέτοιο συμβαίνει κοντά μας') γεννιέται η αμηχανία η οποία αντισταθμίζεται από την ανάγκη χαβαλέ-ξορκίσματος του κακού.
Το 'κακό' δε φεύγει όμως με ξόρκια, μα απαιτεί κατανόηση των γεννησιουργών αιτιών του.
Δημοσίευση σχολίου