υγ. στις 6 Δεκέμβρη σε ανάλογη φωτο, θα έχουμε μια σειρά με ελληνικές σημαίες αντί για κόκκινες, μπροστά από τα ΜΑΤ, περιμένουν κι άλλοι να κάνουν το ''νούμερό'' τους, με ξυρισμένο όμως το κεφάλι
δηλαδή υπονοείς πως η πορεία του πολυτεχνείου είναι ένα "νούμερο" και πιο προκλητικά ακόμα την εξισώνεις με φασιστικού τύπου εκδηλώσεις με ξυρισμένα κεφάλια και ελληνικές σημαίες, ως απλά διαφορετικού τύπου "νούμερα";
(η φωτογραφία μιλάει από μόνη της και το βλέπουμε σε κάθε πορεία 17 Νοέμβρη, αλλά αφού θες σου εξηγώ)
Η βίαιη περιφρούρηση της πορείας από την ΚΝΕ και η ''μάχη'' με τους αναρχικούς είναι ένα καλοστημένο επαναλαμβανόμενο νούμερο φασιστικού τραμπουκισμού που παίζεται κάθε χρόνο την ίδια ημέρα δες και ΑΥΤΗ τη φωτο.
Και έχει τέτοιον χαρακτήρα που μόνο η σημαία διαφέρει όταν για παράδειγμα στις 6 Δεκέμβρη μπορεί να παρατηρήσουμε άλλες ομάδες με ελληνικές σημαίες, επίσης να τάσσονται με τα ΜΑΤ σε ένα καλοστημένο νούμερο-μάχη με τους αναρχικούς.
λιγο πιο εμμετρα, σε παρακαλω. Μην παρασυρεσαι σε λογυδρια γιατι -εκτος των αλλων (δλδ. οτι σε κανουν μουσκεμα)- δε γυρνανε και πισω τα ρημαδια.
Η "μαχη με τους αναρχικους" δεν ειναι νουμερο που παιζεται καθε χρονο. Εχει ιστορια αλλα δεν ειναι αυτοσκοπος στις 17νοεμβριατικες πορειες ουτε απο τον αντεξουσιαστικο χωρο ουτε απο τους κνιτες.
Η φωτογραφια που εβαλες δεν μπορω να καταλαβω πώς επιχειρηματολογει σε αυτο που λες, αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια.
Εχοντας βρεθει τραμπουκισμενος απο κνιτες Νοεμβριο και εντος και εκτος του ΕΜΠ, να σε πληροφορησω οτι ο "φασισμος" του αντεξουσιαστικου χωρου (που ισχυει σε αρκετες περιπτωσεις) ωχρια μπροστα στα νεοσταλινικα "nomisterακια".
Αν ηξερα πώς λεγεται το "yes, comrade" στα ρωσσικα θα το εγραφα.
Καλη καρδια και μακρυα οι εξισωσεις με πολλους αγνωστους.
Α καλά δε συνενοούμαστε δω μέσα :) που τα είδες τα λογύδρια? κι εγώ έχω βρεθεί τραμπουκισμένος από κνίτες, με τα ξύλα σηκωμένα προς εμένα. Αναφέρομαι αποκλειστικά στο πως διάφορες ομάδες ''καπηλεύονται'' συμβολικές ημερομηνίες. Μη με αναγκάζετε να απολογούμαι, αφού καταλαβαίνετε τι εννοώ. γκεγκε?
:( καλά λοιπόν... Θα προσπαθήσω να αγνοήσω το ΚΚΕ, κνίτες, αναρχικούς, ΠΑΣΠ, ΔΑΠ, τον Μίκη Θεοδωράκη και οποιονδήποτε άλλο πολίτη συμμετέχει σε μια τέτοια συμβολική μέρα η οποία για τον καθένα έχει το δικό της νόημα με όλα τα παρατράγουδα που την συνοδεύουν ως τέτοια και θα κάνω το εξής εξυπνακίστικο σχόλιο:
25η Μαρτίου, 28η Οκτωβρίου και 17η Νοεμβρίου είναι και οι τρεις σχολικές εθνικές εορτές, με ότι κι αν αυτό σημαίνει
Ανεφερες οτι διαφορες ομαδες καπηλευονται την ημερομηνια. Αρα υπαρχουν καποιοι που τους ανηκει, δηλαδη που δικαιουνται να κανουν ο,τι κανουν αυτη την ημερα, αρκει να προερχεται απο το δικο τους συλλογικο ή ατομικο υποκειμενο.
Θα σε βοηθησω με ενα παραδειγμα.
Αν ανθρωποι που ηταν μεσα στο Πολυτεχνειο το '73, κλειστουν μεσα ξανα και προβουν σε παρανομες ενεργειες που μερικοι τις βρισκουν ηθικες ενω αλλοι οχι, θα τοποθετηθεις οπως πριν (δλδ οτι και αυτοι καπηλευονται την ημερα);
Ή μηπως θα εισαι πιο επιεικης επειδη -Διαολε, δικη τους μερα μνημης ειναι και εχουν λιγο παραπανω λογο! ;
Προσπαθω να πω οτι ιστορικες στιγμες και παρακαταθηκες σαν το '73 πραγματικα δεν ανηκουν σε κανεναν. Δεν εχουν, ή καλυτερα δε θα επρεπε να εχουν κυριαρχο νοημα, αφου διυλιζονται μεσα στα υποκειμενα και μεσα στο χρονο σα δημοσια αγαθα. Ιδεες στη συγκεκριμενη περιπτωση.
Η διαφωνια μου δεν ειναι στο αν κανουν καλα ή κανουν κακα οσοι χτυπιουνται στο δρομο. Αυτο ειναι μια συζητηση περι βιας που μελλει να γινει.
Οσο για το αν π ρ α γ μ α τ ι υπαρχει ορθος τροπος μνημης και δρασης στα πλαισια αυτης της μνημης ή οχι. Προφανως, η ημερα και οι συμβολισμοι της ειναι πολιτικα κριτηρια. Ο καθενας τα χρησιμοποιει κατα το δοκουν.
Ειδα δεν προλαβα να απαντησω πριν στενοχωρηθεις, αλλα τι να κανω, μαγειρευα. :)
@tictac "Θα σε βοηθησω με ενα παραδειγμα. Αν ανθρωποι που ηταν μεσα στο Πολυτεχνειο το '73, κλειστουν μεσα ξανα και προβουν σε παρανομες ενεργειες που μερικοι τις βρισκουν ηθικες ενω αλλοι οχι, θα τοποθετηθεις οπως πριν (δλδ οτι και αυτοι καπηλευονται την ημερα); Ή μηπως θα εισαι πιο επιεικης επειδη -Διαολε, δικη τους μερα μνημης ειναι και εχουν λιγο παραπανω λογο! ;"
Tο παράδειγμα σου εκτός από υποθετικό είναι και ουτοπικό και ιστορικά αδύνατο! Κατά τα άλλα συμφωνούμε, η ημέρα δεν ανήκει σε κανέναν, έχει την δική της σημασία για τον καθέναν και συνεπώς κάθε πολιτική-κοινωνική ομάδα ή οντότητα δρα ανάλογα με το πως αντιλαμβάνεται αυτό τον συμβολισμό.
Και αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή την ημέρα λαμβάνουν χώρα κάποια συγκεκριμένα ακαλαίσθητα στερεότυπα δράσης εδώ και πάρα πολλά χρόνια με τέτοιο τρόπο που αυτή η δράση να είναι κακόγουστη και προβλέψιμη(όπως η φωτό του post), τότε εγώ προσωπικά αντιλαμβάνομαι αυτά τα στερεότυπα ως ένα καλοστημένο προβαρισμένο νούμερο, κάτι σαν το καρναβάλι της Πάτρας.
Ειναι βασικο στοιχειο της σκεψης η υποθεση, ανεξαρτητα απο το ποσο πιθανη ή οχι ειναι να πραγματωθει.
Προφανως και ειναι, λοιπον, "υποθετικο".
Αν ειναι ουτοπικο δεν μπορει να ειναι και ιστορικα αδυνατο. Πρεπει να διαλεξεις. :)
Αν ομως με τη λεξη "ιστορικα αδυνατο" εννοεις οτι καποιοι πεθαναν οποτε ειναι αδυνατο να σηκωθουν απο τους ταφους, τοτε θα συμφωνησω. Αλλα ετσι κοιτας το δασος και κουτουλας στο δεντρο.
Το ζητημα ειναι οτι οδηγεις τη συζητηση στο επιπεδο της αισθητικης, αποπολιτικοποιωντας το.
Οποτε συμφωνουμε στο πολιτικο μεχρι εκει που μιλησαμε και διαφωνουμε στο αισθητικο.
Το γεγονός ότι γίνεται συζήτηση περί αισθητικής δεν σημαίνει ότι αποπολιτικοποιείται κάτι ή όχι. Εξάλλου αισθητική και πολιτική είναι αλληλένδετα πια. Και εάν υποθέσουμε ότι ισχύει ότι μια συζήτηση ή μια συμβολική μέρα μπορεί να αποποιτικοποιηθεί λόγω αισθητικής, τότε δεν είμαι εγώ αυτός που οδηγεί την σκέψη προς αυτην την κατεύθυνση, αλλά οι ίδιοι οι διαμορφωτές αυτής της πολιτικης αισθητικής όπως τόσο απλά μας δείχνει η φωτό του post.
Fade says: 'Eξάλλου αισθητική και πολιτική είναι αλληλένδετα πια.'
** einai megalh koubenta to an h ais8htikh periexei politikh pleon.
de ginetai me epilogh xrwmatos toixou h diatakshs xwrou parking na allakseis ton topo sou ! den einai diplh synepagwgh.
moiazei sa na ekpiptei to politiko zhthma se kati pio 'light' teleutaia xronia. to na kaneis kati (ousiastika sta oria tou apolitik! syxna) exei pleon mia xroia politikhs drashs.. Akouw 'einai politikh kai to an kaneis anakyklwsh' h 'einai politikh to an kaneis podhlato' kai alla tetoia. Dystyxws den allazoun polla ston kosmo ths politikhs (ekeinhs opou oi politikoi miloun. kai apofasizoun!) synh8eies me epiloges eksatomikeumenes. An -leme EAN, twra- oi ais8htikes taseis epiballontan dia nomou, tote 8a htan politikes. ..opws einai politikh as poume to na kratame ta au8aireta kai na mhn exoume xtisei fardeis dromous (KAI)gia podhlata.
OXI paidia. to lew me pikria, san ksestratismenos, de nomizw oti h filologia auth peri ais8htikhs odhgei sthn allagh. den fernei thn politikh/koinwnikh ekfrash kai th zymwsh. h apofash na kaneis komma, na exeis stoxo 8esmikh domh h na fereis kataggelies ypopsin dhmosiwn organwn einai, gia paradeigma, politikh drash pragmatika. kai malista merikes fores den exei apotelesmata..
"einai megalh koubenta to an h ais8htikh periexei politikh pleon. de ginetai me epilogh xrwmatos toixou h diatakshs xwrou parking na allakseis ton topo sou ! den einai diplh synepagwgh."
Η αισθητική δεν εμπεριέχει το χρώμα μόνο, αλλά και πως χρησιμοποιείς το χρώμα (βλέπε φωτό). Τώρα αν η αισθητική μπορεί να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο ή χειρότερο, βλέπε την ιστορία, από ναζισμό ως σταλινισμό πως τα χρώματα και τα σύμβολα επιβλήθηκαν στην παγκόσμια ιστορία. Είμαι σίγουρος ότι ακόμα τρέμεις στη θέα μιας σβάστικας στην μπλούζα ενός καραφλού που περνάει απο δίπλα σου ε?
"Akouw 'einai politikh kai to an kaneis anakyklwsh' h 'einai politikh to an kaneis podhlato' kai alla tetoia. Dystyxws den allazoun polla ston kosmo ths politikhs (ekeinhs opou oi politikoi miloun. kai apofasizoun!) synh8eies me epiloges eksatomikeumenes."
Σε χώρες σαν την Ελλάδα όπου η ανακύκλωση και το ποδήλατα δεν είναι δεδομένα κεκτημένα, ακόμα και αυτό είναι πολιτική εφόσον παρατηρείται θεσμική δράση, πρόταση και σύγκρουση με άλλους θεσμούς για την κατοχύρωση ποδηλατόδρομου π.χ. (αλλά δεν θέλω να μπω σε άλλη φιλολογία περί της έννοιας "πολιτική", αλλά με αναγκάζεις)
"OXI paidia. to lew me pikria, san ksestratismenos, de nomizw oti h filologia auth peri ais8htikhs odhgei sthn allagh. den fernei thn politikh/koinwnikh ekfrash kai th zymwsh."
Η "φιλολογία" περί αισθητικής προσωπικά με κάνει να συνειδητοποιήσω πιο έντονα το αυτονόητο! δηλαδή την στερεοτυπική-αναχρονιστική πολτική δράση διάφορων πολιτικών και κοινωνικών ομάδων που ΠΛΕΟΝ εδώ και πολλά χρόνια κινούνται στο επίπεδο της γραφικότητας, ε αυτό είναι μια πάγιωμένη πολιτική αισθητική, θες δεν θες!
"h apofash na kaneis komma, na exeis stoxo 8esmikh domh h na fereis kataggelies ypopsin dhmosiwn organwn einai, gia paradeigma, politikh drash pragmatika. kai malista merikes fores den exei apotelesmata.."
Το λες και μόνος, δεν έχει αποτελέσματα, αν και ΔΕΝ διαφωνώ με τις θεσμικές ενέργειες που αναφέρεις.
ekana podhlato eixa glastres sto pardalo mpalkoni mou. kane anakyklwsh (kai akoma ta skoupidia nomizw oti mazi ola se xwmaterh pane!) kai meta apo ena trakarisma me jeep (opou eytyxws den emeina ston topo) akoma thn idea skeftomai- den allaksa polla se auto to meros.
auto lew. drastiko ~ omorfo drastiko= apotelesmatiko
24 σχόλια:
δε σε καταλαβαίνω...
δηλαδή υπονοείς πως η πορεία του πολυτεχνείου είναι ένα "νούμερο" και πιο προκλητικά ακόμα την εξισώνεις με φασιστικού τύπου εκδηλώσεις με ξυρισμένα κεφάλια και ελληνικές σημαίες, ως απλά διαφορετικού τύπου "νούμερα";
αν είναι έτσι... λυπάμαι!
ΠΙΕΣ ΚΑΦΕ...
Και ξαναδες τη φωτογραφια!
Και μη λυπασαι.
(η φωτογραφία μιλάει από μόνη της και το βλέπουμε σε κάθε πορεία 17 Νοέμβρη, αλλά αφού θες σου εξηγώ)
Η βίαιη περιφρούρηση της πορείας από την ΚΝΕ και η ''μάχη'' με τους αναρχικούς είναι ένα καλοστημένο επαναλαμβανόμενο νούμερο φασιστικού τραμπουκισμού που παίζεται κάθε χρόνο την ίδια ημέρα δες και ΑΥΤΗ τη φωτο.
Και έχει τέτοιον χαρακτήρα που μόνο η σημαία διαφέρει όταν για παράδειγμα στις 6 Δεκέμβρη μπορεί να παρατηρήσουμε άλλες ομάδες με ελληνικές σημαίες, επίσης να τάσσονται με τα ΜΑΤ σε ένα καλοστημένο νούμερο-μάχη με τους αναρχικούς.
FADE
λιγο πιο εμμετρα, σε παρακαλω. Μην παρασυρεσαι σε λογυδρια γιατι -εκτος των αλλων (δλδ. οτι σε κανουν μουσκεμα)- δε γυρνανε και πισω τα ρημαδια.
Η "μαχη με τους αναρχικους" δεν ειναι νουμερο που παιζεται καθε χρονο. Εχει ιστορια αλλα δεν ειναι αυτοσκοπος στις 17νοεμβριατικες πορειες ουτε απο τον αντεξουσιαστικο χωρο ουτε απο τους κνιτες.
Η φωτογραφια που εβαλες δεν μπορω να καταλαβω πώς επιχειρηματολογει σε αυτο που λες, αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια.
Εχοντας βρεθει τραμπουκισμενος απο κνιτες Νοεμβριο και εντος και εκτος του ΕΜΠ, να σε πληροφορησω οτι ο "φασισμος" του αντεξουσιαστικου χωρου (που ισχυει σε αρκετες περιπτωσεις) ωχρια μπροστα στα νεοσταλινικα "nomisterακια".
Αν ηξερα πώς λεγεται το "yes, comrade" στα ρωσσικα θα το εγραφα.
Καλη καρδια και μακρυα οι εξισωσεις με πολλους αγνωστους.
Α καλά δε συνενοούμαστε δω μέσα :)
που τα είδες τα λογύδρια?
κι εγώ έχω βρεθεί τραμπουκισμένος από κνίτες, με τα ξύλα σηκωμένα προς εμένα.
Αναφέρομαι αποκλειστικά στο πως διάφορες ομάδες ''καπηλεύονται'' συμβολικές ημερομηνίες.
Μη με αναγκάζετε να απολογούμαι, αφού καταλαβαίνετε τι εννοώ. γκεγκε?
Καλα ΔΕΝ τα ειδα. Παμε παρακατω.
Απαντησε μου σε ποιους ανηκει η ημερομηνια για συμβολικη χρηση.
Δεν την πιάνω την ερώτησή σου!
Γίνε πιο σαφής αν θες, αλλιώς θα απαντήσω με εξυπνακίστικο τρόπο στο ''σε ποιους ανήκει η ημερομηνία''
:(
καλά λοιπόν...
Θα προσπαθήσω να αγνοήσω το ΚΚΕ, κνίτες, αναρχικούς, ΠΑΣΠ, ΔΑΠ, τον Μίκη Θεοδωράκη και οποιονδήποτε άλλο πολίτη συμμετέχει σε μια τέτοια συμβολική μέρα η οποία για τον καθένα έχει το δικό της νόημα με όλα τα παρατράγουδα που την συνοδεύουν ως τέτοια και θα κάνω το εξής εξυπνακίστικο σχόλιο:
25η Μαρτίου, 28η Οκτωβρίου και 17η Νοεμβρίου είναι και οι τρεις σχολικές εθνικές εορτές, με ότι κι αν αυτό σημαίνει
Ανεφερες οτι διαφορες ομαδες καπηλευονται την ημερομηνια. Αρα υπαρχουν καποιοι που τους ανηκει, δηλαδη που δικαιουνται να κανουν ο,τι κανουν αυτη την ημερα, αρκει να προερχεται απο το δικο τους συλλογικο ή ατομικο υποκειμενο.
Θα σε βοηθησω με ενα παραδειγμα.
Αν ανθρωποι που ηταν μεσα στο Πολυτεχνειο το '73, κλειστουν μεσα ξανα και προβουν σε παρανομες ενεργειες που μερικοι τις βρισκουν ηθικες ενω αλλοι οχι, θα τοποθετηθεις οπως πριν (δλδ οτι και αυτοι καπηλευονται την ημερα);
Ή μηπως θα εισαι πιο επιεικης επειδη
-Διαολε, δικη τους μερα μνημης ειναι και εχουν λιγο παραπανω λογο! ;
Προσπαθω να πω οτι ιστορικες στιγμες και παρακαταθηκες σαν το '73 πραγματικα δεν ανηκουν σε κανεναν. Δεν εχουν, ή καλυτερα δε θα επρεπε να εχουν κυριαρχο νοημα, αφου διυλιζονται μεσα στα υποκειμενα και μεσα στο χρονο σα δημοσια αγαθα. Ιδεες στη συγκεκριμενη περιπτωση.
Η διαφωνια μου δεν ειναι στο αν κανουν καλα ή κανουν κακα οσοι χτυπιουνται στο δρομο. Αυτο ειναι μια συζητηση περι βιας που μελλει να γινει.
Οσο για το αν π ρ α γ μ α τ ι υπαρχει ορθος τροπος μνημης και δρασης στα πλαισια αυτης της μνημης ή οχι. Προφανως, η ημερα και οι συμβολισμοι της ειναι πολιτικα κριτηρια. Ο καθενας τα χρησιμοποιει κατα το δοκουν.
Ειδα δεν προλαβα να απαντησω πριν στενοχωρηθεις, αλλα τι να κανω, μαγειρευα. :)
TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ Μ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ MEETING?!!
απολογούμαι που δεν έδωσα προσοχή στην φωτογραφία... βέβαια ακόμα και έτσι ο χαρακτηρισμός "νούμερο" δεν νομίζω πως είναι και ο καλύτερος...
ως "νούμερο" επαναλαμβανόμενο το παρουσιάζουν τα media - εγώ το βλέπω ως μάχη που πολλές φορές είναι...
όσο για την συζήτηση περί βίας - αναμένουμε με ανυπομονησία...
όσο για την ιστορία που ανέφερε ο τικ τακ είναι αρκετά σημαντική και πρέπει να την λάβουμε υπ' όψιν, όπως και τον ρόλο των "άλλων" (π.χ. κνίτες)
απλά ενδεικτικά δείτε αυτό : http://Η δράση των Αναρχικών στο Πολυτεχνείο 1973: Κείμενο του συντρόφου Χρήστου Κωνσταντινίδη
όσο για το μιττινγκ καλά να περάσετε / θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί - το ξέρετε...
άσχετο αλλά και πάλι όχι τελείως:
"Το lifestyle είναι μαγικό:
Απο μηδενικό
σε κάνει
νούμερο!"
Και γενικά συμφωνώ με τον Fade.
Ναι αλλα ο Φειντ λειπει, Πηνελοπη.
Αμα καταπλευσει στην Ιθακη, θελω να μου απαντησει κιολας.
:)
Κι ο Οδυσσέας λείπει πάντα ρε γαμώτο. Τί να κάνουμε; Μοίρα...
@pause (& @fade κ δεν ξερω ποιος) θα παίξει & τηλεφ ή skype (στο meeting)
@tictac
"Θα σε βοηθησω με ενα παραδειγμα.
Αν ανθρωποι που ηταν μεσα στο Πολυτεχνειο το '73, κλειστουν μεσα ξανα και προβουν σε παρανομες ενεργειες που μερικοι τις βρισκουν ηθικες ενω αλλοι οχι, θα τοποθετηθεις οπως πριν (δλδ οτι και αυτοι καπηλευονται την ημερα);
Ή μηπως θα εισαι πιο επιεικης επειδη
-Διαολε, δικη τους μερα μνημης ειναι και εχουν λιγο παραπανω λογο! ;"
Tο παράδειγμα σου εκτός από υποθετικό είναι και ουτοπικό και ιστορικά αδύνατο!
Κατά τα άλλα συμφωνούμε, η ημέρα δεν ανήκει σε κανέναν, έχει την δική της σημασία για τον καθέναν και συνεπώς κάθε πολιτική-κοινωνική ομάδα ή οντότητα δρα ανάλογα με το πως αντιλαμβάνεται αυτό τον συμβολισμό.
Και αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή την ημέρα λαμβάνουν χώρα κάποια συγκεκριμένα ακαλαίσθητα στερεότυπα δράσης εδώ και πάρα πολλά χρόνια με τέτοιο τρόπο που αυτή η δράση να είναι κακόγουστη και προβλέψιμη(όπως η φωτό του post), τότε εγώ προσωπικά αντιλαμβάνομαι αυτά τα στερεότυπα ως ένα καλοστημένο προβαρισμένο νούμερο, κάτι σαν το καρναβάλι της Πάτρας.
Ειναι βασικο στοιχειο της σκεψης η υποθεση, ανεξαρτητα απο το ποσο πιθανη ή οχι ειναι να πραγματωθει.
Προφανως και ειναι, λοιπον, "υποθετικο".
Αν ειναι ουτοπικο δεν μπορει να ειναι και ιστορικα αδυνατο. Πρεπει να διαλεξεις. :)
Αν ομως με τη λεξη "ιστορικα αδυνατο" εννοεις οτι καποιοι πεθαναν οποτε ειναι αδυνατο να σηκωθουν απο τους ταφους, τοτε θα συμφωνησω. Αλλα ετσι κοιτας το δασος και κουτουλας στο δεντρο.
Το ζητημα ειναι οτι οδηγεις τη συζητηση στο επιπεδο της αισθητικης, αποπολιτικοποιωντας το.
Οποτε συμφωνουμε στο πολιτικο μεχρι εκει που μιλησαμε και διαφωνουμε στο αισθητικο.
Το γεγονός ότι γίνεται συζήτηση περί αισθητικής δεν σημαίνει ότι αποπολιτικοποιείται κάτι ή όχι.
Εξάλλου αισθητική και πολιτική είναι αλληλένδετα πια.
Και εάν υποθέσουμε ότι ισχύει ότι μια συζήτηση ή μια συμβολική μέρα μπορεί να αποποιτικοποιηθεί λόγω αισθητικής, τότε δεν είμαι εγώ αυτός που οδηγεί την σκέψη προς αυτην την κατεύθυνση, αλλά οι ίδιοι οι διαμορφωτές αυτής της πολιτικης αισθητικής όπως τόσο απλά μας δείχνει η φωτό του post.
Fade says:
'Eξάλλου αισθητική και πολιτική είναι αλληλένδετα πια.'
**
einai megalh koubenta to an h ais8htikh periexei politikh pleon.
de ginetai me epilogh xrwmatos toixou h diatakshs xwrou parking na allakseis ton topo sou !
den einai diplh synepagwgh.
moiazei sa na ekpiptei to politiko zhthma se kati pio 'light' teleutaia xronia. to na kaneis kati (ousiastika sta oria tou apolitik! syxna) exei pleon mia xroia politikhs drashs..
Akouw 'einai politikh kai to an kaneis anakyklwsh' h 'einai politikh to an kaneis podhlato' kai alla tetoia. Dystyxws den allazoun polla ston kosmo ths politikhs (ekeinhs opou oi politikoi miloun. kai apofasizoun!) synh8eies me epiloges eksatomikeumenes. An -leme EAN, twra- oi ais8htikes taseis epiballontan dia nomou, tote 8a htan politikes.
..opws einai politikh as poume to na kratame ta au8aireta kai na mhn exoume xtisei fardeis dromous (KAI)gia podhlata.
OXI paidia.
to lew me pikria, san ksestratismenos, de nomizw oti h filologia auth peri ais8htikhs odhgei sthn allagh. den fernei thn politikh/koinwnikh ekfrash kai th zymwsh.
h apofash na kaneis komma, na exeis stoxo 8esmikh domh h na fereis kataggelies ypopsin dhmosiwn organwn einai, gia paradeigma, politikh drash pragmatika. kai malista merikes fores den exei apotelesmata..
as arxisoume na blepoume ousia
agaphtoi new agers
@ ανώνυμε
"einai megalh koubenta to an h ais8htikh periexei politikh pleon.
de ginetai me epilogh xrwmatos toixou h diatakshs xwrou parking na allakseis ton topo sou !
den einai diplh synepagwgh."
Η αισθητική δεν εμπεριέχει το χρώμα μόνο, αλλά και πως χρησιμοποιείς το χρώμα (βλέπε φωτό). Τώρα αν η αισθητική μπορεί να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο ή χειρότερο, βλέπε την ιστορία, από ναζισμό ως σταλινισμό πως τα χρώματα και τα σύμβολα επιβλήθηκαν στην παγκόσμια ιστορία. Είμαι σίγουρος ότι ακόμα τρέμεις στη θέα μιας σβάστικας στην μπλούζα ενός καραφλού που περνάει απο δίπλα σου ε?
"Akouw 'einai politikh kai to an kaneis anakyklwsh' h 'einai politikh to an kaneis podhlato' kai alla tetoia. Dystyxws den allazoun polla ston kosmo ths politikhs (ekeinhs opou oi politikoi miloun. kai apofasizoun!) synh8eies me epiloges eksatomikeumenes."
Σε χώρες σαν την Ελλάδα όπου η ανακύκλωση και το ποδήλατα δεν είναι δεδομένα κεκτημένα, ακόμα και αυτό είναι πολιτική εφόσον παρατηρείται θεσμική δράση, πρόταση και σύγκρουση με άλλους θεσμούς για την κατοχύρωση ποδηλατόδρομου π.χ.
(αλλά δεν θέλω να μπω σε άλλη φιλολογία περί της έννοιας "πολιτική", αλλά με αναγκάζεις)
"OXI paidia.
to lew me pikria, san ksestratismenos, de nomizw oti h filologia auth peri ais8htikhs odhgei sthn allagh. den fernei thn politikh/koinwnikh ekfrash kai th zymwsh."
Η "φιλολογία" περί αισθητικής προσωπικά με κάνει να συνειδητοποιήσω πιο έντονα το αυτονόητο! δηλαδή την στερεοτυπική-αναχρονιστική πολτική δράση διάφορων πολιτικών και κοινωνικών ομάδων που ΠΛΕΟΝ εδώ και πολλά χρόνια κινούνται στο επίπεδο της γραφικότητας, ε αυτό είναι μια πάγιωμένη πολιτική αισθητική, θες δεν θες!
"h apofash na kaneis komma, na exeis stoxo 8esmikh domh h na fereis kataggelies ypopsin dhmosiwn organwn einai, gia paradeigma, politikh drash pragmatika. kai malista merikes fores den exei apotelesmata.."
Το λες και μόνος, δεν έχει αποτελέσματα, αν και ΔΕΝ διαφωνώ με τις θεσμικές ενέργειες που αναφέρεις.
Symfwnw kai pali me ton Fade, ti na kanoume exei dikio to paidi :-P
fade
ekana podhlato
eixa glastres sto pardalo mpalkoni mou.
kane anakyklwsh (kai akoma ta skoupidia nomizw oti mazi ola se xwmaterh pane!)
kai meta apo ena trakarisma me jeep (opou eytyxws den emeina ston topo) akoma thn idea skeftomai- den allaksa polla se auto to meros.
auto lew.
drastiko ~ omorfo
drastiko= apotelesmatiko
wraia einai , toulaxiston xairomai tis 8etikes apopseis .
@ Tic Tac: "Да, товарищ". giati i gnosi einai dynami.
Τωρα εσυ με λες κομμουνιστη ή μου φαινεται;
Δημοσίευση σχολίου