Σελίδες

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Kαμία ειρήνη

Yπάρχει μεγάλη ανάγκη να σπάσει αυτή η vide-ίλα.
Η εικονική επαφή στοιχειώνει την καθημερινότητά μου.
Δε θα επιτρέψω σε κανένα διαπλεκόμενο ρεμάλι να μετατρέψει αυτή τη γωνία αντικειμενικής πληροφόρησης και προβληματισμού, αυτό το πεδίο της Διαλεκτικής, σε ένα τσιφλίκι του youtube.
Χθες πλήρωσα και δεν έφαγα τη χειρότερη πίτσα της ζωής μου.
Τα μανιτάρια όχι μόνο δεν "παρεσιώπησαν" αλλά διατυμπάνισαν την περιττή παρουσία τους.
Τα πολλά υγρά στο στόμα δεν προϋποθέτουν ευτυχία.
Ντετερμινιστικά ειδωμένο, το χθεσινό φιάσκο ήταν η απόλυτη προβοκάτσια από τον Tσάκα-Τσάκα.

Αυτός είναι ο leader που άφησε στη θέση του ο Απερχόμενος.

Σι βις πακεμ παρα μπελουμ.

24 σχόλια:

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

Αν υπάρξει λιντερ εγω παω για αποχώρηση....

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

Όσον αφορά τα χρήματα θα σου δώσω και εγώ για το απαίσιο κομάτι που έφαγα τσιφουτάκο μου....

Tic Tac είπε...

Λιντερ υπάρχει και τον θέλουμε!

Παμε τωρα... 13,40 * 1/8 = 1,675 για σένα 1,7 €ρουλακια.

Ανώνυμος είπε...

και επιτέλους λίγο έλεος με την αμερικανίλα σας, το απόλυτο καθεστημένο του μυαλού.

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

what?

unpause είπε...

Οχι στο τσιφλίκι του UTube!

Να καταργηθεί τώρα το κουμπί "embed"!

...τα βιντεο κι εμένα μου τη ψιλοσπάνε.. τα περισσοτερα δε τα βλέπω καν...

Americaνιλα..(?) ολ'ράιτ

Ανώνυμος είπε...

Τα Greeklish είναι η απόλυτη κιτσαρία,
να'ξερες πως γελάνε οι Άγγλοι με αυτό που εσύ νομίζεις ως χαϊλίκι.
καλώς τα φαντασμένα βλαχαδερά λένε.
Και μην κάνεις το λάθος και μιλήσεις γιαυτήν την κακιά σου συνήθεια σε Γάλλο, την γάμησες φίλε

Ανώνυμος είπε...

Οι Ευρωπαίοι και Αμερικάνοι έχουν το συνήθειο να εκτιμούν αφάνταστα τους ανθρώπους με ξεχωριστή κουλτούρα και ταυτότητα, ανθρώπους με περηφάνια για τον πολιτισμό και κουλτούρα τους, είτε είναι από την έρημο, είτε από την ζούγκλα.
Και τρέφουν μια τρομερή αντιπάθεια για τις πάσης φύσεως μαιμούδες.

Ανώνυμος είπε...

θυμάμαι τους Άγγλους το μεγάλο θαυμασμό και την μαγεία που νοιώθανε εμπρός σε ένα υπερήφανο Τούρκο που δεν καταδεχόταν να μιλήσει Αγγλικά, ήταν γοητευμένοι από την ανατολίτικη αύρα του

και όταν πλησίαζαν οι γραικοί;
the monkeys λέγανε...

MrT είπε...

τι λέει ο θείος;

Ανώνυμος είπε...

Tic Tac, τη σήμερον ημέραν ο κάθε φτωχοδιάβολος που ανεβάζει τρία κονσερβοποιημένα (ενίοτε και ληγμένα) βιντεάκια νομίζει ότι έγινε και καναλάρχης.

Και ο άλλος που μιλάει για μαϊμούδες από πάνω ξέρει τι λέει, απλά διακτινίστηκε σε λάθος σχόλιο.

Όπως όλοι μας άλλωστε...

Kyrios Elefantas είπε...

mporei kapoios na mou pei ti einai to καθεστημένο?

Kyrios Elefantas είπε...

τώρα που το ξαναδιαβάζω "θυμάμαι τους Άγγλους το μεγάλο θαυμασμό και την μαγεία που νοιώθανε εμπρός σε ένα υπερήφανο Τούρκο που δεν καταδεχόταν να μιλήσει Αγγλικά, ήταν γοητευμένοι από την ανατολίτικη αύρα του" ???? ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΑΦΗΣΕ ΚΟΜΜΕΝΤ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ . ΟΥΑΟΥΟΥΟΥ

κάποιος μπερδεμένος σωβινισμός, έτσι?

Kyrios Elefantas είπε...

κρίμα που ήταν καταλάθος. Είχα πολλά να πώ στον καποδίστρια

Tic Tac είπε...

Πάλι μου το γαμήσατε το ποστ σε άσχετα σχόλια. Κι αυτό δουλειά του Τσάκα-Τσάκα είναι. Δε θέλει να μείνει τίποτα στην τύχη του.

Μy-moo είναι όλο μου το σόι, τι να κάνω, γιατρέ μου;

Άσε που έχουμε κοτζάμ togorilaki εδώ μέσα.

Είμαστε όλοι μετανάστες Αμερικανοί.
Με τους Τούρκους διαφέρουμε μόνο λίγο, πολύ λίγο.

Ανώνυμος είπε...

guzel guzel

MrT είπε...

τι λένε οι θείοι;

Tic Tac είπε...

" Που είσ', αh ; "

λενε οι θειοι.

Chaca-Khan είπε...

ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝ ΑΥΤΕΣ??? προσωπικά θα ανεβάζω ότι videaki και όποτε γουστάρω/. ορΙΣΤΕ ΜΑΣ!

τικιτακασ

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

NAI!
Αμπως δηλαδη?
Θα γυρισουν τα αρχιδια να χτυπησουν το αρχιδι?

Ανώνυμος είπε...

οπα το τικιτακας ειναι δικο μου

gorilaki είπε...

είστε όλοι βλάκες. Δεν γνώρίζετε τίποτα για το ίντερνετ. Μου μάθατε και τα μπλογκ σκατόφλωροι. Παρτε τα αρχίδια μου μυρίστε τα και ψοφήστε σας παρακαλώ. Δεν θα βαλουμε βίντεο στην αντικειμενικη γωνια? ΟΕΟ. οξω απο δω ρε μπασταρδε.Σήκω φυγε εσυ αν δεν σ'αρεσει. μουνοπανο

Ανώνυμος είπε...

blepw ena zwhro deigmapolitimou edw.

me greeklish,
anasfaleia,
xioumor
xaos paula anarxi(di)a
kai aporia

/?


mh sas noiazei ti 8a skeftontai oi "mh . . . . . . "
eseis ti skefteste!

mia xara
'a joy'

Tic Tac είπε...

Επειδη παει και καιρος μου λες τι σημαινει αυτο :

"mh sas noiazei ti 8a skeftontai oi "mh . . . . . . "

Ποιοι ειναι αυτοι οι "mh" ;

Τους ξερω;