ομορφιά και διάνοια– οι νόμοι του σχετίζεσθαι. Κατά καιρούς έχει επικρατήσει η άποψη ότι οι ωραίες γυναίκες είναι ηλίθιες και οι έξυπνες άσχημες. Τώρα, αν είσαι και άσχημη και ηλίθια, πρόβλημά σου.
Αυτή η άποψη είναι κατά κανόνα πάρα πολύ σωστή.
Βέβαια, από τη στιγμή που το πιο διαδεδομένο κριτήριο για την ομορφιά της γυναίκας είναι η αντιληπτική ικανότητα του άντρα, ο οποίος πολλές φορές τυγχάνει γκαβός, η παραπάνω άποψη φυσικά και επιδέχεται κριτικής.
H ομορφιά όμως παραμένει ένα αντικειμενικό γεγονός. Η βλακεία της γυναίκας είναι πιο σχετική, γιατί ακόμα κι αν δεν είναι βλάκας, μπορεί εύκολα να κάνει το βλάκα. Ενώ αν είναι όμορφη, δεν μπορεί εύκολα να κάνει την άσχημη (αυτό δεν ισχύει αντίστροφα, αν είναι ήδη άσχημη, μπορεί να κάνει την όμορφη). Πολλοί πιστεύουν αυτή τη χαζομάρα, ότι τάχα μου δήθεν η ομορφιά είναι της ψυχής και ότι μπορεί μία γυναίκα να είναι γοητευτική όντας άσχημη και τέτοιες αηδίες. Μία άσχημη γυναίκα με γοητεία, παραμένει μία άσχημη γυναίκα-τέλος. Η ομορφιά είναι σκέτα μαθηματικά. Αυτό που λέμε «γοητεία της ασχήμιας», μπορεί κάλλιστα να έχει εφαρμογή στους άντρες, αλλά πολύ δύσκολα στις γυναίκες, τουλάχιστον όχι αν δε συνδυάζεται και με ωραίο σώμα.
Οι διακρίσεις που γίνονται μέσα στον ανδρικό εγκέφαλο σχετικά με την ομορφιά και τους τρόπους με τους οποίους αυτή αποτελεί κριτήριο για την περαιτέρω ένταξη της γυναίκας σε κατηγορίες, είναι οι εξής 2:
α. όμορφη (θα την αγαπήσω και θα την παντρευτώ).
β. άσχημη με τέλειο σώμα (ωραία, θα την πηδήξω).
Το βράδυ έξω, μπορείς να κάνεις πολλές ωραίες τέτοιες αναλύσεις και παράλληλα να διαπιστώσεις πόσο απέχει η ανδρική λογική από τη γυναικεία πάνω στο ζήτημα της ομορφιάς. Για την ακρίβεια, μπορείς να δεις πόσο πολυπλοκότερη είναι η ανδρική λογική, αφού στο συγκεκριμένο θέμα, οι γυναίκες είναι σίγουρα απλούστερες: μπορεί να βλέπουν ότι ένας άντρας είναι άσχημος, αλλά άσχημος-όμορφος, ότι να ‘ναι, θα τον αγαπήσουν.
Αναφορικά τώρα με το «σχετίζεσθαι», μπορείς το βράδυ να παρατηρήσεις και τα διάφορα ζεύγη που βγαίνουν έξω, με κριτήριο πάντα τη διάνοια και την αισθητική, ειδικά αν δουλεύεις και βαριέσαι εκείνη την ώρα και φλυαρείς με το συνεργάτη σου μπαρμαν (που είναι το αντρικό μάτι).
Οδηγούμαστε λοιπόν στο εξής σχήμα, όπου x ο οριζόντιος άξονας της ομορφιάς και y ο κατακόρυφος της βλακείας για τις γυναίκες:
Στο α’ τεταρτημόριο του σχήματος, δηλαδή στην κατηγορία «άσχημη και βλαμμένη» εντάσσονται όλες εκείνες οι φίλες μας που συνήθως παίρνουν τους ωραίους και έξυπνους άντρες, καθώς ο νόμος της έλξης χρειάζεται (όπως είναι γνωστό), ζεύγη αντιθέτων για να λειτουργήσει.
Με την ίδια λογική, οι φίλες μας του β’ τεταρτημορίου, οι βλαμμένες και όμορφες, παίρνουν συνήθως τους έξυπνους αλλά άσχημους άντρες. Το γ’ τεταρτημόριο (έξυπνη και άσχημη) παίρνει ηλίθιους και όμορφους άντρες και το δ’ τεταρτημόριο (έξυπνη και όμορφη) παίρνει αυτόν που είναι και άσχημος και ηλίθιος.
Βλέπουμε λοιπόν έτσι τη σοφία του σύμπαντος και κατ’ επέκταση την κανονικότητα που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη φύση και τις επιλογές στις οποίες οδηγούνται οι άνθρωποι βάσει των ελκτικών δυνάμεων που υπαγορεύονται από τις αντιθέσεις, καθώς όσες σχέσεις βασίζονται σε κοινά χαρακτηριστικά, κοινές συνήθειες, κοινούς στόχους, κοινούς τρόπους, έχουν πολύ μεγαλύτερο ρίσκο στην αποτυχία.
Είναι όμορφο να (νομίζεις ότι) ζεις σε ένα τακτοποιημένο σύμπαν.
20 σχόλια:
Εγω το ελεγα οτι εχεις κλιση στην βιβλιοθηκονομια αλλα η μανα σου επεμενε να συγυριζει τα 35.398 μπιμπελο της στα 53τμ του σπιτιου της...και να μην σε στελνει φροντιστηριο.
35,398/53=1011,371 μπιμπ/τμ
Λες να εχει σχεση (?) με το "τακτοποιημενο συμπαν"?
eixa dei kapote sthn kina xaragmeno sth li8inh vash enos arxaiou naou thn ekshs va8ystoxasth frash apostagma ths voudistikhs filosofias: "an 8es na deis thn omorfia toy taktopoihmenou sympantos ksekina apo th ntoylapa soy".
(epitrepetai na vriso? epitrepetai na sas po malakes? einai kai vrady, ti me vazete na leo tetoia pragmata)
pio poly den exo gelasei mprosta ston ypologisti (alitheia).
alla an einai na vgainoun tetoia aplyta, na thimiso poios thelei na kathetai sto piso kathisma tou autokinitou otan odigei o mpampas. liga gia ti mama mou opote.
episis ti ntoulapa mou prospatho na tin kratao ataktopoiiti, petontas rouxa apo do ki apo kei. den einai eukolo.
analavete tis euthynes sas
Ποιος?Ποιος?Ποιος μωρο μου ποιος?
Λαϊκο ασμα των '80 απο τον Γ. Παριο.
Μεγαλη φωνη ο τυπος.Αφου να σκεφτεις οτι το '85 σε ενα ταξιδ..........................
...............................
...............................
...............................
...............................
...............................
...............................
...............................
Σκεφτομαι και γραφεις!
Παιζουμε?
τι να παίξουμε νυχτιάτικα? αφού το χορεύω κιόλας. όλο παίζουμε.
ποιός σε πήγαινε..... πίσω στη βαθιά λ...?
α. λιακάδα?
β. λαγκάδα?
γ. λεμονάδα?
paidia lete vlakeies egw den anaferthika se kanenan, genika milaw pw pwww
Ante twra!tha vlepei kaneis 7 sxolia kai tha leei wow gia na dw ki anti gia zoumi tha vlepei treis malakes na anakuklwnontai.skaste kai phgainte gia ypno!ante mh sas kopsw to internet!
PANTWS RE FILE NA SOU PW KATI?
KALA EKANES KI ANEVASES POST GIATI NOMIZW OTI META THN ANARTHSH THS EREYNAS PAYLA DIPLWMATIKHS PAYLA DIATRIBHS KAYLA EEE PAYLA- POU NA VRW ENA BLOGGER NA SOU MOIAZEI-TOY BLOGOKRATORA MAS KYRH KAI NOIKOKYRH MAS EPESE MIA BOYBAMARA ENA KATI PWS NA TO PW MIA KOMPLA RE ADERFE KAI XWTHIKAN OLOI STIS GWNIES KAI TO BOYLWSAN...E!PAIDIA!ENTAKSEI RE OLA OK!ANTE VGEITE EKSW PALI, PEITE KATI RE, REEEE
βούλωσέ το ρε τρελέγκο επιτέλους!!!
κοιμόμαστε!
πολύ καλή η επιστημονική ανάλυση! βάλτε και φωτογραφίες τυπικών ανδρο-δειγμάτων που εμπίπτουν σε κάθε κατηγορία ή γνωστά σελέμπριτιζ ή κάτι τέτοιο! τα σπάει
Ήμουν που ήμουν μπερδεμένος...
Με αποτελείωσες :p
Επιτέλους!
Ένα κλικ παραπέρα έκανα και ο ωκεανός της άγνοιας για τις σχέσεις μεταξύ των δύο (?) φύλων σχίστηκε στη μέση. Ήδη βλέπω να τον διασχίζουν τα πλήθη.
Συνυπογράφω και την προτροπή του singensanggesungen για update με φωτογραφικά παραδείγματα.
tha mas peis kai ta pososta andrwn, omorfwn, exypnwn kai prosgeiwmenwn..stin Ellada?
psilous st ahyra diladis..
makari na mporousa na vazo kai fotografies , alla einai ligo dyskolo. toulaxiston gia polles apo tis periptoseis, exo martyres!
(o pappous apo to dipla dwmatio thelei na koimithei kai leei "ssouutt!" & ama den kanoume hsyxia de tha mas afhsoun oute na ksanapaiksoume me to internet oute na pame gia mpanio aurio.)
Είσαι πολύ σεξιστάκος ρε φίλε. Δε σε είδα να κάνεις διατριβή στους ηλίθιους άντρες που κυκλοφορούν...αλλά τότε θα έμπαινες στα άδυτα του μυαλού σου και θα πάθαινες σοκ με το πόσο κενό είναι...κόψε τις μαλακίες....
a re gamhmeno internet gamw tis parallhles pragmatikothtes kai tis pseydais8hsiakou typoy pollaples enallaktikes taytothtes
Οκ.......
Πολύ καλή η νέα αυτή θεωρία. Προτείνω να αποκτήσεις δική σου έδρα στο προχωρημένο πανεπιστήμιο που ετοιμάζουμε..
Τι βλακείες λένε οι από πάνω ρεεεεε!!
αφορίστε πιά αυτό το αυτάρεσκο γουρούνι, τον φαλλοκρατικό πίθηκα , τον κύρι0-τεστοστερόνη-εγωκουνούπη... πρέπει όλοι να καταλάβουμε οτι αυτό που μετράει είναι η εσωτερική εμφάνιση. Εγώ πάντως όταν βλέπω στο δρόμο ωραίες γκόμενες τις σαπίζω στο ξύλο με ότι βρώ μπροστά μου (γονατιές στη μάπα και τέτοια) γιατι τις μισώ ,ΤΙΣ ΜΙΣΩ , μπλιάχ ξερνάω γκχχγκχχχ
(ήθελα με αφορμή το σχόλιο του αξιότιμου ανώνυμου να μιλήσω για την έννοια της προβολης στην αναλυτική ψυχολογία αλλα το πάθος μου για την αλήθεια με εμπόδισε. μεγάλη καριόλα η αλήθεια)
Έχεις μπερδέψει λίγο τα τεταρτημόρια... Το πρώτο είναι "βλαμμένη και όμορφη" και πάμε αριστερόστροφα...
i-i-ouu!!! diladi eimai xazos kai agori!
Δημοσίευση σχολίου