photo by SaLaMi-EdAfOuS
Χορός.
Δεν αποτυπώνεται φωτογραφικά όσον αφορά την
κινησιολογία.Η φωτογραφία όμως πολλές φορές
υπόσχεται πως θα ερεθίσει τα αισθητήρια της
φαντασίας με τέτοιο τρόπο ώστε ο αποδέκτης
να μπορέσει να πλάσει την κίνηση.
Η έλευση αλλά και η κυριαρχία του video
φανέρωνε το τέλος της φωτογραφίας σε
κινησιολογικά πάντα θέματα.
Χωρίς όμως να υπολογίζεται το στοιχείο του
κάδρου το οποίο παραμένει ασύγκριτο, γέρνοντας
προς την φωτογραφική αποτύπωση.
Αυτό συμβαίνει γιατί με το video παρατηρούμε
την κίνηση αλλά πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε
να κρατήσουμε ένα απίθανο κάδρο που μπορεί να
εμπεριέχει.
Βέβαια τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια
προσπάθεια στάσιμου κάδρου και στο video
που απλά με αυτόν τον τρόπο επιβεβαιώνει
την παραδοχή του γιά την φωτογραφία.
Εξάλου από καταβολής κινηματογράφου
υπήρχε μέσα σ'αυτόν ο τομέας φωτογραφίας
που δεν ήταν άλλο από στάσιμη εικόνα μίας
τοποθεσίας ή γενικότερα σημείου,που εκτός
από την επιλογή του (ρεπεράζ) προσέδιδε
τον φωτισμό καθώς και την τελική αποτύπωση
που θα χρησιμοποιούνταν γιά να περάσει εκεί
επάνω η κίνηση.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως το ένα δεν
ακυρώνει το άλλο συνεπώς είναι εφικτό να
συνυπάρχουν αυτά τα δύο και πως κάποιος που
ασχολείται με το ένα ,καλό θα ήταν έστω και λίγο ,
για το αποτέλεσμά του, να ασχολείται και με το άλλο.
Δεν αποτυπώνεται φωτογραφικά όσον αφορά την
κινησιολογία.Η φωτογραφία όμως πολλές φορές
υπόσχεται πως θα ερεθίσει τα αισθητήρια της
φαντασίας με τέτοιο τρόπο ώστε ο αποδέκτης
να μπορέσει να πλάσει την κίνηση.
Η έλευση αλλά και η κυριαρχία του video
φανέρωνε το τέλος της φωτογραφίας σε
κινησιολογικά πάντα θέματα.
Χωρίς όμως να υπολογίζεται το στοιχείο του
κάδρου το οποίο παραμένει ασύγκριτο, γέρνοντας
προς την φωτογραφική αποτύπωση.
Αυτό συμβαίνει γιατί με το video παρατηρούμε
την κίνηση αλλά πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε
να κρατήσουμε ένα απίθανο κάδρο που μπορεί να
εμπεριέχει.
Βέβαια τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια
προσπάθεια στάσιμου κάδρου και στο video
που απλά με αυτόν τον τρόπο επιβεβαιώνει
την παραδοχή του γιά την φωτογραφία.
Εξάλου από καταβολής κινηματογράφου
υπήρχε μέσα σ'αυτόν ο τομέας φωτογραφίας
που δεν ήταν άλλο από στάσιμη εικόνα μίας
τοποθεσίας ή γενικότερα σημείου,που εκτός
από την επιλογή του (ρεπεράζ) προσέδιδε
τον φωτισμό καθώς και την τελική αποτύπωση
που θα χρησιμοποιούνταν γιά να περάσει εκεί
επάνω η κίνηση.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως το ένα δεν
ακυρώνει το άλλο συνεπώς είναι εφικτό να
συνυπάρχουν αυτά τα δύο και πως κάποιος που
ασχολείται με το ένα ,καλό θα ήταν έστω και λίγο ,
για το αποτέλεσμά του, να ασχολείται και με το άλλο.
3 σχόλια:
!!!!Τρανη αποδειξη,του οτι ειναι στιγμες που πρεπει να σταθεις ακινητος για να δεις την κινηση γυρω σου...Α
yes
poly wraia fwto..
Δημοσίευση σχολίου