Σελίδες

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2006

Video

Θα ήθελα μάλλον να μιλήσω για πολλά πράγματα, αλλά επειδή ο γραπτός μου λόγος κυμαίνεται κυρίως μεταξύ ναι,όχι,ευχαριστώ,αντε γαμήσου, θα συνοψίσω στον βασικό μου προβληματισμό των τελευταίων μηνών που βασίζεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι μιλάνε για τον κόσμο, την πολιτική κτλ. κρατώντας διάφορες ακραίες θέσεις και καμιά φορά αίσθανομαι σαν να είμαι ο μόνος μαλάκας εκεί έξω που ότι λέω το εννοώ και εαν μου πουν γιατί δεν δουλεύεις στο δημόσιο(μεταφορικά) θα τους πω όχι,ευχαριστώ,άντε γαμήσου.Τελος πάντων...υπερβολές.


Το βιντάκι το έφτιαξα χθες το βράδυ που βαριόμουν οικτρά και καθώς
περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα για το μεταπτυχιακό της ΑΣΚΤ
κάνω χαζομαρούλες για προπόνηση(τους έδωσα πολύ καλύτερες δουλειές νομίζω).Αν σας αρέσουν τα mirror effect,
μια μικρή δόση pop art και λίγο πολιτική κατεβάστε το.
Το κομμάτι είναι το Chimeras απο το τελευταίο άλμπουμ του Tim Hecker - Harmony in ultraviolet και αποτελεί σχεδον αδιάκοπα το προσωπικό soundtrack των 2 τελευταίων βδομάδων.


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

re auto einai polu omorfo!!

kala apotelesmata ;))

Chaca-Khan είπε...

ρε εγώ έχω dial-up κ δε γίνεται να το δωωωωωωωω....
Αλλά ρε man, καλή τύχη σου εύχομαι ειλικρινά
τσάο-τσάο

Kyrios Elefantas είπε...

kala apotelesmata ρεεε όταν καταφέρω να το κατεβάσω (η σύνδεση πέφτει συνέχεια) θα τα ξαναπούμε :)

N.I.T. είπε...

kala apotelesmata ki apo mena
..to eida kai to videaki :-)