Σελίδες

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2006

THE TRUTH IS OUT THERE


picture taken: 27/9/06

10 σχόλια:

wetex είπε...

define out there. pou akrivos....eimai periergi.

Chaca-Khan είπε...

Έλα ντε!
Το τελευταίο 15νθήμερο πρέπει να φωτογραφήθηκε πολύ αυτό το πράγμα.
Έχω και γω μια από πέρσι. Σε πρασινάκι το έχω εγώ..

psarras είπε...

UFO?

N.I.T. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
N.I.T. είπε...

Αύριο θα μαθευτεί η αλήθεια.

unpause είπε...

ki egw to exw vgalei an katalava kala!!

Ανώνυμος είπε...

loipon den xerw pws egeine alla eida oneiro giafto...den exo idea ti ine oute to exo dei pote oute me apasxolise idiaitera alla synevike to exis... emfanistike to vrady se ena onoiro mou.Emfanistike ws enas tholos pou den itane orizontios alla kathetos ,ston aera,sto kentro itane i skini kai gyro gyro ta kathismata aptin mesa meria tou tholou...itane mbllu kai ta kathismata xrisa...twra den xerw pws kathonousan sta panw kathismata afou an lavoume ypopsin tous kanones tis varytitas ine adynato na to syllavei kaneis...oneiro itane kai itane gamw...

Chaca-Khan είπε...

ouaou ρε bigbip!!
nit άντε ρε, έλα να το αποκαλύψεις, έχουμε πεθάνει στην αγωνία χαχαχα

N.I.T. είπε...

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX.

(BIG BIP είδα και εγώ όνειρο με ufo την προηγούμενη εβδομάδα..
ήμουν λέει στην έρημο και συνάντησα τυχαία ένα κοριτσάκι.
Μου ζήτησε να την τραβήξω μια φωτογραφία. Βγάζω λοιπόν την ψηφιακή μου
και καθώς πάω να βγάλω την photo εμφανίζεται από πάνω μου ένα U.F.O. ...
Εγω έχω "μείνει"..γυρνάω την ψηφιακή και το απαθανατίζω! ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΙΑ PHOTO...
αυτόματα κατεβαίνουν δολάρια απο τα μάτια μου και σκέφτομαι επιτέλους ότι θα πάρω pc.
Ύστερα γυρνάω απ την άλλη και βλέπω ένα τεράστιο cyborg κι απο πίσω του να βγαίνουν καπνοί..κάτι σαν την κόλαση...
κι εκεί που αρχίζω να φρικάρω...όλα μαυρίζουν.. και ακούω τη φωνή μιας φίλης μου που γελάει και μου λέει "ΈΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΠΡΙΖΑ!"
Δηλαδή βρισκόμουν σε ένα virtual reality room. Άρχισα να βγάζω όλες τις πρίζες με μανία και μετά κάλεσα το ασανσέρ κι έφυγα.)

Νομίζω χαραμίζομαι..

N.I.T. είπε...

chaca ευχαριστώ για την εχεμύθεια.
U.F.YO!