Σελίδες

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2006

τώpα


Έχω μια ακατανίκητη επιθυμία να τσουρουφλίσω
τις πατούσες μου στην άμμο,
να ουρλιάξω ρυθμικά καθώς η τσούχτρα
θα μου κλείνει το μάτι στα βαθιά,
να ζητιανέψω αντηλιακό(με άρωμα coconut)
απο τους διπλανούς,
να κοιταζόμαστε ώρες με τα πόδια μου,
χωρίς να μιλάμε,
καθώς θα είναι απλωμένα στην απέναντι καρέκλα..

και το βράδυ να ακούσω..

έχοντας κλειστά μάτια..

με εκείνο το χαμογελάκι καρφωμένο στο στόμα μου...
όχι το νευρικό.. το άλλο, το χαλαρό.. αυτό που δε σφίγγεσαι..

11 σχόλια:

N.I.T. είπε...

to kommati den einai ektelesi manu chao...

min to agnoisete..

Chaca-Khan είπε...

wow the track!

Jimbo είπε...

Υπέροχο κομμάτι! Σε ευχαριστώ!!!

Jimbo είπε...

Σε παρακαλώ αν έχεις να προτείνεις κι άλλα σε παρόμοιο ύφος θα σου ήμουν υπόχρεος!!!

PLS

roidis είπε...

να πω...Αχ;
τόπα!

Fade είπε...

@Dimitris διακρίνω μια απελπισία...
’Ασε τα παρόμοια κομμάτια, πάρε το πρώτο πλοίο και κάνε όλα
αυτά που λέει New in Town...ότι κομμάτι κ να ακούσεις τότε
θα είναι γαμάτο...
Καλά πως μιλάω έτσι...δεν ξαναδιαβάζω athens voice..

Jimbo είπε...

Καμία απελπισία...

Μουσική που να ταξιδεύει ζητάω γιατί μου άρεσε πολύ!

Kyrios Elefantas είπε...

θα βάλω τα κλάματα

Ανώνυμος είπε...

Μουσικάρα το κομμάτι!

Ξεχάστηκα και πάτησα το χαζό στην φωτογραφία.

Fade είπε...

καλά dimitris μην απολογείσαι...
’’και μια blogσαπουνόπερα γεννιέται’’

N.I.T. είπε...

@dimitris tha kano tin ereyna mou kai tha enimeroso..

:)