Σελίδες

Δευτέρα 17 Απριλίου 2006

Γκλά γκλά και γκλά , όλες οι γαλοπούλες στο DANCEFLOOR τη τετάρτh

Αγαπητοί bloggers

ο κύριος Ελέφαντας έκανε υπομονή πάρα πολύ καιρό , πραγματικά ξεπέρασε το όριο αντοχής του μέσου ελέφαντα (της αφρικής γιατι της ασίας παίζει να έχουν περισσότερο) . Απο τότε που ξεκίνησαν οι διαβουλεύσεις για το διαβόητο Party στο Barrio , περίμενα υπομονετικά να ακούσω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ εναν blogger να προτείνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ενα απο τα τρία tracks που πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ακουστουν στο πάρτυ. Όλα έγιναν εις μάτην. Κανείς τελικά δεν έχει την ευαισθησία και την βαθυά γνώση του κύριου Ελέφαντα πάνω σε θέματα μαζικής διασκέδασης και πραγματικού κεφιού ρε παιδί μου . Ειμαι μόνος στο σύμπαν , πρέπει να το πάρω τηλέφωνο , όχι δεν είναι δυνατον να ήθελα να πώ αυτό , κάτι άλλο θα ήθελα να πώ αλλα τί ? εχω ξυπνήσει πολύ περίεργα σήμερα , στον ύπνο μου έβλεπα οτι ήμουν η Mαρία Aλιφιέρη και μοίραζα αυτόγραφα , μα τι στο διάολο ήθελα να πω ? Α ναι , Ειμαι μόνος λοιπόν στο σύμπαν , πρέπει να το πάρω απόφαση και να πορευτώ τοιουτοτρόπως. Επειδή όμως είμαι καλός και συνετός και γενικά είμαι και γαμώ τα άτομα και έχω κάνει και μπαλέτο και γαλλικά και πιάνο και κρουασάν και εχω τραγουδήσει και με το Φραγκούλη στο Ηρώδειο (μα την παναγία δεν κάνω πλάκα) και ξέρω τι χρειάζεται κάθε γυναίκα για να φτάσει σε οργασμό χωρίς διείσδυση και μου αρέσει το παγωτό και να μοιράζομαι τη βαθυά σοφία που προφανώς θα έχετε καταλάβει όλοι οτι κατέχω πλήρως χωρις κανένα απολύτως ενδεχόμενο λάθους , γενικα είμαι δηλαδη το τέλειο δείγμα ανθρώπου , είμαι το ομιλουν σύμβολο της ανθρώπινης υπαρξης πάνω στη γή, I AM DIVINE , MOTHERFUCKER , GIVE IT TO ME BABY SHAKE IT YEAAAAAAH SHAG ME BEAUTIFUL ,μμμ κάποια παράνοια σήμερα .... τι έλεγα?
επειδή λοιπόν εγω ξέρω τι κομμάτια πρέπει να ακουστούν ετσι ωστε το παρτυ να μην είναι μια σκέτη αποτυχία , ανέβασα 3 κομμάτια που πρέπει κάθε μουσικόφιλος να έχει στο mp3 list του , στο cdplayer του ,στο αυτοκίνητο , στο φορτηγό , στη νταλίκα , στο σχολείο , στο σπίτι , στο δρόμο , στο κουβαδάκι του στις διακοπές κλπ κλπ .

ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ
με πολύ συγκίνηση και λίγα αέρια στο στομάχι σας παρουσιάζω τα τρία κομμάτια που όταν πρωτοακούστηκαν στη γή , έκαναν το σύμπαν να έχει πολλαπλούς οργασμούς , να κλάψει απο συγκίνηση , να βογγήξει λυγμικά απο ηδονή, να πεί ευχαριστώ την Ακαδημία για αυτό το βραβείο , χωρίς εσένα μαμα δε θα ήμουν εδώ , αν και στην πραγματικότητα δεν έχω ιδέα που μπορεί να είναι αυτό το μέρος και ποιοί είστε εσείς και πώς βρέθηκα εγώ εδώ και το βασικότερο, είναι αραγε αυτή η στιγμή κατάλληλη για υπαρξιακές αναζητήσεις και για meditatio , δηλαδη αυτό που ο Yung ονομάζει εσωτερικό διάλογο του ανθρώπου με τον καλό του άγγελο, υπάρχει κανένας ψυχίατρος - blogger εδώ ? αν υπάρχει ας αφήσει το e-mail του , θα με βοηθήσει πραγματικά πολύ , ιδιαίτερα αν είναι ψηλή ξανθιά με γαλανά μάτια , αρκετά σοβαρή για να συγκινηθεί με την καταπληκτική μου προσωπικότητα αλλα όχι αρκετά έξυπνη για να καταλάβει πόσο επιφανειακός και ματαιόδοξος μαλάκας είμαι , γεμάτος κόμπλεξ και καταπιεμένα ένστικτα και σεξουαλικά απωθημένα και η ζωή μου είναι χάλια , μπουά- μπουά , δεν υπάρχει αγάπη δεν υπάρχει συμπόνια , δεν υπάρχει γλυκό του κουταλιού καρπούζι γιατι απλούστατα μερικά πράγματα είναι αδύνατον να γίνουν.


track A (το πάρτυ ανεβαίνει , κάποιος λιποθυμάει απο την πολύ διασκέδαση)
track B (το πάρτυ αποκτά ατμόσφαιρα , όλοι αγκαλιάζονται , αγάπη αγάπη )
track C (το πάρτυ απογειώνεται , αυτός που λιποθύμησε πρίν , τώρα πηγαίνει στην τουαλέτα , ξεκολλάει το νιπτήρα με τα γυμνά του χέρια και αρχίζει να κοπανάει με αυτόν όποιον μπαίνει εμπόδιο στο δρόμο του)


αμα δεν μπορείτε να βρείτε το download link ΨΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ , είναι εκεί κάπου που τωρα λέει "click here for download" ενω πριν απο λίγο έδειχνε το countdown 30 δευτερολέπτων απίστευτης σύγχυσης , όπως λέμε ποτήρι της δόξας στο χαρούμενο κόσμο της ανολοκλήρωτης ομορφιάς

9 σχόλια:

Kyrios Elefantas είπε...

βλαμμενο πόστ μείνε στη θέση σου

Chaca-Khan είπε...

τα κομμάτια είναι τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!
όσο κι αν αυτό είναι επίτηδες, είναι τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΤΕΡΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Πε,πωωω, Ε(Ι)ΛΕΟΟΟΣ!
Έχω πάθει ΚΡΙΣΗ...

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι βλάκας. Δεν μπορώ να τα κατεβάσω.

File: oasis_-_wonderwall_(house_techno_remix).mp3
File size: 4.07Mb
Description: not available

Kyrios Elefantas είπε...

τρελοπιθικάκο ρε δεν είσαι βλάκας , είναι ηλίθιο το σύστημα toy hyperupload , το λινκ είναι κρυμμένο ανάμεσα σε διάφορα άλλα λινκ αλλα εν τούτοις το λέει καθαρα παρακάτω απο εκεί που κοιτάς
"click here for download"

(καλά μη τρελαθείς κιόλας να τα κατεβάσεις- είναι όντως τα χειρότερα κομμάτια για πάρτυ που έχω ακούσει ποτε στη ζωή μου)

Rodia είπε...

1. Οι γαλοπούλες κάνουν "γλου γλου γλου"

2. Κάτι σε λάτιν δεν προβλέπεται; έστω La Bomba..

cheshire cat είπε...

la la la
einai mono ena party
DEN einai nekrofiliki teleti!

NinaC είπε...

Αν η μουσική είναι τέτοια, μήπως να μην έρθω? Σε παλιό, καλό rock δεν θα έχουμε τίποτις? Κι εμείς οι 40something plus something more πως θα εκτονωθούμε? Ε? Ε? Ε?

cracked είπε...

Εγώ που ψήθηκα με τους fantomas πειράζει?