Σελίδες

Τρίτη 14 Μαρτίου 2006

MΠAΤΣOI


μπάτσοι είναι μία κατηγορία ανθρώπων, την οποία δεν μπορώ να ψυχολογίσω, για αυτό και με ενδιαφέρει αφάνταστα. Στη σημερινή συναναστροφή μου μαζί τους (γαμημένα διαβατήρια, οι μέρες της αφθονίας σας είναι μετρημένες), πάλι δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. Με αγαπάνε; Με μισούνε; Θέλουν να με προστατεύσουν ή μήπως να μου σπάσουν τα μούτρα; Ακόμα δεν έχω καταλάβει, αν και όλα τα δεδομένα δείχνουν, ότι προτιμάνε (ή αν θέλετε τους είναι ευκολότερο) το δεύτερο..

Δυστυχώς δεν έχει τύχει να γνωρίσω κάποιον μπάτσο προσωπικά, ούτε να διαβάσώ καμιά μη στρατευμένη (θετικά ή αρνητικά) περί μπάτσων μελέτη. Το συγκεκριμένο ακαδημαικό μου κενό με στεναχωρεί ιδιαιτέρως. Κατά τη γνώμη μου οι μπάτσοι, πρέπει κάποια στιγμή να υποβληθούν σε ψυχολογικά τέστ παρόμοια με αυτά που υποβάλλονται οι serial killers, οι σχιζοφρενείς, οι ιδιοφυίες και οι φιλόζωοι. Κατόπιν τα αποτελέσματα οφείλουν να δημοσιευθούν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και στη συνέχεια να γίνουν κτήμα του λαού.

Διότι ο λαός πρέπει κάποια στιγμή να γνωρίσει, τι στο διάολο κουβαλάνε στο κεφάλι τους, όλοι αυτοί οι μυστήριοι τύποι που δέχονται να περιπολούν με πολυβόλο στο Μετρό και με χημικά και ασφυξιογόνα μέρα μεσημέρι στην Ακαδημίας. Που μπορούν να τρώνε πίτσες και να γελάνε με τα πρωινάδικα, τη στιγμή που δίπλα τους 7 άνθρωποι (μεταξύ των οποίων 3 πιτσιρικάδες) βρίσκονται στο κελί. Τι παίζει με αυτή την ειδική κατηγορία ανθρώπων, που όταν τους δείχνεις το εισιτήριό σου στο γήπεδο, αντί να στο σκίσουν απαλά και να σε αφήσουν να περάσεις, σου σκάνε ένα μπουκέτο τόσο δυνατό, που η μάπα σου φεύγει και χτυπάει και τον από πίσω και στη συνέχεια κατηγορούνε αποκλειστικά τους hooligans για τη βία στα γήπεδα; Γιατί κάποιοι από αυτούς κυνηγάνε κλέφτες τραπεζών θέτωντας σε κίνδυνο τη ζωή τους; και γιατί ρωτάνε τον κόσμο τόσο επίμονα αν κουβαλάει ναρκωτικά, λές και αυτό είναι το μεγαλύτερο έγκλημα του κόσμου, λες και αυτή είναι η νούμερο 1 απειλή της κοινωνίας; Και άμα δεν κουβαλάς, μπορεί και να στα χώσουν κρυφά στο πορτ παγκάζ και μετά άιντε βγάλε άκρη..

Περίεργη συμπεριφορά.. Σίγουρη δουλειά; Ξαφνικά απόκτηση εξουσίας; Στρατόκαυλοι εθνικιστές; Όλα παίζουν το ρόλο τους, αλλά υπάρχει ένα κενό.. μία σκοτεινή απορία που με παιδεύει.. Μυρίζομαι πλύση εγκεφάλου, ατελείωτη γυμναστική, ελάχιστο sex και χάπια... πολλά χάπια στο φαγητό τους!

Τέλος πάντων.. Think global act local, άσχετο αλλά το είχα δει παλιά σε μία τουαλέτα και μου άρεσε. Αύριο θα συνεχίσω την επιτόπια παρατήρησή μου και ίσως καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα, που ίσως αφορά και τους σεκιουριτάδες και τη δημοτική αστυνομία, γαμώ τα διαβατήριά μου γαμώ..
(Το Arxedia Media όταν πάρει την εξουσία, θα καταργήσει τα σύνορα, αυτό σας το εγγυώμαι προσωπικά.)

15 σχόλια:

0comments είπε...

Long Live Arxedia Media!

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Oι μπατσοι ειναι κομπλεξικα ατομα.Οτι δεν μπορουν να το κανουν στη δουλεια τους,το κανουν στο σπιτι τους...
Ακομη πρεπει να πουμε οτι ειναι αυτοι το κρυβονται πισω απο το εμποριο ναρκωτικων.
Βλεπε Αραβαντινος...
Δεξιοι Αμερικανοτσολιαδες.Χουντικα αποβρασματα!!!

Chaca-Khan είπε...

Eγώ ΕΧΩ ένα φίλο μπάτσο. Τώρα έχουμε χαθεί αλλά τον θεωρώ ακόμα φίλο μου.
Δεν έχει καμία σχέση με μένα. Ανήκει σε αυτήν την ιερή κατηγορία ανθρώπων που αν τους γνώριζες τώρα δε θα γίνονταν ποτέ φίλοι σου γιατί απλά δεν έχετε τίποτα κοινό να μοιραστείτε και τίποτα για να συζητήσετε, όμως επειδή τους έχεις γνωρίσει πολύ παλιότερα (γειτονιά-σχολείο-στρατός-φυλακή-νοσοκομείο-συγγενικοί λόγοι και άλλα πολλά) μοιράζεστε κοινό παρελθόντα χρόνο, σε ξέρουν και τους ξέρεις.
Αυτός ο άνθρωπος είναι ένα παιδί που δε θα έκανε κακό σε κανένα (μέχρι τώρα βέβαια όλο και κάποια κλομπιά θα έχει ρίξει). Έγινε μπάτσος επειδή και ο πατέρας του ήταν μπάτσος και όλη η οικογένεια και το χωριό τους και τα λοιπά είναι μπατσοκεντρές. Στην εφηβεία μας προσπαθούσα να του κοινωνήσω ενδιαφέρον, προβληματισμό και όραμα για πράγματα που (μοιραία)συγκρούονταν με τα στερεότυπά του. Έξυπνο παιδί, τα έβλεπε, τα καταλάβαινε, με έβλεπε που άλλαζα, έβλεπε την παρέα που στρεφόταν αλλού αλλά εκείνος επέλεγε πάντα το ρόλο του, τον ίδιο ρόλο, τον παντοτινό.
Τώρα που εγώ δεν ξέρω πώς θα βγάλω φράγκα για να ταξιδέψω και να ανοίξω κι άλλο τα μάτια μου, αυτός έχει περάσει ήδη 3-4 χρόνια θητείας (μαθητείας) ως ΜΑΤάς γυρίζοντας την Αθήνα με μια όμορφη (όπως λέει και το όνομά της) κλούβα, ενώ τώρα μετατέθηκε στα κεντρικά στο τμήμα οπλοφορίας-οπλοχρησίας-οπλοκατοχής-οπλοαγοραπωλησίας(δεν ξέρω αλλά τέλοσπάντων είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο μιας χαρτούρας που οφείλουν να κρατούν τα μαγαζιά ειδών κυνηγιού κτλ σχετικά με τα όπλα).
Επίσης, εδώ και μερικούς μήνες βιώνει την 1η του (!)(σε ηλικία 26 χρονων) ερωτική σχέση με μία συγχωριανή του νοσοκόμα στο επάγγελμα που είχε αρραβωνιαστεί στα 15 της αλλά χώρισε (χοντρή βέβαια-όπως ακριβώς την ήθελε).
Είχε μακριά μαλλιά και ήταν αδύνατος
Τώρα ειναι χοντρός αλλα ψωμωμένος (όπως ακριβώς ένα γουρούνι-ματάς), συνεχίζει να είναι καλόκαρδος και μίζερος και συνεχίζει να κάνει/πιστεύει τα ίδια και απαράλλαχτα πράγματα όπως και στην εφηβεία.
Και εις τους αιώνες των αιώνων αμήν

bruce is nosebleeding είπε...

polizei

Gourouna είπε...

Ένα έχω να σας πω: Τα είχα εγώ με μπάτσο για τρεις εβδομάδες.

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΞ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!!! ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΜΟΥ ΚΑΛΕ!

Μακριά μωρά μου! Μακιά από τα στρουμφάκια!

psarras είπε...

Γουρούνα μου έχεις λείψει πολύ!!! Γύρνα σπίτι σε παρακαλώ!!!

Gourouna είπε...

Ψαρρουλίνι μου το ξέρω!!! Κι εμένα μου έχετε λείψει!

Ετοιμάζω όμως grande επιστροφή! Στο δίνω αποκλειστικό αυτό. ;-)

Μμμμμάκια μωρό μου.

Chaca-Khan είπε...

Ωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η γουρούνα αγαπάει τον ψαρρά-ά, η γουρούνα αγαπάει τον ψαρρά-α..

Kyrios Elefantas είπε...

Οι μπάτσοι είναι γουρούνια (σορρυ γουρούνα , νάθινγκ περσοναλ , αι λάβ γιου μπέημπη, πουτ δε απλ ιν γιουρ μαουθ , γιες γιες αι λαβ γιου νταρλινγκ)

psarras είπε...

Μμμμμμμάκια και σε σένα..
Tσάκα, Ελέφαντα δεν πάτε για ύπνο;

Chaca-Khan είπε...

αχαχαχαχα
δε θα βάλεις μέσεντζερ ποτέεε, αλβανέεε, αλβανέε-εέ-εεε

Kyrios Elefantas είπε...

βασικά ρε παιδια , εμας μας τη σπάει αυτό που αντιπροσωπεύουν οι μπάτσοι σε ένα ιδεολογικό νεφελώδες επίπεδο και όχι ο άνθρωπος-μπάτσος , έτσι ? θέλω να πώ ντάξει ξερεις τωρα μωρε ξέρεις , είναι τοσο ρατσιστικό να πείς οτι όλοι οι μπατσοι είναι μαλάκες όσο το να πείς οτι ενας μαυρος είναι μαλάκας .
πράγμα που μπορεί να σε οδηγήσει και στο σχιζοφρερνικό συμπερασμα οτι όλοι οι μαύροι είναι μπάτσοι.

τέλος πάντων , αγάπη αδέρφια. και σε εσάς φίλοι μπάτσοι έχω να πώ ένα (εμένα δε με βοηθάει πολύ πιά αλλα εσάς θα σας χαλαρώσει πολύ) : make weed , not war

unpause είπε...

δεν θα ηταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ φαση να υπηρχε ενα Μπατσο-Μπλογκ???

Chaca-Khan είπε...

mpatso-blog? γαμώ θα ήταν

vatraxokoritso είπε...

arkei na min einai troxonomos..