Σελίδες

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2005

Έκτακτο Παράρτημα


4 σχόλια:

psarras είπε...

Xμ.. πω πω.. φρικάρω.. πρέπει να επισπεύσω τη φάρμα.. πρέπει να αγοράσω κατσίκες... και ντοματιές.. Εκείνο τον Καζαμία από που τον πήρες??

unpause είπε...

Esy re mlk giati oxi!! isws prepei to epiteleio tou Arxedia Media na skeftei pio Radical Actions... kai fysika ypeyfina mia kai twra tha mas blepoune!!

Chaca-Khan είπε...

psarra, exeis dikio.. grigora.oloi mazi.na baloume ena xeraki, ena fragkaki kai tha mast wraioi..
Ton kazamia τον πήρα από ένα τελειωμένο μαγαζί με λιβάνια, εικόνες, b-χριστουγεννιάτικα στολίδια και ανταλλακτικά ημερολογίων που από πίσω έχουν συνταγές, Σωκράτους κ Αθηνάς, δίπλα από ένα μαγαζί με μπαχάρια κ μυρωδικά καινούργιο από ξύλο.
κατάλαβες τίποτα?

Pause&Play: Exeis dikio. LOIPON, OLOI SPITI MOU STIS 20/12 NA TA DIALYSOUME..

Ανώνυμος είπε...

εμενα δεν με πειραζει να με παρακολουθουν. αφήνω πάντα τα πατζούρια μου ανοιχτά το βράδυ,λέω τα πάντα με τις φίλες μου στο κινητό, δίνω όλα μου τα στοιχεία (από ταχ.κώδικα μέχρι ζώδιο) σε όλα τα site και στέλνω πάντα φιλάκια στις κάμερες στουw δρόμους. τώρα είμαι σε ενα αεροπλάνο με κάτι κύριους με γκρικουστούμια που μιλάνε αγγλικά νομίζω. μου είπανε πως κέρδισα ενα ταξίδι σε spa resort κάπου μακριά, στο ουζμπεκιστάν νομίζω.