Σελίδες

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

9/3/09

(κατόπιν παραινέσεως Νίτσας και Ισχυρού και chaca)

Τελειώνω δουλειά και παίρνω το ποδήλατο. Για κάποιο περίεργο λόγο μυρίζει γιασεμί. Υπάρχει η επιτακτική ανάγκη να βρεθεί κάποιος να γίνουμε κωλοτρυπίδι. Ωστόσο δεν υπάρχει κανείς. Υπάρχουν χιλιάδες πράγματα να πεί κανείς και θέλω να τα πώ όλα σήμερα. Σβύνω τα λόγια μου σαν τον μεσημεριανό άγγελο της τραπεζαρίας.

Το Ποδήλατο είναι γεμάτο απο εικοσάχρονα που χορεύουν λα μπάμπα και σπίντυ γκονζάλες και για πρώτη φορά στη ζωή μου ειλικρινά αναρρωτιέμαι τι στο διάολο ηλικία έχω. Βγαίνω έξω και δεν έχω στυλό. Είναι μεγάλη μαλακία να έχεις πάνω σου χαρτί και όχι στυλο. Τρείς η ώρα δεν είναι μια καλή ώρα για origami. Κάνω σλάλομ για να αποφύγω το χαρτοπόλεμο με τον εαυτό μου.

Όλο το αλκοόλ του κόσμου δεν φτάνει. Είμαι ιπποπόταμος. Είμαι ιπποπόταμος μπλα μπλα χα χα κλαψ κλαψ και μόνος μου και διανύω αποστάσεις μέσα στα μάτια των σκυλιών. Κάνω μπουρμπουλήθρες και ακούω γλάρους. Γυρίζω σπίτι ασφαλής , δεν έχω χάσει τα πάντα.

11 σχόλια:

idealhsths είπε...

δεν έχεις χάσει τίποτα

από αυτό που τοτε απλά ήταν λίγο πιο ..αλλοτινό








(βάλτε εδώ στην ανάρτηση του Ελέφαντα ένα tag κύριε chaka 'νεοελληνική πεζογραφία')

gorilaki είπε...

α ρε μπαγάσα! Ωραία μέρα ακούγεται. Μπραβο. Ζητω η απροσδιοριστη ανησυχια! Hip Hip Hurray!

Fade είπε...

ήθελα να ρθω τότε 3 το πρωί για κωλοτρυπιδι φάση αλλά ρε φίλε το θυμάμαι πολύ καλά το ιπποποταμίσιο στόμα σου ήταν διάπλατα ανοιχτό και φοβήθηκα.

Chaca-Khan είπε...

αυτήν την τελευταία πρόταση δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συχνά την εκφέρω και του λόγου μου.. μεγάλος στίχος.. (μαζί με το "φαίνεται πως τελικά ήταν κάτι παραπάνω από καλώδια και κυκλώματα)

Kyrios Elefantas είπε...

σαμοθράκη αλεξάνδρα (έχει γράψει το "γυρίζω σπίτι ασφαλής δεν έχω χάσει τα πάντα") , πραγματικά μεγάλος στίχος

Νίτσα Μαρούδα είπε...

κρύο, βροχή, στενά παπούτσια και ανήφορος

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

ο Ισχυρός ποιός είναι?

SaLaMi-EdAfOuS είπε...

Ο Αγιος?

MrT είπε...

προσδιορισμενότατη είναι η ανησυχία...
@σαλάμι: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ (δεν υπάρχεις ρε άνθρωπε)

Kyrios Elefantas είπε...

http://www.blogger.com/profile/12932696253835468750

skatoprama είπε...

http://estudioproject.blogspot.com/2009/04/blog-post.html