Σελίδες

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2006

Kυριος Ελέφαντας - Κατσαρίδα απο το διάστημα : 1-0

κατα τις 2 μετά τα μεσάνυχτα εκεί που έβλεπα το Κινγκ-Κόνγκ (τη σκηνή που τεράστια έντομα τους την πέφτουν απο παντού) ΚΑΤΙ ακούστηκε να πετάει απο το παράθυρο και έπεσε πάνω μου με εκπληκτική ταχύτητα πριν προλάβω να το δώ. Αμέσως ένοιωσα οτι ειναι απλά κάτι σατανικό , pure evil. Επρόκειτο για άλλον έναν Αθάνατο που ήρθε να μου πάρει το κεφάλι. "there can be only one" το άκουσα να μου λέει καθώς περπατούσε πάνω μου χωρίς εγώ να μπορώ να δώ τι ον μου επιτίθεται.Προσπαθούσα να το τινάξω απο πάνω μου αλλα εκείνο μου έλεγε μόνο "σε γαμάω φερε μου μπισκότο" . Εγω του φώναζα οτι δεν είμαι μπισκότο και οτι μπορούμε να ζήσουμε ειρηνικά όλοι σε αυτόν τον πλανήτη, εκτός ίσως απο τους παλαιστίνιους αλλα εκτός απο σατανικό φαίνεται οτι ήταν και κουφό.Δε μου πέρασε όμως η ιδέα απο το μυαλό οτι πρόκειται για κάτι με ειδικές ανάγκες. Πριν καν το δώ για να καταλάβω τι είναι (όλα έγιναν μεσα σε κλάσματα δευτερολέπτου) το ον πέταξε κάπου μεσα στο δωμάτιο και εξαφανίστηκε. Αμέσως την είδα σταυροφόρος. Είχα νοιώσει οτι πρόκειται για κάτι που δε θα μου άρεσε αν το έβλεπα. Η διαίσθησή μου μου έλεγε οτι επρόκειτο για ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ. Αρχισε να χτυπάει ο ίου-ίου κόκκινος συναγερμός πήρα το φακό και άρχισα σα εξερευνώ το δωμάτιο. Μετά απο πολύ ώρα την εντόπισα πίσω απο το κρεββάτι. Ήταν μεγάλη σα δάχτυλο πιανίστα. Μια κακιά κατσαρίδα που ήθελε μπισκότο. Προσπάθησα να την πετύχω με το βιονικό φακό μου αλλα εκείνη ξαναεξαφανίστηκε. Αρχισα πάλι να την ψάχνω για καμμιά ώρα είχα ιδρώσει και κουραστεί και πω ρε πούστη φάση βραδιάτικα. Τελικά αποφάσισα να ρίξω τα ταρώ για να μάθω που βρίσκεται. Η απάντηση ήταν οτι κρύβεται κάπου οπου υπάρχει θερμότητα και επιπλέον η κρυψώνα της ήταν για μένα αγωγός επικοινωνίας. Πράγματι καθώς έψαχνα γύρω απο τον υπολογιστή , την άκουσα να περπατάει ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΜΑΜΑαaάαΑ ΜΟΥ βοήθειαααααααααααααααΑκολούθησε μια επική μάχη με λέηζερ και φωτόσπαθα και χαρτιά υγιείας και το αποτέλεσμα ήταν να λερώσω ανεπανόρθωτα το σημειωματάριό μου και το σουρεαλιστικό χάρτη της θάλασσας που έχω για κουρτίνα στο γραφείο. Μετά απο 2 ώρες η κατσαρίδα δέχτηκε ένα σταθερό ΖΕΝ-ΦΡΑΠΕ στο θώρακα και τα κομμάτια της τινάχτηκαν σε όλο το δωμάτιο.μπλιάχ.
"Αυτό κάνει ο Ελέφαντας" της είπα καθώς εκείνη κοιτούσε ανήμπορη προσπαθώντας να αποφασίσει αν η ίδια ηταν το κεφάλι της ή τα πόδια της.
"ο Κύριος Ελέφαντας φέρνει δικαιοσύνη
στον άδικο κόσμο μιας ενδεχόμενης πυρηνικής καταστροφής , τσουλάκι κατσαρίδα και να το θυμάσαι αυτό"


elefantas rules , katsarida sucks

29 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Chaca-Khan είπε...

αχαχα. τί ποστ;
Γκρόοοοους!!!!
Μλκ πολύ μεγάλη φαίνεται!
2 μέρες πριν, το prits, έλιωσε μπροστά μου με ΈΝΑ(!) μόνο φύλλο εφημερίδας στα χέρια της μια κατσαρίδα μεγέθους αντίχειρα βολευμπολίστα που περπάτησε στον τοίχο της βεράντας.
Από τότε, σκέφτομαι να την παντρευτώ. Άντε, και στα δικά σου!

Chaca-Khan είπε...

Συγγνώμη. ΦΤΕΡΩΤΗ ήτανε ?!?!?!?!?!!!

Αααααααααααααα..

€lisavet είπε...

Μαμάαα!

Jimbo είπε...

Είσαι ο καλύτερος!

Εμείς στο Siteseein' έχουμε τον bigmouth που δεν κολλάει να τις πιάσει με το χέρι του, για να μην πω γουστάρει να τις πιάνει με το χέρι του! :)

tsitas είπε...

Sou dino ta eysima mou! Pires ekdikisi gia olous ekeinous pou exoun pesei kata kairous thimata aytou tou tromokratikou, apaisiou, vdelirou kai akatanomastou entomou pou exei anastithei apo tin kolasi kai edw kai ekatommiria xronia sinexizei na apotelei mastiga tis anthropotitas. Ayto to post prepei na gnostopoiithei se oles tis enapomeinantes fonikes katsarides gia na katalavoun ti tous perimenei.

Leyteria ston anthropo, thanatos stin katsarida.

Μαύρος Γάτος είπε...

Βρε ελέφαντα φονιά!

Αυτή η κατσαρίδα λέγεται Μπαρμπα-Γιώργης, και είναι προστετευόμενο είδος!

Ντροπή σου βρε!

Λίγο μπισκοτάκι ήθελε μόνο....

Σ;(((((

Xilaren είπε...

ok, και με αυτό ... μπήκε επίσημα το καλοκαίρι

averel είπε...

Ρε μαν, μισω τις κατσαριδες. Δεν περιμενα να γελασω τοσο πολυ με ενα ποστ με αυτα τα βρωμοπραγματα. Ευγε νεε μου. Η δυναμη να ειναι μαζι σου.

hobgoblin είπε...

θέλω να σου πω ότι αν διαβάζοντας ένα ολόκληρο κείμενο για μια κατσαρίδα με τέτοια όρεξη (να, ναα, μια εικόνα αντίθεσης βαρβάτ...), τότε είσαι ένας καταπληκτικός κατσαριδοφόνος, ένας ήρωας και επίσης αν μπορείς να μου δώσεις ένα τηλέφωνο, γιατί εγώ βρήκα μία μαύρη, χωρίς φτερά και σαν δυο δάχτυλα πιανίστα και μετά έπρεπε να πετάξω ένα ζευγάρι παπούτσια, τυλιγμένα σε μία γιγάντια μαύρη σκουπιδοσακούλα. αν με εννοείς.

εν ολίγοις, χαχαχαχαχαχαχα!

Chaca-Khan είπε...

χαχαχαχα

ramon είπε...

δοκίμασες το TEZA ;

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Οδηγίες προς τους απανταχού φανατικούς φίλους κατσαριδών και λοιπών εντόμων:

Το φτηνό καθαριστικό τζαμιών από σούπερ-μάρκετ με ψεκαστήρι είναι φίλος σας.

Οτιδήποτε έχει αμμωνία ή οινόπνευμα είναι φίλος σας, αλλά το οινόπνευμα κοστίζει.

Οδηγίες χρήσης:

Κουνούπι: απλά το πετυχαίνετε εν κινήσει.

Μύγα: λίγο πιο ευκίνητη, αλλά αν την πετύχεις άπαξ, μετά κάθεται κάπου ζαλισμένη, οπότε της ρίχνεις την τελειωτικη΄από τους 7 πόντους με ένα "die, you sonnamabitch"

Κατσαρίδα: Θα σε ζορίσει λίγο αλλά αν της χώσεις μια καλή αμμωνιά ή οινοπνευματιά στη φάτσα ή στον κώλο (έχουν κι εκεί μέρος του εγκεφάλου), είσαι σε καλό δρόμο να ψοφήσει με σπασμούς εντός 5 λεπτών, και χωρίς να λερώσει πάτωμα ή παπούτσια. Επίσης, αν τυχόν ήταν γαστρωμένη και πεθαίνοντας τα βγάλει, τα βγάζει εντός της μικρής λίμνης αμμωνίας στην μικρή σου απομίμηση των δορυφόρων του Κρόνου.

Only the brave.

Chaca-Khan είπε...

Δοκίμασες το super Timor?

axaxaxaxaxaxa...

hobgoblin είπε...

τι teza ρε παιδιά; κι αν ήταν μεταλλαγμένη; αν φορούσε πανοπλία; αν καθώς την πιτσίλαγα με αντέκρουε με χημικά; λίγα πέρασε ο elefantas?

hobgoblin είπε...

chaka.... AXAXAXXAXAXAXAXAXAXXA!

Ανώνυμος είπε...

κύριε(?) Ελέφαντα, έχετε θητεύσει φωτογράφος στο εγκληματολόγικό;

Kyrios Elefantas είπε...

παιδιά δε νομίζω οτι καταλαβαίνετε.
Αυτή η κατσαρίδα ήταν η προσωποποίηση του Κακού πάνω στη γή. Πρώτα απο όλα φορούσε πράγματι πανοπλία.και ξέχασα να το πώ αλλα ίππευε πάνω σε ένα γουρούνι. Επιπλέον κρατούσε ένα λάβαρο που είχε για οικόσημο ένα μπισκότο. Σας λέω ο τύπος ήταν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟς. το τεζα δε θα του έκανε τίποτα. Αντίθετα θα γουσταρε κιόλας.
μόνο ένα πράγμα σε βγάζει καθαρό σε μια τέτοια κατάσταση. Να έχεις σκοπό. Να πείς "οκ, τι θα κάνω στη ζωή μου για τις επόμενες 5 ώρες? έχω μια ιδέα ! θα κάτσω να ψάξω που κρύβεται η κατσαρίδα" . έπειτα απο αυτό πρέπει να ξέρεις να βάζεις μολότωφ στον κώλο μιας κατσαρίδας. Εγω που έχω εκπαιδευτεί απο κοζάκους , ξέρω.

Πάντως γενικά σε πολύ extreme περιπτώσεις αναλαμβάνω και εξοντώσεις γιατι γουστάρω φάση σταυροφορία. Απαραίτητη προυπόθεση για να αναλάβω να εξοντώσω την κατσαρίδα σας θα είναι να πρόκειται για μία κατσαρίδα που θα είναι πολύ evil. Δεν αναλαμβάνω στρατούς καλοκάγαθων κατσαρίδων και σίγουρα όχι στρατούς pure evil κατσαρίδων. Επίσης δεν αναλαμβάνω πεθερές.

Kyrios Elefantas είπε...

@καλτσόβρακο
όχι αλλα εχω θωπεύσει μια φωτογράφο απο το εγκληματολογικό

artfarted είπε...

Τη συγκεκριμένη εμπειρία να εισβάλει ξαφνικά ένα τρελό UFO νυχτιάτικα και να καταταράξει την ηρεμία και τη ραστώνη της κρίσημης προ του ύπνου ώρας την έχω υποστεί κι εγώ. Έχω υποστεί διάφορες εισβολές από κατσαρίδες, για να πω τον πόνο μου. Π.χ. στον περιορισμένο χώρο της μπανιέρας ενώ έκανα αμέριμνος το ντουσάκι μου. Φανταστείτε... Το κλασικό βέβαια είναι όταν πας να βάλεις ένα παπούτσι και είναι άλλος μέσα!
Το όπλο που προτιμώ είναι η ηλεκτρική σκούπα. Καλύπτω περιμετρικά το στόμιο με χαρτοταινία γιατι είμαι σιχασιάρης, απομονώνω το δωμάτιο που είναι η Τερέζα και περιμένω. Σε λίγο κάνει το μοιραίο λάθος και την εντοπίζω. Με 1100 watt η μάχη κρατάει ενάμισι δευτερόλεπτο και δεν ισχύει η σύμβαση της Γενεύης!

Kyrios Elefantas είπε...

NAI RΕ ΦΙΛΕ!!!! γαμώ τις ιδέες! και εγώ τη σκέφτηκα την ηλεκτρική σκούπα αλλα θα χρειαζότανε να βγω απο το δωμάτιο για να τη φέρω και αυτό θα έδινε στην κατσαρίδα χρόνο να οργανώσει τη στρατηγική της

Oneiros είπε...

Χεχε, δεν παίζεσαι, γαμάτο post :-)

Mortal Kombat announcer: "Fatality! elefantas WINS!"

Jolly_Roger είπε...

@ Ελέφαντα

Έρχομαι εκ μέρους του έθνους των Μπισκολπιτών.
Κατάφερες να σκοτώσεις τον καλύτερο πολεμιστή μας και αυτό φόβισε πολύ τον Βασιλιά μας αλλά μας έδωσε και πολλές ελπίδες. Στον πλανήτη μας η παραγωγή μπισκότου ελέγχεται πλέον από τον οίκο των Θαλλασοπτερούχων. Ο λαός μας περνάει πολλές δυσκολίες από την βαναυσότητα με την οποία μας μεταχειρίζονται και από την πείνα αφού την κύρια τροφή μας,το μπισκότο,δεν μπορούμε να την παράγουμε στις φυτείες που ελέγχει ο Αυτοκτατορικός Στρατός. Ο έκπτωτος Βασιλιάς μας, έστειλε τους τέσσερις καλύτερους πολεμιστές προς τις τέσσερις διαστάσεις του χωροχρόνου για να βρεί ένα νέο πλανήτη να αποικίσουμε και να επιβιώσουμε.Όμως ανετρεψες τα σχέδια μας,αφού η Γή θα μας έδινε αυτό που τόσα έτη ψάχναμε,μιας και το μπισκότο ρέει άφθονο στον πλανήτη σας.

Γήινε ερχόμαστε πλέον με ειρηνικές προθέσεις.

Αφού σκότωσες τόσο εύκολα το αγαπημένο μας πρίγκηπα, 2560στο τέκνο του Βασιλιά μας, θα μπορέσεις να μας βοηθήσεις στον πόλεμο εναντίον των αδίστακτων Θαλλασοπτερούχων,εξουδετερώνοντάς τους. Έτσι και εμείς θα βγούμε κερδισμένοι αφού θα κερδίσουμε πίσω τον πλανήτη μας αλλά και εσύ θα σώσεις την Γη και φυσικά θα ανταμοιφθείς με ότι ζητήσεις.
Ελπίζουμε να δεχθείς την πρότασή μας.

ΥΣ: Δεν νομίζω να σε συμφέρει να ανοίξουμε μαζί σου διαμάχη σε περίπτωση άρνησής σου, γιατί τότε θα φέρουμε το μυστικό μας όπλο, γνωστό ως "Πορδοβόλο R21V" το οποίο συνδιάζεται μοιραία με τον "Κοπρανοεξολκεά Μ3000".
Σκέψου καλά πριν απαντήσεις.
Δεν σε απειλούμε .... συνεργασία θέλουμε.

Chaca-Khan είπε...

AYΤΗ είναι φάση!

Chaca-Khan είπε...

AYΤΗ είναι φάση!

Kyrios Elefantas είπε...

αγαπητέ Jolly_Roger

ειλικρινά λυπάμαι που σκότωσα τον πολεμιστή σας,δεν το ήξερα οτι έχει έτσι η κατάσταση πω πω έχω τύψεις αλλα τωρα ξαφνικά θυμήθηκα τα λόγια του παππού μου που έλεγε "όλα γίνονται για κάποιο λόγο , Μαρία παιδί μου"
Βέβαια ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατι με αποκαλούσε μαρία αλλα δεν είναι αυτό το ζήτημα.Το ζήτημα είναι οτι αυτά τα καθάρματα οι θαλασσοπτερούχοι εμποδίζουν την ελεύθερη διακίνηση ενός προιόντος που κάθε πλάσμα στο σύμπαν θα έπρεπε να έχει δικάιωμα να απολαμβάνει.
Αυτό ειναι ανεπίτρεπτο.Δε θα περάσει έτσι!! Το σκέφτηκα πάρα πολύ καλά λοιπόν και αποφάσισα να σας βοηθήσω αρκεί να μην περπατάτε πάνω στα μπισκότα μου και να μη με σημαδεύετε με το πορδοβόλο.
Η ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ ΠΕΘΑΝΕ , ΖΗΤΩ Η ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ

N.I.T. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
me είπε...

Γαμώ τα ποστ (σου)

Μαρκησία του Ο. είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!

there can be only one, and that's elefantas!!

έπαθα το ίδιο πρόσφατα. Εκεί που καμάρωνα το νέο μου γραφείο, βλέπω μια σκιά από πίσω. Τελικώς ήταν μια τεράστια κατσαρίδα, με μεγάλες κεραίες. Φρίκαρα, αλλά οπλίστηκα με θάρρος και μια σαγιονάρα και της έδειξα τι εστί φιλοξενία.