Σελίδες

Σάββατο 29 Απριλίου 2006

Όσα δεν είδατε ποτέ από το party των bloggers 2

χαμογέλασε λίγο καλέ george le nonce..


O la condition humaine σε κατάσταση αμόκ (;)


η anarchitect. από το μαλλί της πήρε τ΄όνομα..


Η souzy και η lili.. ouh how naughty..


ο psarras νίκησε..


το πάρτυ τίμησε τελικά με την παρουσία του
ΚΑΙ ο νίκος δήμου!


έκπληξη της βραδιάς : o preza tv


mindstripper, όχι μόνο mind..


το φλας χτυπάει την ariel
κι η ariel η γοργόνα τις καρδιές μας


o πάντα ανατρεπτικός πιτσιρίκος ξαναχτυπά..


και γόβα και πάνινο.
Όλοι ήταν σ΄αυτό το party..



έλα στη γουρούνα..


o bruce ποζάρει για μας





Επιμέλεια Ariel + Chaca-Khan

6 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Tελικα ημουν τρελη φατσα και ας ντρεπομουν ολο το βραδυ!Thanks!!!

cracked είπε...

Ariel σ'αγαπώ!(καρδούλες...)

anarchitect είπε...

εεε, συγγνώμη???!!!
Είτε υπάρχει και άλλη anarchitect... (οπότε πρέπει να προσφύγουμε στα δικαστήρια για το trade-mark…)
Είτε κάποιος σε αυτό το blog μας δουλεύει… :)
Είτε κάποια κυρία (βλ. φωτό) σας δουλέυει…………

(εγώ εξακολουθώ να έχω κόκκινο μαλλί, σας διαβεβαιώ)

Παρόλα αυτά, φοβερό post…!!!
P.S. Ζήλεψα που δεν ήμουν εκεί….!

mindstripper είπε...

Διαμαρτύρομαι.

Είναι κουνημένη η φωτογραφία και φαίνεται μεγάλη η μύτη μου.

amvro είπε...

άσε κάτω το κολιέ μου μωρηηηηή!!!

anarchitect είπε...

ok είμαι ηλίθια....
...ας μην το κάνουμε θέμα παρακαλώ....