Σελίδες

Πέμπτη 20 Απριλίου 2006

ΔiαΠIΣΤΩσεις (όπως λέμε "πίστη" κi όπως λέμε "πίστα" δια ζώσεiς)


Διαπίστωση 1η : Βαριέμαι να γράψω post για το party ειλικρινά
Διαπίστωση 2η : Συνειδητοποιώ ότι δε θέλω να μιλήσω για πρόσωπα γιατί το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι συναισθηματο-εγκεφαλικές διαδικτυακές εμπλοκές (με αυτούς που ανέφερα, με αυτούς που δεν ανέφερα, το τί είπα, πώς το είπα, τι μας το παίζει τώρα αυτός.. Κουράστηκα κιόλα) και η "φάση πες μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι". Αυτό μόνο με σάτιρα γίνεται, αλλά δες (1η διαπίστωση)
Διαπίστωση 3η : Το party ήταν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ενδιαφέρον (ως όφειλε)
Διαπίστωση 4η : Σε όλους άφησε την αίσθηση ότι θέλουμε πάλι και καλύτερα
Διαπίστωση 5η : Είδα 2-3 που ήθελα να δω
Διαπίστωση 6η : Δεν είδα 2-3 που ήθελα να δω γιατί δεν ήταν
Διαπίστωση 7η : Δεν είδα 2-3 που ήθελα να δω ενώ ήταν
Διαπίστωση 8η : Είδα 2-3 που είχα ήδη δει
Διαπίστωση 9η : Είδα 2-3 που δεν είχα ξανακούσει
Δ
ιαπίστωση 10η : Σε 2-3 περιπτώσεις έχω ξεχάσει την αντιστοιχία blog-φάτσα
Διαπίστωση 11η : Σε 2-3 περιπτώσεις έχω ξεχάσει και την πληροφορία "blog" ή "φάτσα¨ καθεαυτήν
Δ
ιαπίστωση 12η : Είδα 2-3 φάτσες/nicknames και εξεπλάγην κανονικά
Διαπίστωση 13η : Είδα 2-3 φάτσες/nicknames και ήταν ακριβώς όπως τους φανταζόμουνα
Διαπίστωση 14η : Άργησα. Έφτασα 12+ και ήταν εμφανές ότι το peak είχε περάσει ανεπιστρεπτί. Έχασα όλο το μπίρι-μπίρι και τον ενθουσιασμό.
Διαπίστωση 15η : Όλοι οι bloggers είναι "λίγο τρελοί περισσότερο" από τον ήδη βεβαρημένο μέσο όρο
Διαπίστωση 16η : Η παραπάνω διαπίστωση μαζί με μερικά άλλα (σημαντικά) πράγματα φτιάχνουν μια turbo δυναμική για πάρτυ. Full of potentiallity που θαλεγε κι η φίλη μου η βου-πιώτισα
Διαπίστωση 17η : Νοιώθω λες και έχω "χρέος" να δώσω και γω μια ανταπόκριση, να πω τη γνώμη μου. Άλλο πάλι και τούτο! Δεν έχω.
Διαπίστωση 18η : Σας ένοιωθα όλους λίγο σα συντρόφους(;)
Διαπίστωση 19η : Η μουσική ήταν πολύ συμπαθητική
Διαπίστωση 20η : Εγώ τη βαρέθηκα όμως τη μουσική
Διαπίστωση 21η : Μπράβο μας
Διαπίστωση 22η : Πράγματι : χαμόγελα, φάτσες, βλέμματα, σπιρτάδα, ενδιαφέρον
Διαπίστωση 23η : Πολυσυλλεκτικότητα (ως όφειλε)
Διαπίστωση 24η : Θέλω πολύ ένα δεύτερο πάρτυ
Διαπίστωση 25η : Δυστυχώς θα πρέπει να αργήσει λίγο
Διαπίστωση 26η : Στο επόμενο δηλώνω από τώρα συμμετοχή μου στη μουσική και νομίζω (σίγουρα δηλαδή) και από άλλους contributorές μου (σσ: έπρεπε να ήμασταν μαζί)
Διαπίστωση 27η : Το πιο ευχάριστο γεγονός της βραδιάς η αποκάλυψη του κρυφού μας contributor (μετά από μια on-line βούντου-peace τελετή μύησης ένας commentαδόρος μας έγινε contributor γιατί έτσι) που είναι σα να πλάστηκε για μας κ εμείς γι΄αυτόν/την.
Διαπίστωση 27η : Ατάκα της βραδιάς : "ωχ! sorry! Μια και σε πάτησα..ποιος είσαι;"
Διαπίστωση 28η : Όλο αυτό που συμβαίνει είναι κάτι καινούργιο. Κάτι καινούργιο που το συνθέτουμε εμείς και όσοι μπαίνουν και βγαίνουν απ΄αυτό κάθε στιγμή της κοινής μας ζωής σ΄αυτόν τον πλανήτη, πόλη κτλ. Ας το αντιμετωπίζουμε με καινούργιο τρόπο. Και ας του πνεύσουμε το καινούργιο μας.


Kομμάτι που με εκφράζει σαρκαστικά (αυτό πρέπει να το λέω; -όχι!) στις 20:20

Υ.Γ. : "Χάρηκα πολύ" σε όσους γνώρισα
Χάρηκα πολύ με όσους δε γνώρισα αλλά ήταν εκεί (τους πιο πολλούς δηλαδή)
Να\θα το ξανακάνουμε

21 σχόλια:

northaura είπε...

γιες!!

sal.ló είπε...

Άλα, να καούν τα κάρβουνα τα γκοθάδικα!

Dark Angel είπε...

To μόνο που λυπήθηκα είναι ότι δεν σε είδα...και έχω καιρό ρε αδέρφι.

:)

alombar42 είπε...

Εξαίρετη ιδέα και εκτέλεση :)

Αλλά..
Do fa fa fa, sol fa sol fa mi
?!?!?!

Chaca-Khan είπε...

καλά. αυτό ήταν από τα καλά

vatraxokoritso είπε...

xmmm'
σε τραβουσα απο την γραβατα?
η ετσι θυαμμαι?
χαχαχχαα

μα κομματια ημουν!!!

Chaca-Khan είπε...

εγώ θυμάμαι περισσότερο ότι κάποιος/κάτι έγινε και μας κόψαν το tango!

0comments είπε...

Διαπίστωση 24η - Συμφωνώ
Ευχές απ' το μακρινό Βορρά.

Ανώνυμος είπε...

τη σκότωσα...σκότωσα την παλιόγατα...έγινα παλιόγατα στη θέση της παλιόγατας!!!!!

..και τώρα έχω ΙΝΤΕRNET!!!!ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

YO!..ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΓΟΠΑΣ..ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ???ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ..

Ν.Ι.Τ.

N.I.T. είπε...

EVIVA ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΙΣ!!!!!!!!!!!

ΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Η DANA INTERNATIONAL...
ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ SERTAB TRANSEXUAL..

CHAC ΓΑΜΩ....

(H ΠΑΛΙΟΓΑΤΑ ΚΕΙΤΕΤΑΙ ΤΑΡΙΧΕΥΜΕΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ...ΘΑ ΤΗ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ...ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ...)

N.I.T. είπε...

...ΣΧΕΣΕΙΣΣΣΣΣ

Lili είπε...

H διαπιστωση δωδεκα
απο τον ελεφαντα προς εμε
(αν ηταν πραγματικα αυτος-suspicion)

"Σε φανταζομουνα πολυ πιο ψηλη"


(Νιωθω ψηλη..;) )




Απο την αλλη εγω δεν ασχοληθηκα καθολου με την εξωτερικη εμφανιση.
Εφοσον ειδα το μεσα....το εξω δεν με ενδιαφερει ποσως.

cheshire cat είπε...

Διαπίστωση 24η : Θέλω πολύ ένα δεύτερο πάρτυ

e-Lawyer είπε...

Κι εγώ!

Ανώνυμος είπε...

Re malaka Chaca Khantina opos irthes, diladi ama itheles na grapseis post gia to party, ti tha egrafes?


Pantos zilevo ligo. Tha goustara na to 'vlepa auto.

thebigbip είπε...

ante k kalo mas pasxa ,oxi alli post-party ysteria

the ibt είπε...

Παιδιά ήταν εκεί ο Ελέφας και δεν τον είδα;;;

:(

P.S. Όχι τίποτα άλλο, ήθελα να μου ρίξει τα χαρτιά στο bar. :p

Chaca-Khan είπε...

ηταν

Rodia είπε...

ΙΔΕΑ!!! Το επόμενο βήμα (μετά το μπλογκοπαρτυ) να είναι μια θεατρική παράσταση, ώστε να γίνουν γνωστοί οι μπλόγγερς στο ευρύ κοινό.. Τι λέτε..?

σμουτς! αναστάσιμα

(ένα έτοιμο έργο, αλλά αν δεν αρέσει, σκαρώνουμε άλλο)

Kyrios Elefantas είπε...

ρε εγω δε θα καταφέρω ποτε νααράξω σε μπλογκομητινκγ γαμωτη μου
παντως ηταν καλη φαση και έπαθα την πλάκα μου με την αποκάλυψη του αόρατου μας κοντριμπιούτορ κι έτσι.
δηλαδη γαμώ

οι σκιές μιλάν είπε...

Thetikon, thetikotaton pou den diavasa stis diapistwseis: "Eida 2-3 pou DEN ithela na dw."

Ade kai sto epomeno!