Σελίδες

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2006

think different

10 σχόλια:

kanaka makua είπε...

βλέμμα που μοιάζει να ρωτάει:

ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΑΡΑΒΙΚΕΣ ΠΙΤΤΕΣ ΦΑΓΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ;


ώχ με έπιασε σοφιστικός κοιλόπονος.

Ανώνυμος είπε...

Think Different-ly


:)

Marialena είπε...

Μπααα, εμένα ξέρεις τι μου κάνει? Κάτι σε "ρε μαλάκες, εγώ έχω χεστεί στο χρήμα με τις μπιζνες με το Αμέρικα και τώρα που μου τη βάρεσε, είπα να το παίξω ο τιμωρός των Κακών Αμερικανών". Αρε, τρέλλα που μας δέρνει, μόνο που είναι και δολοφονική συν τις άλλοις! Μ. ;-}

Chaca-Khan είπε...

Απεικονίζοντας το ανεικονικό

Kyrios Elefantas είπε...

Να Αννα το Μήλο.
φάε το μήλο Αννα.

Ανώνυμος είπε...

oraia fatsa o typas

kanaka makua είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
kanaka makua είπε...

think different is okay, I think.
it's like when the hobbits say: Honest! instead of honestly.

*checks on booze*
*pukes*
*checks on Osama's pic*
*pukes again*
*checks on his vomit*
*marvellous! I'm puking stars!*

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work » » »

Ανώνυμος είπε...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »