Σελίδες

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2005

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ TAROT


Παροτι ο Ερμής είναι αναδρομος και οι επικοινωνίες γενικα είναι ψιλοχάλια και τα μισά post που ανεβάζουν κάποιοι contributors εξαφανίζονται σαν να μην υπήρξαν ποτέ, παρόλα αυτά ο Κύριος Ελέφαντας ανακοινώνει τη διεξαγωγή Πειράματος που θα πραγματοποιηθει απο τον ίδιο με τη βοήθεια και τη φιλική συμμετοχή των surfers και των bloggers που διαβάζουν αυτή την ανακοίνωση.
ο Κύριος Ελέφαντας πραγματοποιεί ριξίματα Ταρώ εξ αποστάσεως ,σε όσους το επιθυμούν,χωρίς να τους γνωρίζει
(οι φίλοι μου μπορουν να περάσουν απο το σπίτι).
Tο πείραμα γίνεται για ερευνητικούς λόγους και για να διαπιστωθεί το κατα πόσο η προσωπική επαφη επηρρεάζει τα συμπεράσματα που βγαίνουν απο το ρίξιμο των Tarot.Οι ενδιαφερόμενοι δεν θα επιβαρυνθούν σε καμμία περίπτωση για τις υπηρεσίες του Κύριου Ελέφαντα ούτε θα τους ζητηθει χρηματική ή άλλου είδους εισφορά.
οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής δεδομένα :

1) οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να στείλουν ενα e-mail στη διευθυνση
kyrios_elefantas@yahoo.gr
2)το e-mail θα πρέπει να τιτλοφορείται "Κυρ Ελεφαντα βοήθεια"
3)μέσα στο e-mail θα πρέπει να υπάρχει διατυπωμένη η ερώτηση στην οποία επιθυμείτε απάντηση.
4)η αναλυτική απάντηση θα σας αποσταλεί πάλι με e-mail μαζί με ψηφιακές φωτογραφίες των ριξιμάτων που θα έχουν γίνει βάσει των ερωτήσεων σας. Η απάντηση θα ειναι σοβαρη (η ερευνα είναι σοβαρή). Για αυτό το λόγο και οι ερωτήσεις θα πρέπει να είναι σοβαρές.Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.Τα e-mail που θα στέλνετε θα τα διαβάζει αποκλειστικά o Kύριος Ελέφαντας , δεν πρόκειται να τα διαβάσει κανείς άλλος άνθρωπος εκτός και αν πρόκειται για κάποιον πραγματικά πολύ αργόσχολο hacker που βαράει μυγες στο ιντερνετ. Τα ριξίματα θα πραγματοποιηθούν με την τράπουλα της Μασσαλίας και την τράπουλα Rider-Waite.
5)οι ερωτησεις θα πρέπει να είναι σαφείς και λογικά διατυπωμένες.Σιγουρευτείτε πρώτα τι θέλετε να μάθετε και μετα ρωτήστε με διότι κάποιος που δεν ξέρει την Ερωτηση δεν μπορεί να πάρει Απάντηση.
6)υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορούν να απαντηθούν και κάποια όχι.
πχ δεν θα απαντηθούν e-mail με ερωτησεις του στυλ "να βάψω τα νύχια μου ροζ?"

ΠΡΟΣΟΧΗ
τα ταρω δε λύνουν τα προβληματά των ανθρώπων , οι άνθρωποι λύνουν τα προβλήματα των ανθρώπων.

Σάς ευχαριστώ εκ των προτέρων
πάντως το ρόζ ειναι ένα καλό χρώμα γενικά
Κύριος Ελέφαντας

12 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

Nai Nai!!!!
Anebike k emeine (hopefully)
Για περάστε - για περάστε..
Εμένα μου τα χει ρίξει (face-2-face)
Den κάνει πλάκα
Για περάστε, για περάστε..

Lili είπε...

Θέμα: [Woman in this city] 11/17/2005 05:05:39 PM
Ημερομηνία: Thu, 17 Nov 2005 07:10:37 -0800 (PST)

internet και διαδραστικότητα
που αρχίζει και που τελειώνει?
ενα πείραμα που μπορει να σας ενδιαφερει :)

http://arxediamedia.blogspot.com/2005/11/tarot.html
=====================================================================



Θα επιθυμουσα, την επομενη φορα που θα θελατε να προωθησετε κατι διφημιστικο στο μπλογκ μου, να ειχατε την στοιχειωδη ευγενεια να με ρωτησετε.

Kyrios Elefantas είπε...

θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη απο όσους τυχόν ενοχλήθηκαν απο το comment που έκανα στο blog τους ,παραπέμποντας σε αυτό το post. (Όπως ενοχλήθηκε η Lili ). Ισως ήταν λάθος μου αλλα έκανα αυτά τα comments σε blogs τα οποία διαβάζω και νομίζω οτι ειναι οκ τα ατομα που γράφουν εκει .
η αλήθεια είναι οτι δεν εχω να διαφημίσω κάτι , μια ερευνα κάνω και μάλιστα προσφέρω κάτι χωρίς αντάλλαγμα (για το οποίο άλλοι θα πλήρωναν αδρα).
με στεναχωρεί λίγο αυτή η καχυποψία γιατί άλλωστε ένα απο τα σκεπτικά που οδήγησαν σε αυτό το πέιραμα σαν ιδέα είναι οτι θα γίνει με την υποστήριξη των υπόλοιπων bloggers .
παρόλα αυτά θα σβήσω όσα τέτοια "διαφημιστικά" comments έκανα,τουλάχιστον όσα θυμάμαι πού τα έχω κάνει.
ολοκληρώνοντας θα ήθελα να πω οτι αν και όντως είμαι παχύδερμο ,εν τούτοις θεωρώ τον εαυτό μου ευγενή ελέφαντα και ζητάω πραγματικά συγνωμη απο όσους ενοχλήθηκαν.
Το πείραμα συνεχίζεται

καλησπέρα

Lili είπε...

Tωρα εγω ντρεπομαι για το υφος μου..:(


Σειρα μου να ζητησω συγγνωμη.





Απλα, ειμαι φορτισμενη και βλεποντας ενα σχολιο που δεν απευθυνεται σε μενα , ενιωσα οτι πηρες το μπλογκ μου για "βημα", και με ενοχλησε, γιατι τα ποστ μου ειναι προσωπικα...Κατι σαν το ημερολογιο μου.
θα ηθελα να ειχα ερωτηθει, δατς ολ.:)


Αν θες το ξεχναμε. Εγω το θελω παντως.
Δεν σβυνω το δευτερο κομμεντ σου για να πανε να το δουνε ολοι, βαλε ξανα διeυθυνση και...μπορει και να το κανω και γω.(να στειλω ιμαιλ, εννοω)

psarras είπε...

O τύπος είναι μέντιουμ, σας λέω, έρχεται απο το μέλλον!!!!!!!!

vasvoe είπε...

Ma sovara prepei na exei titlo to email "Κυρ Ελεφαντα βοήθεια" ???

Ανώνυμος είπε...

pes mou ti prepei na kanw!!! xorevw gumni me panselino dipla stin ammo k meta?

Kyrios Elefantas είπε...

kατι επρεπε να εχει ρε παιδια το e-mail ως διακριτικό τιτλο. αμα θελετε εσεις τωρα να μου στείλετε e-mail που να εχει τιτλο "greetings human,take me to your leader" ή ακομα καλύτερα "enlarge now your penis" τι να σάς πω ,καλη φάση ,πάλι θα απαντήσω αλλα η αρχειοθετηση θα ειναι πακέτο :)
Γενικά δεν γινομαι κατανοητός οταν ειμαι αυτοσαρκαστικος?
το έχω απορια.

οσο για την ανωνυμη μπορω να σου πω τι πρέπει να κάνεις.να μου πεις που είσαι να έρθω :)
(θεε μου γινομαι καφρος)

Chaca-Khan είπε...

thee mou. itan toso sigkinitiko ayto poy egine. poso kafros eisai poy to xalases?
poly synaisthima i blogsfera..
politiki
neyra
pathi
idriga
aima
sermpantines
metafisiki
spirituality
epanastatikotita
kai
agggapi apo Nylon!!!!

vasvoe είπε...

ok ok to katalava... pote einai to deadline gia tin apostoli erotiseon??

stelno email parafta

Ανώνυμος είπε...

What a great site »

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site... Oxycontin online sales blinds awnings exterior calgary Search engine optimization specialyst Ac 2fbuy fioricet Streamline fha refinance Valtrex com Evista comprimidos