Σελίδες

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

τα λόγια λοιπον

Κάθομαι και κοιτάω το σωρό με τα ρούχα. Μπλούζες βρακάκια ότι νά ναι. θεε μου ακόμα και δαχτυλίδι χχαχα τρομερά σημεία, όλα έρχονται και δένουν με νόημα. Μου μείνανε τα ρούχα. Σκέφτομαι. Για ένα πουκάμισο αδειανό για μιαν Ελένη. Δεν απαξιώνω, Βαθυά μέσα μου δεν κρίνω, εγώ πρώτος έφταιξα , εχω υπάρξει πολύ άδικος και λίγος σε πολλές περιστάσεις. Παρηγοριέμαι όμως λίγο για τα λάθη μου γιατι είμαι και εγώ ενα πεπερασμένο μικρό πάνινο ζωάκι σαν όλους μας. Δε διαφέρω σε τίποτα. Εγώ είμαι εσύ φίλε μου που διαβάζεις, απλά έχω άλλη φάτσα.

Ζητάω να με συχγωρήσετε εκ των προτέρων , μισώ το μελοδραματισμό αλλα λυπάμαι δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό στην παρούσα φάση. Θα μου περάσει και θα θέλω να σβήσω αυτό το πόστ απο ντροπή. Η αλήθεια είναι όμως οτι τωρα τελευταία σκέφτομαι συνέχεια το θάνατο και με πιάνει ενας τρόμος. O Θάνατος είναι ενας παραλογισμός για τους θνητούς , είναι αδιανόητο να κοιτάξεις εκεί που αρχίζει γιατι απλούστατα μπορεί να γνωριστεί μονο αν πεθάνεις οπότε δεν θα έχει και πολύ νόημα τότε , εμάς τώρα μας τρώει που είμαστε ζωντανοί. Κοιτάω εκεί που τελειώνει η ζωή σαν εγώ και δεν βλέπω τίποτα. Παγώνω , Τι θα γίνει αραγε μετά? Τι θα απογίνω ρε γαμώ τη πουτάνα μου μέσα? γαμώ το κερατό μου δεν απαντάει κανείς? σε καλώ απο τα βάθη δε θα απαντήσεις? είναι μια μικρή οξεία φωνούλα που το λέει αυτό τρομαγμένη, ουρλιάζει και βαράει το πόδι κάτω σα μικρό παιδί , γιατι το εγώ είναι ενα μικρό κακομαθημένο παιδι, αυτό είναι. Βαράει το πόδι του κάτω και κρατάει την ανάσα του, λέει δε θέλω να πεθάνω δε θέλω να πεθάνω δε θέλω να πεθάνω δε θέλω να πεθάνω. Σκάσε αγάπη μου. Θα πεθάνεις. δε γίνεται αλλιώς. α. πακέτο. εντάξει. Το αποδέχτηκα αλλα δε νοιώθω καλύτερα. Τι έμεινε τώρα?

Έμεινε οτι όλος αυτός ο φόβος ήταν μια ρώσικη μπαμπούσκα, μια κάλυψη. Suckeeeeer δεν ήταν τελικά αυτό που νόμιζες το σημαντικό. Ερχόμαστε σε κάτι πιο δύσκολο απο το να ξεπεράσεις την άρνηση του θανάτου. Υπάρχει μια άλλη φωνή που αγωνιά περισσότερο. γιατι είναι πιο ουσιώδης και πραγματική. αυτή η φωνή κάνει την άλλη ερώτηση. Την ερώτηση Κρίσεως. Ποιός στα αλήθεια είμαι εγώ? και που πάω? με χίλιες δυό εικόνες στο μυαλό , προβολεις με στραβώνουν και πάω και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ. Αυτή την ερώτηση κρίσεως αδελφέ , την κάνει και η ανθρωπότητα σήμερα. Τι νόμιζες οτι είναι η ανάσταση των νεκρών? Στο λέω, εξαπατήθηκες.

Εχω χεστεί πάνω μου. Όταν όλα καταρρέουν για να ξαναχτιστούν, αυτό κάνεις, χέζεσαι πάνω σου. Είναι ο πύργος της βαβέλ , καμμία επικοινωνία. Και ακολουθούν μυριάδες φωνές απο όλους αυτούς τους ανθρώπους που βρίσκονται μέσα σου και τους κρύβεις τη θέα. Διαδηλωνουν μέσα σου και ζητάνε και αυτοί μερίδιο στο παράθυρο απο το οποίο ατενίζεις τον κόσμο με τόση σκατένια ασφάλεια. Δεν είμαστε ασφαλείς, είμαστε μικρές κοιμισμένες πολιτείες. Πρόσεχε μαν. Αν ερημωθούν αυτές οι πολιτείες , τη γάμησες. Θα έχουν γίνει όλα εις μάτην. Γι αυτό και στην κοινωνία πρέπει να ανταλλάξουμε πια την αξία της ιδιοκτησίας με την αξία του να μοιράζεσαι. Κοίτα τη φύση. Όλα τα στοιχεία όλα τα πράγματα ξέρουν να μοιράζονται μεταξύ τους τον εαυτό τους. Και ο κόσμος κυλάει. Τίποτα ιδιόκτητο.

Όλοι οι άνθρωποι είναι ένα. Δεν το ξέρουν γιατι φαίνεται οτι η ανθρωπότητα γεννήθηκε με σχιζοφρένεια. Τόσα μικρά ανθρωπάκια , Τόσα πολλά πρόσωπα του ίδιου πράγματος. Μεσα σε όλα αυτά υπόψιάζομαι την κίνηση ενός πράγματος ακατανόητου πίσω απο όλα αυτά. Κάτι μας κινεί προς τα μπροστά και ταυτόχρονα τραβάει προς τα πίσω και προσπαθεί να κατανοήσει απο την πολυπλοκότητα των εκφάνσεών μας το τί είναι αυτό το ίδιο. Φτιαχτήκαμε για να κατανοήσει αυτό το κάτι τον εαυτό του. Είναι ο ουροβόρος και εμείς είμαστε οι καθρέφτες του σύμπαντος. Λοιπον Ει , εσύ πανάρχαια δυναμη που με καλλιεργείς στους ριζότοπους και στους πισω κήπους της ψυχής μου, αραγε ξέρεις οτι υπάρχεις? ή τζάμπα βασανίζομαι να προσπαθώ να σε κάνω να επιβιώσεις ? Μην απαντάς , το ξέρω οτι δεν έχεις μιλιά όπως ξέρω οτι όσο υπάρχω υποκρίνομαι οτι είμαι εγώ. Στην πραγματικότητα είμαι εσύ με μάσκα.

Όσο για σένα , σύζυγε του ιταλού πυροτεχνουργού που έμεινε χωρίς το δεύτερο μέρος του ποιήματος , θα σε αγαπάω για πάντα. Γιατι δεν είναι δικιά μας η αγάπη, για να την κρατάμε. Υπάρχει ήδη μοιρασμένη στον κόσμο πριν απο εμάς και θα υπάρχει αφου εγω και εσυ χαθουμε. Όλα τα υπόλοιπα που λέγονται μέσα απο τηλεφωνικές συσκευές είναι απάτες του εγωισμού μας. Η αγάπη υπήρχε απο πριν. Η αγάπη υπήρχε πιο πρίν και απο τον Τσακ Νόρις.

Νάτο τό'πα επιτέλους.
βγήκανε τα γαμημένα τα λόγια και με συνάντησαν και μου δώσανε το φιλι που μου χρώσταγες.
και εσείς οι υπόλοιποι που βρεθήκατε τυχαία εδώ, ξυπνάτε πραγματικά αυτή τη φορά, δεν υπάρχει χρόνος, βγείτε στους δρόμους να πολεμήσετε για την επιβίωση του θαύματος που κουβαλάμε κρυφά ερήμην μας , όχι για τους εαυτούς σας. Εμείς χωρίς αγάπη ειμαστε ενα τιποτα.

φιλί

10 σχόλια:

sleep on it είπε...

kyrie elefanta se agapw

Λιβελούλα είπε...

Θα σου πω την αίσθηση που έχω εγώ. Κάθε μέρα έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στον φόβο και την αγάπη. Ανάμεσα στο σκοτάδι και το φως. Ζούμε σε έναν διπολικό κόσμο και δεν γίνεται αλλιώς. Αναλόγως με το τι επιλέγουμε καθημερινά και υπεύθυνα συμβάλλουμε σε ένα γενικότερο, μαζικό «κλικ» της συλλογικής συνείδησης. Και επειδή πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά που μας ξεπερνούν, που δεν βλέπουμε ή που δεν μπορούμε να αντιληφθούμε στην διάσταση που βρισκόμαστε, κάθε επιλογή μας καθορίζει τα βιώματα μας σε όποια διάσταση ή χωροχρόνο.
Αυτό που βιώνουμε εμείς εδώ τις τελευταίες 3 βδομάδες είναι η πρώτη υγιής αντίδραση που είχαμε εδώ και πάρα μα πάρα πολύ καιρό. Δεν είναι όμως μόνο η ελλάδα που είναι σε οριάκη τροχιά. Είναι και όλες οι χώρες του κόσμου, είναι και ο πλανήτης γη. Είναι και ο ήλιος. Κι άρα και η σελήνη. Το σύμπαν έχει την δική του δυναμική, ανεξάρτητη από τα σχέδια που έχουν οι άνθρωποι.
Ζούμε σε μια εποχή αλλαγής, μετάβασης. Έτυχε, ή ίσως δεν έτυχε, να ζούμε σε αυτήν την ιστορική στιγμή και έχουμε έναν ρόλο να παίξουμε. Και όπως κάθε άνθρωπος μπορεί να συμβάλλει στην διαμόρφωση μιας καλύτερης μάζας ανθρώπων, έτσι και μια χώρα μπορεί να συμβάλλει στην διαμόρφωση καλύτερων ισσοροπιών παγκοσμίως, έτσι και ένας πλανήτης μπορεί να συμβάλλει στην συμπαντική ισσοροπία. ΟΛΑ συνδέονται.
Και έχουμε πάντα αυτήν την επιλογή να κάνουμε. Φόβος ή αγάπη. Αν επιλέξουμε το πρώτο, ο καθένας ξεχωριστά ή μαζικά, ο δρόμος οδηγεί στην μαύρη τρύπα. Αν επιλέξουμε την αγάπη υπάρχει ελπίδα. Και για τον καθένα μας και για την ανθρωπότητα γενικότερα. Αλλά επειδή όπως είπαμε ζούμε σε έναν διπόλικο κόσμο, πάντα θα υπάρχουν σκοτεινές δυνάμεις. Και μέσα μας και έξω μας. Το θέμα είναι να επιτύχουμε μια καλύτερη ισσοροπία. Άλλωστε το φως το διώχνει το σκοτάδι.
Έχω πέσει σε υπαρξιακό κρεσέντο. Τον τελευταίο καιρό ζω σε δυο διαστάσεις. Στην εδώ και την τώρα, που αφορά στην καθημερινότητα μου, στις σχέσεις μου, στα όνειρα και τους φόβους μου. Και στην αέναη, σε αυτό που λέμε αίωνιο γίγνεσθαι.
Και καταλήγω, όσο πιο πολύ είμαστε στο εδώ και το τώρα, όσο πιο βαθειά και υπεύθυνα το ζούμε, τόσο πιο πολύ φεύγει ο φόβος και έρχεται η αγάπη.
Αφοβία λοιπόν! Έξω όλοι, έξω καρδιά και έξω στην πλατεία μας! Τέλος εποχής και εξαρτάται από όλους μας σε τι πραγματικότητα θα ζούμε.
Σ’ευχαριστώ που μίλησες και με έκανες κι εμένα να μιλήσω..

chacakhan είπε...

Beneath most headaches is heartache. Beneath most heartache is a psycho bitch from Hell. And beneath most psycho bitches from Hell is me.

Ιωσηφίνα είπε...

'..μήπως ο άνθρωπος ειν'άλλο πράγμα? Μην είναι αυτό που μεταδίνει τη ζωή?'


Η επιβίωση του θαύματος που κουβαλάμε κρυφά ερήμην μας !!!!!

Γιούπιιιιιι και
ΦΤΟΥ σκουληκομυρμηγκότρυπα!!!!!!

Ιωσηφίνα είπε...

επίσης και την προσευχή του ακροβάτη νομίζω βοηθάει σε αυτή την φάση να κάνουμε:


http://eimaistahaimou.blogspot.com/2011/05/blog-post_2455.html

Ανώνυμος είπε...

περί Διπολικότητας που αναφέρεις Λιβελούλα, δοκίμασε τη σύζευξη αντί της διάζευξης.

'Ενας (γενναίος?) τρίτος δρόμος συνήθως ανοίγει όταν δεν διχάζεις, αλλά ενώνεις επιλογές και έννοιες.

Είμαι σίγουρος δε λέω κάτι πρωτόγνωρο- δεν ξέρω αν έχει σαφήνεια, αλλά είμαι σίγουρος οτι ως και φιλοσοφικά στέκει η θεώρηση αυτή και μπορεί να βοηθήσει στην περίοδο του μεγάλου 'Η που έχουμε.

Δοκίμασε να απαντήσεις την επόμενη διαζευκτική ερώτηση με 'Ναι' και αν ταιριάξει έστω και λίγο , έχεις κάτι!
Hold on to that, και προσπάθησε να το μεταφέρεις στη ζωή.

(ιδεαληστής)

Ανώνυμος είπε...

περί Διπολικότητας που αναφέρεις Λιβελούλα, δοκίμασε τη σύζευξη αντί της διάζευξης.

'Ενας (γενναίος?) τρίτος δρόμος συνήθως ανοίγει όταν δεν διχάζεις, αλλά ενώνεις επιλογές και έννοιες.

Είμαι σίγουρος δε λέω κάτι πρωτόγνωρο- δεν ξέρω αν έχει σαφήνεια, αλλά είμαι σίγουρος οτι ως και φιλοσοφικά στέκει η θεώρηση αυτή και μπορεί να βοηθήσει στην περίοδο του μεγάλου 'Η που έχουμε.

Δοκίμασε να απαντήσεις την επόμενη διαζευκτική ερώτηση με 'Ναι' και αν ταιριάξει έστω και λίγο , έχεις κάτι!
Hold on to that, και προσπάθησε να το μεταφέρεις στη ζωή.

(ιδεαληστής)

Tic Tac είπε...

@ Λιβελουλα

Δηλαδη ζουμε σε ενα προκαθορισμενο συμπαν; Δεν υπαρχει ελευθερια να διαλεξουμε καθε στιγμη το ενα ή το αλλο; Ολα ειναι συνδεδεμενα μεταξυ τους υπο καθεστως ντετερμινισμου; Αν ναι, πώς εμφανιζονται τα διπολικα σχηματα και τι νοημα εχουν αν ολα ειναι μονοδρομος;
Αν βρεις χρονο θα ηθελα να μου απαντησεις σε αυτα τα ειλικρινη ερωτηματα. ;)

@ elefantas

Γεια σου φιλε, τι γινεται, ολα καλα;

χελώνα είπε...

"Όταν όλα καταρρέουν για να ξαναχτιστούν, αυτό κάνεις, χέζεσαι πάνω σου."
αυτό ακριβώς αγαπητέ κύριε ελέφαντα..

Ανώνυμος είπε...

κάθε μέρα ώρα και στιγμή αποφαασίζεις
τι φαί θα φας
τι νερό θα πιείς
ποίο φίλο/η θα πηδήξεις
με ποίον μαζί θα εργαστείς και θα συνεργαστείς
τι κόμμα θα φηφίσεις, αν ψηφίσεις
όλα είναι μία απόφαση
αν θα σταματήσεις για κατούρημα εδώ ή παρακάτω
που θα πας διακοπές
πότε θα πεις το σ'αγαπω...
διλήμματα
τριλήμματα
τετραλήμματα...
εξ αίφνης
με λογική και συγκρότηση
εγωιστικά
συναισθηματικά...
όλα είναι μία απόφαση
αυτό είναι το ζουμί της ζωής
monty python's THE MEANING OF LIFE
Τ