Σελίδες

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2007

μην κοιμάστε στις επάλξεις (β)

2 αγόρια 2 κορίτσια ενας σταυρός στη θάλασσα.ο ένας φοβόταν να μπεί. 4 φώτα ιδανικά ισουψή εν τούτοις ένα αναγκαστικά πιο ψηλό ή πιο χαμηλό το ίδιο κάνει, 4 γάτες η μια όρθια, 4 γλάροι , οι τέσσερεις φανταστικοί (no2), για την ακρίβεια ίσως όλα τα πράγματα που είναι 4. πως να κατευθυνθείς χωρίς βορρά?

(=αναζητώντας το προβληματικό τέταρτο ή εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει τετραγωνισμένος κύκλος)


λέει
έχει έρθει η μετάθεση ενός τύπου απο το λόχο μου, τον λένε ΗΚ, μάλλον πρόκειται για τον εξωστρεφή διανοητικό.16 αυγούστου αναρωτιέμαι αν πρόκειται για εκείνον ή για το δικό μου θέμα που δεν έχω λύσει ακόμα και μάλλον είναι πράγματι καλοκαίρι τρομερές εκτάσεις φωτιάς καταστρέφουν τον τόπο μου όμως δεν είναι ο τόπος μου είμαι εγώ. σΕ αυτό το σημείο ειμαι ακόμα παιδί δεν υπάρχει αντικείμενο και υποκείμενο όλοι θέλουν να σβήσουν τις φωτιές όμως αυτές οι φωτιές είναι οι φωτιές που καίνε μέσα τους , πρόκειται ασφαλώς για τους ίδιους. Θέλουν να σβήσουν τον εαυτό τους. θεέ μου χρειάζομαι μια μπύρα. φοβάμαι τον Ναπολέοντα και τον αποποιούμαι. εκείνος στα αρχίδια του θα συνεχίσει ακάθεκτος. Αρνηθείτε τη φύση και εκείνη θα επιστρέψει μανιασμένη ή όπως αλλιώς το λέει ο τύπος αυτός που πάντα μου διαφεύγει ποιό είναι το όνομά του αν και δεν έχει σημασία. Ας πούμε οτι το είπα αυτό. Αυτό=εγω. Σίγουρα λόγια που δεν ταιριάζουν στην άνοιξη. Αντίθετα τα χριστούγεννα μένουμε σπίτι(ξανθιά χοντρούλα στο τάξι γκέρλ σήμερα). μέσα έξω πάνω κάτω. κάποιο τυπογραφιοκό λάθος. το κουνέλι άποψη χρίζεται κάτοψη και το ανάποδο. Όλα είναι ανάποδα. Τα ρολόγια λένε αριστερά. Όλα πρέπει 4.

16 αυγούστου φοβάμαι μηπως ο τύπος εκτοξευτεί στον κυβερνοχώρο. Τον λένε ΗΚ. Πριν απο το όνειρο της μετάθεσής του Κάνουμε μαζί συνέχεια σκοπιές μια παράξενη μοιρα μας θέλει συνέχεια μαζί. μου λέει ίσως η μοιρα είναι ο επιλοχίας του λέω δε θα το έλεγα. μαλώνουμε διαρκώς για το θεό και τη βιοηθική. Τον αντιπαθώ κατα βάση αλλα αποτελεί πρόκληση και έτσι τον δέχομαι με χαρά. Πιστεύει οτι όλα είναι νευροχημεία οτι οι άνθρωποι είναι άνθρωποι μόνο αν είναι λειτουργικοί εγώ βλέπω κύματα φωτιάς να μας γαμάνε τη μάνα ολονών έτσι όπως πάμε . ή τη μάνα ολονών να μας γαμάει τη φωτιά εν πάσει περιπτώσει δεν έχει σημασία η μπύρα μου ήρθε. πάλι πίσω στο όνειρο της 16ης αυγούστου χωρίς να ξέρουμε οτι κοιτάμε ο ένας τον άλλο σε καθρέφτη. Ο ΗΚ μου μιλάει για τα χρωμοσώματα χρησιμοποιώντας ώς μαυροπίνακα τις πέτρες της σκοπιάς , είναι όλα ενδιαφέροντα αλλα μονο διανοητικά , απαντάει διαρκώς σε ερωτήσεις που θέτει ο ίδιος μπροστά μας απλώνεται η θάλασσα άλλο βλέπει εκείνος αλλο θέλω εγώ να του πώ όμως υπάρχει μια μυστική δικαιοσύνη ανάμεσα μας είναι τόσο διαφορετικός που τελικά τον αγαπάω γιατι στο κάτω κατω είμαστε στην ίδια φάση /αυτό είναι πολύ σημαντικό. Είμαστε στην ίδια φάση.
Για να μη βάλω τα κλαμματα τώρα σκέφτομαι οτι ο ΗΚ. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που πιστέυει οτι δεν έχει σκιά. Μοιάζει να πιστεύει οτι τη θάλασσα την κατασκευάζει διαρκώς εκείνος. Εγώ βλέπω σε αυτό το ρόλο κάποιο πλυντήριο μέσα του το οποίο τυχαίνει να έχει και την κυριότητα. εδώ φαντάζομαι ένα δείπνο στα αριστερά ο Πλ στα δεξιά ο Αρστλ τσουγκρίζουν τα ποτήρια λένε ρε μαλάκα θυμάσαι χαχα κάτι αιωρείται πανω απο το τραπέζι που όλως τυχαίως έχει 4 πόδια

μετά απο μέρες ο ΗΚ χωρίζει. προφανώς η υπερβολική του διανοητικότητα ρίχνει φώς εκεί που πρέπει να υπάρχει σκοτάδι. στο σπήλαιο του έρωτα τα μανιτάρια φυτρώνουν στο σκοτάδι.Η υπερανάλυση σκοτώνει οτιδήποτε θα έπρεπε να πετάει ελεύθερο. Είναι πολύ φρικαρισμένος δεν αντέχει προσπαθώ να τον συνεφέρω τρέμει το πηγούνι του κλαίει του λέω ρε μαλακα ξεκόλλα. Διαισθάνομαι κάποιον κάτω απο το δέρμα του που δεν είναι άλλος απο τον ίδιο να τον ωθεί.εξαπατάται. το ίδιο φοβάμαι αναλογικά και δι ημάς. Με μια φράση του τα λέει όλα. "Τι με έπιασε ρε φίλε ?" αναγνωρίζει κάτι που έκανε αλλα δεν το συνειδητοποιεί προσπαθεί να τα ξαναβρει μαζί της αλλα δεν μπορεί να θυσιάσει το πολύτιμο εγώ του τελικά το my precioussssss δαχτυλίδι του εγώ του υποδεικνύει το δρόμο για την υποτιθεμενή του ασφάλεια και με αυτόν τον τρόπο επιμένει στην άποψη οτι δεν έχει σκιά και έτσι καταλήγει. Αν δε μπορεί να με συγχωρέσει είναι μαλάκω. Βλέπει το λιθαράκι στο μάτι του αλλα αγνοεί την κοτρώνα που έχει στο δικό του. Αυτό μου θυμίζει ενστικτωδώς τους επαγγελματίες οπλίτες λένε πόσο πουτάνες είναι οι καργιόλες που θα σκάσουν στο ρέηβ παρτυ παίρνουν χάπια οι πουτάνες και γαμιούνται αβέρτα όμως Εσείς είστε οι πουτάνες μαλάκες έχετε πουλήσει την ψυχή σας δε το βλέπετε επικρατεί σκοτάδι μου θυμίζει το άρωμα γυναίκας οταν ο πατσινο βγάζει την κραυγή i am in the dark here . Τι μετάθεση θα πάρει ενας τυφλός συνταγματάρχης που γνωρίσει οτι είναι δυό φορές οιδίποδας?

Αρνηθείτε τη φυση σας και εκείνη θα επιστρέψει μανιασμένη. Το ίδιο βράδυ ο ΗΚ του οποίου η όραση είναι αναμφίβολα δυνατή ονειρεύεται οτι τον κυνηγάνε κάποιοι και τελικά του κόβουν το κεφάλι. Είναι οι τύψεις τον κυνηγάνε και απαιτουν ως αντιστάθμιση να σκοτώσει τη μονόπλευρη διανοητικότητα του εκείνη δηλαδή που είναι υπεύθυνη για το χωρισμό του, για την πυρηνική βόμβα,για την ασφάλεια του κέρδους , για την αληθινή επιστήμη για όλες τις υποθέσεις που κάνει ο άνθρωπος ο άνθρωπος ο άνθρωπος ( ) που τον τραβάνε απο το πόδι και το χέρι πιστεύοντας εκείνος οτι απλά εχει χέρι και πόδι

Στην παραλία μάλλον μεσα στη θάλλασσα σσα λλλα λλα παρατηρώ ένα τσούρμο απο μικροσκοπικούς άγγελους κρατάνε τα φτερά τους στο χέρι ενας απο αυτούς κρατάει ενα φωτοστέφανο και οι υπόλοιποι χορεύουν τριγύρω πρόκειται
για μικρά παιδια , κρατάνε στα χέρια τα βατραχοπέδιλά τους , ένα απο αυτά κρατάει ένα χούλα χούπ. σΚΈφτομαι οτι απο τη μέση και κάτω , κατω απο την επιφάνεια της θάλασσας υπάρχει ενα αντίστοιχο σκηνικό. Μικρά διαβολάκια κρατάνε τρίαινες και χορεύουν τριγύρω απο ενα τετράγωνο.

Πάνω κύκλος κάτω τετράγωνο. Πώς το Κάνατε και είναι ένα? Ισως απο αγάπη το δέχομαι παντού συναντάω καδρα και κάδρα ο αγ.γεώργιος σε διαρκή κίνηση και επιπλέον δεν είμαι ο μόνος που το βλέπω. Βρίσκεται σε διαρκή κίνηση. ένας αλυσοδεμένος δράκος δε θα ήταν ποτέ το ίδιο. Θα ήταν κατάκτηση. Τωρα είναι διαρκής κίνηση. μμμ η μπύρα τελειώνει το φίδι μάλλον κερδίζει προς το παρόν αν και κάτι μένει ακόμα μέσα στο κουτί. Διαρκής κίνηση η εικόνα κινείται αδιανόητο να κάνω τη σύνδεση και όμως κινείται αγαπητέ μου γαλιλαίε. ανεβαίνει και κατεβαίνει.

κάθε πρωί η ίδια ιστορία. ετοιμάζονται όλοι λες και είναι γιορτή. στην πένα. όταν ηχεί η σάλπιγγα όλοι κοιτάνε την ανατολή.πρόκειται γαι συμβολικό κάλεσμα Η σύνδεση είναι αυταπόδεικτη. το βράδυ πέφτει για να ξανασηκωθεί απο τις στάχτες της. Φοβάμαι μήπως η μετάθεση στο όνειρο σημαίνει κάτι για το οποίο ουτε εγώ ούτε ο ΗΚ είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε πάλι απο την αρχή. ΌΠως φεύγω απο το φυλάκιο σήμερα και μου λέει κάποιος "προσεξε μην ξεχάσεις κάτι απο τον εαυτό σου" ορκίζομαι αυτό είπε , εννοούσε το G3a3 ατομικό τυφέκιο εκανε ασφαλώς χιούμορ σε φάση το όπλο είναι κομμάτι του φαντάρου χαχαχαχααχαχ πρόσεξε μην ξεχάσει κάτι απο τον εαυτό σου θεέ μου ΄χα χαχα αχ hilarious δεδομένων των συνθηκών.

Ότι είπα εκείνη τη μέρα για τη θάλασσα ήταν αλήθεια. η μπύρα τελείωσε. σκέφτηκα άλλη μία αλλα δε τη ζήτησα. εν τούτοις μου έφεραν κι άλλη απο λάθος. Αρνηθείτε τη φύση και εκείνη θα επιστρέψει μανιασμένη.

7 σχόλια:

missmurple είπε...

μια ντουζίνα μπανάνες στον ελέφαντα
απο εμένα.μερικές μπύρες επίσης,για τις δύσκολες ώρες...

psarras είπε...

Αδελφέ εν Χριστώ, με χάωσες, αλλά δε γαμιέται... έτσι κι αλλιώς όλα στο χάος είναι!!

psarras είπε...

Επίσης έχω την εντύπωση ότι μείναμε μόνοι σε αυτό το blog.. Γουστάρεις να το κάψουμε, τώρα που δε μας βλέπει κανένας??

Ανώνυμος είπε...

yo αγάπη ,ψάρια και τέτοια. χρειάζεται λίγο κάψιμο εννοείται , οι γωνίες πρέπει να είναι βαριές.

Ανώνυμος είπε...

σε αγαπω για αυτα που γραφεις με τον τροπο που τα γραφεις στον τοπο που τα γραφεις, σε αγαπω που γραφεις.
οι τονοι λειπουν επιτηδες

Ανώνυμος είπε...

I knowwwww which way you're goiiiin.. psaksto elefanta. it's a tune, 'brothers on the slide'. se paei>>>

kouragia kai kalh epistrofh sthn falakrh alla panemorfh athina. eimai Beligradi kai lypamai tous anthrwpous edw pera... skata polh, athlio PANathlio faghto, mounta, ygrasia, zesth, anti-thalassa kai emeis kata kaime ayto pou mas dwthike sthn tyxh...

de gamietai kai kata kammenh thelw na gyrisw amesa pisw sthn Athina kai tha to kanw v.soon>>>

filia polla tha se dw syntoma

Chaca-Khan είπε...

διαβάζω τώρα (μετά από 1.5 μήνα) αυτό το κείμενο αλλά φίλε.. νομίζω δε χρειάζεται πια να ανησυχείς για το τί θα κάνεις κ τί θα γίνεις. Ξέρεις πολύ καλά τί ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις..