Σελίδες

Παρασκευή 18 Μαΐου 2007

ONCE UPON A TIME IN ATHENS

Κι όταν λέω once upon a time εννοώ πριν μια βδομάδα. Πολύ σουρεάλ μέρα. Το αυτοκίνητό μου είχε κάποια ηλεκτρολογικά προβλήματα εδώ και 4 μήνες και έτσι αποφάσισα να πάω στο τύπο που έχει το συνεργείο δύο πόρτες παρακάτω και να τον ρωτήσω τι μπορούμε να κάνουμε. "Θα μου φέρεις το αυτοκίνητο εδώ, κι εγώ θα φωνάξω ένα δικό μου ηλεκτρολόγο που πηγαίνει απο συνεργείο σε συνεργείο για να βγάλει κανα φράγκο παραπάνω και θα στο κάνει γαμώ". Τέλεια, λέω, ήταν πολύ πιο απλό απ' ότι φανταζόμουνα. Πάω, αφήνω το αυτοκίνητο και ξεκινάω ξένοιαστος για να πάω για καφέ. Μετά απο περίπου δύο ώρες , με παίρνει τηλέφωνο ο man απο το συνεργείο και μου λέει:
- Ο Πάτερ θέλει να σου κάνει μερικές ερωτήσεις για το αυτοκίνητο.
- Ο ποιος? Ρωτάω εγώ.
- Ο Πάτερ, ο ηλεκτρολόγος. Μου απαντάει.
Αρχίζω λοιπόν να μιλάω στο τηλέφωνο με ένα τύπο με φωνή Χριστόδουλου και βγάλε, ο οποίος με προσφωνεί "παιδί μου". Άκουσα για πρώτη φορά τον εαυτό μου να λέει την ατάκα: "Ναι Πάτερ, πρέπει να αλλάξετε τα μοτεράκια απο τις πόρτες". Κάτι, σκέφτηκα, δε πάει καλά. Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο, χαώθηκα τελείως. Ένας τύπος με ράσο, μούσι και καπελάκι μηχανικού μου εξηγούσε τι ακριβώς έχει αλλάξει. "Το αυτοκίνητο παιδί μου, είχε πρόβλημα με τις ασφάλειες".
Τελικά ο τύπος δεν αποδείχτηκε θεικός ηλεκτρολόγος γιατί κάτι έχει πάθει το αριστερό φλασh.

5 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

xo xo xo..

N.I.T. είπε...

xaxaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

xexexe

Fade είπε...

xixixixi

Chaca-Khan είπε...

ξενέρωτε..