Yπάρχει πραγματικά κάποιος που έχει βαλθεί να μας γαμήσει τη ζωή? Ποιος είναι αυτός? Μήπως εσύ? Μήπως εγώ? Μήπως κάποιο απρόσωπο κέντρο εξουσίας? Τα πράγματα προχωράνε τόσο γρήγορα, τόσο διαστημικά.. Είμαστε πιο μόνοι από ποτέ, κουρασμένοι κι όμως τόσο νέοι, τόσο έτοιμοι για όλα. Στο σταυροδρόμι μιας εποχής όπου όλα αποδομούνται και διαφημίζονται σε τιμή ευκαιρίας παρέα με τσόντες β διαλογής, όπως πολύ ωραία τα είπε Learning παρακάτω.. Κάποιος ψάχνει να βρει τη θέση του στον κόσμο. Αναζητούμε απεγνωσμένα λίγη ποιότητα γιατί όλη αυτή η σαβούρα τριγύρω κοντεύει να μας γονατίσει, ζητάμε λίγο χρήμα να μπορέσουμε να τα βγάλουμε πέρα, λίγη ειλικρίνεια, ένα περιβάλλον δημιουργηκότητας να μπορέσουμε να εκφραστούμε, χωρίς απαραίτητα να καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον, αυτό δεν είναι απαραίτητο, είναι άχρηστο, δε ζητάμε κατανόηση μόνο σεβασμό και δυο τρεις στιγμές μοναξιάς και περισυλλογής.. και ένα ασθενοφόρο και γρήγορα παρακαλώ.
Οριζόμαστε από τα αντικείμενα που μας περιβάλλουν και τους μαλάκες που διαμορφώνουν συνειδήσεις στα δελτία, στα μέσα. Όταν πέφτει η νύχτα οι μηχανές ζωντανεύουν και τα λένε μεταξύ τους. Κάποιοι βγάζουν χρήμα από όλοι αυτοί τη φάση. Καριόληδες διαφημιστές φτύνουν στη μάπα μας σε πρωινά brainstormings και το βράδυ τα πίνουν δήθεν cool σε Κολωνάκι, Ψυρρή και τα μυαλά στα κάγκελα. Αρτηριοσκληρωτικοί κριτικοί τέχνης κράζουν το "2", γιατί βρήκαν τα νοήματα του απλά και χιλιοειπωμένα, τον παπάρα στο "Αθηνόραμα" του κακοφάνηκε η αντιγραφή της κίνησης από κάποια ταινία των Monty Paithons, κάποιοι ομοφοβικοί το βρήκαν gay. Eκδότες ζητάνε από τους όμορφους, φρέσκους φίλους μας να δουλεύουν τσάμπα δεκάωρα "μέχρι να μάθουν", με τη δικαιολογία του βιογραφικού, για να μπορούν εκείνοι να τα αρπάζουν χοντρά από τις διαφημίσεις που γεμίζουν τη μισή ύλη του εκάστοτε περιοδικού. Ο δήμος έβαλε έναν 2 επί 2 κάδο ανακύκλωσης κάτω από το σπίτι μου και για μπουκάλια και για χαρτιά και για πλαστικά και για αλουμίνια και 5 μέρες τώρα δεν έχει μαζέψει τίποτα και ο κάδος βρωμάει και έχει ξεχειλίσει. Διοργανωτές συναυλιών και parties στην Αθήνα μου ζήτησαν 40 ευρώ για να δω τη Μιss Kitten στο Luv και στη Θεσσαλονίκη σε αποθήκη στο λιμάνι θέλαν 20! Είδα τους Julliete and the Licks πάλι στη Θεσσαλονίκη με 20 ευρώ και αναρωτιέμαι πόσα θα μου ζητούσαν στο Gagarin.. Ο αδερφός μου έκοψε τα νύχια του και τα άφησε μαζί με το νυχοκόπτη πάνω στο γραφείο μου. Ποιοι είστε όλοι εσείς? Τι θέλετε από εμάς?
Έχεις ακούσει για τη "Μεγάλη παύση"? Είναι μία νέα θεωρία που προτείνει τώρα να σταματήσουν τα πάντα, βιομηχανική παραγωγή, ροή πληροφοριών, νέες ιδέες, ταξίδια στο διάστημα, έτσι ώστε να μπορέσει να chillαρει λίγο η ανθρωπότητα, να δει τι έχει καταφέρει μέχρι στιγμής, πώς φτάσαμε μέχρι εδώ, τι προοπτικές υπάρχουν, πώς θα βελτιώσουμε τις κοινωνίες μας και πώς θα σώσουμε τον πλανήτη. Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε το trip με το ρυθμό που του έχουμε δώσει. Η ταχύτητα με την οποία τρέχουν τα πάντα (με κάποια έμφαση στον τομέα της τεχνολογίας) μας έχει γαμήσει. Πήρα προχθές ένα ipod nano και γνωρίζω πώς σε 2 χρόνια από τώρα θα είναι σαν να κυκλοφορώ με walkman. Βγήκαν τα κινητά με φωτογραφική και στο καπάκι έσκασαν και οι κάμερες και τώρα πιτσιρίκια και μεθυσμένοι τουρίστες γαμιούνται στις τουαλέτες και στα στενά της Μυκόνου με τις γκόμενες να φωνάζουν "σκίσε με ρε γαμώτο" και 10χρονα ανταλλάζουν μηνύματα σαν τρελλά τη στιγμή που ακόμα ψάχνουμε αν σε 50 χρόνια από τώρα θα έχουμε πεθάνει όλοι από καρκίνο του εγκεφάλου. Η Δύση γυρίζει σα σβούρα γύρω από τον εαυτό της στο χάος και ο Τρίτος Κόσμος τώρα μαθαίνει να χρησιμοποιεί μεταχειρισμένα τρακτέρ. Κάποιοι στήνουν βάσεις στη Σελήνη και κάποιοι ακόμα μετά από 25 χρόνια αργοπεθαίνουν από ΑΙDS (μπορεί να εισαι εσύ, έχεις κάνει test?) Το πετρέλαιο προκαλεί πολέμους και γεννάει τρομοκρατία τη στιγμή που κάποιοι μπορούν να φωτίσουν για 1 μέρα μία πόλη 50.000 κατοίκων χρησιμοποιώντας μόνο ένα κουκούτσι από ροδάκινο. Η θεωρία της "Μεγάλης Παύσης" λέει ότι έχουμε καταφέρει πάρα πολλά,πολλά περισσότερα από όσα πραγματικά χρειαζόμαστε. Ας μην το κουράζουμε, ας αράξουμε τώρα, stop σε όλα να τα βάλουμε για καμιά δεκαριά χρόνια όλα κάτω και να δούμε πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελος όλων.. Επίσης προτείνει να βάλει κάποιος φωτισμένος τα γαμωρομπότ να δουλεύουν αντί για εμάς και μεις να την πέφτουμε στην αγορά και να φιλοσοφούμε σαν τους Αρχαίους Αθηναίους.
Η δύναμη είναι στον άνθρωπο. Τόση συσσωρευμένη αστρόσκονη είναι κρίμα να πηγαίνει χαμένη. Θαύμα είναι η καρδιά μας που χτυπάει, όχι οι εικόνες που δακρύζουν στις εκκλησίες. Μπλα μπλα μπλα. Δεν ξέρω τι πρόκειται να συμβεί, το μόνο που ξέρω είναι ότι είδα στον ύπνο μου τρεις κίτρινους σκορπιούς να μου τσιμπάνε την κοιλιά και από τότε τίποτα δεν είναι το ίδιο. Άλλωστε μην ξεχνάς, ότι μιλάμε για μία εποχή, που η πλέον επαναστατική πράξη είναι να χρησιμποποιείς τις σκάλες αντί για τις κυλιόμενες. Τέλος πάντων αν δεν είδατε τον Παπαιωάννου κάντε το, γιατί είναι κρίμα να συμβαίνει κάτι τόσο όμορφο στα δυο βήματα απ το σπίτι σου και να μην είσαι εκεί για 40 ψωροευρώ..
Enjoy
18 σχόλια:
Εγώ θα κρατήσω ένα πράμα: ΠΗΡΕΣ ipod ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ????
Ναι ρε παπάρι, τραβάς κάνα ζόρι??
ναι ΡΕ! Θέλω κ γω! ΑΔΙΚΙΑ!!
"Μεγάλη παύση" λοιπών!!!
Έγραψες!
(και αμάν πια με τους επι-"κριτές" του 2. Μόνο κακεντρέχεια, φθόνο, μιζέρια και κακό σεξ προδίδουν τα κείμενά τους).
respect
ANTE DEUX!
den xreiazetai taksidi sto diastima.Mexri tin akropoli re pousti!Stou Strefi 'i stou Filopappou estw.Na sikwthei to vlemma apo to xwma,mpas kai dei kai kana xrwma :0)
μαλακία με τον νυχοκόπτη..όντως πρέπει να γίνει μία μεγάλη παύση ,να μη μεγαλώνουν άλλο τα γαμημένα νύχια.όσον αφορά το <<2>> δεν το έχω δει αλλά μία συνηθισμένη απορία...παλιά που πήγαινα στου παπάγου για να δω παπαϊωάννου και ήταν γαμάτα γιατί κανένας γαμημένος δεν έλεγε τίποτα και πουθενά? απλό, γιατί όποιος εμπορευματοποιήται την ίδια στιγμή κάνει λοκ με την δημόσια χλιδάτη ενημέρωση και με την κλασική υπέρμετρη συμμετοχή στα καλλιτεχνικά σχόλια που το μόνο που κάνουν όντας αρνητικά είναι να λειτουργούν άμεσα ως θετικά.
αρα, παύση στην ηλίθια ψευτοενημέρωση για αρχή και βλέπουμε...
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν ένας καλλιτέχνης, ευφυέστατος και ταλαντούχος, είναι άσημος και ανεβάζει παραστάσεις χαμηλού μπάτζετ σε θέατρα σαν του Παπάγου με ένα συγκεκριμένο και αριθμητικά περιορισμένο κοινό, είναι ΤΟΤΕ για "τους ανθρώπους της τέχνης", καλλιτέχνες και κριτικούς, το αγαπημένο παιδί, και μόλις - ο ίδιος καλλιτέχνης- γίνει διάσημος, αποκτήσει χρήματα, ανεβάσει το μπάτζετ των παραγωγών του, και επιλέξει γι αυτές χώρους όπως το Παλλάς (και σημειωτέον τα κάνει όλα αυτά δίχως να κάνει σκόντο ούτε στην αιχμηρότητα των ιδεών ούτε στο ύφος του) πέφτουν οι ίδιοι "άνθρωποι της τέχνης" που πριν τον εκθείαζαν να τον φάνε. Εκ της φύσεως του, το έργο του δεν μπορεί να γίνει μέινστριμ, τι μας ενοχλεί λοιπόν? που προβλήθηκε επιτέλους κάτι που πραγματικά αξίζει?
εγώ πάντως τα νύχια μου τα κόβω με ψαλιδάκι...
Murplej@ne, μπράβο κοπέλα μου..
Σαλάμι, το γεγονός ότι κατάφερες να μη βάλεις ούτε ένα κόμμα σε μία πρόταση 6 γραμμών, με χάωσε λίγο, αλλά τελικά τα κατάφερα.. Την πιάνω τη φάση σου και κανένα πρόβλημα. Η άποψή μου είναι ότι τό "2" είναι μία εξαιρετική παράσταση.Δεν είναι κακό να βλέπουμε εξαιρετικές παραστάσεις σε τεράστια θέατρα, με κάμερες απέξω και την Αγγελοπούλου στην πρώτη σειρά. Το γεγονός ότι αυτός ο τύπος παίζει τώρα στο παλλάς και παρουσιάζει αυτό το έργο και μαζεύει κάθε μέρα 2000 κόσμο και όλοι μιλάνε για αυτό και ο καθένας με το μακρύ του και το κοντό του είναι σπουδαίο.. Μιλάμε για τρελλή κοινωνιολογεία!! Αδιαμφισβήτητα παίζει φάση και αυτό είναι το ζητούμενο, Επίσης ο τύπος μου δίνει την αίσθηση, ότι παραμένει ειλικρινής και αυτό είναι το άλλο ζητούμενο.
http://doncat.blogspot.com/2006/12/2-1-0.html
toxete kanei cbox edo mesa
συγχρονίζω το ρολόι
ποστ τώρα
polu wraio keimeno..
pragmatika i kathimerinotita kineitai se toso grigorous ruthmous pou xanoume ti dinatotita na diakrinoume ti einai afto pou mas xaropoiei k ti einai to opoio de mas endiaferei (k en telei tou dinoume megali simasia).. an ginotan ola na papsoun k na "apolafsoume" o,ti exoume kataferei mexri twra....
Πολύ όμορφο το κείμενο σου. Πραγματικά δείχνει άνθρωπο που αν μη τι άλλο έχει μια στοιχειώδη επίγνωση όχι μόνον όσον συμβαίνουν γύρω του αλλά και του εαυτού του.
poli kalo.
Δημοσίευση σχολίου