Σελίδες

Σάββατο 25 Μαρτίου 2006

Κανονίστηκε η BLOGO-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ , SATURDAY NIGHT FEVER , Επιτέλους Οδηγίες

Το meeting θα πραγματοποιηθεί στο Καπεταν-Μιχάλη (ή Κυρ Μιχάλη) Φειδίου 5, καθώς ανεβαίνεις την Χαριλάου Τρικούπη από την πανεπιστημίου, στα αριστερά, πριν την Ακαδημίας στις 21:30.

Το ιστορικό:

Όλα ξεκίνησαν απο ένα ψυχεδελικό σκάλωμα που έφαγε ο Προφήτης Chaka-Khan.

Μιά μέρα χωρίς προειδοποίηση και χωρίς φανερό λόγο άρχισε να βγάζει αφρούς απο το στόμα , τα μάτια του είχαν γυρίσει ανάποδα , έτρεχε πάνω κάτω στο δωμάτιό του χορεύοντας με το πλυντήριο και τη κρεμάστρα και ενίοτε έπεφτε στα τέσσερα και μασούλαγε το γρασίδι που είχε φυτρώσει ,άγνωστο πώς, στο πάτωμα. Όταν τελικά δεχτηκε στα ιδιαίτερα διαμερίσματα τους έντρομους φίλους του που ανησυχούσαν για εκείνον , το μοναδικό που έκανε ήταν να επαναλαμβάνει στα αρχαία αραμαικά τη φράση "μα δεν υπάρχει αντίστοιχη λέξη στα ελληνικά για τη λέξη rendez-vouz?! " .
Όταν τελικά συνήλθε , μετά απο αλλεπάλληλους εξορκισμούς, αποδείχτηκε πως είχε δεί το φώς , βρήκε το νόημα , γνώρισε την Αλήθεια , απέκτησε Όραμα , πως το λένε ρε γαμώτο , ο τύπος έγινε ουάου σας λέω. Μας μάζεψε λοιπόν και μας είπε οτι μέσα στα πλάισια του natural high οράματος του , τού αποκαλύφθηκε οτι πρέπει να κανονίσουμε συνάντηση με τους υπόλοιπους bloggers " όχι για να γνωριστούμε αλλά για να νοιώσουμε τον παλμό αυτού του πράγματος που μας ενώνει" .
-θεέ μου , τό καψε (είπε ο 8bit)
-είσαι και πολύ μάπας αδερφάκι μου (είπε ο psarras)
-Chaka ,πηγαινε ρε παίξε με τη μπάλα (είπε η Αριελ-η-γοργόνα)
-δε περνάω καλά (είπε ο cracked)
-εγω δε μπορώ , είμαι στο Λονδίνο (είπε ο Pause)
-ούτε εγώ μπορώ , είμαι στο Παρίσι (είπε η Kiara)
-εγω δεν έχω έμπνευση (είπε ο bigbip)
-εγω τεχνικά δεν είμαι blogger (είπε το Kssigi)
-Μπουλιανκλιακλιακλιακλια (είπε ο ελέφαντας αλλα κανεις δεν του έδωσε σημασία)
Μετά όμως το ξανασκεφτήκαμε και συμφωνήσαμε γιατι ο Chaka μας εξήγησε οτι στην blogo συνάντηση θα γίνουμε λυώμα οπότε και γαμώ.

ετσι....

Κυριες και Κύριοι
Αγαπητοί bloggers!!!!!

Είμαστε πολύ χαρούμενοι να σας ανακοινώσουμε τα σταμπιλαρισμένα δεδομένα για αυτό το επικό rendez-vous (sorry αλλα δεν υπάρχει άλλη λέξη) που θα καταλήξει ή σε αισθησιακό Όργιο ή σε μακελειό σε φάση Battle-Royal 2.

Το meeting θα πραγματοποιηθεί στο Καπεταν-Μιχάλη (ή Κυρ Μιχάλη) Φειδίου 5, καθώς ανεβαίνεις την Χαριλάου Τρικούπη από την πανεπιστημίου, στα αριστερά, πριν την Ακαδημίας στις 21:30.

Σας παρακαλώ μην έρθει κανείς νωρίτερα απο τις 9:22 καθώς τότε η Σελήνη θα είναι ακόμα κενή πορείας. Πέρα απο αυτό , δε χρειάζεται να ανησυχούμε πια για την επικοινωνία γιατι ο Ερμής γίνεται ορθόδρομος την ίδια μέρα νωρίτερα. Στον Καπεταν Μιχάλη θα φάμε , θα πιούμε , θα πιούμε κι άλλο , θα πάμε τουαλέτα , θα τσεκάρουμε αν έχει κολλήσει κάνας μαιντανός στα δόντια μας και μετά θα ακολουθήσει συνέχεια κάπου αλλού , αλλα όχι τελικά στο cj set του Fruto5 , γιατί το πάρτυ αυτό ακυρώθηκε καθώς ο αξιαγάπητος αυτός μουσικός (που μάλλον έχει ενοχικό τραύμα απο την παιδική του ηλικία ,δεν εξηγείται αλλιώς το οτι μοιράζει τη μουσική του δωρεάν) ταξιδεύει σε 5 ώρες για Κρήτη ευσπευσμένα.

Συνοψίζοντας αυτά που ήδη έχει πεί ο Chaka , δύο πράγματα πρέπει να ξέρετε για αυτό το meeting :
a)δεν υπάρχει απολύτως κανένας κανόνας. Αυτό είναι πέρα για πέρα βέβαιο.
β) κάποιοι κανόνες όμως υπάρχουν :

* καλό θα είναι το σάββατο στη συνάντηση να κρατηθεί κρυφό το ποιος τρέχει ποιο blog για όσο περισσότερο διάστημα γίνεται. Οι αποκαλύψεις μπορούν να αρχίσουν το νωρίτερο μετά τις 00:00. Τωρα αν κάποιος θέλει να μπεί μεσα στο μαγαζί φωνάζοντας "Εγω είμαι η Γουρούνα" οκ αρκεί να μπορεί να το αποδείξει.

* το μεθύσι, το χιούμορ(fun-μπλιαχ!), το τραγούδι κ ο χορός είναι επιβεβλημένα. Όποιος δε διασκεδάζει θα τον κρεμάμε ανάποδα και θα τον χτυπάμε με μπαστούνια του γκόλφ μέχρι που να σταματήσει να το βρίσκει αυτό διασκεδαστικό κάποιος άλλος απο την παρέα.Επίσης όσοι έρθουν και δεν είναι ήδη λίγο τύφλα , θα αντιμετωπιστούν με δυσπιστία και θα απομονωθούν.

* ντυθείτε όσο πιο αλλοπρόσαλα γίνεται (περιμένουμε προτάσεις ΚΑΙ για dress code).

* Υπάρχει χρόνος να διαδώσετε τις δικές σας τρελές προτάσεις ("διαδραστικότητα" u know..)

Διαδώστε το μύνημα της Αλήθειας με comments, posts,e-mails, via c-box , με stencil, τηλέφωνα , ταχυδρομικά περιστέρια και μικρούς κόκκινους νάνους που τρέχουν βαθυά στη γή μέσα σε τούνελ.

Kαλό Σαββατόβραδο Blogoσφαιρα

9 σχόλια:

psarras είπε...

Ακυρώθηκε ο Fruto 5??????
OXI ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εμενα παντως κανεις δεν θα με καταλαβει.Μπορει να ειμαι απο τον σερβιτορο μεχρι τον Πακιστανο που θα κανει βολτες εξω απο τη ταβερνα.Θα φανερωθω στις 00.00 ακριβως! :p

*
Προσοχη (επισης) στους μπλογκερς που θα εχουν αραξει στο απεναντι πεζοδρομιο η σε κρυφες γωνιες για να "κοψουν" φατσες ...σας βλεπουμε!!!

Sleeper in Metropolis είπε...

Τι κρίμα που δε θα'μαι Αθήνα το βράδυ!!
Καλή διασκέδαση folks!

Marialena είπε...

Εντάξει λοιπόν c u there στις 9:23 να είναι η Σελήνη ορθόδρομη και τα μυαλά στα κάγκελα! M. ;-}

Ανώνυμος είπε...

efoson i eisodos einai eleftheri ya ksiggia kai sporakia tha prospathisoume na erthoume!
filia

Ανώνυμος είπε...

Για πότε ήταν αυτό; Πώς και η Πέλε εμένα δεν μου είπε τίποτα; Δεν μου'κοψε να κοιτάξω το μπλογκ σας ενωρίτερα. Είμαι τόσο τσαντισμένη που μάλλον έχασα να έρθω με τους villagers που έχω γίνει τούρκος! φτου! και είναι και Εθνική Αορτή.
:(((((((((

Κανάκα
πρώην ανώνυμος με τ' όνομα... κλαψ!
Ελπίζω να περάσατε καλά.. κλάψ....

Ανώνυμος είπε...

έχασα την ευκαιρία εννοείται.. ξανά κλάψ.

Ανώνυμος είπε...

μαρεσει που αυτοσατυριζεσαι και σατιριζεις τα παντα, μάλλον περάσατε καλά, εκτος και αν η Αφροδιτη περασε στον αστερισμο του Δία και χάσατε τον ανάδρομο Αρη απο τα δεξιά.

Ανώνυμος είπε...

ουτε ενα αστρολογικο αστειο δεν μπορω να κανω, συγγνωμη για την κακοποιηση κυριοι αστρολογοι..