Άλλη μια θεσμοθετημένη performance συλλογικής βίωσης του παραλόγου έλαβε τέλος την Κυριακή το βράδυ (όταν μπήκαν οι διαφημίσεις) και ιδού τελικά τι απέμεινε από το εκωφαντικό σιχτίριασμα των πολιτών για τα καμμένα, το ΦΠΑ, τις ζαρντινιέρες κτλ: Η ΝΔ παίρνει το «ναι στην δεξιά αλαζονεία». Ο ‘‘καταλληλότερος’’ πανηγυρίζει και τοποθετείται με τη γνωστή του αναλυτική οξυδέρκεια στα προβλήματα της Ελλάδας της εποχής της παγκοσμιοποίησης με φράσεις τύπου ‘‘το μέλλον μας αφορά όλους’’. Το ΠΑΣΟΚ μπαίνει σε μια (ελπιδοφόρα;) αναγκαστική διαδικασία ανασύστασης την ιδια ώρα που ο Παπανδρέου (για να τον πούμε και μια φορά με το επιθετο) σε μια κίνηση αντίστοιχη με τα νέα ήθη που (δεν) έφερε στην πολιτική ζωή ξαναπιάνει τη σκούπα που ‘χε αφήσει στο συνέδριο και καθαρίζει –χωρίς τον Παπακωνσταντίνου αυτή τη φορά- τις στάχτες του ΠΑΣΟΚ. Ο μεγάλος κερδισμένος των εκλογών, Ιωσήφ Στάλιν, σχεδιάζει δια του μοναδικού εκπροσώπου που του έχει απομείνει στον παγκόσμιο κοινοβουλευτισμό τη νέα δικτατορία του προλεταριάτου και το ΚΚΕ καρπώνεται (ακόμα) τους ψήφους των απελπισμένων μονολιθικών-παλαιολιθικών πολιτών. Η ανανεωτική αριστερά –αυτή δηλαδή που έχει δεχθεί την αποσταλινοποίηση- να κεφαλαιοποιείται το Τσιπρικό ρεύμα και να ετοιμάζεται για μια πιο δυναμική μάχη, μεταξύ τους αυτή τη φορά, μιας και οι μεγάλες ανανεωτικές συνιστώσες του Πάντζα θα συναντήσουν αυτές του Γρηγόρη «ψυχάρα» Ψαριαννού. Τέλος, επιτέλους οι γιαγιάδες που βρίζουν τους Αλβανούς στα λεωφορεία απέκτησαν το δικό τους κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο, τον γνωστό μποξέρ Γιώργο Καρατζαφέρη πλαισιωμένο από τα πιθηκάκια που χτυπιούνται Πλεύρη και Άδωνη Γεωργιάδη και το ΛΑ.ΟΣ αποκτά ενδυναμωμένο ελεύθερο παρέμβασης σε βουλή και σε κανάλια.. Για εμάς; Δεν ξέρω ποιος κέρδισε, αλλά ο μεγάλος χαμένος αυτών των εκλογών είναι η πραγματικότητα. Το μεγάλο κρίμα πάντως είναι ότι δεν έτυχε να πάρουμε την ίδια ώρα το κύπελλο στο basket και να χαρίσουμε στη χώρα μια σουρεαλιστική, ωμή, αληθινή βραδιά αναρχίας και συνειδητότητας..
the arxediaMEDIA team
Λάκης Τζορντανέλλι - Αγοράζω Παλιά
(via Vague_Tourist)
10 σχόλια:
http://destroypanagiotarea.blogspot.com/
destroy 'em all :
λίστα (προπέρσινη) των ανθρώπων που πρέπει επειγώντως να αυτοκαταργηθούν γιατί αλλιώς must be destroyed :
λίστα 1
λίστα 2
part 3 ?
ante se perimena na dw ti tha sxoliaseis!!
tres bien! na thumisw kai to 1, kati pou piran oi oikologoi- prasinoi, diolou eukatafronito pososto.. as elpisoume oti tha xei sunexeia.
exw episis na paraponethw ek merous olwn twn katakaimenwn tis eforeutikis epitropis pou imastan epi podos 20! wres dixws fusika plirwmi kai dixws paroxi nerou i fagitou ek merous twn upeuthinwn.. apo tin tsepi mas kai ta souvlakia delivery!! (kai na xoume kai tous ekproswpous tis ND. na trwne goodys kai pita pan- eugeniki prosfora tou k.Alogoskoufi,,,)
Kαι όμως, μέσα από τη κρίση υπάρχει η ευκαιρία …
@ denasamere :
[Κοινωνιολογικά, αυτό που έχει μια κάποια σημασία ίσως να είναι το γεγονός ότι στα μεγάλα αστικά κέντρα -όπου οι ζυμώσεις είναι πιο έντονες και πολυσύνθετες άρα κατά μία έννοια πιο «μπροστά»- παρατηρούμε ιδιαίτερα ενδυναμωμένα τα 3 μικρά κόμματα σε αντίθεση με τα 2 μεγάλα. Φαίνεται δηλαδή το αποτέλεσμα πιο τολμηρών αποφάσεων (που ίσως βέβαια έχουν να κάνουν και με απαντήσεις σε άλλου είδους ερωτήματα) που δίνουν σαφώς όμως το συνολικό στίγμα και κατεύθυνση.]
Zygmunt Bauman:Alone Again,Ethics after certainty
Einai polu megalo,ki isws ksulino san glwssa,alla einai polu wraio an tou dwsete ligi,na tosodouliki, vasi :-) -sorry-
1) Η σταδιακή κατάργηση του προσώπου αποτελεί ένα βασικό χαρακτηριστικό των νεότερων χρόνων, η έλευση των οποίων συνοδεύεται από τη γραφειοκρατική, ορθολογική οργάνωση της κοινωνίας, την αυτονόμηση της οικονομικής δραστηριότητας από την υπόλοιπη ζωή των ανθρώπων και την μεγάλη ανάπτυξη της τεχνολογίας.
2) Η γραφειοκρατική οργάνωση της κοινωνίας βασίζεται στην πιστή εκτέλεση κάποιας καθορισμένης διαδικασίας την οποία μπορεί να εμποδίσει η μη ελέγξιμη συναισθηματική ζωή των αντρών και γυναικών.
3) Επακόλουθα, η σύγχρονη οργάνωση της κοινωνίας είναι τόσο ορθολογική όσο και απρόσωπη, ευνοείται και ευνοεί ένα κοινωνικό χώρο όπου οι άνθρωποι συναντιούνται ως άγνωστοι, δίχως πρόσωπα. Δεν αισθάνονται υπεύθυνοι για τον άλλον και δεν περιμένουν να αισθάνεται κι ο εκείνος υπεύθυνος γι αυτούς. Απολαμβάνουν την ελευθερία που προσφέρει η ηθική αδιαφορία, αλλά καταργούνται ως ηθικά υποκείμενα.
4) Σε μία τέτοια κατάσταση γενικευμένης ιδιώτευσης ολοένα πιο αυτονόητη και πειστική γίνεται η αντίληψη ότι οι άνθρωποι μπορούν να είναι ηθικοί μόνον εφόσον βρίσκονται υπό την κυριαρχία του κράτους, μόνον εφόσον υπακούουν τους νόμους του που εγγυώνται μια πολιτισμένη κοινωνική ζωή και κρατούν τον έναν μακριά από τον άλλον.
5) Ωστόσο, στο τέλος της εποχής που ονομάζουμε μοντέρνα, έκπληκτη η κοινωνία βλέπει ότι οι νόμοι της και το εκπαιδευτικό της σύστημα, οι μηχανισμοί που έχει θεσμοθετήσει για να εξορίσει τον ακοινωνικό άνθρωπο, δεν εμποδίζουν την εμφάνιση της ζούγκλας στους δρόμους των πόλεων της
6) Η συνηθέστερη συντηρητική πρόταση για την αντιμετώπιση της κατάστασης αυτής είναι η επιστροφή στην οικογένεια, τη θρησκεία, και τα αυστηρότερα μέτρα καταστολής
ki epeidi to kautatzogleio palletai apo agwnia,sas dinw kai tin lusi pou proteinei o bauman (in brief...):
Ευθύνη απέναντι στο πρόσωπο του άλλου: εναντίωση σε κάθε πολιτική, τεχνολογία, θεσμό, δραστηριότητα που ευνοεί την κατάργηση του προσώπου του άλλου. Η πολιτική στάση που προκύπτει δεν μπορεί παρά να αποσκοπεί στην εξάπλωση της άμεσης δημοκρατίας, την αμφισβήτηση των βεβαιοτήτων του εργαλειακού τεχνοκρατικού λόγου, τον περιορισμό της οικονομικής σφαίρας, τον σεβασμό του πολιτισμού- δηλαδή του τόπου, του χρόνου, και του τρόπου- των άλλων
[Παρακινούμενος από το καινούργιο σας blog...] Θέλουμε στο youtube, βιντεάκι με τον Κακαουνάκη να βρίζει Παναγιωταρέα live στον Alpha. ('Ου να μου χαθείς, γλέιφτρα...'). Είναι εκ των ων ουκ άνευ για όσους χάσαμε τη κορυφαία στιγμή της ελληνικής τηλεόρασης. Το έχει κανείς;;;;;
οχι κ δεν το χω δει καν κ δεν το καναμε εμείς το destroy
Δημοσίευση σχολίου