Πέμπτη 2 Μαρτίου 2006
Citroen C3. Ο διαφημιστής αυτοκτόνησε.
Στη διαφήμιση του C3, ο διαφημιστής προσπαθεί να μας πείσει, με μια σειρά λογικών σκέψεων, πως άμα αγοράσουμε αυτό το αυτοκίνητο θα αλλάξει όλη μας η ζωή. Η ομάδα του arxedia media συνέχισε την ιδέα αυτή λίγο παραπάνω και ιδού το αποτέλεσμα.
Περισσότερα C3, περισσότερο parking.
Περισσότερο parking, περισσότερος χρόνος.
Περισσότερος χρόνος, λιγότερο άγχος.
Λιγότερο άγχος, περισσότερα χαμόγελα.
Περισσότερα χαμόγελα, περισσότερος έρωτας.
Περισσότερος έρωτας, Περισσότερα C3.
Περισσότερα C3, λιγότερο parking.
Λιγότερο parking, λιγότερος χρόνος.
Λιγότερος χρόνος, περισσότερο άγχος.
Περισσότερο άγχος, λιγότερα χαμόγελα.
Λιγότερα χαμόγελα, λιγότερος έρωτας.
Λιγότερος έρωτας, λιγότερα C3.
Λιγότερα C3, περισσότερο parking.
Περισσότερο parking,....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
6 σχόλια:
ε;
Χαχαχα! Σωστή! Ε μας έχουν πρήξει πια με την ταύτιση πραγματικών και γιαλατζί αναγκών.
Βασικά είναι το C1 και το αμαξάκι είναι $#@%@. Το αναφέρω γιατί είναι υποψήφιο για αγορά. Πολύ άγχος τελευταία...
επιτέλους το έκανες!
teleio.pio anoiksiatiko apo to prasino pliktrologio <0)
best regards, nice info Inowrocaw scrabble Lesbo cute play game roulette Professional bulk mailer programs Nikon coolpix 5200 digital camera reviews machine roulette slot
Δημοσίευση σχολίου