Σελίδες

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2005

Π.Η.Π.Α.... THE CEREMONY IS ABOUT TO BEGIN

Tο μυαλό μας είναι ένας μοναχικός κινηματογράφος
Μια οθόνη που δουλεύει μέρα νύχτα ασταμάτητα
Τα όνειρα όμως
Τα όνειρα
Είναι η πιο αγενής εικόνα
Ένας απρόσκλητος επισκέπτης
Που έρχεται χωρίς να τον καλέσεις
Απλώνει το σενάριό Του
Και σε κάνει να αναρωτιέσαι
να φοβάσαι
να ουρλιάζεις

Πάνω σε φτερά γλάρων
θα ήθελα να βρεθώ
σαν ανοίξω τα μάτια μου
Τώρα είμαι σε ένα βουνό
με τα βλέφαρα στραμμένα στην πόλη
Έτσι ψηλά που στέκω
ονειρεύομαι
πως είμαι ο θεός της
Είμαι ο θεός της πόλης

Το να με σκοτώνεις
ίσως να μη σημαίνει πολλά
/θάνατος είναι η μοναξιά/
Το να με βιάζεις
ίσως να μη σημαίνει τίποτα
/βιασμός είναι η μοναξιά/
Το να με χλευάζεις
ίσως να μη σημαίνει πολλά
/χλευασμός είναι η μοναξιά/
Εκείνη η μοναξιά
που απρόσκλητη χορεύει στη γιορτή μου
Γιατί το να με αφήνεις μόνο
ίσως να μη σημαίνει τίποτα
-αφού έχω τη μοναξιά-



















3 σχόλια:

πολυβιος είπε...

"μόνος σε διπλό κρεβάτι,
δεν μπορώ να κλείσω μάτι,
μόνος μου,
κι αυτό το βράδυ,
μόνος μου".
-ευχαριστώ-

8-bit είπε...

Συγκινήθηκα.

Ανώνυμος είπε...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it http://www.youngteensinbraandpanties.info pacific big tits accutane indianapolis lawyer Urethral sound play gay puerto rican license plate frames