Σελίδες

Δευτέρα 10 Απριλίου 2006

Eδώ Λιλιπούπολη - Εδώ Λιλιπoύπολη #5


9 σχόλια:

Chaca-Khan είπε...

nai re sy, wait

xryc agripnia είπε...

Οχι...μην την αφηνεις!
:)

Кроткая είπε...

LI-LI-POUPOLI!!! LI-LI-POUPOLI!!
mi stamatiseis na anevazeis ta sketsakia, eee!!!

Ανώνυμος είπε...

Ζήτωωω...!! Το τραγουδάκι της κυρίας Φωτεινής!

Ανώνυμος είπε...

Μήπως γίνεται να φορτώσεις στο ίδιο upload site και τη Ληστεία, με την οποία ακόμα δεν έβγαλα άκρη; (όλο απαιτήσεις είμαι...)

mindstripper είπε...

Τουρίστα, leave Chaca Khan επί τω έργω του, αλλιώς ο Πίκος Απίκος θα εξαπολύσει πάνω σου τον γιγάντιο μουσακά.

:-P

NinaC είπε...

Είπε ο τέττιξ:
Μήπως γίνεται να φορτώσεις στο ίδιο upload site και τη Ληστεία, με την οποία ακόμα δεν έβγαλα άκρη; (όλο απαιτήσεις είμαι...)

Κι εγώ το ίδιο λέω

Εν τω μεταξύ, θενκς ε λοτ

Provato είπε...

τέλειο τέλειο τέλειο! μπεεεεεε

xryc agripnia είπε...

Kαι εγω δεν εχω παρει ληστεια!!