Σελίδες

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2006

Άμα δεις τα παιδιά - πες ένα ya


Λίγες ώρες στην Αθήνα και βρίσκομαι στο γιγάντιο new age ναό, ένα υπόγειο γεμάτο δικτυωμένα πισιά και κάμποσους έφηβους. Στην πραγματικότητα, το μόνο που θέλω είναι να κοιμηθώ μέχρι να ξημερώσει η αυριανή μέρα και συγκεκριμένα η ώρα που πάλι φεύγω. Όμως πλυντήρια, μανάδες, γιαγιάδες, e-mails 2 μηνών, μπάνιο με σαπούνι και λοιπές ανασυντακτικές ενέργειες σκούζουν ακατάπαυστα μέσα μου. Είμαι πολύ περίεργος το πότε θα έρθει εκείνη η στιγμή που θα είμαι τόσο ήρεμος και δε θα έχω τόσο καθόλου ευθύνες που θα παραδεχθώ ότι Ναι, τώρα είμαι διακοπές. Σίγουρα δε θα ναι οι επόμενες 3-4 μέρες, hopefully θα είναι οι επόμενες..

Περπατάω στο δρόμο και νοιώθω ο πιο cool άνθρωπος στην πόλη. Είμαι πλήρης. Είμαι βρώμικος. Είμαι κουρασμένος. Είμαι ματσωμένος. Είμαι ερωτευμένος.

Οι φωτό του καλοκαιριού είναι 540 and yoυ can't imagine.. Θα ανέβαζα 1-2 αλλά δεν έχω σύνδεση στο σπίτι (γι' αυτό άλλωστε βρίσκομαι και σε αυτήν την ανθυγιηνή ατμόσφαιρα με full-on air-condition, σ΄αυτό το υπόγειο). Πάω να φύγω..

Σας εύχομαι καλές γιορτές,καλό μήνα (Σεπτέμβρης : ο ωραιότερος μήνας στην πόλη), καλή μεγαλύτερη πανσέληνο της χρονιάς και έκκλειψη στις 7 αν δεν απατώμαι. Είμαι καλά, πάω βόρεια, δε θ αργήσω, σας φιλώ..

Chaca-Khan really can

7 σχόλια:

mindstripper είπε...

Άντε ρε συ Τσάκα. Μας έλειψες ντε.

Δώσε κι άλλο, κι ας αργήσεις λίγο ακόμα.

Πολλά φιλιά.

Xilaren είπε...

συμφωνούμε με την αγαπητή Mindstripper... μας έλειψες!

Ανώνυμος είπε...

Ya!!!

(αφού ερωτεύτηκες γράφτα όλα και βουρ)

:)

Ανώνυμος είπε...

Να είναι και κάποιος ευτυχισμένος και ματσωμένος. Επιτέλους.
Take care

0comments είπε...

yauuuuuu!!
παρατεταμένο λυνάρι σε πληγωμένα ΜΆΤΙΑ που σ' έχουν

Ευχή

Charlie Alexandra είπε...

Είμαι πλήρης. Είμαι βρώμικος. Είμαι κουρασμένος. Είμαι ματσωμένος. Είμαι ερωτευμένος.

min allakseis tipota alla gia to theo ... PLISOU

Kyrios Elefantas είπε...

λα λα λα λα λα τρα λα λα